Oud 15-11-2012, 21:14
Zelihadogan
Zelihadogan is offline
hallo allemaal ik heb een presentatie van engels en ik ben helemaal niet goed in het vertalen van zinnen. Ik heb google translate gebruikt maar het klopt totaal niet kunnen jullie mijn tekst vertalen?

Hallo allemaal mijn presentatie gaat over Savita halapannavar . Ik heb dit onderwerp gekozen omdat ik het heel erg vind wat er is gebeurd met Savita. En ik vond het een goed onderwerp om erover te praten.
Alseerst ga ik het hebben over Savita’s achtergrond, daarna ga ik vertellen wat er is gebeurd en vervolgens ga ik het hebben over de gedachte van het land over abortus daarna ga ik het hebben over haar ouders en dan ga ik het hebben over de beslissingen over abortus daarna ga ik een filmpje aan jullie laten zien en totslot heb ik een stelling voor jullie.

Wie is Savita:
Savita was een indiaanse vrouw en is 31 jaar oud. Ze woont in Ierland. Ze is een hindoe.Ze heeft gestudeerd en ze was een tandarts. Haar man heet: Praveen Halappanavar Ze overleed op 28 oktober in het ziekenhuis in Galway dat is een plaats in Ierland.

Wat is er gebeurd:
De vrouw was zeventien weken zwanger. Ze werd opgenomen in het ziekenhuis wegens ernstige pijn in haar rug. Er werd vastgesteld dat ze een miskraam zou krijgen. Toch weigerden ze haar om een abortus te geven. Omdat het een katholieke kerk is. Volgens haar man Praveen lieten ze geen abortus doen omdat ze nog de hartkloppingen van de foetus hoorden. Toen de hartslag stopte werd de foetus pas na 3 dagen verwijderd. Ze kreeg last van haar nieren hart en daarna overleed ze.

Gedachte van het land over abortus:
Ierland is een katholieke land. In ierland is het verboden om abortus te plegen. Tenzij het gevaarlijk kan zijn voor het moeder.

Protest
bevolking prtotesteerde voor abortus. Zij vinden dat Savita”s leven in gevaar was en dat ze her recht had op een abortus.

Statement:
Vinden jullie het goed dat de staat beslist of je abortus mag plegen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2012, 22:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is niet de bedoeling dat wij jouw huiswerk gaan maken. Als je zelf wat probeert kunnen we 't nakijken en je advies geven, maar als je zelfs dat niet doet zal je ook nooit beter worden in Engels.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.