Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2002, 15:39
Billy_bob
Billy_bob is offline
Zelf is mijn ervaring: Tijdens een feestje van een toenmalige vriend. Was het zoo saai en hadden alleen bavaria bier. Ben ik met een paar gasten mee gegaan naar scheveningen na een halve fles flugel. Waarna we de coffee shop hadden bezocht, we ons naar het strand marcheerde en daar flink gingen smoke, toen ik dacht me relax te voelen, kwam er opeens iets raars opzetten en ging een beetje tollen en zag amper wat en lopen was al uit ten boze. Ik word dus fijn naar de tram gesleept waar ik me zo normaal mogelijk moest gedragen. wat op dat moment een heel karwei was. Nou tram komt eraan, dat heerlijke gevoel dat iedereen naar je kijkt. En je stapt in en na 5 min getjoekt te hebben in de tram moet ik kotsen. Heel leuk iedereen kijkt en tram zat goed vol. Vrienden gaan maar ergens achter me zitten want ja wie wil er kots over zich heen. Na ons ritje zat ik goed onder me eigen shit. Kon me avondmaal nog ruiken hehe. was wel al weer normaal. maar bleef wel bij elkaar 3 uur kotsen waarna een half uur al nix meer had in me maag. dus dat deed erg zeer. NOu dit was mijn story nu nog van jullie. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en acties
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 16:05
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
tsja....... als ik dat allemaal moet gaan vertellen.......
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:06
Billy_bob
Billy_bob is offline
Is duidelijk te zien bij je nickname maar vertel er dan 1 ofzow, is altijd lache
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:43
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
hmmmmmmmz ok ff 1 genante
we gingen een midweekje naar centerparcs, uurtje of 4 waren we in t huisje. paar biertjes gedronken, paar lijntjes speed, nog meer bier, paar pillen en nog veel meer bier...... toen gingen we richting de plaza. verder kan ik me niks herinneren.
schijnt dat ik een uur lang ofzo midden tussen alle gezinnetjes de meest bizarre bekken heb lopen trekken en dat heel mijn hoofd heen en weer ging. iedereen zat me aan te staren, zich afvragend wat er in godsnaam met mij aan de hand was tot een vriend van me het genoeg vond en me heeft meegenomen naar t huisje.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:17
Billy_bob
Billy_bob is offline
Haha, dat is aardig genant jammer dat het meestal niet op film staat ofzow
Hehe
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:34
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
centerparcs daarna hebben we een videocamera meegenomen hoor
staat een knul tegen zijn sigaar te praten, denkt dat die sigaar aan t zingen is en als we niet vriendelijk doen tegen m hield de sigaar op met zingen of zoiets vaags je ziet m ook heel de tijd die sigaar bij zo'n oor houden enzo

en nog 2 gasten in een kamer die van alles zien vliegen, adelaars, beesten die aan het vechten zijn in de lucht.

gast die heel erg schrikt van een jas die ergens hangt omdat ie denkt dat er 1 of andere bizarre kerel staat.

mooie kotspartij van iemand die whiskey moet atten, mensen die een onzichtbare man hebben gezien
en ga zo maar door, ruim een uur prachtig materiaal

Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:52
Billy_bob
Billy_bob is offline
haha dat is inderdaad aardig gek hehe, Ik zou dat nooit hebben, ivb dat ik geen harddrugs gebruik. maar de ervaringen zijn aardig gek. BEter gaan er ff meer mensen reageren!!!
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:47
Rhinus
Rhinus is offline
Ik had 'veel' gedronken. Oke, ik had wat perno op en dan flip ik. Dus ik was moe en besloot met mijn hoofd op de barkruk te gaan liggen en te gaan slapen in de disco. Was blijkbaar erg genant. Maar ik weet er niks meer van, dus..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:16
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Een keer had ik zoveel gezopen dat ik spontaan iedere boom die ik tegenkwam omhelsde. Ik ben normaal gesproken al vreemd, maar met teveel drugs/alcohol ben ik ronduit gek...
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:37
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ah de verhalen komen al los hte gaat lekker zo
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 22:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
kotsen op een vriend van me.... in de bus.... ( klein beetje maar; ik was er erger aan toe)



dat was na 1 fles bacardi, wat vodka-red bull en nog 2 halve liters warfsteiner...


jah/..... niet leuk toen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 12:31
MasterPITO
MasterPITO is offline
Ik was met school vorig jaar n dag in Amsterdam en wilde daar natuurlijk wiet en hasj kopen. Maar het vervelende was: ik kreeg nix mee, want ik was nog maar 15

Dus hield ik t maar op bierdrinken. Naar een amserdammertje of 12 was ik al een beetje aangeschoten, maar toen kwamen we een paar wat oudere gozers van onze school langs waarmee ik wel s blowde. Die hadden dus die morgen al n hele voorraad ingekocht en vroegen of ik mee kwam blowen. Nou dat wou ik dus wel. Na 2 dikke toeters was ik dus knap van de wereld en moest ik nog ff mijn vrienden zoeken. Die waren op t muntplein. En ik was ergens 2 km verderop, dus moest ik helemaal gek dat hele stuk lopen.

Ergens in oud-west kwam ik twee engelsen tegen die vroegen of ik een foto van hun wou maken want ze waren op huwelijkreis. Toen kreeg ik een dikke lachkick, en.... liet de fotocamera vallen. Die mensen helemaal flippen en ik nog harder lachen. Toen ze zeiden dat ze de politie zouden bellen ben ik maar snel weggegaan, want ik wou geen problemen met school..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:36
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
toen ik met mn ex en een vriendin in eenbushokje zat s nachts, de vriendin dacht dat mijn hoofd eraf was en ik kreeg een lackick.
toen ik zo moest lachen borrelde er van alles binnenin mij en dat klonk zo stom dat ik maar door bleef lachen (en borrelen) hm stom.

oja en toen ik stoned was ging ik samen met Marit (een vriendin) naar iemand toe, zij zegt: " hallo ik ben marit'
en ik zei dus ook 'hallo ik ben marit'
( voor de duidelijkheid: ik heet iris)
en ik schaamde me dood.
mja er zijn vast nog wel meer dingen maar die weet ik niet echt meer.
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 15:53
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ole! Vali op parkpop was dus ook geen succes.... Ik was te stoned en toen stond ik dus in de rij bij de plee, en toen stond ik op een moment helemaal scheef terwijl ik d8 dat ik recht stond
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:49
alcoholnicotine
door me baas onder de doushe te zijn gezet na eerst alles onder te spugen...en dan ook nog een alles te mollen wat los en vast zat...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 17:16
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
nog 1

tijdens zomerfeesten in nijmegen;


bieeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr gedronken

vervolges met een vriend van mij in een plas met modder gevallen en daar ff liggen slapen

toen ook nog een biertje in t gezicht van iemand van hooguit 6 jaar gegooid
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 18:23
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
goed werk
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 19:39
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
paar weken terug, harstyle-techno feest in voormalige radiumfoam fabriek (was kewl trouwens, totdat het blauw op kwam dagen)

ik was een beetje wazig (spacebar), een vriend van me ook.. toen bedachten we dat we even het gebouw gingen checken (en o wat graag wilden we toch naar boven, de rest van het gebouw bekijken ).. het was er heel donker, het enige wat je kon onderscheiden van de duisternis waren alle betonnen palen en uitstekende leidingen. ik lette niet zo goed op waar ik liep, en midden in een bedrijfshal verderop was een soort langwerpig gat in de vloer waar ik in stapte ik schrok me echt rot, en die vriend van me moest lachen.. toen hebben we daar een lachkick gebouwd, om daarna terug te gaan, en weer gezellig in het rond te gaan dansen

en een uur of 2 later (vlak voordat de politie binnenviel) vroeg een (nuchtere) vriend van me of ik meeging om het gebouw te checken en natuurlijk kon ik daar geen nee tegen zeggen.. we waren op een of andere manier op een trap boven de dj's gekomen (gelukkig had niemand ons door)..
er was ook een grote meterkast (nou komt het ) en daar zat een hendel aan dus ik pakte de hendel en wilde hem in beweging gaan zetten.. ik had de hendel nauwelijks bewogen en wilde alweer verder lopen (tja.. zo intrigerend is zo'n ding niet als je nog een hele fabriek mag zien).. toen zag ik de sticker 230v, niet aankomen!

dus ik had het feest al bijna vroegtijdig afgelast

(mja beetje teveel tripverhaal, hopelijk toch nog interessant )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2002, 20:08
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
hmmmmm nou okee, ik treed niet in details.... maar goed
de combinatie van blowen en 2,5 liter witte wijn valt niet zo goed, dat kan ik je wel vertellen..
Ik heb uitgebreide verhalen lopen vertellen over mn seksleven en nog veel meer. Probeerde een vriend van me bij me in bed te krijgen (ik heb verkering, maar goed) ben uiteindelijk in het verkeerde bed gestapt, omdat ik kwaad was omdat ik onder de kwark zat (hoe dat er op kwam is nog steeds niet helemaal duidelijk, het zat in elk geval tot aan het plafond) en omdat ik een beetje misselijk werd van het waterbed.. Ik heb me uitgekleed midden op de overloop. En het ergste is nog dat ik er zelf helemaal niets meer van weet... Heb alles van die anderen moeten horen. Nouja, gelukkig is iedereen het inmiddels alweer een beetje vergeten
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:16
disposition
Avatar van disposition
disposition is offline
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:47
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
kwas op een feezt en 5 min voordat ik opgehaald zou worden met een vriendin van me.. door haar moeder.. vlakdaarvoor had ik nog geblowed een pure stick..
ik zat later in de auto en was vet misselijk en kmoest kotsen.. khad het een heel stuk ingehouden omdat ze niet mogt weten dat ik en die vriendin hadden geblowed.. op een gegeven moment hield ik ut niet meer en heb ik ut maar in me jas gedaan..
dat was 5 min voordat ik eruit moest..

die moeder zo van: wat ruikt het hier zuur!
ik zo van: jaw khad een boer gelaten..
whaha tering.. ik schaamde me dod de volgende dag
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 23:24
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
en dan noemen ze de mens een inteligent levensvorm
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:06
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
was dat tegen mij bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:33
toemba
Avatar van toemba
toemba is offline
hehe ook echt in je jas, kon je niet gewoon uit het raam kotsen? Of was die moeder zo naief om te geloven dat jij een boer had gelaten???

Vorige week was ik zo van de wereld dat ik een weddenscahp heb gewonnen.. Ik had gewed met een vriend dat ik een bushokje kon vellen met een kopstoot.. Dus ik nam een aanloop, ren vol op dat bushokje in.. Niet kapot! Duurde 3 keer voordat er een barst in kwam, maar na 4 keer eindelijk stuk (Ik weet het, triest verhaal, maar hey, ik was er zelf niet meer bij..) koppijn de volgende dag, echt niet normaal..
__________________
For a nihilist, nothing at least is something..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:22
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
whaha.. neej die moeder mocht niet weten dat ik moest kotsen ofzow..

whaha neej die moeder was niet naief.. ik was zo naief om te denken dat die moeder erin zou trappen..

later had me vriendin het tog aan haar moeder verteld en die moeder had al zown vermoeden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 11:45
toemba
Avatar van toemba
toemba is offline
haha die moeder is zelf ook wel es jong geweest hoor.. Alsof die nooit in een orgie beland is waar ze later niks meer van wist wegens verboden paddestoelen
__________________
For a nihilist, nothing at least is something..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:45
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
jaw dat snap ik nu oowk wel.. maar toen niet.. ik was stoned.. en dronken.. en tshaw.. dan laten je hersens wel eens afweten..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:46
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
disposition schreef:
whahahahahaha dat zegt genoeg
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
disposition schreef:
[url]http://us.f1.yahoofs.com/users/5ad63a4c/bc/My+Photos/pantyhoofden.jpg?bc2jW09AumNhTYGT[/url

hehe
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:10
QuietNoise
Avatar van QuietNoise
QuietNoise is offline
na een boel wiet,hasj, vodka (+ vodkajus), tequilla en wat we nog meer te paken hebben gekregen

we zaten met zn alle in t 'cafeetje' van de camping, waar de hele camping s'avonds zat, en we zaten met een groepje jongeren aan een tafeltje, en er begon iemand dat ze een kusje wou. en eehm, dat ontaarde een beetje in iedereen met iedereen zoenen. wat opzich wel een beetje schandelijk was, maar wat nog minder was, t staat van begin tot eind op video, en mn moeder stond 3 meter verderop, oeps..

verder nog wat onhandige acties als in een grepppeltje belanden als iemand een enge man na doet, ff met zn dronken hoofd vergeten dat dat greppeltje daar zat

een uur lang bezig zijn met een mopje over nietjes te ontcijferen.
(nietjes die niet nieten etc)

iemand zn pakje vloetjes net meer teruggeven omdat t zo'n mooi pakje is

en de rest zal ik ff anderen voor moeten raadplegen denk ik
__________________
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:12
alcoholnicotine
Citaat:
QuietNoise schreef:
na een boel wiet,hasj, vodka (+ vodkajus), tequilla en wat we nog meer te paken hebben gekregen

we zaten met zn alle in t 'cafeetje' van de camping, waar de hele camping s'avonds zat, en we zaten met een groepje jongeren aan een tafeltje, en er begon iemand dat ze een kusje wou. en eehm, dat ontaarde een beetje in iedereen met iedereen zoenen. wat opzich wel een beetje schandelijk was, maar wat nog minder was, t staat van begin tot eind op video, en mn moeder stond 3 meter verderop, oeps..

verder nog wat onhandige acties als in een grepppeltje belanden als iemand een enge man na doet, ff met zn dronken hoofd vergeten dat dat greppeltje daar zat

een uur lang bezig zijn met een mopje over nietjes te ontcijferen.
(nietjes die niet nieten etc)

iemand zn pakje vloetjes net meer teruggeven omdat t zo'n mooi pakje is

en de rest zal ik ff anderen voor moeten raadplegen denk ik
hehe, dat is gewoon een gezellig avond dus...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 22:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik vind jullie echt triest. Dat je gek wilt doen oke, doe dat dan lekker vanuit jezelf, maar jezelf zo belachelijk maken? is dus gewoon in een woord: TRIEST!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 00:01
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef:
ik vind jullie echt triest. Dat je gek wilt doen oke, doe dat dan lekker vanuit jezelf, maar jezelf zo belachelijk maken? is dus gewoon in een woord: TRIEST!
Hee meisje, maak je niet zo druk man, hier ga je je toch niet om spannen lijkt mij.
Als jij het triest leuk voor je maar dat hoeven wij niet te weten hoor. Laat die lui hier toch, je hebt er toch geen last van.
Het is trouwens wel leuk om te lezen.

IK zelf ben niet zo, drink niet zo vaak, het is pas een x fout gegaan. Heb nog nooit gerookt,wel een xtje geblowed maar zonder effect en nog nooit hard drugs gebruikt maar laat die lui toch.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:07
xbrenniex
xbrenniex is offline
toen ik voor de 1e x had geblowd, zat ik op een stoel en ben ik een aantal x van de stoel afgevallen, en zat ik de hele tijd vaag te bewegen enzo. De 2e x ben ik in een park in het water gesprongen., ik wou graag met de eenden meezwemmen (vond ik blijkbaar leuk) en verder ammel lachkicken en kabouters ge-aaid en roze kamelen gezien in de lucht en 1x was het echt vaag. Ik stond in een winkel met een vriendin, en toen zag ik een bekende, maar die bekende had ineens hele grote dikke wangen, echt zo'n apensmoel en ik wist nie cker of ik diegene kende, omda ze dus een apensmoel had. Ammel heel vaag. De laatste tijd heb ik alleen maar lachkicken en droge opmerkingen enzo, maar ik hoop da ik binnenkort weer een actie maak, net zoals in het water springen enzo, das wel lachuh,......
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:22
D4RkCyB3R
D4RkCyB3R is offline
Haha, ik heb het klaar gekregen om een leraar de hele les laten lullen over waarom bananen krom zijn
en hij gaf ook nog serieus antwoord en ging overal op in ondertussen zat een kameraad van mij de plee onder te kotsen van school was ook kicken!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:46
Verwijderd
Zo opzienbarend is mijn verhaal volgens mij niet meer.. maar t was in ieder geval wel leuk toen Op vakantie voor t uitgaan, zaten gezellig wat in te drinken met een hele groep in ons appartement.. op gegeven moment vertrekken die anderen alvast, want jij wij moesten nog ff tutten enzoh he, je kent het wel.. totdat er één FF op bed gaat liggen, want t draait allemaal toch wel een beetje erg, tjah, ik dacht, ga ik er maar ff gezelschap houden he.. haha, worden om half vier 's nachts weer wakker Weer een ander bleek in tussentijd alles eruit gekotst te hebben.. en de vierde zat daar maar te balen, zij had nergens last van en had zich de hele nacht lopen vervelen..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Birgit schreef:
Zo opzienbarend is mijn verhaal volgens mij niet meer.. maar t was in ieder geval wel leuk toen Op vakantie voor t uitgaan, zaten gezellig wat in te drinken met een hele groep in ons appartement.. op gegeven moment vertrekken die anderen alvast, want jij wij moesten nog ff tutten enzoh he, je kent het wel.. totdat er één FF op bed gaat liggen, want t draait allemaal toch wel een beetje erg, tjah, ik dacht, ga ik er maar ff gezelschap houden he.. beetje kletsen enzo, haha, worden om half vier 's nachts weer wakker Weer een ander bleek in tussentijd alles eruit gekotst te hebben.. en de vierde zat daar maar te balen, zij had nergens last van en had zich de hele nacht lopen vervelen..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 00:51
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
een keer na een avondje uit en teveel drinken bij een vriend op de bank in slaap vallen, in de ochtend ging ik slaap wandelen en piste ik zijn bureau en toetsenbord onder en ging weer verder slapen. werd rond 1 uur wakker met een vreselijke kater en strompelde naar huis terwijl die vriend nog sliep en ik merkte niets van de pislucht ed

hij merkte overigens dat ik op stond en op zijn bureau piste maar hij dacht dat hij droomde
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:38
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
GRRR schreef:
een keer na een avondje uit en teveel drinken bij een vriend op de bank in slaap vallen, in de ochtend ging ik slaap wandelen en piste ik zijn bureau en toetsenbord onder en ging weer verder slapen. werd rond 1 uur wakker met een vreselijke kater en strompelde naar huis terwijl die vriend nog sliep en ik merkte niets van de pislucht ed

hij merkte overigens dat ik op stond en op zijn bureau piste maar hij dacht dat hij droomde
whahahaha
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 17:12
Q3
Avatar van Q3
Q3 is offline
zo stoned als een garnaal zijn en dan onder het eten met je gezicht in je bord in slaap vallen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:55
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Toen ik opgehaald werd na een avondje stappen liep er in de auto zo'n oorwurm. Ik sta een beetje vaag naar dat ding te grijnzen omdat ik niet dufde te praten anders zou die moeder denken dat ik veel gedronken had. Vervolgens is dat verhaal overdreven door een vriend en aan de hele klas verteld, en als ik dan over begin over hoe beter bier is tov breezers beginnen ze te mekkeren dat ik ooit dronken was en de hele tijd naar een worm heb zitten te glimlachen en daardoor iedereen belachelijk heb gemaakt. Vrienden...

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:18
Faery
Faery is offline
Citaat:
xbrenniex schreef:
....in een park in het water gesprongen., ik wou graag met de eenden meezwemmen (vond ik blijkbaar leuk) en verder ammel lachkicken en kabouters ge-aaid en roze kamelen gezien in de lucht en 1x was het echt vaag. ....
Van een beetje wiet krijg je ook echt wel visions j a..
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:53
Verwijderd
Ik was aan het blowen bij een vriend die hier om de hoek woont, maar het viel echt ff verkeerd om de 1 of andere reden. Dus ik zei dat ik naar huis wilde, omdat ik moe was. Hij laat me netjes uit, loopt mee naar de deur en ik doe ondertussen echt heel hard m'n best om niet over m'n nek te gaan. Zodra ik z'n voordeur achter me dicht had getrokken moest ik nog een trap af door een soort portiek, en eenmaal beneden kon ik het echt niet meer binnenhouden. Maar goed, ik al blij dat hij het niet had gezien...
Volgende dag zegt ie heel droog 'Zeg, kan je de volgende keer dan tenminste niet vlak voor m'n deur over je nek gaan ofzo? M'n moeder kwam vanochtend aan mij vragen of het wel goed met me ging...'
Dat vond ik vrij genant, en drinken ben ik maar mee gestopt omdat de situaties dan helemaal wel eens vreemd wilden worden
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 10:07
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
HAHAHA geweldig deze replies.

Ikzelf.. ladderzat van een feest (met brommer).
met 2 man op mijn Cittaatje, vrolijk naar huis rijden.
't Was iets van 5 uur in de ochtend.
Op een gegeven ogenblik was de benzine op. M'n brommer ging stotteren. Ik wist, dat als je op en neer bewegende 'stoten' geeft, zittend op de brommer, dat ie dan het laatste beetje uit de tank kan halen.
Dus een kameraad van me en ik, 'springend' op de brommer naar huis.
Ik hoop dat niemand ons gezien heeft, hehe.

Verder kwam ik een keer uit de stad, stronken, vriend van me was bob, dus hij reed op m'n brommer naar huis, met mij achterop.
En om de 5 minuten zei ik tegen hem: Stoppen!
En ik stap af, en kots in de tuin.
Weer 5 minuten verder hetzelfde.
En dat ongeveer de hele reis.

Ik drink nu niet meer zo vaak gelukkig..
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 20:18
Verwijderd
Mjah, ik was het zelf niet maar ik vond het toch wel vrij... apart.

Een vriendin vertelde me dat iemand in haar studentenhuis ontzettend dronken was geworden, en toen onder de douche is gaan zitten, deur op slot. Toen is ie met z'n dronken kop in slaap gevallen, terwijl ie op het putje zat. Hele verdieping ondergelopen voordat ze 'm eraf konden halen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:56
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
ik vind jullie echt triest. Dat je gek wilt doen oke, doe dat dan lekker vanuit jezelf, maar jezelf zo belachelijk maken? is dus gewoon in een woord: TRIEST!
het meest triest vind ik jou. Mensen een beetje lopen afzeiken omdat ze een keer een schandalige actie hebben gehad. Nou get a life, zeik een beetje minder.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.