Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 12:48
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Volgend weekend verjaart m'n vriendje, en ik wil hem op een speciale manier verrassen in bed... hem een "speciaal" orgasme geven... daarom deze vraag. Kennen jullie truukjes om hem extra te laten genieten? Waar gaan mannen echt van uit de bol?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:06
carla-tje
carla-tje is offline
'k Heb vorig jaar bij een vriendje eens iets leuks geprobeerd (de tip kwam origineel van mijn beste vriendin).

Je moet gewoon je vriendje pijpen of aftrekken, en hem duidelijk vragen aan te geven wanneer hij gaat komen. Op dat moment stop je met stimuleren, trek je razendsnel zijn voorhuid naar achteren zodat de volledige eikel vrijkomt, en draai je met de volledige vlakke hand (de binnenkant van de palm) circeltjes over de volledige eikel en over de eikelrand. Net alsof je hem wil opblinken zeg maar. Volgens mijn vriend geeft dit een beetje een irriterend gevoel omdat je eigenlijk gewoon over blote huid wrijft, maar tegelijk is het ook zo'n enorme stimulatie, dat hij meteen geweldig klaarkomt. Het ging bij mij zo snel dat ik niet eens dekking kon zoeken... het vervolg laat zich dan ook raden :-) Heb het nadien nooit meer kunnen proberen (het ging uit), maar die nacht kon niet meer stuk...
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:08
Josephine_
Josephine_ is offline
hmmmz ook maar is proberen.. haha
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:21
sunna
sunna is offline
hehe
nog nooit eerder gehoort maar is idd leuk om een x te proberen
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
kissme13 schreef:
hmmmz ook maar is proberen.. haha
Jah, want jij hebt er wel verstand van
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:29
Alpaca
Alpaca is offline
Dat doe ik eigenlijk vrij vaak, maar wel alleen als hij daar 'nat' genoeg is, anders kan het pijn doen, en dan is alle lol eraf.
Ik doe dat ook wel niet met mijn hele hand. Ik maak eerder een 'ringetje' met mijn duim en wijs- en middelvinger en wrijf dan vrij snel en masserend over dat randje.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:27
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Het schijnt dat het heel lekker is als je een jongen tegelijk pijpt en anaal vingert, maar daar is niet iedereen voor in .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:29
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Het schijnt dat het heel lekker is als je een jongen tegelijk pijpt en anaal vingert
BAHHH!!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:09
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Het schijnt dat het heel lekker is als je een jongen tegelijk pijpt en anaal vingert, maar daar is niet iedereen voor in .
Yep, dat klopt, maar dan moet ze wel met haar vinger wat druk op de prostaat zetten. Aan alleen een vinger in je reet heb je natuurlijk niets.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:25
Verwijderd
ja kom nog maar eens met een stapel ideetjes... mijn vriend is 5 mei ook jarig
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:46
MP-nl
MP-nl is offline
Geef je vriend een klysma voor zijn verjaardag. Da's pas iets aparts, ha ha!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Laat hem jou eens verwennen met een viborator. En verder moet je je fantasie eens de vrije loop laten nemen. Dat met dat oppoetsen is bij mij te gevoelig hoor.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.