Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 17:29
Janicha
Janicha is offline
Hoi iedereen, ik heb een probleempje
Ik denk namelijk dat ik alergisch voor rubber. Als ik namelijk sex heb gehad met mn vriend dan heb ik een dag daarna een soort `blaasontsteking` Ik heb het gevoel dat ik constant moet plassen en ik heb pijn in mijn onderbuik. Dat duurt ongeveer een week en soms zelfs langer.
Je snapt dat ik dat echt heel vervelend vind! Heeft iemand dit ook en ben jij inderdaad ook alergisch voor rubber?
Wat heb je gedaan toen?
__________________
I love my Friends!

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:48
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
[COLOR=red]je weet natuurlijk neit zeker of je allergisch voor rubber bent maar voor mensen die dat zijn heb je speciale condooms die neit van rubber zijn. Ik geloof "Advanti" ofzo maar dat weet ik neit 100% zeker
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:31
Janicha
Janicha is offline
Oh, dat wist ik niet, nou in ieder geval bedankt..
andere mensen ervaring hiermee?
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 09:07
Janicha
Janicha is offline
Kunnen er alsjeblieft meer mensen reageren want ik zit er echt mee!
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 09:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Nijntje heeft al antwoord gegeven. Je hebt waarschijnlijk een latex-allergie, en omdat vele mensen dat hebben heeft o.a. durex een latex-vrij condoom. Weet de naam niet, maar dat kun je wel op http://www.durex.nl/ vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:27
Janicha
Janicha is offline
Hey mensen, ik ben net naar de dokter geweest en ik heb het er gelijk met haar over gehad. Zij zegt dat ik Latex allergie heb en dat dat heel zeldzaam is. Natuurlijk adviseerde ze me andere condooms te gebruiken en ik heb medicijnen tegen de pijn die ik nog van de vorige keer heb.
Als jij ook last van zulke klachten hebt kun je het beste eers even langs de huisarts gaan. Deze kunnen namlijk gemakkelijk testen of je het echt hebt, en of hiet niet een of andere infectie is
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 00:03
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
~hatjoe~

Allergien zijn niet fijn.. zeker nie met sex...

sterkte

Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:38
stella
stella is offline
Als ik namelijk sex heb gehad met mn vriend dan heb ik een dag daarna een soort `blaasontsteking` Ik heb het gevoel dat ik constant moet plassen en ik heb pijn in mijn onderbuik. Dat duurt ongeveer een week en soms zelfs langer.

dit heb ik ook elke keer als ik het met condoom doe
heb je nog meer bijwerkingen ofzo?
jeuk ofzo? want dit heb ik juist niet.
alleen lichte blaasontsteking gehad en keren daarna vaak moeten plassen en iid veel pijn in onderbuik.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:07
dwerg
dwerg is offline
heyz ik ken iemand die ook allergies is voor condooms en ze is ook nie aan de pil want daar is ze ook allergies voor maar zei doet altijd voor het zingen de kerk uit want anders kan het nie

kuzzies
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:56
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Janicha schreef:
Hoi iedereen, ik heb een probleempje
Ik denk namelijk dat ik alergisch voor rubber. Als ik namelijk sex heb gehad met mn vriend dan heb ik een dag daarna een soort `blaasontsteking` Ik heb het gevoel dat ik constant moet plassen en ik heb pijn in mijn onderbuik. Dat duurt ongeveer een week en soms zelfs langer.
Je snapt dat ik dat echt heel vervelend vind! Heeft iemand dit ook en ben jij inderdaad ook alergisch voor rubber?
Wat heb je gedaan toen?
klinkt niet als een allergische reactie maar ok. durex-advanti idd (werkt bij mij goed ben namelijk wel allergisch voor latex maar ik ben een jongen dat is anders denk ik )
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Heel vervelend gevoel..
Georgia
31 11-02-2006 15:27
Lichaam & Gezondheid Vriendin pijn aan vagina
t68i
23 26-06-2003 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.