Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 20:49
Verwijderd
Ben je nou 13/14/15 Ik snap je nie meer hoor
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:04
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
bijna 15
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Blue*Angel schreef:
bijna 15
Mmm.. Okay
Maar gezien jou opening vd topic. Je moet gewoon doen waar je klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 22:23
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Bazz schreef:


Alsof het überhaubt uitmaakt hoe je je gedraagt. Ik gedraag me meestal als iemand rond de 12 ... dussss wat boeit het
Precies! Ik vind trouwens dat de meest volwassene mensen zich het kinderachtigst (durven) gedragen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 05:12
Verwijderd
Zo ver als je zelf wil.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 08:13
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Sorry, maar :
1. als je je vader net verloren hebt, innige deelneming, maar om troost te hebben moet je niet direct beginnen met seks, want das enkel een manier om te hopen dat je getroost wordt terwijl in feite het alles waarschijnlijk nog erger maakt, dus persoonlijk zou ik het niet doen en dan is het beter gewoon met je vriend te praten en zo troosten. Men vriend zen beste vriend is een maand geleden gestorven ( voor zen ogen ...), ik heb hem getroost en proberen af te leiden zoveel ik kon, maar ben er niet mee naar bed geweest en dat was ook het laatste waar die aan dacht.

2. Ik keur het af om andere mensen hun nickname te stelen, sorry maar *blue angel* en blue*angel, kunje echt niets verzinnen qua originele nickname ipv iemand anders zijn nick een klein beetje te vervormen ?

greets Fré
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:38
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Hoi Kali ik ben hier net nieuw en ik heb die nickname zelf verzonnen want zo heet ik namelijk ook op MSN..
Dus ik heb niemand nageaapt maare ik wil heb wel veranderen.. maar als iemand weet hoe je dat moet doen GRAAG..


Kuzzies + Much Love
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:48
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
erm ben jij niet dezelfde als kissme13 of ben ik nu zodanig verkeerd? indien wel dan geloof ik er niet veel van maarbon, het ging over het onderwerp , die nickname was maar opmerking erbij.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:59
Verwijderd
Je voelt wel wanneer je klaar bent met iemand naar bed te gaan.. als dat goed voelt na een dag, is na een dag okee, als dat goed voelt na een jaar is na een jaar okee. Daar kan echt niemand over oordelen en niemand voor jou iets over zeggen aangezien dat gewoon te persoonlijk is..

Bij de ene was ik na een dag, bij de ander was ik na 2 maanden.. hoe het goed voelde..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:45
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ja ik ben kissme13 ook maar ben iets van 2 jaar niet meer geweest ----> dus ben ik nieuw!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine In hoeverre ben jij een... kettingtopic!
Verwijderd
52 25-08-2009 08:46
Lifestyle in hoeverre heeft je verleden je gevormd?
Secreet
45 23-11-2002 02:12
Psychologie In hoeverre bepalen relaties het geluk??
Frida
8 01-05-2002 10:20
Levensbeschouwing & Filosofie In hoeverre heb ik mensen nodig, en hoe nodig ben ik?
Semele
1 26-03-2002 21:48
Seksualiteit Hoever ben jij gegaan........
phoebe
21 22-03-2002 22:11
Liefde & Relatie in hoeverre moeten we girlpower serieus nemen?
jnieuwelaar
7 10-03-2002 12:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.