Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 16:09
Josephine_
Josephine_ is offline
Comic Sans MS blue
Hallo allemaal.. Ik vroeg me af: Stel je hebt 2 maanden met een jongen of meisje.
Hoe ver vind je dan dat je kunt gaan, ik bedoel op het gebied van sex? Vind je dat je dan al met elkaar kunt ne*uken?

( Ik ben gewoon nieuwschierig hoe jullie hier over denken)


-xxxxxxx- + much love someone..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:11
LaDushi
LaDushi is offline
zo ver als je voelt dat jullie beidde aan toe zijn.
__________________
Ik ben wel een heks maar ik kan niet heksen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:16
Josephine_
Josephine_ is offline
Jaaah okey dat snap ik!
En hoe denken jullie dan over mensen die het na een week al met iemand doen?
Ik vind ookal ben je harstikke verliefd op die jongen dan vind ik dat je het na een week verkering ni met elkaar hoort te doen..
(mijn mening..)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:16
Krayzie
Krayzie is offline
als je 13 bent niet!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:25
Josephine_
Josephine_ is offline
En wie zegt dat ik 13 ben dan?
Ik ben een hele tijd niet op deze naam geweest (heb er namelijk meerdere) ik ben nu al in tussen 15 dusszz.. ni zo gauw oordelen aub
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:36
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
zolang je er maar geen spijt van (denkt) te krijgen...

Je voelt je natuurlijk mooi genaaid als je het met die jongen doet en dat ie het 1 of 2 weekjes daarna uitmaakt. Tis wel mooi als je wat zekerheid hebt he...
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:44
Krayzie
Krayzie is offline
Ik vroeg het me ook al af of je 13 was, maar in het geval dat er hier iemand 13 is !!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:25
Verwijderd
Verdomme zeg, ik word echt zo strontziek van dit soort zeik-topics... Ik zal nu eens echt moeite gaan doen:

Één.

twee.

drie

vier

vijf

Allemaal van dit soort irritante topics, die allemaal met elkaar te maken hebben maar NET dat ietsje verschillen waardoor ze wel open blijven... Bah en ik ben het zat...

Sorry hoor..

Kun je niet zelf je gevoel achterna gaan, waarom zou je luisteren naar anderen?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:39
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Neuken? Waarom ziet iedereen dat toch altijd als de hoofdzaak? Ik snap dat niet, alles erom heen is toch net zo belangrijk! En je orgasme word alleen maar beter met een langere opbouwing! Ik snap niet dat het "lul in kut" verhaaltje zo belangrijk is! Tuurlijk hoort dat erbij.....maar dat gaat toch vanzelf en daar richt je je toch niet opt ijdens het vrijen......????
Of ben ik nou stom?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:57
Josephine_
Josephine_ is offline
Haay haay Dark Voice als je dit een zeik vraag vind,
waarom reageer je er dan op?!?!
Dat snap ik dan ni helemaal..
En ik stelde deze vraag niet voor mezelf!
Want ik luister niet naar wat andere er van zeggen.
Maar was gewoon benieuwd hoe andere mensen hier over denken, en wat ze er van vinden mag dat niet ofzow?

xxxx + Much Love Someone.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:14
Verwijderd
1 week is niet te snel, als je er geen spijt van hebt!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:36
MP-nl
MP-nl is offline
Je moet gewoon neuken als je er allebei zin in hebt en klaar voor bent, en het maakt dan niet uit of het op de eerste avond gebeurt of pas na twee maanden. Slaat toch helemaal nergens op, om geen invulling aan je gevoelens te geven. Waarom wachten???? Achterlijk gedoe!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:45
Josephine_
Josephine_ is offline
Waarom reageren de mensen hier zo boos altijd!
Je mag hier toch je mening zetten in een vraag.
Als je het er niet mee eens bent kun je het toch ook wel anders brengen inplaats van zo boos te doen!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:58
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
kissme13 schreef:
Comic Sans MS blue
Hallo allemaal.. Ik vroeg me af: Stel je hebt 2 maanden met een jongen of meisje.
Hoe ver vind je dan dat je kunt gaan, ik bedoel op het gebied van sex? Vind je dat je dan al met elkaar kunt ne*uken?

( Ik ben gewoon nieuwschierig hoe jullie hier over denken)


-xxxxxxx- + much love someone..
Dat ligt niet aan hoe land je met iemand hebt maar aan hoe je het zelf voeld. iemand kan wel na 1 dag willen maar een ander doet daar langer over. Je voelt vanzelf wanneer je er aan toe bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:01
Geile Conjo
Geile Conjo is offline
Citaat:
kissme13 schreef:
Hallo allemaal.. Ik vroeg me af: Stel je hebt 2 maanden met een jongen of meisje.
Hoe ver vind je dan dat je kunt gaan, ik bedoel op het gebied van sex? Vind je dat je dan al met elkaar kunt ne*uken?
Als jij inderdaad 13 bent, vind ik dat je de eerste 3 JAAR nog niet kunt neuken.
__________________
Conjo de Ronjo!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:08
Josephine_
Josephine_ is offline
Pffff ik ben geen 13 maar 15!.. en al was ik 13 en ik had vanaf b.v m'n 12e een vriend dus al een jaar lang.
En ik gedraag me ni echt kinderachtig maar als een meisje van een jaar of 14/15.
Zou ik dan ni met die jongen 'dingen' mogen doen omdat ik 13 ben maar intussen die jongen al ander half jaar ken 'NATUURLIJK!'

xxxxx mij
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
kissme13 schreef:
Pffff ik ben geen 13 maar 15!.. en al was ik 13 en ik had vanaf b.v m'n 12e een vriend dus al een jaar lang.
En ik gedraag me ni echt kinderachtig maar als een meisje van een jaar of 14/15.
Zou ik dan ni met die jongen 'dingen' mogen doen omdat ik 13 ben maar intussen die jongen al ander half jaar ken 'NATUURLIJK!'

xxxxx mij
Alsof het überhaubt uitmaakt hoe je je gedraagt. Ik gedraag me meestal als iemand rond de 12 ... dussss wat boeit het
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:28
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Verdomme zeg, ik word echt zo strontziek van dit soort zeik-topics... Ik zal nu eens echt moeite gaan doen:

Één.

twee.

drie

vier

vijf

Allemaal van dit soort irritante topics, die allemaal met elkaar te maken hebben maar NET dat ietsje verschillen waardoor ze wel open blijven... Bah en ik ben het zat...

Sorry hoor..

Kun je niet zelf je gevoel achterna gaan, waarom zou je luisteren naar anderen?
ben het eigenlijk wel heel erg hier mee eens!
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:


ben het eigenlijk wel heel erg hier mee eens!
Dankjewel..

Jah ik erger me er gewoon aan. Van die leeghoofdige mensen die zelf het antwoord niet kunnen bedenken, die altijd die eeuwige meningen van anderen willen horen, over wanneer je wat mag doen, en hoe oud je moet zijn... Terwijl je dat JUIST bij sex niet moet doen. En dan is het ook nog zo dat je allemaal van die standaard antwoorden krijgt...

En de reden dat ze openblijven is omdat ze allemaal NET dát kleine beetje verschillen van elkaar dat ze niet hetzelfde zijn
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:42
Josephine_
Josephine_ is offline
TUURLIJK maakt dat wel uit hoe jij je gedraagt gedraag jij je nouw als een meisje van een jaar of 11 of een meisje van 15! daar zit wel een heeel verschil tussen maar ik weet er genoeg over ik vind het gewoon NERGENS op slaan hoe jullie reageren !! heb al zo'n kut periode!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:43
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
kissme13 schreef:
TUURLIJK maakt dat wel uit hoe jij je gedraagt gedraag jij je nouw als een meisje van een jaar of 11 of een meisje van 15! daar zit wel een heeel verschil tussen maar ik weet er genoeg over ik vind het gewoon NERGENS op slaan hoe jullie reageren !! heb al zo'n kut periode!
had dan gewoon de moeite genomen om de andere topics te bekijken
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:44
Josephine_
Josephine_ is offline
Sorry Dark Voice maare er zijn ook nog zat meisjes die onzeker zijn??? en dat over leeghoofde ofzow iets.. ik vind dat jij niet nadenkt omdat jij zulke commentaar geeft! Laat mensen hier hun vragen neer zetten en zeik er gewoon verder NIET over
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:59
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kissme13 schreef:
Hallo allemaal.. Ik vroeg me af: Stel je hebt 2 maanden met een jongen of meisje.
Hoe ver vind je dan dat je kunt gaan, ik bedoel op het gebied van sex? Vind je dat je dan al met elkaar kunt ne*uken?
Ik vind dat je zelf wel merkt wanneer je behoefte krijgt om met je vriend/vriendin te ne*uken
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja schijt aan tijd. Ligt eraan hoe ver jullie samen willen gaan en of je al ervaring hebt.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:09
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ewm wanneer je der zin in hebt lijkt mij en vind dat je er aan toe bent.. al is het een dag of een jaar..of nou een jaar is wel lang maar je snapt hem..moet je helemaal zelf weten
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:16
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
5 stappen

1) Hij vingert jou

2) jij trekt hem af

3) hij beft jou

4) jij pijpt hem

5) Neuken
__________________
Jean
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 21:29
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Verdomme zeg, ik word echt zo strontziek van dit soort zeik-topics... Ik zal nu eens echt moeite gaan doen:

Één.

twee.

drie

vier

vijf

Allemaal van dit soort irritante topics, die allemaal met elkaar te maken hebben maar NET dat ietsje verschillen waardoor ze wel open blijven... Bah en ik ben het zat...

Sorry hoor..

Kun je niet zelf je gevoel achterna gaan, waarom zou je luisteren naar anderen?
ah wat een heerlijke diss
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:56
°Mel°
°Mel° is offline
Al de zoveelste discussie hierover hmmhmm...
Je had dus inderdaad in een andere topic over dit onderwerp kunnen gaan kijken, maar ja als je zo iemand bent die zich niet de moeite wil doen en het altijd makkelijk wil hebben mij niet gelaten hoor.
Maar goed, om ff op je vraag te antwoorden: SCHIJT AAN TIJD!!!
Ik en mijn vriend waren nog geen maand samen toen we voor het eerst sex hadden met elkaar!

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
één van m'n vorige vriendjes (toen was ik psies zo oud als jij, nog net ietsje ouder geloof ik, paar maandjes) mocht me na vier maanden nog altijd niet aanraken of hij kreeg een mep.
ik wou gewoon zeker zijn van m'n gevoelens en van m'n relatie. die zekerheid kreeg ik van m'n ex niet.
met m'n huidige vriend ging ik na twee weken al een hoop verder dan kussen en knuffelen, na twee maanden hadden we de eerste keer seks. spijt heb ik nooit gehad, we zijn ondertussen een jaar samen, dus die zekerheid die ik voelde tien maanden geleden (eigenlijk was ik al 99.9% zeker de eerste keer dat ik hem zag...) was zeker niet onterecht...
je moet gewoon op je gevoel afgaan, maar je mag wat je verstand je zegt niet buiten beschouwing laten...


dikke kuzzz
*blue*
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:12
Verwijderd
'k was weer aan't posten onder m'n broer z'n naam.
voor alle duidelijkheid: methuselah heeft dus géén vriend


deze keer de enige echte:

*blue*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 11:57
Josephine_
Josephine_ is offline
He dat snap ik even niet .
Blue angel en Methuselah zijn toch een persoon alleen heb je er, eentje via je broer z'n naam gestuurd?
Of heb ik het nouw fout??

Dikke Kus + Much Love someone xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
MisterImpossible schreef:
5 stappen

1) Hij vingert jou

2) jij trekt hem af

3) hij beft jou

4) jij pijpt hem

5) Neuken
Bedankt voor deze nuttige informatie
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:31
Verwijderd
Citaat:
kissme13 schreef:
TUURLIJK maakt dat wel uit hoe jij je gedraagt gedraag jij je nouw als een meisje van een jaar of 11 of een meisje van 15! daar zit wel een heeel verschil tussen maar ik weet er genoeg over ik vind het gewoon NERGENS op slaan hoe jullie reageren !! heb al zo'n kut periode!
Het maakt dus echt niet uit hoe oud je je gedraagt. Het gaat erom wat je voelt voor degene waar je mee samen bent. Wat jij hier in principe zegt is dat je als bijv. 10-jarig meisje al klaar bent voor seks. Als je je gedraagt als iemand rond de 15. En als je iemand van 16 bent die zich gedraagt als iemand van 12, dan zou je er niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:33
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
'k was weer aan't posten onder m'n broer z'n naam.
voor alle duidelijkheid: methuselah heeft dus géén vriend


deze keer de enige echte:

*blue*
Kdacht al
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:40
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kissme13, kvind dat je een beetje overdrijft...
Dit topic is inderdaad al 1000x geweest dus kan je al verwachten dat ze zo gaan reageren... En je moet je niet zo aangevallen voelen! Als 2 mensen na een 2 maanden beslissen dat ze met elkaar naar bed willen, dus 'neuken', dan doen ze da toch gewoon? En als ze dat pas na 1 jaar willen, da's dan hun zaak he...! Ik vind PERSOONLIJK dat 15 zowieso al jong is om seks te hebben, en 2 maanden is toch kort... VIND IK! Dus ga mij nu ook ni afschijten van "ik was 15 en er klaar voor!", da's allemaal jullie zaak...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:56
Faery
Faery is offline
kissme13 klinkt niet als iemand van 15 :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:17
sunna
sunna is offline
deze topic's zijn wel allemaal erg hetzelfde
mischien moet je maar gewoon beetje terug bladeren
ipv iedereen het 100x te laten herhalen
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
kissme13 klinkt niet als iemand van 15 :]
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:46
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
En van hoe oud dan wel?? van hoe oud dan wel?? want ik heb maar even een andere naam genomen dan lopen jullie ni steeds te zeiken van ben je echt 13???
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:49
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Jullie zeggen wel van het zijn allemaal de zelfde topics.. maare iedereen heeft toch 't recht om z'n eigen vraag te stellen orniet? Ik vind dat gewoon slap gelul als je ni wilt reageren reageer dan gewoon dan ni!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:52
Faery
Faery is offline
Wat heb je aan je recht om een eigen vraag te stellen alsie al zeker 5 keer is gesteld?

[edit] en wat een überoriginele nick :] [/edit]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:57
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
waar bemoeien jullie je mee ik maak toch zelf uit wat voor naam ik neem!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:05
Verwijderd
Het valt ons gewoon dat je zo'n originele nick hebt Dat is alles. En we willen wel reageren, alleen niet op de manier die jij wilt blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:16
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Natuurlijk.. Ik heb toch ook geen commentaar op jullie namen ofwel dan?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Natuurlijk.. Ik heb toch ook geen commentaar op jullie namen ofwel dan?
Dat zou er nog eens bij moeten komen zeg!


__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Blue*Angel schreef:
En van hoe oud dan wel?? van hoe oud dan wel?? want ik heb maar even een andere naam genomen dan lopen jullie ni steeds te zeiken van ben je echt 13???
Zes, of zo...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:49
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Wat zijn jullie voor een mensen zeg jullie zijn een stelletje blijo's!
(mijn mening)
Ik stelde gewoon een vraag zoals iedereen hier doet en kijk wat voor raare commentaar ik krijg houdoe he ik ga hier verder ni meer op in
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:54
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Wat zijn jullie voor een mensen zeg jullie zijn een stelletje blijo's!
(mijn mening)
Ik stelde gewoon een vraag zoals iedereen hier doet en kijk wat voor raare commentaar ik krijg houdoe he ik ga hier verder ni meer op in
wedden van wel??
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:13
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ik heb mijn vader net verloren jah daarom reageer is zo *sorry* daarvoor! Ik ben hier niet om nog verder de grond in te worden getrapt met jullie 'lullige' commentaar en misschien kom ik dan wel niet over als een meisje van 14 maar ben het wel door dat te zeggen kwetsen jullie mij maarjah maakt ni uit nu weten jullie waarom zo reageerde misschien zouden jullie dat ook wel gedaan hebbe xx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:15
leentje_16
leentje_16 is offline
ik denk dat je zelf moet weten wat je doet, ik voor mij heb er geen problemen mee om snel met iemand naar bed te gaan, als het goed voelt tenminste. Als je 2 maand met iemand hebt kan het volgens mij wel, maar dat ligt er ook aan of je eraantoe bent of niet, en hoe jij persoonlijk over sex denkt. Bijvoorbeeld als je sex onmiddelijk verbind met liefde zul je erover na moeten denken of je wel van die persoon houd enzo
ik vind zelf dat sex gewoon sex is, en laten we ervan genieten... en liefde die groeit, en heeft, vooral in het begin, weinig met sex te maken...

sux6! xxx leentje
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine In hoeverre ben jij een... kettingtopic!
Verwijderd
52 25-08-2009 08:46
Lifestyle in hoeverre heeft je verleden je gevormd?
Secreet
45 23-11-2002 02:12
Psychologie In hoeverre bepalen relaties het geluk??
Frida
8 01-05-2002 10:20
Levensbeschouwing & Filosofie In hoeverre heb ik mensen nodig, en hoe nodig ben ik?
Semele
1 26-03-2002 21:48
Seksualiteit Hoever ben jij gegaan........
phoebe
21 22-03-2002 22:11
Liefde & Relatie in hoeverre moeten we girlpower serieus nemen?
jnieuwelaar
7 10-03-2002 12:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.