Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 15:15
Marzalon
Marzalon is offline
Ik ben nu 15 jaar en wil graag stoppen met voetbal aan het eind van dit seizoen omdat ik het gewoon niet erg leuk meer vind, daarin tegen lijkt atletiek me een super leuke sport, hardlopen doe ik soms ook maar mij lijkt het veel leuker om bij een atletiekvereniging te gaan. Alleen ik ben bang dat als ik pas op mijn 15e begin dat ik het buitenbeentje word en er niet veel van kan.. Bv in mijn geval, hordelopen, ik heb het nog nooit van mijn leven gedaan en zal waarschijnlijk hard faalen en dat vind ik maar niks, ik wil wel heel graag maar ben gewoon erg bang voor vernedering..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2012, 15:16
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ze lachen je heus niet uit hoor , Oefening baart kunst. Gewoon veel oefenen en de leraar zal je vast ook wel apart nemen om je het een en ander duidelijk te maken. Niet bang zijn om te falen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 15:18
Marzalon
Marzalon is offline
Ik wil binnenkort voor het eerst een 5km wedstrijd lopen bij de halve marathon van Sint Anthonis. Als me dat bevalt en het niet heel slecht gaat, wil ik het er met mijn ouders over hebben. Ik ga denk ik proberen gewoon mentaal door te blijven gaan en fysiek moet dan maar komen door veel oefening. Ik bedenk alleen altijd de dingen die fout kunnen gaan en meteen dan de ergste vormen, en daardoor ben ik erg bang...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 15:21
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Zet die angst opzij , 5km lopen valt reuze mee. Van al dat gesport kom jij er beter uit , ups en downs heeft iedereen maar probeer die angst opzij te zetten in een nieuwschierig interesserend gevoel naar het nieuwe wat je gaat doen. Je vind alles gewoon heel spannend en kijkt teveel op tegen de atletiekers die het al veel langer doen. Ook hun zijn ooit als een visje begonnen. Doe gewoon je best en geef aan wat je moeilijk vind en het komt helemaal goed met jou!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 16:10
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Het is juist leuk om met een nieuwe sport te beginnen . Ben zelf ook op wat latere leeftijd overgestapt naar een andere sport en dat is alleen maar leuk (nieuwe uitdaging om iets nieuws te leren) en als je goed je best doet zal de rest je echt wel accepteren en niet zien als het buitenbeentje.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 07:46
Verwijderd
Ik ben nu 22 en ben in augustus begonnen aan een nieuwe sport, en bij de groep waar ik train beginnen ook mensen die al 30 zijn, dus het is echt niet vreemd om een overstap te maken. Als het een beetje een toffe groep is, zal niemand stom doen omdat je net komt kijken. Als ze dat wel doen, moet je op zoek naar een nieuwe groep, want dat is niet normaal en ligt dat aan de groep en niet aan jou.
Daarnaast wil ik wel even zeggen dat het verstandig is om hardlopen op te bouwen dmv een trainingsschema. Ik loop zelf niet, maar mijn vriend wel en een aantal mensen in mijn omgevingook. Er zijn best wel wat mensen die een blessure hebben opgelopen omdat ze meteen begonnen met een te grote afstand voor beginners. Dat merk je misschien niet meteen, maar na verloop van tijd komt dat er wel uit. Op Lichaam&Gezondheid staat een hardlooptopic en hebben mensen vast tips
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 20:07
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Beste, ik ben zelf maar begonnen met wielrennen op mijn 15de, en ik doe het nu nog altijd dus zeker proberen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 15:18
Guinie
Guinie is offline
Ben zelf onder dwang op handbal gedaan toen ik 11 was, maar vond het echt verschrikkelijk. Het hele team was beter dan ik, niemand legde me de termen die gebruikt werden uit en ze maakten niet de indruk dat ze het fijn vonden dat ik bij het team zat. Mocht er uiteindelijk, na een half jaar, vanaf. Zit nu sinds een halfjaar op boogschieten, dat vind ik wel erg leuk en daar doen ze ook niet moeilijk als je het niet goed kan.
Conclusie: ik had gewoon pech bij handbal, succes met atletiek
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:41
Leon.E
Leon.E is offline
Is het raar als je 15 bent en op voetbal gaat?Of maakt dat niet uit?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 11:47
Verwijderd
Dat maakt niemand een drol uit. Een kennis is 23 en zij zit ook pas sinds een half jaar op voetbal. Lekker doen dus.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 13:27
Verwijderd
Extreem raar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken vragenlijst voor ons profielwerkstuk
toemp..bla
39 18-12-2006 18:35
Psychologie Wat als je weet dat alles wat je doet je alleen maar ongelukkiger maakt?
Verwijderd
58 03-09-2005 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.