Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 14:50
kleinedraak
Ik drink nu best veel en dat merk ik ook met naar de wc gaan
Ik merk gewoon dat veel mensen opschool niet alleen heel ongezond eten maar ook ongezond drinken. ´s Morgens als ze opstaan drinken ze bijv. Cola
Ik ontbijt met een kopje warme melk, opschool drink ik zo´n 33 tot 50cc water. Dan thuis nog eens 1kopje warme melk en 1liter water, en dan voor het slapen gaan nog een kpoje warme melk(jaja ik weet het, maar tis lekker zelfs in de zomer )
Verder drink ik geen koffie(of wat voor variant daarop dan ook) en af en toe drink ik maar een kopje(ik heb nogal gele tanden en thee bevordert dat ook weer)
Als ik uitga drink ik meestal Cola Light of Jus D´orange. Ik vind het zo zonde om dan water te kopen voor E1,65 die ze dan waarschijnlijk gewoon uit de kraan tappen.........
Nu jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 14:53
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik drink ook best veel eigenlijk. Ik drink nooit water ofzo, dat vind ik niet lekker. Wel drink ik veel sap, water met een smaakje (bijvoorbeeld Crystal Clear) en af en toe frisdrank. Melk, thee en koffie drink ik ook nooit.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:09
Verwijderd
In de ochtend thee, op school water (meestal 0.5 liter of meer), bij het avond eten een beker water. Tussendoor drink ik ook altijd nog water, sap of iets anders.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:17
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
's Ochtends drink ik altijd als ik wakker ben even een beetje sap en als ik ontbijt een glas melk en anders een glas fruitontbijt. Verder drink ik altijd een fles spa blauw leeg, gewoon verspreid over de hele dag en een klein flesje spa blauw neem ik mee naar school dat is dus twee liter water. 's Middags ook nog een glas melk of sap en 's avonds meestal ook nog een glas sap ofzo.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:21
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Sinds ik een beetje probeer af te vallen (wat totaal niet lukt, maar goed) drink ik wel veel water.. probeer zo'n 2 liter op een dag te drinken, t lukt niet altijd, maar meestal wel. 's Ochtends bij mn ontbijt drink ik een beker melk en een glaasje vruchtensap. 's Middags na school drink ik altijd 2 glazen thee. En als ik 's ochtends het eerste uur vrij heb drink ik vaak ook nog wat koffie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:30
Verwijderd
Als ik opsta eerst een flinke beker water, bij het ontbijt pers ik wat sinaasappeltjes. Verder de hele dag door water en thee (rooibos) en zo nu en dan een glas appeldiksap.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:36
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik drink niet echt veel en niet echt weinig...
En dan meestal melk of water ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:40
Lionheart
Ik drink redelijk veel, energiedrank, water enz.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:44
Girl87
Avatar van Girl87
Girl87 is offline
Ik drink vaak te weinig. 's Ochtends een glas jus d'orange/vitaminedrank o.i.d. Op school een flesje water (halve liter) Dan houdt het meestal wel weer op 's Avonds krijg ik dan dorst, en drink ik meestal nog een paar glazen achter elkaar.
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. *Loesje*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:49
Verwijderd
dat verschilt per dag.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:50
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik drink niet zo heel veel.
's morgens drink ik een glas limonade, op school nog een halve liter limo en 's middags en 's avonds nog meer, een glas of 5 denk ik. als we sap hebben drink ik dat, en dan heel veel. heel af en toe drink ik melk of thee. als ik uit ga drink ik malibu cola maar hoogstens drie glazen. verder drink ik bijna nooit alcohol.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:06
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
's Ochtends een blas melk, op school een blikje frisdrank en thuis heeel veeel water en soms een kopje thee.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:19
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
dat verschilt per dag, maar drink veel water en red bull (verslaving ) en als het koud is warme chocomel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Even kijken, op een doordeweekse dag op mijn stage drink ik 2 flesjes cola van 50 cl, das dus bij elkaar 1 liter. Dan nog gemiddels 1 kopje koffie en 2 glaasjes water. Thuis drink ik 's avonds dan alleen maar cola nog, zeg bij elkaar 0,3 liter of zo. Op dinsdag en donderdag ga ik fitnessen, neem ik altijd een flesje water mee van 0,5 liter. Dat drink ik wel niet helemaal op dus zeg 0,25 liter drink ik daarvan. Dus door de week drink ik 1,5 tot 2 liter per dag ongeveer, genoeg dus.
Zaterdag en zondag drink ik minder, omdat ik dan thuis ben en als ik dan met dingen bezig ben heb ik nooit drinken zeg maar bij me staan. Maar op zaterdagavond ga ik op stap. Gemiddeld tien drankjes met alcohol, zeg per glas gemiddeld 0,25 liter (bierglazen in mijn stamkroeg zijn 0,3 liter en glazen voor mixdrankjes 0,2 liter) dus op zaterdag drink ik ook denk ik wel 3 liter, ook veel. Zondag drink ik niet veel. Denk rond de 1 liter. Natuurlijk cola en soms water.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:06
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
's Ochtends een kopje groene thee of winterthee, op school
iig een flesje water en soms nog een flesje water of een pakje
sinaasappelsap oid, (hangt er een beetje vanaf hoe lang ik les
heb ed), verder vooral vruchtensappen en thee.

Ik drink wel genoeg, meestal.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
anderhalve liter water, + wat ice tea.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:55
Verwijderd
's Morgens een kop thee en/of sinaasappelsap bij het ontbijt. Ik neem altijd een flesje water mee naar school, die ik dan minstens 1 keer nog vul. Dus op school ongeveer een liter water. Als ik thuis kom, drink ik meestal nog wel een liter thee of mee. En als ik nog ga sporten, drink ik ook nog wel minstens een bidon/flesje water. Wel genoeg lijkt me zo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 22:03
PV
PV is offline
ik drink nooit zoveel, misschien 1 tot 1,5 liter per dag.
sochtends een beker melk, smiddags of niks of melk of een blikje fris.. savonds bij 't eten nog een glas frisdrank en dan later op de avond nog 2 glazen frisdrank, of jus d'orange ofzo.

dus tja dat is maar zo'n 4 tot 6 keer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2004, 15:23
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Meestal een kwart liter cola op m'n werk.
En thuis dan vaak nog dubbelfris vaak een halve liter a 1 liter.
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:07
charmedgirl
Avatar van charmedgirl
charmedgirl is offline
drinkt er bijna niemand koffie???

ik drink dus minstens 3 x bak koffie per dag verder nog water.. op school 0.5 ltr en soms sappies, cola light, ice tea light en verder ook wel eens zuivel zoals milk en fruit enzo
__________________
'love me for what I am, dont hate me for what I'm not'
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:16
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik drink zo'n 2 tot 2,5 liter per dag. 's Ochtends een liter thee, in de loop van de dag zeker twee, drie flesjes water en 's avonds nog een pot thee of een halve liter water.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
's ochtends een glas milk&fruit en in het weekend thee
terwijl ik op school zit iig een flesje (halve liter) water, soms vul ik mijn flesje nog een keer, ligt eraan of ik een lange dag heb of niet. Als ik dan thuiskom drink ik of een pot thee leeg (ook ongeveer een halve liter) of ik neem een glas (light) frisdrank. Na het eten soms koffie (met melk) en anders ook weer light frisdrank.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:36
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Meestal drink ik water, koffie en soms eens cola. 't Is in perioden.
Hoeveel ik drink, ehm...'s morgens en 's avonds toch wel wat koffie (paar grote tassen) en dan nog een paar glazen water door de dag heen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:41
-antia-
-antia- is offline
s'morgens thee
op school een soort buitenlandse limonade of cola
en het verschilt nogal s'middags..
fristi, water, melk, cola
__________________
uniek geboren, uitgegroeid tot kopie
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:15
Tweeker
Tweeker is offline
's Ochtends 2 glazen sinaasappelsap en twee glazen water
Op school 2 pakjes sinaasappelsap en wat slokjes water
Thuis sinaasappelsap en 2 a 3 koppen thee
's avonds nog een glas sap of fris

Dus rond de 10 glazen
__________________
On the whispers of the night, I'll dance until the morning light
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2004, 15:02
Cruz
Cruz is offline
's Morgens een glas sinaasappelsap of melk.
Op school 1 pakje appelsap.
En na school totdat ik naar bed ga drink ik nog ongeveer 3 glazen Fanta en soms 's avonds 1 kop koffie.

Dus ongeveer 6 glazen drinken per dag.
__________________
What Goes Around Comes Around
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:06
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
op school drink ik bijna nooit, thuis drink ik water en vruchtensappen en soms warme chocolademelk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 16:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
te weinig , vooral op school.
S'ochtends thee, op school heb ik altijd een flesje water mee, maar die drink ik bijna nooit leeg.
Als ik thuiskom meestal sap of thee.
Bij het eten water en s'avonds weer thee. (ben beetje theefreak)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:12
Bravo
Bravo is offline
Optimel/Yogho en heel veel water. Ik denk zo´n 2 liter water per dag dus ik ga zeeeer regelmatig naar de toilet
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 18:07
Emilia
Emilia is offline
's Morgens drink ik ananassap, soms afgewisseld met tropicalsap of Fristi (--> zelden). En verder de hele dag door water, het liefst Vittel .
In het weekend soms een glaasje limonade (Tönissteiner, daar zit geen suiker in en smaakt niet zo zoet als Fanta), maar verder ben ik heel eenzijdig qua drinken; ik lust geen koffie, thee, melk, chocolademelk, om het even welk drankje waar alcohol in zit, cola, ice tea.
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 12:27
Aapie
Aapie is offline
ik drink 2,5 liter water ongeveer per dag
cola vind ik niet zo heel lekker en koffie drink ik ook heel veel
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 11:22
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
's morgens voor dat ik naar school ga, drink ik meestal dubbel fris, op school meestal wortelsap, als ik thuis kom thee, daarna weer dubbel fris en 's avonds meestal eerst koffie/thee en daarna vruchtensap of heel af en toe cola
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 11:34
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Hoeveel ik drink verschilt erg. Wel drink ik altijd bij het ontbijt thee. Verder eigenlijk alleen water en soms ranja of cassis maar dat niet vaak
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 12:01
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik begin de dag meestal met een bak koffie, doordeweeks drink ik op school golden power zut *red bull* en na school alleen maar ice-tea, en dan ook nog eens graag 2 pakken per dag... in het weekend drink ik vanalles....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 23:18
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
's ochtens begin ik met thee of koffie. Op school drink ik cola light, dubbelfris of icetea (en vaak ook nog een bakje koffie). Weer thuisgekomen drink ik meestal cola light, sap of (veel) water.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 09:24
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
* Minstens 2,5 liter water
* 1/3e liter siroop *zonder suiker*
* een kan rooibosthee/groene thee *ongeveer een liter*

soms wat meer, soms wat minder, maar daar komt het op neer. ik drink de hele dag door. En als ze caffeine vrije cola niet met aspartaam hadden gezoet maar met een gezonde zoetstof had ik daar denk ik oowk elke dag een blikje van genomen, maar helaas.
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2004, 18:55
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
2 tot 3 liter water, paar kopjes thee, beker melk bij het avondeten en af en toe nog een colatje light
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 19:24
SuperS
SuperS is offline
zeker 2 liter water
paar koppen thee
wat melk
wat frisdrank

maar altijd zeker dat water en thee, de rest wisselt wel eens
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:06
Xx-Girl-xX
Xx-Girl-xX is offline
Ik probeer weer eens gezond te doen!! Dus ik drink vooral veel water, en anders van die vruchtensappen! Niet echt veel cola en al die frisdrank dus..

Behalve als ik zaterdags uitga.. Dan ga ik daar niet water staan drinken!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:26
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
2 liter water, een glas melk, soms een glas Crystal Clear of Fanta light. Als ik uitga drink ik mixjes, smirnoff ice en soms bier.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:27
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik drink veel te weinig. ik kan echt geen 1,5 tot 2 liter drinken op een dag. ik word ook altijd gek van iedereen die loopt te zeuren dat ik meer moet drinken. mja.
ik drink meestal 3 glazen op een dag. dat is dan meestal een glas sap/dubbelfris ofzo en 2 glazen cola. dat was het eigenlijk dan. ik probeer de laatste tijd wat meer te drinken, door een flesje te vullen met ranja en dat werkt best goed, dat is zo op. dus dat ga ik ff proberen vol te houden, want is wel gezonder natuurlijk
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 22:26
kastdeur
kastdeur is offline
Paar liter water en een paar glazen jus. Soms nog een beker karnemelk voor de gezondheid of een glas frisdrank/wijn voor de lekkerheid.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 08:02
Wolter
Avatar van Wolter
Wolter is offline
ik probeer minimaal 1 tot 1½ liter te drinken per dag en wat ik drink is meestal heel verschillend, ligt eraan wat ik in huis heb
__________________
Reis met de 'perongelukexpress'
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:53
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
's morgens een groot glas melk
op school 1 spa flesje water
als ik weer thuis ben een glas water
voor het eten thee of water
's avonds nog thee of water
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:13
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
ik redeneer: hoe meer je drinkt hoe meer gewicht je krijgt.
daarom drink ik zo weinig mogelijk.
Meestal is het 2 à 3 glazen cola light of citroen sap per dag.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:21
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
eeuuhm ligt er eig aan wat voor dag t is... zoals nou in de vakantie... heeeeel veeel koffie, op school heb ik daar geen geld voor. Op school vaak veel water. In drink ook vaak sap (ACE en sinaasappelsap).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:26
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Ik drink +/- 3 liter water per dag.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:34
Verwijderd
Op dit moment minstens twee liter water (of suikervrije siroop), paar bekers thee en verder nog wat glazen Crystal Clear, appelsap, suikervrije Yogidrink en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:49
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik drink veels te weinig
- s ochtends een glaasje water
- overdag 3/4 koppen thee op mn stage (als ik op school zit helemaal niets, behalve als ik echt dorst heb)
- als ik thuis kom een kopje koffie en/of een glas vitaminensap
- tijdens eten 2 glazen water (als ik uberhaupt thuis eet)
- s avonds koffie
- een glas vitaminesap/cola/wat er in de koelkast ligt
- voor ik ga slapen 2 grote glazen thee
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:23
Verwijderd
Ik drink:[list=1][*]Sinasappelsap (eigenlijk heel veel)[*]Senseo (af en toe)[*]Bier (als de gelegenheid zich voordoet)[/list=1]
normaal een totaal van ongeveer 2,5 liter per dag.
Als er dan nog bier bijkomt zal het gemiddelde toch wel met tig procenten stijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoofdpijn
KleineeRenee
10 27-07-2009 18:38
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39
Gothic
500 22-03-2005 11:22
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #38
Mara
500 18-03-2005 13:17
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37
Mara
500 11-03-2005 16:18
Lichaam & Gezondheid Het grote Voeding en Gezondheid topic #36
Verwijderd
500 08-03-2005 16:24
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic, deel 27!
Miracle
491 28-11-2004 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.