Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2007, 15:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik keek naar Family Guy en Stewie had een veel ronder, menselijker hoofd. *scene missing* Plotseling vloog ik door de lucht in de toekomst, het zag er fantastisch uit met al die hoge flats, precies zoals je je een futuristische samenleving voorstelt maar dan iets blauwgrijzer, helemaal niet zo kut als die scepticus voorspelde. Ik kwam aan een tafel te zitten met George Carlin en Denis Leary, die ook Paul heette, en liet ze weten dat ik ze goed vond.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 16:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2007, 16:00
Verwijderd
ik herinner me vaag iets dat het met een man te maken had, die ik in de droom heel leuk vond, maar irl niet ken.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:18
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Dat weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-02-2007 @ 17:18 :
Dat weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:53
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik droomde dat er een enorm zwembad in de achtertuin stond (de tuin bestond uit het zwembad) en ik was er in mijn eentje aan het zwemmen. Na een tijdje gingen er nog een paar meer mee in en toen zag ik opeens mijn kat (die nu dood is) boven op de duikplank staan. Ik stond net op de kant en zag hoe ze eraf sprong, met een klap in het water terecht kwam en steeds dieper wegzonk. Dus ik dook ook het water in om haar eruit te halen, maar het lukte maar niet. Ze was te diep gezonken en ik moest iedere keer opnieuw naar boven om adem te halen. Uiteindelijk had ik haar en zwom ik weer naar boven, maar toen was ze net doodgegaan.

En ik kan me nog vaag iets herinneren, maar daar weet ik niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:56
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Dat een vriendin van mij tegen mijn trainster zei dat ik zou gaan stoppen.. Ik werd pislink.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 18:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik weet het niet meer maar ik droom te raar om op fora neer te zetten. Vanmorgen wist ik het nog.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 18:17
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Hij was zo stom dat ik het nu niet hier ga neerzetten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 18:21
Verwijderd
Ik onthoud mijn dromen nooit.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 18:44
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Citaat:
Trass schreef op 21-02-2007 @ 17:53 :
Ik droomde dat er een enorm zwembad in de achtertuin stond (de tuin bestond uit het zwembad) en ik was er in mijn eentje aan het zwemmen. Na een tijdje gingen er nog een paar meer mee in en toen zag ik opeens mijn kat (die nu dood is) boven op de duikplank staan. Ik stond net op de kant en zag hoe ze eraf sprong, met een klap in het water terecht kwam en steeds dieper wegzonk. Dus ik dook ook het water in om haar eruit te halen, maar het lukte maar niet. Ze was te diep gezonken en ik moest iedere keer opnieuw naar boven om adem te halen. Uiteindelijk had ik haar en zwom ik weer naar boven, maar toen was ze net doodgegaan.

En ik kan me nog vaag iets herinneren, maar daar weet ik niks meer van.
Laat me raden: later heb je van die kat een trui gemaakt?

OT: Ik droomde dat de buurvrouw een hartaanval had gehad en dat de ambulance bij ons in de tuin stond...
__________________
Fris&Fruitig
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 22:06
Verwijderd
Ik had vannacht een soort van nachtmerrie, maar het enige dat ik weet is dat ik wakker werd en dacht: "wow, dat was eng....maar ergens ook wel tof!"
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 21-02-2007 @ 19:21 :
Ik onthoud mijn dromen nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 07:59
Verwijderd
Ik was kaal en mn vriend had een nieuwe vriendin en kende me niet meer. Die nieuwe vriendin was toevallig mijn beste vriendin, wie hij niet echt mag. En het was gewoon heel raar. Oh en ik kon ook niet meer lezen, en ik had geen gitaar meer. Was aardig deprimerend. Gelukkig stond mn gitaar er vanochtend nog, en ik had mn haar nog. En hij kende me nog. Maar het was wel even schrikken want ik had toen ik wakker werd niet het gevoel dat ik gedroomd had, maar dat alles echt was.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 08:52
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik was bij een vriendin voor de eerste keer.
en ze heeft heel erg veel dieren dus toen zei ik: non,het is hier net de dierentuin
en daarna ging ze alle beesten los laten lopen en der cavia had ook zwart in zn vacht
en dat terwijl ie bruin met wit hoort te zijn
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:43
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik was op vakantie ergens. Lekker warm weer, maar we hadden wel een 'kamer' die niet op slot kon. Ik zag helemaal een badkamer en bed voor me etc. Ik was er met een paar vriendinnen. En constant stond er vlakbij onze kamer een neger jongetje. Ik vertrouwde hem niet want hij stond daar maar heel de tijd verdacht te kijken. Toen gingen we ineens winkelen. We zagen een H&M en vonden dat echt geweldig. Maar toen liepen we de bocht om en raakten we ineens 2 meisjes kwijt. Ineens liep ik naast de jongen die ik IRL erg leuk vind. We zeiden niks tegen elkaar maar toen ging ik tegen hem aanhangen en sloeg hij een arm om me heen en zei hij lieve dingen. Zo hebben we een hele tijd in de zon gelopen. Maar op een gegeven moment kriebelde ik hem in zijn nek en hij vroeg waarom ik dat deed. Ik zei dat ik dat gewoon fijn vond. Toen ben ik alleen naar onze kamer gegaan, het neger jongetje stond er nog steeds. Ik vertrouwde het helemaal niet en probeerde de ingang van onze kamer te blokkeren. Toen ik uit de kamer kwam zag ik dat hij samen met een paar andere jongetjes de poort op slot deed die toegang gaf tot de gang waar onze kamer zat. Ze moesten heel hard lachen. Maar gelukkig kon ik er toen aan de andere kant gewoon uit. Ik ging super hard rennen en liep toen langs ze heen maar ze zagen mij gelukkig niet. En toen werd ik wakker.

Erg vreemde droom dus
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:03
Verwijderd
Ik kan mijn dromen nooit onthouden ...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 14:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik had iets gedroomd met het forum en ik wilde het onthouden voor dit topic, maar ik was daarna weer in slaap gevallen dus ik weet het niet goed meer.
Het was volgens mij iets met Naojan en Mark Almighty, geen idee wat. En het ging over die joods-christelijkecultuur-discussie. Dat het forum ook een christelijke grondslag zou hebben ofzo en ik dacht dat het hoofdkantoor van s.com op mijn school zat
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 22-02-2007 @ 15:25 :
Ik had iets gedroomd met het forum en ik wilde het onthouden voor dit topic, maar ik was daarna weer in slaap gevallen dus ik weet het niet goed meer.
Het was volgens mij iets met Naojan en Mark Almighty, geen idee wat. En het ging over die joods-christelijkecultuur-discussie. Dat het forum ook een christelijke grondslag zou hebben ofzo en ik dacht dat het hoofdkantoor van s.com op mijn school zat


ik had laatst ook over Soija gedroomd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-02-2007, 14:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dat ik meedeed aan een soort avonturen spel/tocht, waarbij het de bedoeling was dat je zou winnen. Dus een soort van computerspel, maar dan gewoon helemaal echt. Alleen op het laatst waren we bijna klaar en toen ontplofte een winkel/restaurant waar de laatste opdracht was. Op de één of andere manier zag ik dat aankomen en rende ik weg, net zo lang tot ik bij het station was om de daar de trein naar huis te nemen.

Het was echt de raarste droom sinds tijden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 15:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik droomde dat ik de handtekening van Matthijs van Nieuwkerk kreeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 15:33
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Naojan schreef op 22-02-2007 @ 15:35 :


ik had laatst ook over Soija gedroomd
Watdan?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 17:46
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik droomde dat een jongen van mijn school leukemie had. Maar dat was in mijn droom dan kanker met suikerziekte door elkaar. Dus hij zat bij mij in de kamer, en ik kwam de kamer binnenlopen met een taartje, waarop hij zijn neus in de lucht stak en dat taartje rook. Dus ik ging terug de keuken in met dat taartje omdat hij het niet mocht vanwege zijn ziekte en ik het lullig vond voor hem om het dan voor zijn ogen op te eten. Maar ik vond het ook lullig dat ik dus geen taart kon eten.

En toen werd ik wakker
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 22-02-2007 @ 16:33 :
Watdan?
Ik herinner me vlagen.
Hij was heel uitbundig vrolijk en vriendelijk, en het was ergens op een station in NL..
niet zo boeiend dus
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 21:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Naojan schreef op 22-02-2007 @ 22:28 :
Hij was heel uitbundig


Dromen zijn altijd weer zo snel vergeten. Dat is jammer.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 21:42
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik droomde
dat ik in denhaag was
dat ik schoenen moest kopen want ik zou over 2 uur trouwen (iemand die ik irl ken) dus ik rende in mijn gigantische belle&het beest achtige jurk door de regenachtige straten van het New York-grootte denhaag, werd tegen gehouden door junks, aangezien voor hoer en uitgelachen door bekende nederlanders

uiteindelijk moest ik voor 2 kinderen zorgen terwijl ik in een gigagroot warenhuis schoenen zocht

de kinderen werden ontvoerd en liepen weg.
uiteindelijk vond ik 2 afschuwelijk lelijke paarse pumps, die giganisch vloekte bij mijn jurk. Maar de andere schoenen kon ik niet pakken...

uiteindelijk ging ik dus op mijn pumps door de wirwar van straten rennen, langs de junks/de mensen die me uitlachte en de bekende nederlanders (die sexy schaatster ook btw)..
bleek ik niet te trouwen met die vriend van mij maar met zijn beste vriend (die ik nog nooit gezien had).. opzich vond ik het niet erg, maar ik schaamde me dood dat ik met die vreselijke schoenen hem moest ontmoeten..


toen werd ik wakker
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 08:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
dat ik met een groep mensen van kenpo naar de bergen ging, maar niet eens om te skien. Toen ging ik smeken of ik alsjeblieft mocht skien
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 10:27
Geisha
Geisha is offline
ik was een bondgirl
@Kunst, als ik het vergeet te vragen. was het bas en quir?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 00:30
Verwijderd
Ik was in een soort setting met allemaal water en steigers en eindeloos uitzicht. Die steigers waren echt heel dom gemaakt, soms was een gedeelte heel breed, en andere keren heel smal, dan kon je er echt niet normaal over heen lopen.
door op mijn buik te schuiven probeerde ik weer verder te komen naar een breed stuk. Ik had het gevoel dat ik niet kon zwemmen en daarom wilde ik niet vallen.
Mijn zusje en mijn oude buurmeisje kwamen er ook in voor.
Op een gegeven moment zag ik ook dat ik allemaal bloed wonden op mijn polsen had.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik hoop dat het ging over de mooie jongen met de viool



maar het zal wel weer gaan over het grote huis met de griezelige zolder waar ik elke nacht over droom.
ik droom altijd over een trein, een boot (als je bij die boot naar buiten komt ziet het er een beetje uit als die grot met die boot van VanCleef), en een groot huis. van het huis en de trein zie ik nooit de buitenkant, en ze zijn elke keer anders maar de trein heeft ALTIJD dezelfde keuken, de boot dezelfde omgeving en het huis dezelfde zolder. die zolder is echt tering eng, hij staat helemaal vol met van die bijna-omvallende boekenkasten en geeft een beetje een kringloopidee en het ruikt er muf en er lopen ratten en de lichtval is altijd heel schemerig en zo dat je in elke schaduw dingen ziet bewegen, echt zo'n kindertijd-griezel-zolder
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 10:57
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Up Dit topic is net zo leuk

Ik droomde iets raars over kabouters Ik ging op bezoek in een paddestoel en overal waren kabouters.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 14:15
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Over croissantjes met tomatensaus
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 14:34
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik droomde dat ik in een winkel was met allemaal tshirts met snorren erop
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 14:38
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik ging een soortement triatlon doen tegen alleen sven kramer!
We moesten hardlopen, schaatsen (want het zwembad was bevroren) en terug moesten we ook hardlopen, want anders zou ik niet winnen

ik kon namelijk veel harder rennen dan sven, maar hij natuurlijk iets harder schaatsen
uiteindelijk heb ik gewonnen 1000 euro!!
en daarmee gingi k shoppen in de winkel die uitverkoop heeft (wat ik toevallig weet dat echt zo is) maar ik paste geen kleding omdat ik te veel spieren had en heel anders uitzag door al dat schaatsen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 16:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet nog dat ik een logeerpartijtje ging houden en dat ik mijn kamer opruimde toen de deurbel ging en daar stond een vriendin van me, en ik zag haar gezicht nauwelijks, lag alleen haar zwarte haar en haar typerende laarzen en rok en zwarte pocho en witte sjaal en wist wie het was. Zij rende naar binnen en ik ging weer naar boven en ruimde verder op. En toen ging de bel weer en stonden daar een vriendin van de basisschool op de stoep en achter haar kwamen een paar auto's waar andere mensen van mijn basisschool in zaten. En ik en mijn vriendinnen die er al waren werden boos op degene die de rest had uitgenodigd die ik er niet bij wou hebben en zei toen dat ik die mensen er niet bij wilde hebben en sorry als ik ze kwets ofzo maar ik mag ze gewoon niet. ofzo.
En ik kan me ook wat herrinneren van een heel oud tv programma van Oprah, maar zo'n vrouw die totaal niet op Oprah leek presenteerde het, ze was bekakt en had lang zwart haar. En het was dan heel erg chic en pretentieus enzo, perzische tapijten enzo en toen gingen ze ochtengymnastieken in een grote kring? Heel erg raar allemaal.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 16:16
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
ik droomde dat ik in een museum was, en daar had ik een boksbeugel gevonden, eenmaal opgeraapt liet ik hem vallen.
Ik probeerde hem op te pakken, en toen waren het ineens sleutels.

ik liep naar de naastgelegen parkeerplaats, daar stonden 2 jongens van 18, hun hadden ook een boksbeugel, en ik wilde hun vragen hoe hun er aan kwamen en waar zij die gekocht hadden want ik wilde een nieuwe, en toen werd ik inelkaar geslagen zonder een reden

en ik droomde wel eens dat ik voor een stoplicht stond die niet op groen ging
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:14
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Het was vreemd.
Een gewone vriend vond een meisje leuk. En ik vond het zo erg dat ik begon te huilen en toen waaide het opeens hard. En werd ik weggewaaid en viel ik in een plas modder en kon ik niet meer opstaan.
Hij kwam toen opeens zette een jas op de deel van de modder waar ik niet gevallen was en liet dat meisje erover heen lopen.

Beetje rare droom want ik vind hem niet leuk ofzo Gelukkig zijn het maar dromen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2007, 15:17
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
gister shrek gezien, dus daar zal het wel van komen!

Ik droomde dat ik prinses was, en ik moest een prins kiezen maar alle prinsen waren stom :$
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 18:31
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik weet het niet meer precies, maar het had in ieder geval met die maansverduistering van vannacht te maken. Ik zat op de maan en het werd donker en toen ging het nog verder maar dat weet ik allemaal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 19:03
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Italie
Morgen begint de uitwisseling!!
__________________
Fris&Fruitig
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 19:12
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik herinner me weer iets van een andere droom vannacht, ik zat in een vliegtuig met maar zeven stoelen en dat was het Maar ik heb altijd vage dromen waarvan ik de helft weer kwijt ben ´s morgens.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 19:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ging op wintersport, maar voor die tijd moest ik nog even op condoleance bezoek bij een vriendin van me in groningen (ik heb wel een vriendin in groningen, maar de vriendin waar ik over droomde woont in Utrecht. bovendien is haar vader al 3 maanden dood). Dat ging ik dus vervolgens in m'n skipak doen.
Bovendien moest ik nog op kraambezoek bij een vriendin van me (dat klopte wel trouwens) en ging ik die opbellen op ik dan s avonds langs kon komen. Ben in die droom ook niet meer op skivakantie geweest
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 21:55
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Over mn interviews die ik nog moet doen Ik heb nog nooit gestressst en zeker niet in een droom
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 11:35
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Het was heel raar. Er was een overstroming, volgens mij was het de watersnoodramp ofzo, maar de stad werd ook aangevallen. En toen dacht ik "huh, ik heb nooit bij geschiedenis geleerd dat er toen ook aangevallen werd". Maar het was ook in Amsterdam, want er waren allemaal trams enzo die onder water stonden.

En toen later wilde ik met de auto met m'n ouders mee, maar er waren twee dezelfde auto's. En toen ging ik in de auto en was iemand anders aan het besturen, en waren er drie stoelen voorin ipv 2. In de andere auto zat m'n moeder geloof ik, en in deze m'n vader. En toen opeens was de auto weer normaal. En kwam m'n vader me wakker maken.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 15:22
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik was koek en zwom in chocolade..
opzich niet ernstig, maar toch beetje gek
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 16:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heel stoer.
Ik was bij papa in utrecht, maar de straat leek meer op een frans straatje (bijna recht omhoog)
en toen kwam er een Tsunami, en die kwam uit die straat omhoog. eerst kwam er een beetje water, en steeds meer, en we gingen de tuin in vluchten maar het water stond al tot ons middel dus gingen we terug het huis in maar door de kracht van het water werd het hele huis opgetild en rolde weg en kwam ondersteboven tot stilstand in de tuin van de buren (). Toen het water wat zakte viel hij weer rechtop
en toen gingen we naar buiten en gingen we kebab eten in een winkel uit het franse straatje (die winkel was ook gewoon nog open vlak na zo'n tsunami )
en daar in de kebabzaak was een computer en ik droomde toen dat ik op het forum zat en 8000 posts haalde.

forum en kebab, die link kan ik leggen. Maar een tsunami?
droomuitleggers alert!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 16:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-03-2007 @ 16:22 :
ik was koek en zwom in chocolade..
opzich niet ernstig, maar toch beetje gek
ik denk dat je ongesteld moet worden
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 16:33
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 05-03-2007 @ 17:07 :
ik denk dat je ongesteld moet worden
ik denk dat ik kotsmisselijk was van B&J
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 16:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-03-2007 @ 17:33 :
ik denk dat ik kotsmisselijk was van B&J
cookie dough zeker
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 07:53
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik ging met m'n ouders en broertje naar America (vraag me niet waar). Op weg naar het hotel zag ik Lenny Kravitz voorbij rijden in zo'n echte Amerikaanse bak die veel geluid maakt. Alleen er was iets met z'n linker achterwiel, inplaats van gewoon zat het helemaal gedraaid, hij kon dus eigenlijk niet rijden, maar het ging toch gewoon.

Eindelijk kwamen we aan in het hotel, net voor de lunch. En het zat helemaal vol met allemaal hele dikke oude mensen die zich allemaal vol zaten te vreten aan het Chinees buffet. De vrouw naast ons aan tafel had zelfs alles al op, en die begon aan de tafel te knagen.

Toen ging ik naar het toilet en op de heenweg zag ik mijn broertje onder de rok van de receptie dame kruipen. Ik draaide me om en viel flauw. Om weer bij te komen (in m'n droom) en ik was verandered in een CD, met m'n gezicht als opdruk van de CD. Ik was in een fabriek en ik werd in een CD-doosje gestopt. Toen ik opgesloten werd in het doosje en op de lopende band lag om verzegeld te worden veranderde ik gelukkig weer naar mijn gewone zelf. Toen vroeg ik aan een man in de fabriek of ik gewoon zo weg kon gaan. Ja hoor werd me gezegd. Dus ik loop de deur uit, en opeens ben ik weer in het hotel, waar ik nog steeds m'n broertje bezig zie met de receptie dame. Toen werd ik wakker.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 11:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh ik was aan het zwemmen en er was blauw en water en zee en zo en een heleboel kwallen en toen raakte in paniek en deed ik mijn ogen open.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Verhalen & Gedichten De vuurproef
Zut Alors!
76 25-03-2005 21:38
Verhalen & Gedichten [fantasyverhaal] Drakenvuur
Zut Alors!
5 26-09-2004 18:59
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.