Oud 24-08-2004, 15:05
Zaartje
Zaartje is offline
Lieve allemaal,

Ik zit nu in 6 vwo en ben erg aan het twijfelen over wat ik volgend jaar moet gaan doen.
Mij lijkt psychologie erg leuk, maar het nadeel daarvan is dat er een hoop mensen zijn die dat doen, waardoor het moeilijker gaat worden aan een baan te komen.

Mijn andere voorkeur gaat uit naar Toegepaste Communicatiewetenschap (TCW) in Enschede.
Dit is alleen nogal ver van mijn woonplaats (+- Rotterdam) dus wil ik graag weten of het de moeite waard is helemaal naar Twente te gaan.

Kan iemand van jullie mij meer vertellen over het leven op de campus, wat mij trouwens erg aantrekkelijk leek? Is het wel zo leuk als de brochures doen beloven? En hoe zijn de mensen daar, de huizen en voorzieningen?
Kortom: HOE IS HET OP DE TWENTSE UNIVERSITEIT?

(Natuurlijk ga ik ook zelf een keer kijken, maar ik ben erg benieuwd naar reacties!)

Groeten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 15:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op Bijspijkerkamp geweest bij de Universiteit Twente en de mensen die ik daar tegenkwam die er studeerden vond ik allemaal wel gezellig. De campus zelf vind ik er ook mooi en gezellig uitzien en als je van sporten houdt zit je natuurlijk helemaal goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 15:23
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Ik ben er 1x geweest, niks aan hoor.. allemaal ICT nerds, ze zitten allemaal in kleine stinkhokkies en euhm.. en ze stinken!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:15
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
de campus is heerlijk! en erg gezellig, maar het studentenleven speelt zich ook wel in het centrum af hoor.
trouwens, Rotterdam-Enschede is een 2,5 uur ofzo. Maastricht-Enschede al een uur meer en toch doen mensen dat!
Ik denk zeker dat je het niet moet laten er te gaan studeren als je die studie zo leuk vindt. Enschede wordt steeds meer een studentenstad.
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:41
Zaartje
Zaartje is offline
Oke... blijkbaar verschillende ervaringen over de campus! Maar ieder geval bedankt.
Rotterdam-Enschede is inderdaad zo'n 2.5 uur. Maar ik woon ook nog eens bijna een uur van rotterdam af, en bij Enschede Centraal ben ik er ook nog niet meteen. Het wordt dus al snel 4 uur reizen.

Maarre, nog meer reacties?
Of over de studie TCW misschien?
En is het waar dat er vooral bètanerds zitten? Of ben ik mensen nu heel erg aan het beledigen...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:53
NN
NN is offline
Mij lijkt Twente een saaie bètastad.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:15
Michel87
Avatar van Michel87
Michel87 is offline
Citaat:
NN schreef op 24-08-2004 @ 18:53 :
Mij lijkt Twente een saaie bètastad.
Ja want twente is een stad
__________________
Coming up next
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:31
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-08-2004 @ 15:07 :
Ik ben op Bijspijkerkamp geweest bij de Universiteit Twente en de mensen die ik daar tegenkwam die er studeerden vond ik allemaal wel gezellig. De campus zelf vind ik er ook mooi en gezellig uitzien en als je van sporten houdt zit je natuurlijk helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:39
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Met bus of fiets vanaf het station is het echt niet meer dan 10 minuten hoor! Je zult dan inderdaad wel moeten verhuizen, maar ach.
Enschede wordt trouwens steeds minder betastad hoor in de zin dat er al wat 'socialere' studies komen (psychologie) en wat meer economische (bestuurskunde) en we hebben nog altijd de hogeschool natuurlijk.

Het blijft natuurlijk altijd wat je er zelf van maakt.
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 24-08-2004 @ 16:15 :
de campus is heerlijk! en erg gezellig, maar het studentenleven speelt zich ook wel in het centrum af hoor.
Studentenleven in Enschede? Heheheh
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zaartje schreef op 24-08-2004 @ 16:41 :
Rotterdam-Enschede is inderdaad zo'n 2.5 uur. Maar ik woon ook nog eens bijna een uur van rotterdam af, en bij Enschede Centraal ben ik er ook nog niet meteen. Het wordt dus al snel 4 uur reizen.
Als je naar Enschede gaat zou ik gewoon op kamers gaan. Als je op de campus gaat (raad ik je af, veel huizen zijn daar gewoon ranzig) zit je sowieso tussen alleen jongens, dus ik zou proberen wat in de 'stad' te vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 25-08-2004 @ 22:55 :
Studentenleven in Enschede? Heheheh
De twee kroegen waar af en toe een student komt :>
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 23:36
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Ik was ook eens op een soort meeloopdag met een kerel die op die campus woont, en hij wilde ons ook ff z'n kamer showen. Het stonk zuur en muf daarbinnen, (we kregen ook niks te drinken van die schooier).. en buiten loerde ik door een raam van een ander hok naar binnen; er zat een student een beetje te leren enzo.. wat saai daar!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 15:45
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Ghost schreef op 25-08-2004 @ 23:36 :
Ik was ook eens op een soort meeloopdag met een kerel die op die campus woont, en hij wilde ons ook ff z'n kamer showen. Het stonk zuur en muf daarbinnen, (we kregen ook niks te drinken van die schooier).. en buiten loerde ik door een raam van een ander hok naar binnen; er zat een student een beetje te leren enzo.. wat saai daar!
Mensen die na 1 kamer gezien te hebben denken dat een complete stad/ manier van leven gelijkend is kunnen ze denk ik best missen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:00
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline

Gelukkig maar dan..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:43
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Ik woon ook in Enschede, m'n zus studeert op de campus, en wat ik van de huizen op de campus zelf gezien heb, vind ik het er gewoon uitzien, niet ranzig ofzo. Dat verschilt natuurlijk per flat. Ook roept iemand hier dat er alleen maar jongens in de flats wonen, dat is echt niet zo!
En tsja, je moet zelf maar kijken hoe of je de studie hier vind, door die voorlichtingen zul je wel een goed beeld krijgen...

Man, wat heb ik een hekel aan mensen met vooroordelen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:58
Verwijderd
Ik ben pas in drie flats op de campus geweest, maar die waren geen van drieën erg goor. Ook niet smetvrezerig, maar gewoon, normaal. Er zijn veel 'jongenshuizen', maar ook aardig wat gemengde. Of er ook specifieke meisjeshuizen zijn weet ik niet. Vast wel een paar, mocht je dat graag willen.

Het bèta gedoe valt ook best mee de laatste tijd, al zijn er naturlijk meer bètastudies dan in de gemiddelde stad. Maargoed, dat zegt niet zo veel; ik ken ook aardig wat mensen die een bètastudie doen en niet duf of nerdig zijn, en eigenlijk geen die een bètastudie doen en wél duf & nerdig zijn.

Overigens zul je met toegepaste communicatiewetenschappen ook niet bijzonder gemakkelijk werk vinden
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 26-08-2004 @ 17:43 :
Man, wat heb ik een hekel aan mensen met vooroordelen
Lieve schat, ik heb in Enschede gestudeerd. De helft van m'n studiegenoten zat op kamers, en daar weer de helft van zat op de campus. Daarnaast heeft een vriendin van me in Enschede TCW gestudeerd, en die zat in een ontzettend ranzig huis. Niks vooroordelen dus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2004, 20:45
Nannel
Avatar van Nannel
Nannel is offline
Heej heej,

Ik wil even vertellen dat Enschede helemaal geen saaie stad is! Kom er net vanaf (zit nu in mn eerste jaar) en heb dus net de intro meegemaakt, was echt super!

Verder ga ik volgend jaar, als alles goed gaat met psychologie aan de UT beginnen, ik denk dat je bij TCW niet veel meer kans op werkt hebt, maar ach je kunt altijd wel ergens terecht denk ik..(nou ja hoop ik )

Ik moet zelf ook drie uur treinen, en woon nu dus in de stad. Het bevalt mij echt prima.

Als je nog meer wilt weten, mag je altijd pm-en.

liefs, sanne
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:21
born2dance
born2dance is offline
Enschede is supercool. Natuurlijk zijn hier, net zoals bij veel andere technische uni's, best veel nerds. Maar er zijn ook zat studie's waar superleuke mensen rondlopen, onder andere TCW. Sind PSY is bijgekomen gaat het helemaal goed met de vrouwen is Enschede.

En als ik jou zou zijn zou ik niet op de campus gaan wonen. Ik woonde daar ruim 2 maanden, vond daar zo'n ongelofelijk nerd-sfeer. Ben daarna naar de stad verhuisd, hartstikke naar mijn zin nu.

Maar kom inderdaad een keer mee op meeloopdag of voor ESP(Enschede Studentenstad Programma), pas daar proef je het echte sfeer van de UT.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:31
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-08-2004 @ 09:54 :
Lieve schat, ik heb in Enschede gestudeerd. De helft van m'n studiegenoten zat op kamers, en daar weer de helft van zat op de campus. Daarnaast heeft een vriendin van me in Enschede TCW gestudeerd, en die zat in een ontzettend ranzig huis. Niks vooroordelen dus.
Dat betekent niet dat alle huizen daar smerig zijn....

En laat dat lieve schat maar gewoon zitten...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:54
Verwijderd
Ik studeer nu een jaar aan de UT en ik kan zeggen dat het me uitstekend bevallen is.
Ik wil echter wel even het vooroordeel ontkrachten dat er op de campus alleen maar nerds zouden zitten, want ik ben juist absoluut géén nerd (en ja, ik woon op de campus) en we hebben een vreselijk gezellige woongroep die elke avond lekker tv kijkt met een biertje, bijna wekelijks uitgaat, jaarlijks gaat zeilen en nog wel meer onderneemt. (een stelling is onderuit gehaald als er één uitzondering gevonden is).
Er is nu eenmaal een snelle internetverbinding, maar die kan ook gebruikt worden om even gezellig met z'n allen een filmpje te kijken met wat te drinken erbij!
Verder ben ik ook erg te spreken over de UT zelf. Het is kleinschaliger dan bijvoorbeeld Utrecht en Groningen, maar dat vind ik juist een voordeel omdat de sfeer dan gewoon anders (persoonlijker, minder massaal ed.) is. Het draait om studenten en de UT vind het gewoon belangrijk dat studenten veel inbreng hebben in het beleid en het draaiende houden van alles op de universiteit. De gehele 10-daagse introductie die net achter de rug is, is geheel door studenten opgezet en de overkoepelende Student Union (bestuur) bestaat ook uit studenten die erg dicht bij het beleid van de universiteit betrokken zijn. Activisme wordt dan ook zeer gepromoot.
Verder is de campus erg handig omdat je zo de faculteit, sportvereniging, bibliotheek en alle voorzieningen bij de hand hebt.
De UT licht ongeveer op 15 min. van de stad, zodat je daar dan (met name donderdagavond) prima kan uitgaan in de verschillende discotheken/danscafé's en kroegen.
Voor wie er behoefte aan heeft zijn er dan nog de studentenverenigingen, maar daar ben ik niet betrokken bij en kan ik dus ook weinig over kwijt.

Succes met je keuze, en als je nog vragen hebt PM je maar
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:45
Zaartje
Zaartje is offline
Oké, allemaal heel erg bedankt!

Ik denk dat het inderdaad per flat verschilt hoe ranzig en hoe gezellig het er is. Het wonen op de campus zelf leek mij ieder geval erg leuk, alles is dichtbij enzo. En er zijn veel sportmogelijkheden en dat vind ik gewoon ontzettend leuk.

Als ik naar Enschede ga om te studeren, ga ik sowieso daar op kamers. Het schijnt gelukkig niet al te moeilijk te zijn daar een kamer te vinden...

Maar bedankt dus! Meer reacties altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn 2 buurjongens zijn dit jaar op de TU begonnen, en wonen op de campus... Ik ben een dagje met ze mee geweest, maar... Hun kamers waren zo klein, kaal en saai. Bed, tafel, kast, laptop, stoel.
Maar goed, verder weet ik er dus niets van... (Ja, mijn buurjongens zijn "nerd". )

Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:02
Verwijderd
Ik begin dit jaar met Technische Geneeskunde in Enschede, kom net terug van de introductie enzo. Mijn indruk tot nu toe is echt heel leuk, ik had ook een beetje verwacht dat er inderdaad veel betanerds lopen, maar dat valt echt wel mee, het wordt steeds meer een gewone universiteit. Tevens zit er ook een HBO en een kunstacademie in de stad dus de stad Enschede is één en al student!!
De stad vind ik een beetje iets weg hebben van Groningen.. een plein met veel kroegen enzo en daarnaast veeeel winkelstraten.

De treinverbinding is ook wel goed, ik kom uit Dordrecht dan ga ik eerst naar R'dam (15 min.) dan directe verbinding naar Hengelo en dan nog 5 minuten naar Enschede Drienderlo (station op 5 min. van de campus). je kan ook ipv Hengelo direct door naar Enschede als je in de stad woont.

De campus is trouwens ook erg leuk, ze hebben er bijna alles, net ene dorp: zwembad, sporthallen, sportvelden, tennisbanen, klimwandje, basketbalveldjes, supermarkt, pinautomaten, kapper, kleine winkeltjes, bar enz enz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Zaartje schreef op 29-08-2004 @ 12:45 :

Als ik naar Enschede ga om te studeren, ga ik sowieso daar op kamers. Het schijnt gelukkig niet al te moeilijk te zijn daar een kamer te vinden...
verschilt heel erg in de tijd van het jaar natuurlijk.
Rond maart/april afgelopen jaar stond de halve campus leeg en nu zit alles weer vol en is er waarschijnlijk een kleine wachtlijst.
In de stad hadden ze, toen ik naar Enschede ging, zelfs last van een lichte kamersnood...
Ik zou in ieder geval niet in Hengelo gaan wonen!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 17:28
NN
NN is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 29-08-2004 @ 13:02 :

De stad vind ik een beetje iets weg hebben van Groningen.. een plein met veel kroegen enzo en daarnaast veeeel winkelstraten.
Groningen en Enschede zijn niet te vergelijken.

Groningen is in alle opzichten de hoofdstad van het noorden. Enschede is een saaie provinciestad.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 29-08-2004 @ 17:28 :
Groningen en Enschede zijn niet te vergelijken.

Groningen is in alle opzichten de hoofdstad van het noorden. Enschede is een saaie provinciestad.
...die dan wel de grootste stad van het oosten is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:59
Nannel
Avatar van Nannel
Nannel is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 30-08-2004 @ 15:52 :
...die dan wel de grootste stad van het oosten is.
Inderdaad!! En nu ben ik wel ff officieel ingeschreven daar, dus houd je maar ff rustig hoor
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Nannel schreef op 30-08-2004 @ 20:59 :
Inderdaad!! En nu ben ik wel ff officieel ingeschreven daar, dus houd je maar ff rustig hoor
gezellig
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 12:51
NN
NN is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 30-08-2004 @ 15:52 :
...die dan wel de grootste stad van het oosten is.
Dat zegt niet zo heel veel. Almere is ook een grote stad (groter dan Enschede), maar niet meer dan een saaie slaapwijk van A'dam.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:15
Nannel
Avatar van Nannel
Nannel is offline
tsss, allen die denken dat Enschede niet leuk is, raad ik een dagje met mij in Enschede aan..en wedden dat het leuk is
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:12
sovjet-pinguin
sovjet-pinguin is offline
Citaat:
Nannel schreef op 31-08-2004 @ 14:15 :
tsss, allen die denken dat Enschede niet leuk is, raad ik een dagje met mij in Enschede aan..en wedden dat het leuk is
ik meld me aan !!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 23:19
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik ken niet veel over de universiteit.
maar wel over twente.
Enschede is een leuke stad. Makkelijk een kamer te vinden en redelijk goedkoop. De stad is gezellig maar verderzijn de mensen twentenaren wel leuk maar ze hebben wel een bijsluiter.
ze zijn droog en soms slecht verstaanbaar maar ik kan het soms ook niet begrijpen. Maar twente is gezellig en rustig vergelijken met Rotterdam.
Ik zou het doen. Als je iets wilt moet je er ook iets voor over hebben.
En nee twentenaren zijn niets anders dan de mensen in het westen soms misschien wat nuchterder maar verder is het precies het zelfde.

Ik heb de stap van twente naar limburg gemaakt. Sinds een paar maandjes en ik vind het nou al gezellig
en de gezelligheid op de campus ik zit dan in een studentenhuis moet je toch zelf maken.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 11:17
Nannel
Avatar van Nannel
Nannel is offline
Citaat:
sovjet-pinguin schreef op 31-08-2004 @ 18:12 :
ik meld me aan !!!!!!!!!
Okee doen we :-p

Ik heb trouwens de stap van Limburg naar Enschede gemaakt, maar drie uur en een kwartier treinen iedere vrijdag en zondag, maar de gezelligheid in Enschede maakt alles goed! Hoewel ik indd. wel een beetje moet wennen aan de echte Twentenaren onder ons..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:20
NN
NN is offline
Voor de Tukkers, wat is er zo leuk aan Enschede?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2004, 13:26
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
NN schreef op 01-09-2004 @ 13:20 :
Voor de Tukkers, wat is er zo leuk aan Enschede?
de gezlligheid. Enschede vind ik persoonlijk een leuke stad en het ligt niet ver van de grens met duitsland Zak kun je goed uitgaan .
Ligt in duitsland maar zijn allemaal nederlanders.
Verder kun je niet uit leggen is wel gezellig moet je doen.
Ik vind de sweer gemoedelijker dan bv in amsterdam
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
NN schreef op 01-09-2004 @ 13:20 :
Voor de Tukkers, wat is er zo leuk aan Enschede?
Ze weten niet beter, dus is Enschede voorhun de 'leukste' stad
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:41
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2004 @ 13:28 :
Ze weten niet beter, dus is Enschede voorhun de 'leukste' stad
hoezo vooroordelen.
net of wij tukkers de rest van nederland niet kenne.
Het is toch ook niet zo dat je in amsterdam meteen een mes naar je keel krijgt als je iemand ergens op aanspreekt (eigenlijk wel, maar ja)
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 01-09-2004 @ 13:20 :
Voor de Tukkers, wat is er zo leuk aan Enschede?
Ik vind het centrum erg fijn, fijne winkels, leuke cafés en Atak natuurlijk. Maar ik woon liever in Maastricht, na 17 jaar Enschede wil je wel eens iets anders.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 13:42
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 01-09-2004 @ 13:41 :
hoezo vooroordelen.
net of wij tukkers de rest van nederland niet kenne.
Het is toch ook niet zo dat je in amsterdam meteen een mes naar je keel krijgt als je iemand ergens op aanspreekt (eigenlijk wel, maar ja)
Voel je niet zo aangevallen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 17:33
reflect
reflect is offline
ik heb zowel aan de universiteit als aan de hogeschool in enschede gestudeerd....bovendien ben ik er geboren......en enschede is wel leuk.
__________________
dit en dat...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:49
NN
NN is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2004 @ 13:28 :
Ze weten niet beter, dus is Enschede voorhun de 'leukste' stad
Dat zal het zijn.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 09:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 01-09-2004 @ 13:41 :
hoezo vooroordelen.
net of wij tukkers de rest van nederland niet kenne.
Er zijn genoeg uitzonderingen hoor, maar het gros van de Tukkers komt haast nooit voorbij Deventer, en dan alleen om te winkelen op Hoog Catherijne ofzo. Het is geen vooroordeel overigens, ik kom zelf oorspronkelijk uit Twente.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:20
Verwijderd
Omfg.

In Enschede moet je niets anders dan bètastudies doen. Mijn broer studeert er technische natuurkunde, maar een studie als psychologie of communicatie moet je daar absoluut niet gaan doen. De alphastudies zijn daar gewoon ingesteld om 1. de verhouding jongens/meisjes rechter te trekken en 2. meer studenten te laten inschrijven en afstuderen omdat de universiteit daar geld voor krijgt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:25
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2004 @ 10:20 :
Omfg.

In Enschede moet je niets anders dan bètastudies doen. Mijn broer studeert er technische natuurkunde, maar een studie als psychologie of communicatie moet je daar absoluut niet gaan doen. De alphastudies zijn daar gewoon ingesteld om 1. de verhouding jongens/meisjes rechter te trekken en 2. meer studenten te laten inschrijven en afstuderen omdat de universiteit daar geld voor krijgt.
Inderdaad, ik ken iemand die iets van Bestuurskunde doet in Enschede en dat is ook maar een marginaal opleidingetje tussen alle bèta's in.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:28
Verwijderd
Bovendien al die opleidingen zijn nog zo jong aan de UTwente dat je nog niets zinnigs kunt zeggen over de kwaliteit ervan. Er zijn gewoon nog geen afgestudeerden van op de arbeidsmarkt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:52
Nannel
Avatar van Nannel
Nannel is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2004 @ 10:28 :
Bovendien al die opleidingen zijn nog zo jong aan de UTwente dat je nog niets zinnigs kunt zeggen over de kwaliteit ervan. Er zijn gewoon nog geen afgestudeerden van op de arbeidsmarkt.
Dat is juist uitdagend, snap dat dan
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:57
Verwijderd
Het lijkt me meer gokken, maar volgens mij is dat ook best spannend.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 11:41
Nannel
Avatar van Nannel
Nannel is offline
Je moet wat met je leven he, en als je dat in een saaie stad als Enschede niet kunt vinden, zoek je het maar in je studie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.