Oud 21-12-2002, 00:09
Joyce-b
Joyce-b is offline
Ik wil graag Wijsbegeerte (Filosofie) en een Bèta studie gaan doen. Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat dat kan, ik heb wat mensen gesproken op de opendag van de UVA die wijsgbegeerte deden en het schijnt vaker voor te komen dat die studie gecombineerd wordt met een andere studie.

Zijn er mensen die meerdere studies volgen?
Is het een beetje vol te houden?
Vertel, vertel!
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2002, 00:12
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
Zijn er mensen die meerdere studies volgen?
Ik heb al het respect voor mensen die twee studies doen, maar ik vraag me een ding af. Waarom zou je dat doen?!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 00:16
Joyce-b
Joyce-b is offline
Sterker nog, als ik zou kunnen zou ik er 3 of 4 willen volgens.

Waarom? ( ) Omdat ik meer dan 1 interesse heb!

Omdat ik veel interessegebieden heb, en die lopen uiteen van filosofie naar exacte wetenschappen, met name natuurkunde/quantumfysica.
Als ik zou kunnen had ik er ook nog het liefst politicologie of antropolgie bij gedaan, gewoonomdat ik dat vreselijk interessant vind.
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 00:21
GinnyPig
GinnyPig is offline
Een jongen van me studie doet filosofie + natuurkunde op de UvA. Wat ik van hem hoor is dat het goed te doen is, en hij het allemaal wel red. Punt is dat hij wel 's avonds college heeft, wat nogal minder is als je overdag ook al de hele dag bezig bent.


Ik ga zelf een dubbele propedeuse proberen te halen van wiskunde + natuurkunde (begint in januari). Lijkt me een grote uitdaging en een goede toevoeging op me studie (ik ga uiteindelijk met natuurkunde/sterrenkunde door).
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 01:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
Omdat ik meer dan 1 interesse heb!
Dat had ik uiteraard al begrepen, maar ik vraag me af: is zoiets eigenlijk wel practisch haalbaar?! Met colleges die op dezelfde tijden zijn, etc.

Lijkt me wel zwaar en je zult veel inzet moeten tonen. Toch zul je uiteindelijk ook niet al die studies benutten, omdat niet alles nodig zal zijn in je toekomstig beroep.

Of ga je, na je studietijd, ook 2 banen nemen?!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 02:06
Verwijderd
Eerst maar es studeren meisje, je bent 15
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 07:46
Verwijderd
ik doe er ook 2 misschien dat ik binnenkort er nog 1 bij krijg van mijn werk, t is echt te doen hoor(ok t is 2 keer 1 avond de rest thuis doornemen/oefenen) maar op mijn school doet een meisje iets van 4 opleidingen en dat gaat haar ook goed af, alleen dat arme kind zit de hele dag op school of op stage
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 11:21
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Dat had ik uiteraard al begrepen, maar ik vraag me af: is zoiets eigenlijk wel practisch haalbaar?! Met colleges die op dezelfde tijden zijn, etc.

Dat is de reden waarom ik er een topic over geopend heb..
Volgens een aantal mensen die ik gesproken heb op de Uva, is het mogelijk.. 's Avonds colleges inderdaad, en wijsbegeerte is zoiezo veel thuismaken en doorlezen, zover ik weet..

Citaat:

Lijkt me wel zwaar en je zult veel inzet moeten tonen. Toch zul je uiteindelijk ook niet al die studies benutten, omdat niet alles nodig zal zijn in je toekomstig beroep.
Daarom wil ik ook én wijsbegeerte én een béta studie. Dat wijsbegeerte is meer voor mezelf, omdat ik alles dat met filosfie (alle kanten) te maken heeft, ontzettend interessant vind.
Maar het is wel zo dat mensen die een studie wijsbegeerte hebben gedaan waarschijnlijk een andere, analytischere, manier van denken hebben. In het bedrijfsleven zal men mij, met 2 studies, dan sneller aannemen dan iemand met dezelfde studie die ik heb gedaan, alleen zonder wijsbegeerte.

Citaat:

Of ga je, na je studietijd, ook 2 banen nemen?!


Onzin, ik wordt een beetje moe van die mensen die allemaal (kijk ook onder) zo vreselijk oppervlakkig reageren.
Nee, ik zal 1 baan nemen, maar het lieste 1 waarbij beide aspecten aan bod komen, en als dat niet het geval is, tsja, dan ga ik toch voor de bèta kant, en was wijsbegeerte alleen voor mezelf.


Citaat:
nare man schreef:
Eerst maar es studeren meisje, je bent 15
:..
Precies ja, ik ben 15, ik wil studeren, en ik wil 2 studies, waarom niet al nu daar over nadenken?
;D

[/QUOTE]
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:00
Verwijderd
Ik wil eigenlijk ook twee studies doen, maar ik wil ook graag nog een leven buiten school hebben en dat is dan niet echt meer mogelijk (overdag en 's avonds naar school, twee stages, enz.). Dit is de belangrijkste reden dat ik er voor gekozen heb het niet te doen. Ik denk wel dat het te doen is, maar daar buiten dan ook nog een leven hebben...ik weet niet of dat mogelijk is. En dat heb ik er dus niet voor over, m'n vriend ed zijn belangrijker (en ik zelf ook).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:19
Joyce-b
Joyce-b is offline
Dat is inderdaad ook een overweging.. ''Wil ik ontzettend veel met school bezig zijn?''

Aan de ene kant is wijsbegeerte netzogoed een hobby, en ik les er ook veel over in m'n vrije tijd.. Maar toch, twee studies zal veel tijd vergen, dat is dus een groot nadeel, ook ik wil een sociaal leven!
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 14:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:
Maar toch, twee studies zal veel tijd vergen, dat is dus een groot nadeel, ook ik wil een sociaal leven!
Dat zou dus voor mij een reden zijn om het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 14:45
NN
NN is offline
Helaas hebben we in dit land te maken met een bekrompen overheid die de wens van sommige mensen om veel kennis te verwerven niet stimuleert. Zo mag je over de meeste studies maar vier jaartjes doen en voor de meeste studenten is dat niet te doen. Als je meer studies tegelijk wil doen kun je er zeker van zijn dat je het niet haalt in vier jaar. (In theorie moet je dan 42 studieweken van 80 uur in een jaar maken.) Daarnaast is studeren niet alleen maar leren, maar ook een levensfase waarin je andere dingen moet kunnen doen. Als je twee studies doet kun je dat wel vergeten.

Zelf doe ik rechten, graag had ik politicologie, geschiedenis en filosofie erbij gedaan, maar toch doe ik niet. Ik vind het ook leuk om naast mijn studie actief te zijn in het studentenleven. Voor mij geen lidmaatschap van een corps, maar wel actieve participatie in de studentenbelangenbehartiging op verschillende niveaus en lidmaatschap van een politieke partij&politieke jongerenorganisatie. Mijn ervaring is dat dit wel tijd kost, maar dat je er meer van leert dan alleen maar in de collegebankjes hangen.
Ik zie over een paar jaar wel hoe alles gaat, hoe het met mijn financiën zit en of ik dan verder ga met studeren.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:

Daarom wil ik ook én wijsbegeerte én een béta studie. Dat wijsbegeerte is meer voor mezelf, omdat ik alles dat met filosfie (alle kanten) te maken heeft, ontzettend interessant vind.
Maar het is wel zo dat mensen die een studie wijsbegeerte hebben gedaan waarschijnlijk een andere, analytischere, manier van denken hebben. In het bedrijfsleven zal men mij, met 2 studies, dan sneller aannemen dan iemand met dezelfde studie die ik heb gedaan, alleen zonder wijsbegeerte.
ik denk eerlijk gezegd dat dat laatste niet helemaal klopt, want als ik zo kijk naar de studies die jou leuk lijken en de beroepen waarin je dan terecht komt, denk ik niet dat dat echt beroepen zijn waarbij het een groot voordeel is dat je wijsbegeerte hebt gestudeerd.
Toch is het voor jezelf wel erg goed lijkt me, en als je het leuk vindt en het is praktisch mogelijk moet je het zeker doen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:25
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
wooh

dit is echt de eerste keer dat ik hoor van mensen die 2 studies te gelijk doen (of zelfs 4).

eerst maar bekijken wat ik volgend jaar als bijvakken kies
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:32
Verwijderd
Mijn zus studeert psychologie, filosofie en Zweeds.. gaat haar goed af, dus kan vast wel..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:05
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn zus studeert psychologie, filosofie en Zweeds.. gaat haar goed af, dus kan vast wel..
Wow!
3 studies?!
Volledige studies of volgens het major/minor pricipe en dan 2 dingen buiten je eigen vakgebied?
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Joyce-b schreef:
Wow!
3 studies?!
Volledige studies of volgens het major/minor pricipe en dan 2 dingen buiten je eigen vakgebied?
volledige studies ja
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
volledige studies ja
Daar kan je niets anders dan veel respect voor hebben. Knap.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Daar kan je niets anders dan veel respect voor hebben. Knap.
Vind ik ook, maar ze is echt de hele dag bezig, ze vind ze allemaal erg interessant en kan daarom makkelijk uren bezig blijven zonder verveeld te raken..
Maar ja, 't gekke kind werkt er naast ook nog in de schouwburg, vrij veel.. geen idee hoe ze dat er naast doet, maar ze doet 't.. Ennem.. ze zit nu in het tweede jaar, heeft laatst wat toetsen gehad en gaat als het goed is gewoon volgend jaar verder met het derde jaar, voor alle studies..

Overigens zijn meerdere studies nu gratis, als in: je hoeft geen extra schoolgeld te betalen, wel voor de extra boeken natuurlijk.. Maar wilde men dat niet afschaffen? Dat de student dus in het vervolg zelf voor meerdere studies moet betalen?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:31
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
twee studies vallen zeer goed te combineren. Zeker met het BA/MA systeem. je kunt gewoon vakken volgen van de andere studie in de vrije ruimte, terwijl je deze eigenlijk nodig hebt voor de andere studie zelf ( ingewikkeld)

Mijn vriend studerrt filosofie en geneeskunde. Filosofie valt goed met alle studies samen ( letteren, rechten, natuurwetenschappen)

Zelf overweeg ik om naast mijn studie Nederlands, rechten te gaan studeren. nederlands is mijn hart, rechten mijn verstand. met daarbij dat rechten een gemakkelijke studie schijnt te zijn

ik wens je veel succes, en laat je niet afleiden door andermans meningen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:15
NN
NN is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Maar wilde men dat niet afschaffen? Dat de student dus in het vervolg zelf voor meerdere studies moet betalen?
Demissionair staatssecretaris Annette Nijs van hoger onderwijs
wilde het afschaffen, maar ze werd gelukkig teruggefloten door haar minister Maria van der Hoeven. Dus het gaat niet door. Alhoewel ik verdere ondoordachte bezuinigingen op onderwijs in een volgend rechts kabinet absoluut verwacht.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:21
NN
NN is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn zus studeert psychologie, filosofie en Zweeds.. gaat haar goed af, dus kan vast wel..
Hoe lang denkt jouw zus er over te doen? Ik kan me niet voorstellen dat zij drie studies in vier jaar kan afronden. En heeft ze nog wel een leven naast haar studies?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:29
NN
NN is offline
Citaat:
Optima schreef:


Zelf overweeg ik om naast mijn studie Nederlands, rechten te gaan studeren. nederlands is mijn hart, rechten mijn verstand. met daarbij dat rechten een gemakkelijke studie schijnt te zijn
Ik doe zelf rechten en ik denk dat het niet echt goed te combineren is met iets anders. Rechten is niet echt moeilijk, maar wil je het goed kunnen doen moet je wel heel erg veel lezen en daar gaat een hoop tijd in zitten.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:26
skatefamke
skatefamke is offline
ik doe scheikunde en ik merk dat dat erg druk is. ik hoor van anderen -die ook iets exacts studeren- dat de meeste exacte studies meer tijd vragen dan 40 uur per week. in principe zijn al mijn dagen van 9 tot 17 uur ingeroosterd en daarnaast is de bedoeling dat je de stof bijhoudt, waardoor je dus 's avonds ook nog wat zou moeten doen voor de exacte studie. ik kan me niet voorstellen dat het mogelijk is een exacte studie met nog iets te combineren.

als je bijvoorbeeld natuurkunde en wiskunde wil combineren, dan is dat wel te doen, gewoon omdat er veel overlap is. volgens mij zijn twee studies die minder tijd vragen dan een exacte studie ook nog wel te combineren... maar een exacte studie met iets geheel anders.. daar heb ik zo mijn twijfels bij.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
NN schreef:
Hoe lang denkt jouw zus er over te doen? Ik kan me niet voorstellen dat zij drie studies in vier jaar kan afronden. En heeft ze nog wel een leven naast haar studies?
Nee, klopt, ze gaat straks voor alle studies naar het derde jaar, ze verwacht er vijf jaar over te doen...

En ze heeft zeker nog een leven naast haar studies, ze werkt in een schouwburg, heeft een vriend, en ik zie haar ook zo nu en dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2002, 19:04
Just Johan
Just Johan is offline
Ik studeer wiskunde & informatica en doe er bijna niets aan (ik heb een héle slechte studiehouding; eigenlijk helemaal geen), maar ik maak wel af en toe en tentamen en m'n cijfers zijn redelijk (niet echt goed, maar goed genoeg). Het bevalt prima zo.

Gegroet,

Johan

Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:12
Sithan
Sithan is offline
Mijn plan is om volgend jaar criminologie erbij te nemen...ben benieuwd of dat te combineren valt anders is t jammer...
Niet geschoten is altijd mis toch
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:36
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
NN schreef:
Ik doe zelf rechten en ik denk dat het niet echt goed te combineren is met iets anders. Rechten is niet echt moeilijk, maar wil je het goed kunnen doen moet je wel heel erg veel lezen en daar gaat een hoop tijd in zitten.
Ik studeer ook rechten en mijn ervaring is dat wanneer je het een beetje goed plant je meer dan genoeg tijd over hebt voor een andere studie, zeker als je niet beide studies in 4 jaar wilt afronden want dan wordt het wel lastig.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 15:45
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik studeer ook rechten en mijn ervaring is dat wanneer je het een beetje goed plant je meer dan genoeg tijd over hebt voor een andere studie, zeker als je niet beide studies in 4 jaar wilt afronden want dan wordt het wel lastig.
Ik heb tijd zat volgens mij om in 4 jaar 2 studies af te ronden. Denk dat ik er nog eentje bij wil gaan doen.

Offtopic: Hoe ging organisatie bij jou, en wat vond je van het vak?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 17:43
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Offtopic: Hoe ging organisatie bij jou, en wat vond je van het vak?
Dat ging slecht omdat ik er niet voor had geleerd, dus ga ik de herkansing maken. Ik heb het wel gemaakt en als je het leert moet het geen probleem zijn. Maar het vak zelf vond ik sowieso nogal saai, veel minder interessant dan de rechtenvakken.

Heb jij het wel goed gemaakt?
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Dat ging slecht omdat ik er niet voor had geleerd, dus ga ik de herkansing maken. Ik heb het wel gemaakt en als je het leert moet het geen probleem zijn. Maar het vak zelf vond ik sowieso nogal saai, veel minder interessant dan de rechtenvakken.

Heb jij het wel goed gemaakt?
Dat had ik precies hetzelfde, ik vond er helemaal niets aan, terwijl ik alle rechten vakken tot nu toe wel leuk vind... Toch de laatste week maar gaan leren (met dank aan de phoenix ), en ik denk dat ik het gehaald zou kunnen hebben...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:59
NN
NN is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik studeer ook rechten en mijn ervaring is dat wanneer je het een beetje goed plant je meer dan genoeg tijd over hebt voor een andere studie, zeker als je niet beide studies in 4 jaar wilt afronden want dan wordt het wel lastig.
Je moet dus wel extra tijd nemen. (Doe jij er zelf ook wat naast, zo ja: wat?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 01:09
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Dat had ik precies hetzelfde, ik vond er helemaal niets aan, terwijl ik alle rechten vakken tot nu toe wel leuk vind...
En dan te bedenken dat we nu statistiek krijgen
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:49
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Jeemig. Ik heb echt respect voor mensen die meerdere studies tegelijkertijd doen. Ik heb al moeite om mijn middelbare school in een keer te halen!

Maar ik begrijp het wel, als je verschillende kanten op wilt en helemaal als het totaal verschillende kanten zijn, kan ik wel goed begrijpen dat je twee studies gaat volgen. Maar wel als je (haast) zeker weet dat het je wel gaat lukken. Mij zou dat niet lukken, dat weet ik zeker.
Maar als je iemand bent die plezier hebt in studeren enzo: waarom niet? Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:22
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik wil graag geschiedenis en filosofie gaan doen... en dat wil ik echt heel graag, dus ik heb zoiets van nooit geschoten is altijd mis; proberen opzich vind ik al heel goed zeg maar... als je van te voren al opgeeft heb je misschien de rest van je leven zoiets van "zou het me gelukt zijn of niet""...

heb wel het advies gekregen om een tweede studie in het 2de jaar te beginnen, omdat het 1ste jaar heel uitgebreid is en zeker met filosofie en geschiedenis moet je errug veel lezen en schrijven (heb ik gehoord )

en als nou en in het 1ste jaar 2 studies tegelijk mislukt en daarna ook in het 2de jaar is er altijd nog de optie "filosofie van een bepaald wetenschapsgebied" (ofzo) dan haal je in het derde jaar je bachelor filosofie, maar dan wel aangepast op je andere studie...

en dan is er in nijmegen nog een optie maar ik weet niet of dat met het bama-systeem ook nog kan; een bovenbouwstudie filosofie; dat wil zeggen dat je begint met een studie, daar je propedeuse voor haalt en dan in het tweede jaar filosofie er bijneemt, je bent dan (als het goed is) wel gewoon met beide studies tegelijk klaar, je studeert dan dus gewoon 4 jaar (zonder vertraging tenminste)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 11:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
En dan te bedenken dat we nu statistiek krijgen
Mjah, ik vind het een beetje raar dat we dan het eerste jaar wel 2 hele vakken (joepie) krijgen die ook nog eens nergens op slaan... Ze schijnen absoluut niet representatief te zijn, en hierna word het wel leuk, ja tuurlijk. Irriteerd me best wel...

Offtopic: In welke werkgroep combinatie heb je ingeschreven?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2003, 11:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
NN schreef:
Je moet dus wel extra tijd nemen. (Doe jij er zelf ook wat naast, zo ja: wat?
Hij doet net als ik bedrijfskunde bij rechten... Maar goed, zoals ik hierboven al schreef, ik ben eigenlijk nog op zoek naar een extra uitdaging...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:33
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Mjah, ik vind het een beetje raar dat we dan het eerste jaar wel 2 hele vakken (joepie) krijgen die ook nog eens nergens op slaan... Ze schijnen absoluut niet representatief te zijn, en hierna word het wel leuk, ja tuurlijk. Irriteerd me best wel...

Offtopic: In welke werkgroep combinatie heb je ingeschreven?
Ja deze vakken zijn erg , ik zie nogal wel of ik met bedrijfskunde doorga, dit jaar in ieder geval wel.

En ik wilde me vandaag inschrijven voor combinatie 3, alleen het lukt mij niet. Als ik bij KISS op aanmelden werkgroepen druk, krijg ik "kan geen gegevens vinden" oid te zien. Is het jou wel gelukt? en zo ja: hoe?
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 00:19
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ja deze vakken zijn erg , ik zie nogal wel of ik met bedrijfskunde doorga, dit jaar in ieder geval wel.

En ik wilde me vandaag inschrijven voor combinatie 3, alleen het lukt mij niet. Als ik bij KISS op aanmelden werkgroepen druk, krijg ik "kan geen gegevens vinden" oid te zien. Is het jou wel gelukt? en zo ja: hoe?
Je moet dus op aanmelden cursussen drukken, in plaats van aanmelden werkgroepen

Toen ik daar vanmorgen achterkwam waren de meeste goede combinaties al vol (ik zit overigens in combinatie 4).
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 01:16
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Je moet dus op aanmelden cursussen drukken, in plaats van aanmelden werkgroepen

Toen ik daar vanmorgen achterkwam waren de meeste goede combinaties al vol (ik zit overigens in combinatie 4).
Ja daar ben ik nu ook achter gekomen . Even kijken hoe ik dit ga oplossen , combinatie is 4 is echt te erg. Ik had me er zo op verheugd niet meer dagelijks vroeg op te moeten staan.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 01:29
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ja daar ben ik nu ook achter gekomen . Even kijken hoe ik dit ga oplossen , combinatie is 4 is echt te erg. Ik had me er zo op verheugd niet meer dagelijks vroeg op te moeten staan.
Combi 4 valt toch wel mee? 2x vroeg opstaan, dat overleef ik wel. En bovendien donderdag lekker vroeg weekend
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 11:18
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Combi 4 valt toch wel mee? 2x vroeg opstaan, dat overleef ik wel. En bovendien donderdag lekker vroeg weekend
O ja, ik vergis met me combinatie 1, dat is de enige die nog niet vol is .
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 14:22
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
O ja, ik vergis met me combinatie 1, dat is de enige die nog niet vol is .
Oef die is erg ja.... Sterkte...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:05
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
mijn zus volgt ook twee studies.
Humanistiek is haar 'echte' studie (ze zit nu in de 4e) en daarnaast volgt ze modules van Filosofie.
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:41
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ik vraag me weleens af hoe het zou zijn om als je bij nijmegen in de buurt woont en je wilt thuis blijven wonen rechten te studeren in nijmegen in deeltijd, en overdag toneelschool in Utrecht te doen... Dat zal wel heel lastig zijn (?) Iemand die hier zinnig woord over kan zeggen?
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 22:41
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Winner schreef:
Ik vraag me weleens af hoe het zou zijn om als je bij nijmegen in de buurt woont en je wilt thuis blijven wonen rechten te studeren in nijmegen in deeltijd, en overdag toneelschool in Utrecht te doen... Dat zal wel heel lastig zijn (?) Iemand die hier zinnig woord over kan zeggen?
Niet lastig, alleen duurt het wel 8 jaar.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 22:56
Mariebel
Mariebel is offline
Volgens mij kun je beter aan één van de twee studies beginnen en als dan blijkt dat je er nog een studie bij kunt doen, zou ik daar het volgende jaar mee beginnen. Lijkt mij iets verstandiger, aangezien je nu nog geen idee hebt hoe zwaar die studies voor jou zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:49
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Mariebel schreef:
Volgens mij kun je beter aan één van de twee studies beginnen en als dan blijkt dat je er nog een studie bij kunt doen, zou ik daar het volgende jaar mee beginnen. Lijkt mij iets verstandiger, aangezien je nu nog geen idee hebt hoe zwaar die studies voor jou zijn.
Helemaal mee eens.
Ik wou eerst ook Lucht&Ruimtevaart in Delft en Rechten in Leiden (dus ook nog twee verschillende steden) gaan doen, maar ik ga het nu eerst maar een jaartje aankijken. Als het kan ga ik er ook nog rechten bij doen, anders misschien Technische Natuurkunde of niks als ik het wel druk genoeg vind.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:41
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Oef die is erg ja.... Sterkte...
Ik ben alsnog ingedeeld in combinatie 3
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik ben alsnog ingedeeld in combinatie 3
Ook niet ideaal lijkt me, maar iig minder erg
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Twee studies tegelijk, kan dat?
Diamera
4 08-01-2012 14:05
Studeren twee studies?
nachtmens
6 27-03-2010 01:37
Studeren Twee studies hbo/wo
fallen_angel88
11 18-04-2007 19:06
Studeren twee studies tegelijk studeren
Verwijderd
2 11-07-2005 06:52
Algemene schoolzaken Twee studies tegelijk?
Verwijderd
30 30-11-2003 18:17
Algemene schoolzaken twee studies tegelijk
Requiem II
5 12-03-2002 09:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.