Oud 26-01-2005, 18:00
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik ben vandaag naar school geweest. Ik had eerst Maatschappijleer en toen Filosofie. Over deugdethiek. Toen bleef ik tot half 6 in de mediatheek. Toen ging ik eten. Toen ging op de computer. Toen typte ik geheel onbewust forum.scholieren.com in.


En jij?

Oh ja, het is verplicht zo te typen als Per Piacere en ik deden. En je moet eindigen met "Nu jij"

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door jet.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 18:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2005, 18:02
Verwijderd
Ik ben gaan douchen
toen gegeten
daarna ben ik naar school gefietst, een uur later kwam ik op school aan
toen had ik eerst biologie
en toen moest iedereen lachen toen ik aankwam, want mijn broer had rondgestrooid dat ik een punker had ontmoet....


daarna had ik pauze
toen had ik maatschappijleer
toen engels
toen geschiedenis
maar de leraar was boos
op alle kindjes
maar vast niet op mij


nu jij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:03
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Oh ja, het is verplicht zo te typen als Per Piacere en ik deden. En je moet eindigen met "Nu jij"
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:06
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 26-01-2005 @ 19:03 :
Oh ja, het is verplicht zo te typen als Per Piacere en ik deden. En je moet eindigen met "Nu jij"
dat zei je al
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:06
jet
Avatar van jet
jet is offline
topic jatter!


ik ben op gestaan
en wiskunde gaan leren
en naar school gegaan
en een wiskunde toets verneukt
en toen ben ik aangehouden door de politie
en toen kreeg ik een boete
en toen ging ik een reis boeken
en toen ging ik naar huis
en toen ging ik op de computer
en toen ging ik leren
en nu zit ik weer op de computer

en jij?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:08
Verwijderd
Hoi! Ik ben wakker geworden, weer gaan slapen en weer wakker geworden. Toen heb ik ontbijt gemaakt en dat opgegeten en daarna heb ik gedoucht en me aangekleed! Toen ik aangekleed was heb ik een planning voor de week gemaakt. Daarna heb ik geleerd, toen heb ik theedoeken gestreken en gegeten, en daarna ging ik weer leren. Toen ik klaar was met leren ben ik naar de albert heijn gegaan en toen naar de slager! En ik heb paksoi, brood en kip gekocht. Daarna heb ik gegeten en mijn mail gelezen en toen had ik college dus daar ben ik naar toe gegaan. na het college ging ik koken en tijdens het koken ging ik msnen! Na het koken heb ik gegeten en daarna wou ik even iets zeggen op msn want dat stond nog aan en toen ging ik forummen.

Nu jij!

(was dit te veel detail?)

edit: Ik heb geen theedoeken gegeten.

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:10
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik ben vandaag naar school geweest en daar kreeg ik de eerste ontgoocheling van de dag te horen. Ik zou de appelsien niet schilderen, maar ik zou de lessen bijwonen.
Vervolgens ben ik als enige van mijn groep naar de lessen gegaan en heb ik Frans gevolgd, waar ik allerlei dingen over het schrijven van een brief ben te weten gekomen, toen ben ik maar naar Nederlands doorgegaan en daar hebben we besproken wat voor invloed het verhaal van Reinaert op onze huidige spreektaal heeft. Toen kwam de eerste verlossende bel en heb ik me naar de speelplaats begeven. Daar heb ik mijn beste vriendin ontmoet en hebben we even staan praten en daar kreeg ik de tweede ontgoocheling van de dag te horen. Ze zou niet met me mee gaan na school.
Toen kwam het moment dat ik me naar de studie moest begeven om aan zelfstudie Latijn te doen. Vervolgens werd het tijd voor wiskunde en de wondere wereld van de analyse werd me weer wat duidelijker. Dan kwam de finale bel en mocht ik, helemaal alleen, huiswaarts keren.
Thuis gekomen heb ik gegeten en dan heb ik even op S.com gezeten. Dan heb ik me wat bij mijn broer opgehouden en toegekeken hoe hij een pretpark uitbouwde.
Vervolgens ben ik even naar het stad gegaan om tot de aankoop van een cadeau voor mijn beste vriendin over te gaan. Eenmaal terug thuis ben ik begonnen aan haar verjaardagskaart en dan heb ik weer gegeten.

Nu jij.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:17
LittleLucille
LittleLucille is offline
om 6.10 ging mijn wekker..
om 7.32 ging mijn bus..
om 8.00 was ik op stage..
om 16.02 bus terug naar huis..
nu, forum..
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:18
Verwijderd
Ik ben wakker geworden, opgestaan, heb toen gegeten, ben naar school gegaan, was niet zo leuk, tot kwart voor 3 (!).

Ik had een hele saaie les: wiskunde, de leraar was weer boos op me omdat ik niks deed.
Hierna had ik Engels, de lerares was boos op me omdat ik niks deed.
Toen ging ik aan zelfstudie doen, wederom, niks gedaan...
Maarja, zo vulde ik mijn dag dus ongeveer, totdat de bel ging om kwart voor 3: eindelijk uit!
Wat een feest, ik kwam eerst nog een maatje van me tegen, en heb ik ff met hem staan praten bij de kluisjes.
Het ging over cijfers, hij deed het zo slecht op school, net als ik, maja, hij vond het veel erger.

Toen ging ik naar het fietsenhok, mijn fiets pakken (merk Locomotief).
Hier en daar lag er nog een beetje ijs, en op een fietspad tegenover de school lag het nog helemaal vol met ijs, dit had nare gevolgen.
Een 2e-klasser (zo'n irritantje) die ging de hele tijd voor mij slippen, dus ik moest steeds stoppen, totdat ik tegen hem aan knalde..

Ik pakte hem vast bij zn nek en zei: flikker, op.
Toen moest hij lachen... kan je het je voorstellen..?
Er is geen respect meer voor medeweggebruikers.. Maarja..

De reis huiswaarts verliep zonder al te veel problemen.
Toen ik thuis kwam heb ik een glas appelsap genomen, en een gevulde koek (mn broer was gister jarig, en er waren nog koeken over).

Toen ging ik even forummen en een spelletje spelen (MapleStory, closed beta).
Toen werd ik alweer geroepen: ''Martijn, eten.''

Mijn eten bestond uit gekookte aardappelen en kapucijners, was wel lekker, met als vlees: cordon bleu.

Na het eten heb ik de vaatwasser ingeruimd, en ben ik gaan forummen, dit doe ik nu nog steeds..

Nu jij!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:18
Verwijderd
Per piacere en ik zijn de enige forummers tot nu toe die wel eens eten
Oh en nipum.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2005 @ 19:18 :
Per piacere en ik zijn de enige forummers tot nu toe die wel eens eten
Oh en nipum.

hehe ja
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:20
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 26-01-2005 @ 19:00 :
Toen ging ik eten.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2005 @ 19:18 :
Per piacere en ik zijn de enige forummers tot nu toe die wel eens eten
Oh en Nipun.

ze zijn wel gedisciplineerd, zo zonder eten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:21
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2005 @ 19:18 :
Per piacere en ik zijn de enige forummers tot nu toe die wel eens eten
Oh en nipum.
Je hebt duidelijk mijn verhaal niet gelezen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:22
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Lifestyle.

Ik ben opgestaan, heb ontbeten en gedouched.
Naar school gefietst.
Blokuur Latijn gevolgd.
Blokuur ANW gevolgd.
Blokuur Bio gevolgd.
Blokuur Scheikunde gevolgd.
Naar de H&M geweest.
Naar de Plato geweest, CD's gekocht.
Naar een vriendin gegaan.
En nu zit ik thuis achter de computer.

How very interesting.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:23
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 26-01-2005 @ 19:21 :
Je hebt duidelijk mijn verhaal niet gelezen
Oh, eigenlijk wel, maar halverwege verloor ik mijn concentratie een beetje
(oei, ik chat, foei sarah)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:30
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Envy schreef op 26-01-2005 @ 19:22 :
Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Lifestyle.

Ik ben opgestaan, heb ontbeten en gedouched.
Naar school gefietst.
Blokuur Latijn gevolgd.
Blokuur ANW gevolgd.
Blokuur Bio gevolgd.
Blokuur Scheikunde gevolgd.
Naar de H&M geweest.
Naar de Plato geweest, CD's gekocht.
Naar een vriendin gegaan.
En nu zit ik thuis achter de computer.

How very interesting.
wanneer was jij jarig? heb ik dat gemist?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:35
gekkie:D
Avatar van gekkie:D
gekkie:D is offline
wakker geworden
weer in slaap gevallen
naar school gefiets
op school verder geslapen
naar huis gefietst
heel veel thee gedronken
een poging gedaan om huiswerk te doen (mislukt)
gemsnt
tweede poging gedaan om huiswerk te gaan doen (mislukt)
Mijn tekst van toneel geleerd
derde poging gedaan om huiswerk te gaan doen (mislukt)
gegeten
vierde poging gedaan om huiswerkt te gaan doen (mislukt)
opgegeven om huiswerkt te gaan doen
geforumt.

Was vast heel interessant om te lezen...

En nu jij?!
__________________
Gek zijn is lang zo gek nog niet!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 18:49
Verwijderd
ik ben gaar.

en nu jij.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben om 9 uur wakker geworden.
Toen heb ik een hele tijd nog in bed gelegen omdat het zo lekker warm en knus was.
Toen heb ik een Who-concertDVD gekeken en heb ik meegzongen.
Toen ging ik om 12:30 maar es uit bed en heb ik mijn haartjes gewassen en me aangekleed.
Toen ging ik achter de computer zitten om muziekjes te luisteren en te downloaden.
Toen gooide ik een barbeque-kip pizza in de magnetron.
En daarna nog een.
Toen heb ik nog veel meer muziek geluisterd en meegezongen.
Toen kwam mn vader thuis en was ik chagrijning.
Toen was het tijd voor avond eten.
En nu zit ik aan m'n toetje. (choco ijs. yum)

zo hee, wat een drukke dag.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:02
Verwijderd
Ik ben opgestaan. Toen heb ik de CV-man binnengelaten, de nieuwe stoelen ontvangen en gegeten. Ik ben naar school gegaan. En toen een toets gemaakt. En toen naar huis gegaan.
Toen gegeten. En toen gaan forummen.
En mijn band staat in de lokale courant. Jawel.

Jij dan?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:02
Scharfenberg
Avatar van Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Ik ben naar mijn les wiskunde gegaan,
daarna heb ik mijn dag vervolgt met een les geschiedenis over de Engelse katoennijverheid.
Vervolgens volgde twee tussenuren,
en een uur natuurkunde,
en een uur economie,
en een derde tussenuur,
en nogmaals geschiedenis.

En ik heb nagedacht over het leven.

En jij?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:03
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
6.15 opstaan
eten en een poging doen mn SE frans nog te leren
8.00 naar school fietsen.
9.00 Frans maken
10.30 francais finit
10.45 wiskunde (eitje)
Daarna naar huis fietse.
eten.
Letterkunde leren
Engels leren
Engels leren
Engels leren
Engels leren
ik haat engels
Engels leren
En nu ben ik GAAR en ik ken die honderden woorden nog niet.
En ik heb koppijn. En ik ben MOE. gvd.
en volgende keer begin ik iets eerder met mn proefwerkweek voor te bereiden. En gvd, ik haal zo nooit een voldoende! MAar dr kan geen woord meer in nu.
Ok, volgende weer een leuk verhaal

Nu jij!
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:05
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ben vanochtend opgestaan waar ik veel moeite mee had, maar goed, het is me gelukt mijn bed uit te komen. Daarna ben ik g aan ontbijten en douchen, mijn moeder bood aan mij naar school te brengen en daar ging ik op in. Nog even wat geinternet want ik had opeens tijd over, daarna bracht zij me weg. Allemaal fijn en wel.
Ik was 5 minuten te laat voor school maar het kon hun toch niks schelen. Ik had eerst dagopening wat weer vrij lang duurde (allemaal gezwam) en daarna had ik activiteitenbegeleiding. Activiteitenbegeleiding was stom alleen door een briljante ingeving van mij gingen we monopolieen. Dat was best leuk, ik was de bank. Hierna had ik school, ik had geschiedenis en heb een boek gelezen, de juf zeurde aan mijn kop. Hierna was er een pauze van een kwartier die ik in mijn eentje heb moeten besteden bij gebrek aan vermaak Daarna had ik weer school, engels deze keer. IK heb een proef eindexamen gemaakt en had een 8. Ohja er was trouwens ook een man vandaag die kwam meelopen op school, dat was wel grappig. Hierna hadden we lunch. Ik heb vijf witte boterhammen met beleg gegeten en 2 glazen melk. Er waren bijzonder weinig mensen vandaag en dat was wel fijn, wel was er een nieuwe flex-socio.
Na de lunch hadden we weer een kwartier pauze waarin ik aan een vriend van mij wat kleren ging geven (en voor de lunch ook). Hierna heb ik 20 minuten met een meisje van school gezenuwd(kaartspel). Daarna had ik Hubert (dokter) voor 20 minuutjes/ In die 20 minuten alles eruitgegooid, wat wel fijn was. Snel doorgegaan door met een groepsgenoot bingo voor te bereiden, wat we in de resterende 20 minuutjes gedaan hebben. Daarna nog even een kwartier pauze.
Ik en die groepsgenoot gingen uitleggen hoe bingo werkt aan de rest van de groep. We waren erg melig en het was grappig om te doen. Daarna gingen we trivianten. Toen was de dag al weer bijna om en hadden we 20 minuten dagafsluiting. Hierna ben ik meteen naar huis gelopen toen ik die vriend van eerder op de dag weer tegen kwam met een groepje jongeren van mijn toekomstige school (waar ik over een paar weken heen ga). Ik liep met hun mee naar WTC toe en daarna ging ik met die vriend mee de stad in. We gingen eerst even langs bij zijn stiefpa (het echte verhaal is nog veel ingewikkelder maar laten we het hier maar op houden). We dronken 2 glazen rivella light en zaten even op de computer (livejournal en msn). Snel gingen we weer de stad in met tramlijn 5. Daar liepen we wat rond en zijn we bij leidseplein uitgestapt. We zijn uiteindelijk de expo ingelopen waar we een grote valentijnskaart gekocht hebben voor zijn vriendin. Hierna liepen we nog meer rond maar we konden niks meer vinden (we wilden een muismat voor zijn moeder kopen).
Hierna gingen we weer met de 5 naar huis vanaf centraal. hij ging er bij zijn stiefpa uit en ik bij zonnestein.
Savonds kon ik mijn sleutels niet vinden dus heb ik heel lang aangebeld. Ik heb wat geinternet en daarna gingen we eten. Ik at doperwtjes, worteltjes, aardappelpuree en biefstuk. En ik nam mijn medicijnen in.
Halverwege het eten ben ik naar boven gevlucht toen ik de gelegenheid kreeg. Ik ben gaan internetten en liep wat rond. Er belde nog iemand maar ik was te laat om op te nemen.
En nu zit ik nogsteeds hier te internetten.

et tu?

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:08
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
ik ben om 6 uur 15 op gestaan, en om 7 uur naar mijn werk gegaan
daar heb ik eerst maar eens een bak koffie genomen, om vervolegsn niks te hoeven doen.
smiddags ben ik ff naar school gegaan, maar we hoeften nik ste doen(hey dat heb ik eerder gehoord), dus ben ik maar weer op mijn motor gestapt

en jij?
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2005, 19:10
Verwijderd
Hoi!

Om 8 uur werd ik begroet door mijn immer geliefde broertje die met het nodige geweld mijn kamer in kwam stormen waardoor ik wakker werd. Vervolgens daal ik twee trappen af naar beneden om mij vervolgens naar de keuken te begeven. Alwaar ik een boterham met kaas maak en vervolgens ook nog een boterham met vruchtenhagel. Deze eten ik beiden op onder het genot van het lezen van de laagintellectuele brieven in de Telegraaf om mijn vervolgens weer naar boven te begeven om te gaan douchen. Dat doe ik en bemerk dat mijn schaafwond het contact met warm water niet erg op prijs stelt. Als ik klaar ben met douchen trek ik een boxer aan en een spijkerbroek en loop naar mijn kamer toe. Onderweg kom ik mijn moeder tegen die zegt dat ze naar haar werk gaat, ik groet haar en ga naar mijn kamer om mij verder aan te kleden. Dat doe ik door een wit t-shirt met een donkerblauwe polo aan te trekken, waarvan het onderste knoopje ontbreekt. Vervolgens ga ik mij scheren en mijn haar kammen, dit blijkt echter tevergeefs te zijn want het zit nog steeds niet. Ik zet nog even wat muziek op en poets mijn tanden. Om negen uur bemerk ik dat ik nu echt weg moet gaan omdat ik anders te laat op school kom.

Om 5 over negen verlaat ik mijn huis en fiets in een hoog tempo naar school terwijl mijn handen eraf vriezen van de kou. Op school kom ik net op tijd aan, namelijk om 10 over 9 en daar bemerk ik dat ik mij voor niets gehaast heb omdat de betreffende docent afwezig is. Een wrok koesterend begeef ik mij naar de studiezolder, waar ik de Volkskrant pak omdat ik op dit vroege uur geen zin heb om te leren. Terwijl ik gebogen zit over een artikel over Nawijn hoor ik dat iemand komt aanlopen, deze persoon blijft mij mijn tafeltje staan en staat naar mij te kijken. Het blijkt de 6vwo-nerd te zijn, ik schrik mij dood maar weet het toch op te brengen te glimlachen naar hem. Hij ziet dit blijkbaar als een uitnodiging om aan mijn tafeltje te gaan zitten, iets wat niet mijn bedoeling was. Vanzelfsprekend daal ik nu in de achting van de mensen die mij omringen. Tot mijn grote vreugde zie ik het meisje waar ik hopeloos verliefd op ben, maar waar ik dat tot nog toe niet tegen heb durven zeggen. Ondertussen begint de kneus die tegenover mij zit tegen mij aan te lullen over referenda, ik besloot het onderwerp dusdanig af te zeiken dat hij de rest van het uur stil is. Daar slaag ik in.

Het 3e uur heb ik biologie, zeer enerverend vanzelsprekend en de les beperkt zich tot het overhandigen van een gekopieerde cd aan mijn voorbuurman. Vervolgens knoop ik een gesprek aan met mijn buurvrouw waarmee ik alles afzeik wat er maar af te zeiken valt. In de pauze vervoeg ik mij bij mijn vrienden of iets wat daarvoor moet gaan, helaas denkt de 6vwo-sukkel dat hij nu de hele dag achter mijn kont mag aanlopen waarvan hij dan ook uitgebreid gebruik maakt. In de pauze zie ik dat het eerder genoemde meisje voortdurend mijn kant staat op te kijken, hetgeen ik natuurlijk zeer waardeer. Ongeveer 10 minuten nadat de pauze is afgelopen begeef ik mij voor een enerverend tussenuur naar de studiezolder waar ik samen met iemand het ergens over, maar ik weet niet meer wat. Dit doe ik nadat ik eerst ruzie heb gemaakt met iemand - de 6vwo-sukkel - die mijn plaats had bezet. Tevens spreek ik af om onze leuke opdracht Nederlandse literatuur in drieeen te verdelen om zo de werklast te spreiden.

Vervolgens heb ik het 5e uur nog een tussenuur. Ik besluit verveeld op een bankje te gaan hangen met mijn voeten min of meer op tafel. Dit kan de mediatheekmuts niet zo waarderen, ik besluit maar te gehoorzamen en te gaan leren voor mijn toetsweek. Terwijl ik dat doe, word ik van alle kanten begroet door allerhande (oud)-klasgenoten, waaronder een meisje dat ik na 5 jaar bij haar in de klas te hebben gezeten nog steeds niet versta vanwege haar belachelijke accent.

De tweede pauze bespreek ik mijn bezoek van gisteren aan het anatomisch museum. Onder het genot van een broodje vertel ik uitgebreid over de gemuteerde embryo's, hermafrodieten en andere freaky dingen die ik daar heb gezien. Daarmee weet ik de eetlust van de 6vwo-sukkel dusdanig te verpesten dat hij wegloopt, iets waar ik vanzelfsprekend helemaal geen problemen mee heb.

Het zesde uur lever ik een uiterst nuttige bijdrage aan geschiedenis,omdat ik mijn laagontwikkelde medeleerlingen help bij het oplossen van een vraagstuk. Zij zijn mij dankbaar. Ik besluit de rest van het uur niets meer te doen. Na deze les begeef ik mij naar beneden, op de trap kom ik een vriend tegen die ik zijn flesje water teruggeef dat hij was vergeten. Hij was hier zeer blij mee. Ik loop naar mijn locker, trek mijn jas aan en begeef mij naar de fietsenstalling. Daar pak ik mijn fiets en fiets naar huis.

Thuis aangekomen, drink ik wat en ga ik even op het forum kijken. Daar spam ik even een topic vol en besluit vervolgens aan mijn huiswerk te beginnen. Daar komt echter niet veel van te terecht want het beperkt zich tot het leren van een paar bladzijden literatuur terwijl ik een cd van de RHCP dowload, deze voeg ik bij al de andere albums om mijn pc.

Vervolgens maak ik zelf een maaltijd van macaroni ham kaas die ik snel naar binnen werk om verder te gaan leren. Onderwijl moet ik de verhalen van mijn broertje aanhoren over mensen die ik niet eens ken en die daarom zeer stom zijn. Ik ga weer naar boven, kijk hoe het met mijn knie is en ga mensen op MSN lastig valllen. Dat was mijn voornemen, maar een aantal mensen was mij voor. Een hyperchristelijk huppelkutje besluit mij lastig te vallen over een of andere praktische opdracht waarvan ik niet eens wist dat we die hadden, de 6vwo-sukkel meldt ook wat maar dat was dusdanig onboeiend dat ik hem nu geblockt heb net als 80% van zijn lijst. Een ander meisje vertelt enthousiast over haar jaar naar Amerika volgend schooljaar en hoopt dat ze niet in de bible belt terecht komt. Vervolgens zet ik mijn MSN uit, ga door met het leren van Biologie en besluit het forum te verrijken met deze zinvolle bijdrage, die, vanzelfsprekend, niemand helemaal gaat lezen, maar wel zeer zinvol is om de tijd te doden.


Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:13
Verwijderd
^
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:15
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-01-2005 @ 20:10 :
Hoi!

Om 8 uur werd ik begroet door mijn immer geliefde broertje die met het nodige geweld mijn kamer in kwam stormen waardoor ik wakker werd. Vervolgens daal ik twee trappen af naar beneden om mij vervolgens naar de keuken te begeven. Alwaar ik een boterham met kaas maak en vervolgens ook nog een boterham met vruchtenhagel. Deze eten ik beiden op onder het genot van het lezen van de laagintellectuele brieven in de Telegraaf om mijn vervolgens weer naar boven te begeven om te gaan douchen. Dat doe ik en bemerk dat mijn schaafwond het contact met warm water niet erg op prijs stelt. Als ik klaar ben met douchen trek ik een boxer aan en een spijkerbroek en loop naar mijn kamer toe. Onderweg kom ik mijn moeder tegen die zegt dat ze naar haar werk gaat, ik groet haar en ga naar mijn kamer om mij verder aan te kleden. Dat doe ik door een wit t-shirt met een donkerblauwe polo aan te trekken, waarvan het onderste knoopje ontbreekt. Vervolgens ga ik mij scheren en mijn haar kammen, dit blijkt echter tevergeefs te zijn want het zit nog steeds niet. Ik zet nog even wat muziek op en poets mijn tanden. Om negen uur bemerk ik dat ik nu echt weg moet gaan omdat ik anders te laat op school kom.

Om 5 over negen verlaat ik mijn huis en fiets in een hoog tempo naar school terwijl mijn handen eraf vriezen van de kou. Op school kom ik net op tijd aan, namelijk om 10 over 9 en daar bemerk ik dat ik mij voor niets gehaast heb omdat de betreffende docent afwezig is. Een wrok koesterend begeef ik mij naar de studiezolder, waar ik de Volkskrant pak omdat ik op dit vroege uur geen zin heb om te leren. Terwijl ik gebogen zit over een artikel over Nawijn hoor ik dat iemand komt aanlopen, deze persoon blijft mij mijn tafeltje staan en staat naar mij te kijken. Het blijkt de 6vwo-nerd te zijn, ik schrik mij dood maar weet het toch op te brengen te glimlachen naar hem. Hij ziet dit blijkbaar als een uitnodiging om aan mijn tafeltje te gaan zitten, iets wat niet mijn bedoeling was. Vanzelfsprekend daal ik nu in de achting van de mensen die mij omringen. Tot mijn grote vreugde zie ik het meisje waar ik hopeloos verliefd op ben, maar waar ik dat tot nog toe niet tegen heb durven zeggen. Ondertussen begint de kneus die tegenover mij zit tegen mij aan te lullen over referenda, ik besloot het onderwerp dusdanig af te zeiken dat hij de rest van het uur stil is. Daar slaag ik in.

Het 3e uur heb ik biologie, zeer enerverend vanzelsprekend en de les beperkt zich tot het overhandigen van een gekopieerde cd aan mijn voorbuurman. Vervolgens knoop ik een gesprek aan met mijn buurvrouw waarmee ik alles afzeik wat er maar af te zeiken valt. In de pauze vervoeg ik mij bij mijn vrienden of iets wat daarvoor moet gaan, helaas denkt de 6vwo-sukkel dat hij nu de hele dag achter mijn kont mag aanlopen waarvan hij dan ook uitgebreid gebruik maakt. In de pauze zie ik dat het eerder genoemde meisje voortdurend mijn kant staat op te kijken, hetgeen ik natuurlijk zeer waardeer. Ongeveer 10 minuten nadat de pauze is afgelopen begeef ik mij voor een enerverend tussenuur naar de studiezolder waar ik samen met iemand het ergens over, maar ik weet niet meer wat. Dit doe ik nadat ik eerst ruzie heb gemaakt met iemand - de 6vwo-sukkel - die mijn plaats had bezet. Tevens spreek ik af om onze leuke opdracht Nederlandse literatuur in drieeen te verdelen om zo de werklast te spreiden.

Vervolgens heb ik het 5e uur nog een tussenuur. Ik besluit verveeld op een bankje te gaan hangen met mijn voeten min of meer op tafel. Dit kan de mediatheekmuts niet zo waarderen, ik besluit maar te gehoorzamen en te gaan leren voor mijn toetsweek. Terwijl ik dat doe, word ik van alle kanten begroet door allerhande (oud)-klasgenoten, waaronder een meisje dat ik na 5 jaar bij haar in de klas te hebben gezeten nog steeds niet versta vanwege haar belachelijke accent.

De tweede pauze bespreek ik mijn bezoek van gisteren aan het anatomisch museum. Onder het genot van een broodje vertel ik uitgebreid over de gemuteerde embryo's, hermafrodieten en andere freaky dingen die ik daar heb gezien. Daarmee weet ik de eetlust van de 6vwo-sukkel dusdanig te verpesten dat hij wegloopt, iets waar ik vanzelfsprekend helemaal geen problemen mee heb.

Het zesde uur lever ik een uiterst nuttige bijdrage aan geschiedenis,omdat ik mijn laagontwikkelde medeleerlingen help bij het oplossen van een vraagstuk. Zij zijn mij dankbaar. Ik besluit de rest van het uur niets meer te doen. Na deze les begeef ik mij naar beneden, op de trap kom ik een vriend tegen die ik zijn flesje water teruggeef dat hij was vergeten. Hij was hier zeer blij mee. Ik loop naar mijn locker, trek mijn jas aan en begeef mij naar de fietsenstalling. Daar pak ik mijn fiets en fiets naar huis.

Thuis aangekomen, drink ik wat en ga ik even op het forum kijken. Daar spam ik even een topic vol en besluit vervolgens aan mijn huiswerk te beginnen. Daar komt echter niet veel van te terecht want het beperkt zich tot het leren van een paar bladzijden literatuur terwijl ik een cd van de RHCP dowload, deze voeg ik bij al de andere albums om mijn pc.

Vervolgens maak ik zelf een maaltijd van macaroni ham kaas die ik snel naar binnen werk om verder te gaan leren. Onderwijl moet ik de verhalen van mijn broertje aanhoren over mensen die ik niet eens ken en die daarom zeer stom zijn. Ik ga weer naar boven, kijk hoe het met mijn knie is en ga mensen op MSN lastig valllen. Dat was mijn voornemen, maar een aantal mensen was mij voor. Een hyperchristelijk huppelkutje besluit mij lastig te vallen over een of andere praktische opdracht waarvan ik niet eens wist dat we die hadden, de 6vwo-sukkel meldt ook wat maar dat was dusdanig onboeiend dat ik hem nu geblockt heb net als 80% van zijn lijst. Een ander meisje verteld enthousiast over haar jaar naar Amerika volgend schooljaar en hoopt dat ze niet in de bible belt terecht komt. Vervolgens zet ik mijn MSN uit, ga door met het leren van Biologie en besluit het forum te verrijken met deze zinvolle bijdrage, die, vanzelfsprekend, niemand helemala gaat lezen, maar wel zeer zinvol is om de tijd te doden.

Ik heb het gelezen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:15
Verwijderd
ik heb 'm helemaal gelezen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ben vanochtend opgestaan, brood gemaakt, gegeten, haar gedaan etc. Met m'n viool naar muziekschool waar ik met mijn klas 4 uur langging oefenen voor onze uitvoering in maart, daar heb ik eerst viool gespeeld, toen heb ik mijn rol toegewezen gekregen, waar nog geen tekst voor was. Heb geluisterd naar 3 meisjes die Atomic Kitten met Whole again zingen, voor op die utivoering. 2 vrienden geschminkt, wantd ie moestenheelk mysterieus gefilmd worden. Toen naar huis, Viool omgewisseld voor schooltas. Toen Repetitie Techniek, waar niemand echt geod voor geleerd had, iedereen heeft hem verneukt. Niemand snapte het en afkijken was niet mogelijk. toen mentorles, een presentatie over de Nijmegen vierdaagse, wel geinig, toen een film over de romeinen waar we met m'n geschiedenis mee bezig zijn (Want m'n mentor geeft me ook gesch.) Daarna naar tekenen, 3 lokalen verderop. Verveeld, wnat ik had m'n tekenining al af, wat tekeningen aan elkaar geplakt, toen bleek dat ej naar huis mocht als je klaar was, dus ben ik naar huis gegaan. Dus maar 2,5 uur les gehad. waarvan 1 uur bvelangrijk was. Toen gecomputerd, wat gedronken, Vis gegeten, naar vioolles geweest, ging wel oké. terugfietsen in de kou. Eten. 10 min. op de laptop, Toen Onm kijken. En nu heb ik een heel verlsag over m'n dag getypt omdat ik niks beters te doen heb.

Nu Jij.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:18
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
ik ben om kwart na zeven opgestaan, heb even ontbijt gegeten, mijn kleren aangedaan en de krant gelezen toen ben ik naar school gereden.
Om 8.30u begon de school en had ik econmie, daarachter Toerisme, pauze, nog een uur toerisme en dan hadden we studie want onze leerkacht engels was afwezig.
Dan heb ik middageten gegeten en dan ben ik naar het stadhuis gegaan om een vergadering over de 100-dagen bij te wonen.
daarachter naar huis gegaan en om 17.30u gegeten.
om 18.30 ben ik naar de dansles gegaan en nu ben ik thuis en zit ik op het forum.

En nu JIJ
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:18
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
jet schreef op 26-01-2005 @ 19:30 :
wanneer was jij jarig? heb ik dat gemist?
Aan je reactie te merken wel . Maandag .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:19
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-01-2005 @ 20:10 :
*t4ekst*
en ik dacht dat mijn tekst lang was
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:25
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2005 @ 20:15 :
ik heb 'm helemaal gelezen
Ik ook!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:27
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
ik ben opgestaan
naar het station gefietst
vertraging gehad
na het school gerend (zucht)
tentamen gemaakt met mn rode kop
trug hard gelopen na station
weer na huis gefietst
geleerd
gestreetdances
en lekker relaxen achter de computer
strx lekker onde de douche

nu jij?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 26-01-2005 @ 20:25 :
Ik ook!
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2005 @ 20:15 :
ik heb 'm helemaal gelezen
Citaat:
perfectme schreef op 26-01-2005 @ 20:15 :
Ik heb het gelezen
Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 19:39
Vaj
Vaj is offline
Ik ben voor zevenen al wakker gebeld, een iets te fanatiek en irritant familielid vond dat een leuke tijd om te bellen. Eerst diegene te woord gestaan, daarna terug gestrompeld naar bed want ik had amper een paar uur slaap gehad en vervolgens veel te laat wakker geworden, waardoor ik binnen 7 minuten klaar moest zijn en naar de trein zou moeten rennen door de sneeuw, waardoor ik één of meerdere ledematen had kunnen verwonden, wat gelukkig niet gebeurd is, maar ik miste wel de trein omdat ik niet kon rennen. Vriendin gebeld dat ik later kwam.

Met een vriendin de stad in geweest en gegeten en toen weer naar huis, de trein was vertraagd waardoor ik geen aansluiting had, dus ik heb een eeuwigheid kou staan lijden op het perron. Toen opgehaald door mn lmoeder, ik had geen zin meer om naar huis te lopen. Samen taart gegeten die ik had gekocht en wat gepraat en nu verveel ik me weer

EN NU JIJ
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:51
Verwijderd
Ik heb lang uitgeslapen, daarna naar the Aviator geweest en me suf verveeld.

Nu jij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:58
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Ik ben opgestaan
toen heb ik brood gegeten en jeugdjournaal gekeken
toen ben ik naar stage gefietst
toen heb ik wat stageklusjes gedaan
toen heb ik pauze gehouden en brood gegeten en wiener melange gezopen
toen ben ik gaan fietsen
toen heb ik een koffiebus, poedermelk en suikerklontjes gekocht
toen heb ik een 2pers koffiezetapparaat opgehaald
toen heb ik dat koffiezooitje met mijn mede-stagair geïnstalleerd
toen weer koffie gedronken en gegeten
toen weer stageklusjes gedaan en zitten internetten
toen naar huis gefietst
toen geheugen in mijn pc gebouwd
toen gegeten
toen afgedroogd
toen met mijn pc zitten kutten
toen ge-internet
toen koffie gedronken
nu zit ik weer te internetten!

en nu jij...

(god, wat een heerlijk topic....)
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:18
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik ben met moeite opgestaan,
aangekleed,
tas ingepakt,
even tv gekeken,
op de fiets gestapt,
bij school aangekomen,
in het lab gewerkt,
lunchpauze gehad,
en weer in het lab gewerkt,
begonnen aan mijn verslagen,
naar huis gefietst,
naar een vriendin geweest,
gegeten,
verder met mijn verslagen en ondertussen kijk ik tv, msn ik en ben ik aan het forummen.

en jij?
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:19
flamez
flamez is offline
Ik werd om 07:35 gewekt door mijn uiterst irritante wekker, waardoor ik zeer agressief werd en mijn wekker mijn kamer door heb gegooid waardoor hij nog niet stil werd. Toen ben ik uiterst agressief mijn kamer doorgelopen om mijn wekker uit te zetten. Op mijn weg naar mijn wekker stapte ik op een bierdopje wat nog op de grond lag. Hierdoor werd ik zo pissig dat ik weer terug naar bed ben gegaan. Ik heb nog even tennis liggen kijken en toen ben ik uiteindelijk toch maar opgestaan.. Toen ik echter bij de douche aankwam bleek die bezet te zijn waardoor mijn ochtendhumeur nog verder werd beslecht, na mijn huisgenoot onder de douche te hebben uitgescholden ben ik me maar gaan scheren. Toen ik daarmee klaar was kwam die über-irritante huisgenoot onder de douche vandaan en toen kon ik eindelijk genieten van een straal warm water op mijn duffe hoofd.

Om 08:00 ben ik maar een pot koffie gaan zetten die ik met (dit keer wel een) leuke huisgenoot beneden in de huiskamer heb opgedronken, tennis was nog steeds op om 8:30 ben ik maar op mijn fiets gestapt en naar school gefietst om daar erachter te komen dat mijn hoorcollege interactieve game design uitviel. Dus naar het grand café gegaan om samen met een paar coole klasgenoten 300 potjes te klootzakken. Toen nog een consultatie uur gehad voor ons project het virtuele reisbureau en toen eindelijk naar huis.

Thuis nog even iets gegeten om daarna hard aan mijn portfolio te gaan werken, toen nog een schilderij afgemaakt dat ik al vier weken onafgemaakt had staan. Nadat ik dit zware fysieke werk heb gedaan ben ik naar de appie gegaan om inkopen te doen voor het avond eten. Het word een rijstmixje met kip en veel groenten. Even gekookt voor zeven personen in het huis en dit genuttigd om 19:30. Daarna afgewassen, toen terug naar mijn kamer en even op een ander forum te zitten kloten. Toen met 4-1 gewonnen met darten en toen moest mijn tegenstander schijten dus ben ik maar naar mijn pc gegaan om een beetje te ouwehoeren op mirc en toen zag ik dit topic en dacht ik laat ik ook maar reageren. De verdere planning van vanavond is een beetje op mijn gitaar spelen, misschien nog een potje darten, forummen op verschillende fora en nog een beetje leren.

Nu jij..
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb tot half 1 's middag's in mijn bed gelegen. Toen ben ik gaan ontbijten en forummen tegelijk. Toen ben ik gaan douchen. Toen heb ik de vaatwasser uitgeruimd. Toen heb ik weer geforummed. Toen heb ik 'Frasier'' gekeken. Toen ben ik gaan eten en heb ik 'Duck Tales' gekeken (ja, dat vind ik nog steeds leuk, ja). Toen heb ik een vriendin gebeld en heb ik een half uurtje aan de telefoon gehangen. Toen heb ik 'Boy meets world' gekeken. Toen heb ik weer geforummed (ontdekt u al een patroon?). Toen heb ik 'GTST' gekeken en toen ben ik gaan...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:40
Verwijderd
per piacere komt er net achter dat gauloises is gebanned

ze gaat zo slapen
nu jij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:43
Scharfenberg
Avatar van Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2005 @ 20:15 :
ik heb 'm helemaal gelezen
Ik ook, boeiende schrijfstijl die ik wel kan waarderen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:48
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
hoi ik ben saskia en ik heb vandaag bijna niets gedaan...
was vrij van school, dus laat opgestaan
ben nog ff naar t winkelcentrum geweest en ik heb eten gekookt, that's it ong. voor vandaag
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:58
Verwijderd
Hoi,

Ik vind dagboektopics nog steeds stom.

Dag, Michael

Nu jij godverdomme kreng!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:59
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Jezus. Ik heb op de bank gelegen en de hele dag neusdruppeltjes in mijn neus gestopt en geslapen en boekjes gelezen en keeltabletjes genomen en thee gedronken.
En om 2 uur kreeg ik ziekenbezoek en dat was heel fijn want toen werd ik even helemaal vertroeteld. En ik voel me een wrak. Nu jij.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:21
Verwijderd
Ik ben naar het arbeidsbureau geweest. Toen kon ik vijf minuten later weer naar huis. Toen bleek dat ze niet genoeg mensen in dienst hebben om 6 mensen in een uur te helpen. Ik meld me graag aan om hun te helpen daarbij. Toen moest ik niets doen. Toen heb ik The O.C. afgekeken. Mijn moeder was stom want ze had de video eerder uitgezet. Nu weet ik niet hoe het is afgelopen. Toen moest ik naar een verjaardag. Van mijn Peettante. Het was saai. Ze was ziek. Mijn nichtje ook. Toen ging ik eten. Toen moest ik oppassen. Toen heb ik geld verdiend. Met tv kijken. Een film die hun gehuurd hadden. Toen ging ik achter de computer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:35
Verwijderd
ik moest net pissen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 22:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-01-2005 @ 20:10 :
*blaat*
Hoe cool vind ik jouw sig!

Maar was het niet "Hij moet dood" in plaats van 'ze'?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.