Oud 02-04-2012, 21:57
WisMon
WisMon is offline
Even voorstellen: Wij zijn WisMon, het Wiskunde Bijles Instituut van Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Leiden.

Wij organiseren met Examentraining Exact in Utrecht en Amsterdam tweedaagse examentrainingen wiskunde, natuur- en scheikunde voor VMBO, HAVO en VWO eindexamenleerlingen.

De tweedaagse trainingen vinden plaats op 26/27 april, 3/4 mei, 10/11 mei en 17/18 mei.

De trainingen worden gegeven door competente, enthousiaste docenten en ouderejaars studenten die allemaal veel ervaring hebben met het goed overbrengen van de stof.
Tijdens deze training zullen wij de examenstof gestructureerd in hoofdzaken behandelen en veel oude examens bekijken en maken. Ook zullen wij je stappenplannen bijbrengen die de examens vergemakkelijken.

Kortom ben je op zoek naar hulp voor je eindexamen in de exacte vakken dan ben je bij ons aan het goede adres!

Voor meer informatie of om je in te schrijven kun je even surfen naar http://www.wismon.nl/, http://www.examentrainingexact.nl/, mailen naar info@wismon.nl of even telefonisch contact opnemen met 06-16393748.

Met vriendelijke groet,

T.E. Nota namens WisMon: Wiskunde Bijles Instituut Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2012, 22:36
ThomasJu
ThomasJu is offline
Ik vind het enig hoor al die reclame. Maar ik zou wel wat prijzen bij dit soort post willen zien.

Het eerste waar ik een prijs zag was in de 'klein lettertjes' genaamd de algemene voorwaarde bij het inschrijven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 07:55
WisMon
WisMon is offline
De prijzen staan vermeld onder het kopje "Trainingsinfo & tarieven". Dit komt neer op € 225,- voor de 2-daagse cursus.

Met vriendelijke groet,

T.E. Nota namens WisMon: Wiskunde Bijles Instituut Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Leiden
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 21:54
4beta
Avatar van 4beta
4beta is offline
Hmm, als schaamteloos reclame buiten de normale topics dan blijkbaar mag...

Ook examentrainingen, gegeven door mijzelf (jarenlange ervaring bovenbouw Havo/VWO), en voorbeelden van mijn uitleg via www.4beta.nl/wiki.

Locatie: 5 minuten wandelen vanaf NS-station Bilthoven

250 euro voor 8x3 uur stofherhalilng Natuurkunde / Scheikunde (de vier weken voor het eindexamen 2 avonden per week)

100 euro voor 1 dag puur trainen op hoe je een examen Natuurkunde / Scheikunde / Wiskunde maakt (tips en trucs voor hogere punten, maar weinig vakinhoudelijke theorie)
Deze vinden plaats in alle weekenden van de eindexamens en op alle dagen van de meivakantie (behalve koninginnedag, 4 en 5 mei). Eerste inschrijving voor een dag bepaalt wat het vak/niveau van die dag gaat zijn!

06 209 39 419 / info@4beta.nl
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 14:08
the economist
the economist is offline
Het valt inderdaad steeds weer op hoe hoog deze tarieven liggen.
terwijl je uiteindelijk gewoon met één individuele bijlescoach te maken krijgt.
Deze zijn met de huidige ict toch ook zomaar zelf te vinden. Google en zo ?
Dan betaal je geen kosten voor een bureau wat er tussen zit, die rekenen zo'n 100 % winstmarge.
Bovendien zit je ook niet aan allerlei annuleringsconstructies vast.

en de grootste winst: je kunt vast wel iemand vinden in gewoon je eigen woonplaats, daar hoef je niet voor naar Amsterdam ! Reiskosten, tijd, overnachtingen...

In de regio Zwolle geef ik bijles voor 17,50. Kom ik bij je thuis. Als je annuleert, betaal je niks !
Ik reken ook geen 30 euro administratiekosten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 20:54
4beta
Avatar van 4beta
4beta is offline
@The Economist

Tja, ik doe dit namelijk ook gewoon wit, KvK ingeschreven etc. etc.
Daarbij moet ik een bedrijfsruimte huren om goed en effectief te kunnen werken.
Daarin moeten dan weer whiteboards, een beamer en een computer staan.

Ik heb er geen bureau tussen zitten. Op het moment ben ik nog een eenmansbedrijf, en die 250 euro voor 24 uur examentraining vind ik met alle bijkomende kosten / voorbereidingen / etc. nog best wel redelijk.

Vergeet niet: Ik heb al meerdere jaren ervaring met examenklassen, heb al meerdere groepen van de eerste klas naar het eindexamen getrokken, en ken dan ook het hele examenprogramma van buiten.

Maar ik geef toe: Voor sommigen werkt een individuele coach zeker beter. Helaas kost ik dan wel 25 euro per uur, en dat is als ik onvoorbereid kom (dus ter plaatse bepaal wat er eigenlijk gedaan gaat worden in dat uur)

Laatst gewijzigd op 04-04-2012 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 22:18
ThomasJu
ThomasJu is offline
Een apparte bedrijfsruimte kost inderdaad veel geld!

Ik zou zo veel mogelijk gewoon in een lokaal op school doen en de rest bij de mensen langskomen zoals he economist dat doet.

4beta hoeveelbijlessen Geef je dan ongeveer? Is dat een enkeling? Of zijn het er aardig wat?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 02:36
4beta
Avatar van 4beta
4beta is offline
@ThomasJu
Ik heb op het moment een niet al te grote groep van 14 man die ik nu bijles geef. Niveau verdeeld tussen klas 3 VWO tot tweedejaars HBO.

Maar dat doe ik naast een full-time baan (36 lesuren + beheer schooltheater). In de examenperiode valt er ineens een groot gat in mijn uren, omdat een groot deel daarvan ook uit NLT bestond in de examengroepen. Daarom heb ik voor de laatste periode een ruimte gehuurd waarin ik de examentrainingen kan geven. Het winkelcentrum waar ik naast woon, gaat binnenkort plat voor nieuwbouw. Daarom kon ik er voor een redelijke prijs een tijdelijke ruimte krijgen, zodat ik ook met deze groep al quitte kan spelen en langzaam wat bekendheid voor 4beta kan creeeren.

Let wel: Ik geef geen bijlessen aan leerlingen die op de school zitten waar ik werk. Het schoolbeleid staat namelijk niet toe dat leraren bijlessen geven tegen betaling. En hoewel ik natuurlijk het maximale uit mijn leerlingen probeer te halen, ben ik geen vrijwilliger.

Omdat bij mij bijlesleerlingen vaak in groepjes/groepen komen (2 tot 6 man tegelijk over hetzelfde onderwerp) hoeven ze ook geen belachelijke bedragen per uur te betalen. Ik reken namelijk 8 euro per persoon per uur. Meestal blijven ze een uur of 3 op een avond om naast uitleg ook door te kunnen werken.

Voor volgend schooljaar heb ik overigens mijn baan opgezegd als leraar. Op die manier kan ik weer normaal overdag in zonlicht gaan trainen / surfen, en 's middags en 's avonds mijn geld gaan verdienen met bijlessen en huiswerkbegeleiding.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 23:56
the economist
the economist is offline
o, maar 8 euro is inderdaad een hele andere prijs. Dan trek ik mijn woorden terug.
Nee, ik zag meteen weer van die forse prijzen staan. Ik zie bijv ook 30-40 en zelfs 50 euro langskomen.
Er is een enorme wildgroei gaande.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.