Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 13:39
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Heeft iemand van jullie bijles voor een bepaald vak? Zo ja: helpt het goed, anders ga ik ook (veel) bijles nemen voor wiskunde
Advertentie
Oud 12-04-2003, 13:42
l0ve.Bel0w
Avatar van l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Ckers wel aan te raden. Ik volg nu ook al weer un tijdje bijles wiskunde en het helpt echt. Niet gigantische vooruitgang maar beetje bij beetje kom ik toch nog aan un 7
__________________
<3
Oud 12-04-2003, 13:47
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Het probleem is dat als je bijles neemt op school dat de motivatie niet zo sterk is dan als je bijles buiten school neemt. Maar ja, buiten school moet je (meer) betalen. Maar aan jou de keuze.
Ik denk dat ik volgend jaar ook wel bijles duits moet nemen (moet in een vakantie duits 1,2 van 4 en 5 vwo inhalen, heb al 2 jaar geen duits)
Oud 12-04-2003, 13:49
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik heb bijles voor Engels, nu bijna een jaar.

Een hele jonge uit Engeland afkomstige moeder zonder werk, helpt mij. Ik maak wel wat voorderingen maar ik ga nou niet bepaald met groote stappen vooruit .
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Oud 12-04-2003, 13:50
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ja ik kan zo bijles krijgen van een kennis van m'n moeder. Dat is buiten school. Ze heeft me 2 jaar geleden ook al geholpen en ik ken niemand die fijner uitlegt en toen schoot m'n punt omhoog van een 3,6 naar een 8,7. M'n moeder betaalt, dus voor mij zijn er geen kosten, dus ik zou gek zijn als ik het niet deed.
Oud 12-04-2003, 20:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb ongeveer 2 jaar bijles gehad voor frans. Ik stond daarvoor gemiddelt een 3 of 4. Nu sta ik een 6. Het heeft me goed geholpen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-04-2003, 10:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb bijles voor wiskunde (wie niet tegenwoordig?), en ik denk dat het best wel helpt. Ik zit samen met die leraar na te denken (hij weet het ook niet zo goed, hij geeft alleen mavo les en ik doe vwo), en van dat denken en proberen uit te leggen leer je het ook wel.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-04-2003, 12:46
Verwijderd
Ik heb bijles gehad voor Duits...stond toen ik het kreeg (halverwege 4 havo oid) een 4 oid (en had een paar maanden gemist, omdat ik wb na een maand of twee inwisselde voor Duits), voor m'n eindexamen had ik een 8,5 en op een diploma een 8 ('k kwam 2-tienden tekort voor een 9 ) . 't heeft mij erg geholpen en ik raad het dus zeker aan.

't is denk ik wel erg afhankelijk van de persoon waar je bijles van krijgt en of het klikt ed...
Oud 13-04-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 12-04-2003 @ 14:50:
Ja ik kan zo bijles krijgen van een kennis van m'n moeder. Dat is buiten school. Ze heeft me 2 jaar geleden ook al geholpen en ik ken niemand die fijner uitlegt en toen schoot m'n punt omhoog van een 3,6 naar een 8,7. M'n moeder betaalt, dus voor mij zijn er geen kosten, dus ik zou gek zijn als ik het niet deed.
Als het toen zo goed hielp ed...waarom vraag je dan nog af of je het zou doen ed...?
Oud 14-04-2003, 11:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ikheb bijles voor eco 1,2. Niet zozeer omdat ik het niet snap maar gewoon omdat ik er dan toch extra tijd in steek en dat er iemand met me meekijkt om te zien of ik het goed aanpak. En het helpt!!

Bovendien, het is goed voor je zelfvertrouwen en dat is natuurlijk ook een pluspunt.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Oud 14-04-2003, 15:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik krijg bijles van mijn tante voor natuurkunde en wiskunde en het helpt echt goed, voor de laatste toetsweek ben ik van donderdagavond tot zaterdagavond bij haar gaan logeren en we zijn constant met wiskunde bezig geweest (3 hoofdstukken) en ik had een 8,5 voor mijn SE Voor de repetities van die hoofdstukken had ik een 7.1, een 5.7 en een 5.2 dus het helpt echt goed als je iemand hebt die je goed kan uitleggen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-04-2003, 15:42
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Naast dat je bezig bent met de stof is bijles ook goed voor je motivatie. En waar een wil is...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Bijles
HuiswerkMaatje
3 02-09-2014 22:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Bijles in plaats van blijven zitten'
Gatara
60 31-05-2012 23:10
Algemene schoolzaken Bijles als scholier?
Dasherman
6 07-01-2012 07:56
Algemene schoolzaken Online bijles
Lisa99
1 05-01-2008 18:27
Werk, Geld & Recht Bijles geven of ontvangen!
Ready To School
1 04-10-2006 21:54
Werk, Geld & Recht bijles baantje
miss x
2 28-09-2004 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.