Oud 26-08-2004, 16:00
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 16:55 :
PSV moet eigenlijk wel makkelijk door. Ajax ook.
Club Brugge versloeg vorig jaar trouwens ook Milaan dus zou anderlecht ook moeten kunnnen.
Jahoor, tis allemaal één pot nat he die Belgen 't was trouwens AC, niet Inter.

Ff voor de volledigheid:


Poule A en E zijn wat mij betreft twee lachertjes. Zwakke poules.

B en G zijn veruit de interessantste poules, maar van een poule des doods is geen sprake.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Advertentie
Oud 26-08-2004, 16:40
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-08-2004 @ 16:52 :
Het gaat om kwaliteit, niet om rekeningen die open staan Ik denk dat Anderlecht blij mag zijn als ze er een Uefacup ticket aan over houden.

Wat betreft PSV... tja als ze zich door Pana de tweede ronde laten afpakken moet de KNVB ze gewoon verbieden nog langer in de CL te spelen (ten koste van Feyenoord )
Aanvallend hebben we (voorlopig toch nog, Aruna vertrekt misschien ) voldoende kwaliteiten met Jestrovic die eindelijk blessurevrij is, Aruna die magistraal is, Chippen die op links en op rechts dolt met elke directe tegenstander (bvb Miguel sterretjes laten zien, Miguel 'n basisspeler in de Portugese nationale ploeg en gewild door meerdere topclubs) en dan nog supersub Iatchouk die alles kan met 'n bal maar o zo vaak geblesseerd is...
Verdedigend zit 't ook snor, hoewel we nog 'n jonge verdediging hebben (Anthony Vandenborre (16 jaar), Vincent Kompany (18 jaar en volgens velen één van de grootste jongerentalenten), Lamine Traore (22 jaar) en Deschacht (21 jaar en waarschijnlijk zwakste schakel momenteel)).
En dan in 't middenveld hebben we dus Chippen als winger, Mbo Mpenza die mij tot nu toe overtuigd van zijn kwaliteiten, Baseggio die altijd fantastisch speelt Europees, aangevuld met stofzuiger Hasi en met Goran Lovré die ondanks zijn leeftijd (20 ofzo) ook z'n job doet.

Als we spelen zoals thuis tegen Benfica, is alles mogelijk thuis. We hebben Bayern vorig jaar naar huis gespeeld op hun terrein, zelfs Kahn zei dat ie nog nooit zo weggedrukt was op eigen veld, alleen verliezen we daar onterecht. Dus buitenshuis kunnen we ook, als we willen. En we gaan willen, veel spelers azen op revanche voor vorig jaar en willen 'n transfer verdienen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2004, 16:44
MJM
MJM is offline
OT: Methuus, komen jullie met Anderlecht nog wel eens naar Amsterdam toe, al hele tijd neit meer gezien!
Oud 26-08-2004, 16:46
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
MJM schreef op 26-08-2004 @ 17:44 :
OT: Methuus, komen jullie met Anderlecht nog wel eens naar Amsterdam toe, al hele tijd neit meer gezien!
Geen idee eigenlijk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2004, 16:55
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Even een overzichtje:

Groep A -----------------------------Groep B
Deportivo La Coruña-------------------Real Madrid
Liverpool----------------------------- AS Roma
AS Monaco----------------------------Bayer Leverkussen
Olympiakos----------------------------Dinamo Kiev

Groep C ------------------------------Groep D
Bayern München-----------------------Manchester United
Juventus------------------------------Olympique Lyon
Ajax ---------------------------------Sparta Praag
Maccabi Tel-Aviv-----------------------Fenerbahçe

Groep E -------------------------------Groep F
Arsenal---------------------------------Barcelona
Panathinaikos---------------------------AC Milan
PSV -----------------------------------Celtic
Rosenborg BK---------------------------Shaktar Donetsk

Groep G --------------------------------Groep H
Valencia---------------------------------FC Porto
Internazionale---------------------------Chelsea
Anderlecht------------------------------Paris Saint-Germain
Werder Bremen--------------------------CSKA Moskou
__________________
Volg de evenaar.

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 17:16.
Oud 26-08-2004, 16:55
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 26-08-2004 @ 17:00 :
Jahoor, tis allemaal één pot nat he die Belgen 't was trouwens AC, niet Inter.

Ff voor de volledigheid:
[afbeelding]

Poule A en E zijn wat mij betreft twee lachertjes. Zwakke poules.

B en G zijn veruit de interessantste poules, maar van een poule des doods is geen sprake.
Alle belgen zijn niet 1 pot nat. Maar als brugge ac milan verslaat dat sterker is dan Inter. En Anderlecht is weer sterker dan Brugge. Dan is Anderlecht niet geheel kansloos tegen Inter.
Oud 26-08-2004, 17:15
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 17:55 :
Alle belgen zijn niet 1 pot nat. Maar als brugge ac milan verslaat dat sterker is dan Inter. En Anderlecht is weer sterker dan Brugge. Dan is Anderlecht niet geheel kansloos tegen Inter.
Dat is natuurlijk niet eerlijk vergelijken....

Als RBC een keer van Feyenoord wint en Feyenoord won van Borussia Dortmund, is RBC dus beter en zouden ze zo de UEFA cup kunnen winnen..
__________________
Volg de evenaar.
Oud 26-08-2004, 17:46
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ajax heeft het zwaar, mochten ze het overleven dan weet je zeker dat volgend jaar heel ajax word gekocht door de buitenlandse topclubs
PSV moet het deze keer dan toch kunnen halen, ze hebben het nog nooit zo makkelijk gehad
Oud 26-08-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 26-08-2004 @ 18:15 :
Dat is natuurlijk niet eerlijk vergelijken....

Als RBC een keer van Feyenoord wint en Feyenoord won van Borussia Dortmund, is RBC dus beter en zouden ze zo de UEFA cup kunnen winnen..
*seizoenkaart van RBC bestelt*
Oud 26-08-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 26-08-2004 @ 18:46 :
Ajax heeft het zwaar, mochten ze het overleven dan weet je zeker dat volgend jaar heel ajax word gekocht door de buitenlandse topclubs
PSV moet het deze keer dan toch kunnen halen, ze hebben het nog nooit zo makkelijk gehad
Ja, dat verhaal hoor je ook ieder jaar "Als het ooit moet lukken om de volgende ronde te halen is het dit jaar wel!"

Mijn mening: Ze worden allebei derde. PSV krijgt het niet gemakkelijk, Panathinaikos is geen slechte ploeg, die zaten niet voor niets in de tweede pot. Rosenborg moet zeker niet onderschat worden. PSV kan zomaar vierde worden.

Desalniettemin zal ik flink komen zeiken als Ajax en PSV niet bij de eerste twee eindigen.
Oud 26-08-2004, 18:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ertur schreef op 26-08-2004 @ 18:48 :
*seizoenkaart van RBC bestelt*
Wij wonnen vorig jaar van Feyenoord met 1-2 dus haal er maar 1 van FCG.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-08-2004, 19:21
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Guissie schreef op 26-08-2004 @ 18:15 :
Dat is natuurlijk niet eerlijk vergelijken....

Als RBC een keer van Feyenoord wint en Feyenoord won van Borussia Dortmund, is RBC dus beter en zouden ze zo de UEFA cup kunnen winnen..
Is het ook niet maar het betekent wel dat alles mogelijk is bij voetbal.
Oud 26-08-2004, 19:44
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-08-2004 @ 19:15 :
Wij wonnen vorig jaar van Feyenoord met 1-2 dus haal er maar 1 van FCG.
Mogen ze dan naast jou kome zitte?
Oud 26-08-2004, 19:50
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Tjah.. de loting.. K vrees een beetje voor de AFCA.. Want opzich.. Kunnen we technisch gezien Bayern nog best in de hoek zette.. Maar die k*t Duitsers scoren natuurlijk altijd in de 93e minuut.. en al is eerder gebleken dat de concentratie niet het sterkste punt is van onze vrienden John en Nigel.. Das nie erg natuurlijk want het zijn gewoon supergasten.. Maar het zou best kunnen gebeuren dat het er tegen Bayern op aan komt.. Dat daar de beslissing valt.. en dan is de Duitse mentaliteit nietecht fijn om tegen te spelen..

Positief :
Macabi Haifa - Bayern.. Joden.. tegen Duiters eens kijken hoeveel Duitsers er daar levend van het veld afkomen

En Juve.. tjah.. de absolute favoriet die 95% zeker doorgaat.. Maar Ajax heeft 2 seizoenen terug bewezen dat ze best punten kunne pakke tegen Italianen.. dus we zien het wel
Oud 26-08-2004, 22:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax heeft op papier ongunstiger geloot dan PSV vind ik. Juventus en Bayern Munchen zijn zeer grote clubs in Europa en behoren voor mij tot de favorieten. Zeker met het oog wat Ajax tot nog toe zelf heeft laten zien in de competitie. Die Israëliërs zou ik ook niet onderschatten maar op papier moet je daar gewoon van winnen, zeker om nog iets te betekenen in deze poule.

PSV heeft het uiteraard lastig met Arsenal, alhoewel ze die ploeg nog goed kennen en hopen dat ze van de fouten die ze daar tegen hebben gemaakt geleerd hebben. Rosenborg en Panathinaikos zijn denk ik op papier wel gelijk aan het niveau van PSV, dus dat kan best spannend worden (al heb ik door het verleden niet veel vertrouwen in PSV wat de poulewedstrijden van de CL betreft ). Panathinaikos heeft veel EK-mensen van Griekenland in de selectie zitten en zijn dus sterk. En ja het Noorse voetbal is altijd heel stug, sterk verdedigend. Zal dus ook best lastig worden voor PSV.

Verder is het opmerkelijk dat de 4 halve finalisten van vorig seizoen in 2 poules zitten. Porto en Chelsea in de ene poule en Deportivo en Monaco in de andere poule. Zit Liverpool ook bij ...en ik vrees dat ze het dus lastig zullen krijgen.

Verder vond ik dat in de voorrondewedstrijden voor de CL weinig verrassingen zaten. De enige verrassing is misschien de uitschakeling van Club Brugge door CSKA Moskou.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-08-2004, 22:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
*heeft het gevoel dat ajax in de halve finale komt*
*heeft het gevoel dat psv in de 2e ronde komt*
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-08-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 26-08-2004 @ 23:12 :
*heeft het gevoel dat ajax in de halve finale komt*
*heeft het gevoel dat psv in de 2e ronde komt*
Ik hoop dat dat uitkomt, maar ik reken er niet op.
Oud 26-08-2004, 23:26
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-08-2004 @ 23:10 :


Verder vond ik dat in de voorrondewedstrijden voor de CL weinig verrassingen zaten. De enige verrassing is misschien de uitschakeling van Club Brugge door CSKA Moskou.
Miereneuken:

Club Brugge verloor van Shaktar Donesk en Moskou won van Glasgow Rangers .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 27-08-2004, 01:43
rscaboy
Avatar van rscaboy
rscaboy is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-08-2004 @ 23:10 :
Verder vond ik dat in de voorrondewedstrijden voor de CL weinig verrassingen zaten.
bwa weinig verassingen?

Macabi tel aviv door tegen PAOK
Shaktar door tegen Brugge
Djurgardens speelt 2-2 gelijk op Juve
CSK Moskou door tegen de Rangers
Rosenborg pas door tegen Macabi haifa na verlengingen (stel ja voor, 2 israelische clubs in de CL)
Liverpool verliest thuis van Grazer AK
...

dat vond ik toch allemaal redelijk verrassend...
__________________
RSCA in de Champions League!
Oud 27-08-2004, 07:44
Verwijderd
Citaat:
rscaboy schreef op 27-08-2004 @ 02:43 :
bwa weinig verassingen?

Macabi tel aviv door tegen PAOK
Shaktar door tegen Brugge
Djurgardens speelt 2-2 gelijk op Juve
CSK Moskou door tegen de Rangers
Rosenborg pas door tegen Macabi haifa na verlengingen (stel ja voor, 2 israelische clubs in de CL)
Liverpool verliest thuis van Grazer AK
...

dat vond ik toch allemaal redelijk verrassend...
PAOK stelt niets voor, die verliezen in de Uefa-Cup steeds redelijk kansloos van PSV.
Shaktar is gewoon een grotere en betere ploeg dan Bruhhe, dat vond ik al helemaal geen verrassing, alleen dat het verschil zo groot was had ik niet verwacht.
Juve gaat gewoon door, niks aan de hand dus.
Rangers is naar mijn mening meer en meer een heel matige ploeg, die zouden in de Premier League (waar ze zo graag naar toe willen) niet boven plaats 15 uitkomen. CSKA Moskou daarentegen heeft spelers als Jiranek. Abramovitsj heeft daar miljoenen ingepompt.
Rosenborg is niet meer de ploeg van een paar jaar geleden, en plaatst zich uiteindelijk toch gewoon.
Liverpool plaatst zich ook gewoon, die mochten die wedstrijd verliezen.

Ik vind hier weinig verrassends aan.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik het allemaal zo voorspeld zou hebben.
Oud 27-08-2004, 11:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
rscaboy schreef op 27-08-2004 @ 02:43 :
bwa weinig verassingen?

Macabi tel aviv door tegen PAOK
Shaktar door tegen Brugge
Djurgardens speelt 2-2 gelijk op Juve
CSK Moskou door tegen de Rangers
Rosenborg pas door tegen Macabi haifa na verlengingen (stel ja voor, 2 israelische clubs in de CL)
Liverpool verliest thuis van Grazer AK
...

dat vond ik toch allemaal redelijk verrassend...
PAOK verloor omdat ze een speler op hadden gesteld die niet speelgerechtig was daarom werd die wedstrijd in een 3-0 overwinning voor Maccabi omgezet.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-08-2004, 18:49
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mitros schreef op 26-08-2004 @ 18:46 :
Ajax heeft het zwaar, mochten ze het overleven dan weet je zeker dat volgend jaar heel ajax word gekocht door de buitenlandse topclubs
PSV moet het deze keer dan toch kunnen halen, ze hebben het nog nooit zo makkelijk gehad
Ik vind niet dat Ajax een veel moeilijkere poule heeft hoor. Juventus en Bayern presteren de laatste tijd niet echt super en hebben nogal eens een off-day. Maccabi Tel-Aviv Moet Ajax natuurlijk gewoon winnen. Bij PSV moet gewoon 2e worden, van de wedstrijden tegen Panathinaikos en Rosenborg moet PSV gewoon 9 punten halen. En Arsenal word makkelijk 1e denk ik.

Maar de pule van Ajax is iid wel wat zwaarder.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 27-08-2004, 19:03
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
PSV gaat zeker door.
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 27-08-2004, 19:29
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ajax gaat dit jaar de champions league winnen, maar dat heb ik al eerder op onzin gezegd.
Oud 27-08-2004, 20:43
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Tsjah, "op paier" heeft Psv een makkelijkere poule dan Ajax, maar er is al vaak genoeg gebleken dat dat helemaal niks zegt!
Ik denk dat ze alle 2 zeker een redelijke kans maken, ik denk zelfs misschien dat Ajax een betere kans tegen Juve heeft dan Bayern, Juve is de laatste tijd nou ook niet echt supersterk!

Voor Psv is het ook zeker te doen, Arsenal zal 't lastigst worden maar de rest moet zeker wel kunnen!

Maar goed dat is nu gesproken, er kunnen altijd hele rare verassingen uit de hoek komen!
Ik hoop dat Ajax door gaat!
En Psv ook natuurlijk!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 27-08-2004, 21:13
Bequiristain
Bequiristain is offline
Bayern Munchen wordt erg overschat,ik hoop dat Ajax ze twee keer flink aftroeft,Juventus is altijd lastig geweest voor Ajax,2e plek moet dus wel haalbaar zijn.
PSV krijgt het lastiger,vooral uit in Griekenland zal het lastig worden,Arsenal
is favoriet in die poule
Oud 27-08-2004, 21:28
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ja maar ik denk dat psv makkelijker van arsenal wint dan van pana op een of andere manier!
Bayern wordt niet overschat, maar 't is en blijft Duits voetbal, zoals eerder gezegt, laatste minuut bij gelijkspel maken ze een doelpunt!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 27-08-2004, 22:52
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
rscaboy schreef op 27-08-2004 @ 02:43 :
bwa weinig verassingen?

Macabi tel aviv door tegen PAOK
Shaktar door tegen Brugge
Djurgardens speelt 2-2 gelijk op Juve
CSK Moskou door tegen de Rangers
Rosenborg pas door tegen Macabi haifa na verlengingen (stel ja voor, 2 israelische clubs in de CL)
Liverpool verliest thuis van Grazer AK
...

dat vond ik toch allemaal redelijk verrassend...
Hoezo?

PAOK is waardeloos.
Brugge ook.
Juve herstelde wel erg simpel.
Rangers hebben geen wereldelftal. Okay CSKA ook niet..
Rosenborg ging door en dat team heeft met ieder team moeilijkheden, net zoals zij het ieder team moeilijk kunnen maken.
Liverpool is echt heel slecht geworden, maar herstelde dacht ik ook vrij gemakkelijk bij Grazer.

Juventus zal het Ajax moeilijk maken en waarschijnlijk de betere zijn. Maccabi Tel-Aviv heeft niet zoveel te zoeken in de CL. Blijft Bayern Munchen over, wat geen beter elftal heeft dan Ajax. Maar wel meer ervaring. Waarschijnlijk zal het te grote verschil in kwaliteit uitmaken dat Ajax doorgaat.

PSV hetzelfde. Sterker (Arsenal) zwakker (Rosenborg). Panathinaikos zal een beter team hebben, maar PSV is altijd goed in Griekenland. Dus 50/50

Anderlecht zit in de leukste poule. Iedereen kan elkaar daar verrassen. Al zal Anderlecht, denk ik, laatste worden. De andere ploegen lijken (iets) beter en scheidsrechters zullen op belangrijke momenten vaker in het voordeel van de favoriet fluiten.
__________________
Czech us out
Oud 28-08-2004, 11:12
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bayern is wel een stuk sterker geworden met Lucio en Frings hoor.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 28-08-2004, 13:50
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-08-2004 @ 12:12 :
Bayern is wel een stuk sterker geworden met Lucio en Frings hoor.
En Deisler is in vorm...
Oud 28-08-2004, 14:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RayMania schreef op 27-08-2004 @ 00:26 :
Miereneuken:

Club Brugge verloor van Shaktar Donesk en Moskou won van Glasgow Rangers .
Sorry, twee verrassingen. Foutje, mot kunnen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-08-2004, 14:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
rscaboy schreef op 27-08-2004 @ 02:43 :
Macabi tel aviv door tegen PAOK
Shaktar door tegen Brugge
Djurgardens speelt 2-2 gelijk op Juve
CSK Moskou door tegen de Rangers
Rosenborg pas door tegen Macabi haifa na verlengingen (stel ja voor, 2 israelische clubs in de CL)
Liverpool verliest thuis van Grazer AK
Shaktar en CSKA waren dus de verrassingen ja
Ik denk dat Maccabi Tel Aviv PAOK toch op papier gelijk aan PAOK gerekend mag worden.
Juve maakt het in de terugwedstrijd ff goed door met 1-4 te winnen. Het gaat erom dat je uiteindelijk toch doorgaat he... met Rosenborg hetzelfde verhaal.
Oke, Liverpool verliest thuis van Grazer AK, maar dat maakte niet zo veel uit, ze zijn toch door. Ik kan me trouwens herinneren dat Ajax het vorig jaar lastiger had tegen die ploeg.

Maar goed, wat verrassingen betreft had ik het bekeken op 2 wedstrijden en wie dan uiteindelijk door ging.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 28-08-2004, 15:49
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-08-2004 @ 12:12 :
Bayern is wel een stuk sterker geworden met Lucio en Frings hoor.
Waar. Maar het team blijft minder, ondanks deze aanwinsten. Tenzij ze heel goed gaan draaien, maar dat doet Bayern al een paar jaar niet echt.
__________________
Czech us out
Oud 28-08-2004, 16:14
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-08-2004 @ 12:12 :
Bayern is wel een stuk sterker geworden met Lucio en Frings hoor.
Vandaar dat ze nu na 'n uur spelen 4-0 achterstaan tegen Leverkusen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-08-2004, 17:34
Boontjuh
Avatar van Boontjuh
Boontjuh is offline
p$v: Zoals gewoonlijk met 10 punten 3e.
Ajax: 3e, de andere 2 ploegen zijn gewoon te sterk
__________________
Punks Not Dead
Oud 28-08-2004, 18:33
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Boontjuh schreef op 28-08-2004 @ 18:34 :
p$v: Zoals gewoonlijk met 10 punten 3e.
Ajax: 3e, de andere 2 ploegen zijn gewoon te sterk
Zo gewoon is het niet dat PSV 10 punten haalt (1e keer in lange tijd).

Vorig jaar hadden ze de pech dat AEK Athene werd weggestreept (3 clubs met 10 punten) en omdat PSV de meeste punten tegen hun haalden werden ze 3e.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 10-09-2004, 22:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Up, voor Big M.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 11-09-2004, 09:51
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Boontjuh schreef op 28-08-2004 @ 18:34 :
p$v: Zoals gewoonlijk met 10 punten 3e.
Ik denk niet dat Panathinaikos en Rosenborg beter zijn dan PSV.
Oud 12-09-2004, 23:11
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Heeft men hier en daar wat voorspelt? Ik wel met zoals gewoonlijk enig risico:

Winnaar: Arsenal (het zal toch óóit lukken)
Tweede: Leverkusen (vorig jaar 2 verrassingen, dit jaar is dat <<)

Topscorer: Berbatov (7)

Verrassingen door naar volgende ronde: Liverpool (en Monaco niet), Fenerbahce en Anderlecht (Inter en Bremen niet). Ajax niet.

Bij nader inzien niet zo handig om Deportivo door te laten gaan en Monaco niet, maar kan het niet meer veranderen
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 12-09-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 11-09-2004 @ 10:51 :
Ik denk niet dat Panathinaikos en Rosenborg beter zijn dan PSV.
Nee, maar PSV is wel vaker als 2e beste gezien, maar toch halen ze het nooit.
Oud 12-09-2004, 23:15
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 13-09-2004 @ 00:13 :
Nee, maar PSV is wel vaker als 2e beste gezien, maar toch halen ze het nooit.
Halve finale dit jaar
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 12-09-2004, 23:54
Verwijderd
PSV zal de 2e ronde weer niet zien gok ik.
En ik zie Ajax ook niet optimaal presteren zonder internationaal scorend vermogen. Alhoewel Sonck er wel een handje van heeft.
Oud 14-09-2004, 07:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Weet iemand of Bayern tegen Maccabie Tel-Aviv in Nederland te zien is? Via duitse zender ofzo?
Ik wil de ontmoeting tussen 2 voormalig vitessenaren niet missen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-09-2004, 10:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-09-2004 @ 08:24 :
Weet iemand of Bayern tegen Maccabie Tel-Aviv in Nederland te zien is? Via duitse zender ofzo?
Ik wil de ontmoeting tussen 2 voormalig vitessenaren niet missen
Ik denk Duitsland 1 of 2.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-09-2004, 10:48
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Doorgaans ben je met 10 punten door als ik het goed heb begrepen. Dus als Ajax 2x wint van Tel Aviv, moeten ze in de overige 4 duels 4 punten halen. 1x winst en 1 keer gelijkspel dus. Als Ajax dus morgen wint, doen ze hele goede zaken. En zouden ze denk ik de tweede ronde moeten kunnen halen.

Ik denk niet dat het wegvallen van Zlatan zo'n grote invloed heeft. Sonck is niet zo goed, maar staat misschien wel garant voor net zo veel doelpunten. Met andere woorden, ik heb goede hoop dat Ajax doorgaat. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe Argentijn het morgen doet.

PSV kan denk ik ook de tweede plek halen in hun poule, maar vanavond geef ik ze weinig kans. Hoewel, alles is natuurlijk mogelijk.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 14-09-2004, 13:30
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Jaja, vanavond begint het!
Valencia - Anderlecht
Arsenal - PSV
En dan morgen...
Ajax - Juventus


Achja, PSV heeft niets te verliezen daar in Engeland. Ze kunnen hopelijk dus vrij spelen, en misschien wel iets meegrabbelen. Dat geldt trouwens ook voor Anderlecht in mijn ogen.
Ajax zal vooral de periode eind oktober, begin november heel belangrijk zijn. Nu punten pakken is mooi meegenomen, om op het laatste gerust te zijn.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 14-09-2004, 14:50
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Valencia - Anderlecht 1-1
Arsenal - PSV 2-0
En dan morgen...
Ajax - Juventus 0-1
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 14-09-2004, 15:59
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik zeg het jullie PSV gaat vanavond winnen let maar op.
Oud 14-09-2004, 17:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 14-09-2004 @ 16:59 :
Ik zeg het jullie PSV gaat vanavond winnen let maar op.
Ach jij zegt ook dat Ajax de CL gaat winnen, daar heb ik ook niet echt veel vertrouwen in..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-09-2004, 18:03
Verwijderd
ik denk dat zowel ajax als psv geen doelpunt gaat scoren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Play-offs om verloren terrein goed te maken.
EmilioFCG
205 11-05-2006 21:44
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Transfers en geruchten.
EmilioFCG
500 26-03-2004 12:22
Vrije tijd UEFA Cup wordt veranderd vanaf 2004-2005
Verwijderd
10 21-06-2003 00:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.