Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2010, 10:50
Chiara en Jana
Chiara en Jana is offline
heeey...
Wij zijn twee studentes en doen een onderzoekje naar sporters en doping.
Graag hadden wij graag jullie mening over topsporters en doping.
Wat vinden jullie van topsporters die doping gebruiken om beter te presteren en vinden jullie dat doping legaal moet worden? Ben je voor of tegen doping en waarom?
Laat je mening de vrije loop en vertel ons hoe jij erover denkt!

Alvast bedankt
Jana en Chiara
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2010, 11:02
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
mischien een idee om deze ook op het sport forum te zetten.
maar goed ik ben van mening dat het niet legaal mag worden. sport is in mijn ogen een manier om te laten zien wat je met je eigen kracht kan. dus iets waar je zelf voor gewerkt hebt. en niet iets dat je krijgt door doping.

edit: ik zag net dat het er al stond
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 12:05.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 13:41
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
heeey...
Wij zijn twee studentes en doen een onderzoekje naar sporters en doping.
Graag hadden wij graag jullie mening over topsporters en doping.
Wat vinden jullie van topsporters die doping gebruiken om beter te presteren en vinden jullie dat doping legaal moet worden? Ben je voor of tegen doping en waarom?
Laat je mening de vrije loop en vertel ons hoe jij erover denkt!

Alvast bedankt
Jana en Chiara
topsporters zouden geen doping moeten gebruiken.
niet legaal maken
tegen doping, omdat als er wel doping gebruikt zou mogen worden het niet alleen meer gaat om wie de beste sporter is maar ook over wie er wel of geen doping gebruikt en dat is niet de bedoeling.

kijk als het topsport is met competitiewedstrijden dan moet je eerlijk zijn tegenover je tegenstanders. dat kan niet als de 1 wel doping gebruikt en de ander niet. allemaal doping laten gebruiken is ook geen optie omdat mensen willen kijken naar hoe goed je kan zijn in een bepaalde sport en niet of je goed doping kan nemen. voor de jeugd is het ook een slecht voorbeeld want straks gaan ze denken dat het normaal is wat het niet is.

als je doping gebruikt bij bodybuilding ofzo moeten ze zelf weten als ze maar geen wedstrijden doen in competitie's waar dat niet mag.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 18:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ik ben van mening dat het niet legaal mag worden. sport is in mijn ogen een manier om te laten zien wat je met je eigen kracht kan. dus iets waar je zelf voor gewerkt hebt. en niet iets dat je krijgt door doping.
Ik ben dus tegen prestatieverhogende middelen bij sporters.
Cocaine gebruiken of een jointje roken heb ik niks op tegen, dat moeten ze zelf weten.
Al dat gedoe toen ook toen ze er achter kwamen dat Michael Phelps een jointje had gerookt .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 19:35
silentbob
silentbob is offline
ik heb kan me niet schelen gestemd, aangezien ik er absoluut niks aan vind om naar sport te KIJKEN(en zelf doen vind ik vaak ook al niet zoveel aan), en ik snap dus ook nog steeds niet wat mensen eraan vinden om naar sport te kijken
vandaar dat het me ook niet uitmaakt of ze nou doping gebruiken of niet, ik kijk er toch niet naar, hoewel, mischien zou het met doping wel intressanter worden, moet die doping wel wat intressante bijwerkingen hebben(paarse huid, over verslechterd zicht/orientatievermogen zodat je eens wat botsingen ziet)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 21:05
Verwijderd
Een wedstrijdje "wie gaat op het randje zitten tussen dood en een wereldprestatie" heeft niemand iets aan. Echt, doping is gevaarlijk. Absoluut niet dus.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 21:24
Verwijderd
Een wedstrijdje "wie gaat op het randje zitten tussen dood en een wereldprestatie" heeft niemand iets aan. Echt, doping is gevaarlijk. Absoluut niet dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol doping bij sporters
Chiara en Jana
1 21-04-2010 21:24
Vrije tijd doping
twirlliefhebber
13 07-02-2009 12:18
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Nederlands- verhandeling
thalia
2 01-03-2005 19:56
Vrije tijd Voor of tegen doping
Pholon
13 22-03-2002 15:09
Algemene schoolzaken Enquette
Timon
30 25-12-2001 16:27
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.