Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2004, 16:56
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Wat vindt jij het belangrijkste in een liefdesrelatie?
Het goede gevoel bij elkaar hebben, is dat genoeg of moeten jullie ook wel een beetje bij elkaar in de buurt wonen en van dezelfde leeftijd zijn?
Is dezelfde smaak (muziek, kleding) belangrijk of doet dat er niet zo toe?
Willen jullie juist veel of juist weinig bij elkaar zijn?
En zitten jullie liever gezellig thuis op de bank een videotje te kijken of houden jullie van speciale dingen voor elkaar doen en elkaar regelmatig verassen (ook zonder echte reden?)

Hoe is jullie relatie eigenlijk begonnen (waar ontmoet en die tijd tussen verliefd zijn en nog geen relatie hebben tot wel die relatie hebben) en eventueel ook, hoe en waardoor is die relatie geindigd...

Nou ja, ik kan zo nog wel een tijdje door gaan natuurlijk, maar het komt er eigenlijk op neer dat ik graag zou willen weten hoe jullie relatie in elkaar zit, hoe dat loopt, of je daar tevreden mee bent en of je er eigenlijk wat aan zou willen veranderen...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2004, 17:06
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oke mijn verhaal, en ik zal het kort houden:

We ontmoetten elkaar via internet. Hij had een boek dat hij me wou laten lezen en ik gaf een feestje op de dag dat hij redelijk dicht bij me in de buurt moest volleyballen. Toen is hij na afloop dus langs gekomen met het boek en blijven slapen op het feestje. (gewoon net als de rest) Op mijn feestje was er nog niet echt iets tussen ons, maar een week later ging mijn OV in en besloot ik met mijn vriendin naar Amsterdam te gaan waar hij vlakbij woont. Toen hebben we elkaar weer gezien. 2 Dagen later gingen we weer naar Amsterdam en zag ik hem weer. Toen begonnen we echt verliefd te worden. Ik wou mijn ouders er buiten houden dus de ontmoetingen moesten stiekem. Hij kwam soms midden in de nacht naar me toe gereden en dan gingen we wandelen en op een gegeven moment ook zoenen. Nouja en toen ik even later bij hem bleef slapen heb ik het maar toegegeven aan mijn ouders. Inmiddels zijn we samen en in het topic over je relationele situatie kun je lezen hoe het er nu voorstaat.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:15
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Mijn vriend en ik hebben bijna anderhalf jaar een relatie.
We hebben elkaar leren kennen via i-net (een vriendin van mij was bevriend met een meisje die mijn vriend goed kende) en zijn verliefd geworden op elkaar nadat we mekaar in het echt hadden gezien.De afstand is groot (150 km) maar we hadden zoiets van nou laten we het toch proberen .
In het begin zagen we mekaar niet zo vaak en het verliep een beetje moeizaam, hij was heel verlegen en kon niet helemaal zichzelf zijn bij mij. Maar ik heb de moed niet opgegeven en na verloop van tijd ging het steeds beter tussen ons.
We zijn heel verschillend wat persoonlijkheid betreft maar we hebben vaak dezelfde mening over bepaalde dingen.
Wat smaak betreft verschilt het soms maar we kunnen wel dezelfde films en muziek waarderen.
Wat we samen doen ach , we zijn best lui dus vaak zitten we voor de tv een film te kijken , uitgaan, kletsen, samen koken, naar de bios, soms winkelen , festivals bezoeken.
Waarom het werkt ik denk omdat we heel open en eerlijk tegen mekaar zijn . We vertrouwen elkaar en het allerbelangrijkste we hebben allebei een eigen leven. We zijn niet afhankelijk van mekaar.
Oh en wat kado's en verassingen betreft hmm doen we niet aan eigenlijk. Maar dat bevalt ons allebei dus.
Uh dat was het zo'n beetje !
__________________
Pardon my French

Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 17:46
Verwijderd
Jonne en ik zijn beiden ultiem vervelend. Dus het klikt belachelijk goed. Eerst was het even wennen, maar na verloop van tijd werd het allemaal heel makkelijk. Onze smaken zijn tot op zekere hoogte redelijk aan elkaar gewaagd; hoewel we daar niet echt veel aandacht aan hebben besteed nog. Ik voel me goed bij haar en voor zover ik weet ervaart zij dit ook zo. Er is wel een leeftijdsverschil en onze smaken zijn niet echt hetzelfde, maar we begrijpen elkaar heel goed; het werkt.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:09
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
Oh, mijn vriend en ik kwamen in de 2e bij elkaar in de klas, toen werd hij verliefd op mij.. ik was niet verliefd op hem, vond het een lieve jongen maar meer niet, in de 3e waren we gewoon maatjes en had ik een hele poos verkering met een jongen waarvan iedereen wist dat het serieus was, hij probeerde mij uit zijn hoofd te zetten maar het was gewoon duidelijk dat het niet lukte..toen raakte het uit met mijn ex en ik was lang verdrietig..4 maanden daarna was ik er wel overheen en ging ik weer heel veel met hem om, ik kreeg steeds meer gevoelens voor hem en we deden onwijs veel samen en het was gewoon helemaal top allemaal, en toen op een dag gebeurde het, we kregen wat met elkaar..nadat hij me al 2 jaar leuk vond, en ik ben zo blij met hem.. ik kan overal met hem over praten, hij is lief/zorgzaam, vind het leuk om mee te gaan winkelen ,we luisteren ook allebei dezelfde musique(enz enz) maar dat is voor mij niet echt een punt dat erg belangrijk is..we vinden het leuk om gewoon thuis een beetje tv te kijken, muziek te luisteren maar gaan ook wel met vrienden uit en gewoon lekker naar de stad
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:17
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
hai hai!

hier dan mijn verhaal in het kort!

ik heb mijn vriend dik drie en half jaar geleden leren kennen in een supermarkt waar we allebei werkten, hij was helemaal hoteldebotel van mij, ik niet zo in het begin. maar toch zijn we uitgegaan en vanaf toen waren we onafscheidelijk. ik was ook helemaal verliefd. na 2.5 jaar is het even uit geweest, ging niet helemaal lekker. hij kreeg toen wat met een oude vriendin van mij, maar wij voelden nog heel veel voor elkaar. ik ging bij hem langs en toen hadden we gezoent, sinsdien is het weer helemaal aan! ( die oude vriendin kan me " helaas "wel schieten!) vorig jaar zijn we verloofd, was echt een super leuke ervaring! dit jaar gaan we als alles goed gaat samenwonen!

wat wij eigenlijk allemaal doen, lekker samen om de bank films kijken, samen zwemmen. apart en samen uitgaan,en samen erg veel lol hebben! onze relatie is helemaal top, al is dat natuurlijk niet altijd zo! maar ik heb zeker het gevoel dat ik de ware heb gevonden!

liefs T.S
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:41
Verwijderd
eh
Ik had hem al een paar keer (in de loop der jaren dat ik daar op school zat) door de gangen zien lopen en ik vond hem wel knap enzo..maar elk jaar dacht ik 'die is toch binnenkort van school af want hij zit vast in de 6e'.

Maar, aan het begin van het schooljaar zag ik hem toch weer en nu ook redelijk vaak [ik helemaal hotel de botel] en ik had aan een vriend van hem gevraagt hoe hij heette .. nou en 2 uur later had ik zn e-mailadres en zn telefoonnummer
Dus ik voeg hem toe op msn [nadat ik 2 dagen erover gedacht had wat ik precies zou moeten zeggen en OF ik hem wel zou moeten toevoegen of was ik daar toch te bang voor..bla bla] en we hadden wat gepraat en .. een week later ging ik met hem mee naar huis en toen bracht hij mij weer thuis en tja, toen is het begonnen en hij bleek maar een half jaar ouder dan mij te zijn

Een tijdje hebben wij ook alleen maar op de bank gezeten enzo..maar speciale dingen doen vind ik ook niet altijd leuk, naar de bioscoop wel af en toen en de stad in ofzo, maar dat was het wel
We hebben wel aparte smaken, al vind ik de muziek stijl die hij leuk vind ook wel leuk, maar andersom niet
en op het moment ben ik er tevreden mee, ik word altijd blij van hem als ik hem zie
al vind ik het wel moeilijk om hem aan mn familie te laten zien, ik heb nooit eerder een vriend gehad en.. dan opeens 'ja puntje puntje heeft een vriend!' en dan moet ik hem allemaal laten zien enzo..en dat vind ik nogal irritant!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:30
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
Op 16 augustus kwam ik mijn vriend tegen op een festival (reggae sundance in ehv) waar hij samen met eem vriend was en ik met mijn zus. De hele dag met elkaar opgetrokken, was heel leuk maar ik voelde niks. (hij is vrij gespierd en liep de hele dag in een hemd rond wat dat nogal liet zien...ik d8 dat hij een player was of iig erg blij met zichzelf. Hij zag er ook wel goed uit, maar eerder viel ik op tegenovergestelde types)
Wel aardige jongen, maarja, dat was die vriend van 'm ook (das nu de vriend van mijn zus ).
Een overeenkomst was dus al de muziek...Die dag wel savonds met elkaar gedanst, en vond hem wel een klein beetje leuk, maar niet leuk genoeg voor een kusje. Toen we naar huis gingen telefoonnummer gegeven (had mobiel niet bij om de zijne op te slaan), en hij belde me na een paar daagjes. Begon al vrij snel over afspreken en bleef me een paar keer per week bellen (zo'n 7 weken lang hij hield vol was voor mij ook een teken dat hij me niet zomaar ff leuk vond) Toen toch maar afgesproken en was ie toch wel heel leuk...en geen player of superijdel figuurtje... Die avond gezoend en ik was wel onder de indruk...Nja toen was het aan En das nu 3,5 maand geleden. Maar nu is ie voor 3 weken naar Afrika...woont zijn moeder nog en komt hij ook vandaan.

Wat we samen doen? Nja...filmpjes kijken, winkelen,praten,uitgaan...bij elkaar zijn is al genoeg. We gaan binnenkort een keer bowlen (zegt dattie daar heel goed in is...) en naar zo'n thermaalbad daar in de buurt...
Ik mag nog niet bij hem logeren, hij wel een keer bij mij geslapen...
Enne...hij woont een half uur met de trein van me af...Ik in Eindhoven en hij in Venlo.

Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:38
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ha, weer eens een leuk topic op L&R

Ik zal m'n verhaal even 'sharen'.
Persoonlijk vind ik het wel belangrijk ten eerste dat je elkaar begrijpt. Die zekerheid moet ik vantevoren al hebben.
Zelfde leeftijd, veel 'raakvlakken' etc. Doet er dan nog niet zo heel veel toe.
Maar ik ben zelf 15, ik zal heus geen relatie aangaan met 'n jongen van 18. Als hij tussen de 16/17 zit, vind ik het best.
Raakvlakken, zelfde interesses. Het is op zich wel handig, máár hoeft absoluut niet. Ik vind het des te leuker om dingen van iemand zeg maar als het ware te 'ontdekken', dan dat ik met een jongen van de hockeyclub over dingen die op school gebeurd zijn kan praten.
De conversaties zijn héél belangrijk vind ik. Als hij geen hol te vertellen heeft, begin ik er niet aan. Als ik wéét dat hij niet alles verteld en nog zo veel te vertellen heeft. Vind ik het des te interessanter. Diepgang in die gesprekken is natuurlijk ook ontzettend belangrijk. Ik bedoel het hoeft niet altijd over politiek of zo te gaan (hou ik zelf ook niet van), maar een mening over verschillende 'actuele en algemene' onderwerpen vind ik altijd wel fijn. Natuurlijk is gewoon kleppen over niks ook leuk. Niks liever! Maar af en toe.. Snap je?
Tja en tenslotte zeker één van de belangrijkste onderdelen.
De aantrekkingskracht.
Die moet bij mij toch wel niet zo machtig zijn, anders vind ik het allang niet boeiend meer. Dus heel cru gezegd, hoe beter z'n presentatie, hoe leuker ik hem vind.
Een mix van al die bovengenoemde dingen and you might have a match.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 06:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uh tsja. Ik ga het kort houden:
Ik had 4 maanden met mn ex toen bleek dat ik verliefd werd op zijn beste vriend *shame*. Na 5 maanden ging dat toen uit, niet alleen maar om dat maar ook omdat ik niet zo goed met hem kon praten over mezelf. 2 weken nadat dat uit ging heb ik toen met die vriend gezoend maar dat is toen niets geworden. Uit respect (toch maar) voor mn ex.
Een jaar later ging ik oud en nieuw vieren bij mn neef waar mn ex en die vriend ook waren. Na twaalven gingen we naar een kroeg waar hij (die vriend) op een gegeven moment vertelde dat ie (nog) verliefd op me is en wat met me wil. Ik ben er toen niet op ingegaan omdat ie behoorlijk aangeschoten was en niet wist wat ik moest geloven. Ik zei hem dat ie me dat maar nog een keer moest zeggen als ie nuchter was. 1 januari heeft ie dat nog gedaan en sindsdien hebben we wat En ooooh, wat ben ik gelukkig met hem
Eingelijk zijn we alleen maar meer van elkaar gaan houden. Het wordt nog steeds steeds heftiger en dat maakt onze relatie zo goed en bijzonder Hij heeft echt alles voor me over.

Naja, nu hou ik ermee op.

Dit is eigenlijk wel zo'n topic waar anderen volgens mij de reacties van anderen niet lezen, maar goed
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:43
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-01-2004 @ 07:48:

Dit is eigenlijk wel zo'n topic waar anderen volgens mij de reacties van anderen niet lezen, maar goed
En dan te bedenken dat ik ze JUIST WEL lees. (maar ja, anders zou het voor mijzelf ook een onzinnig topic zijn geweest natuurlijk. En als het topic maar blijft bestaan maakt het toch niet zo uit als anderen het niet zo erg lezen?)

@princesita: wel geweldig natuurlijk als een jongen je zo geweldig vindt dat hij zo vaak belt! Voornamelijk van zijn kant begonnen dus... veel sterkte die 3 eenzame weken!

@drinks@myplace: ja, diepgang, goede gesprekken kunnen voeren lijkt mij inderdaad ook wel een 'must'. Fijn dat er nog iemand zo over denkt!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:45
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
fysieke aantrekkingskracht is belangrijk, je moet niet van elkaar walgen.

Wanneer de lust over is moet de persoon 'loveable' zijn, oftewel een goed karakter hebben, zorgzaam, romantisch, attent etc.

en als de verliefdheid afgekoeld is, moet je gezamelijke interesses hebben, op hetzelfde niveau zitten.

en dat zijn dan de ingredienten voor een goede, minstens 3 jaar durende, relatie.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:47
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-01-2004 @ 10:45:
fysieke aantrekkingskracht is belangrijk, je moet niet van elkaar walgen.

Wanneer de lust over is moet de persoon 'loveable' zijn, oftewel een goed karakter hebben, zorgzaam, romantisch, attent etc.

en als de verliefdheid afgekoeld is, moet je gezamelijke interesses hebben, op hetzelfde niveau zitten.

en dat zijn dan de ingredienten voor een goede, minstens 3 jaar durende, relatie.
iets om te onthouden..

(dat minstens drie jaar ook, hihi, en voor een 'eeuwig' durende relatie dan?)
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-01-2004 @ 10:45:
fysieke aantrekkingskracht is belangrijk, je moet niet van elkaar walgen.
Integendeel. En dat mis ik dus een beetje tussen al het geslijm over diepgang, alsof je met iemand een relatie begint die je niet aantrekkelijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 10:48:
Integendeel. En dat mis ik dus een beetje tussen al het geslijm over diepgang, alsof je met iemand een relatie begint die je niet aantrekkelijk vindt.
ehm, heb je het wel goed gelezen? Tuurlijk is aantrekkingskracht belangrijk, in het BEGIN van de relatie. Op den duur heeft dat z'n uitwerking gehad ( wetenschappelijk bewezen dat endorfinepeil wat lust veroorzaakt daalt gedurende de jaren)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:56
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 10:48:
Integendeel. En dat mis ik dus een beetje tussen al het geslijm over diepgang, alsof je met iemand een relatie begint die je niet aantrekkelijk vindt.
Het lijkt soms wel alsof jij depressief bent en alleen maar negatieve opmerkingen kan maken? Heb je ooit nog eens iets aardigs en positiefs te vertellen? Zou best leuk zijn voor de verandering hoor!

Diepgang is absoluut belangrijk, en daarbij, het is maar altijd wat je zelf het meest belangrijk vind. Het blijft natuurlijk altijd een combinatie van omstandigheden...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-01-2004 @ 10:50:
ehm, heb je het wel goed gelezen? Tuurlijk is aantrekkingskracht belangrijk, in het BEGIN van de relatie. Op den duur heeft dat z'n uitwerking gehad ( wetenschappelijk bewezen dat endorfinepeil wat lust veroorzaakt daalt gedurende de jaren)
Riiight. Alsof aantrekkingskracht/sex later niet meer belangrijk is. Dat het afneemt geloof ik wel, maar dat betekend niet dat het er niet meer toe doet.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 14-01-2004 @ 10:56:
Het lijkt soms wel alsof jij depressief bent en alleen maar negatieve opmerkingen kan maken? Heb je ooit nog eens iets aardigs en positiefs te vertellen? Zou best leuk zijn voor de verandering hoor!
Hehehe, ja, ik probeer me regelmatig voor een trein te werpen

Ik zeg niet dat diepgang niet belangrijk is, integendeel. Ik heb zelf een tijd een relatie met een MBO-typetje gehad en dat werkte gewoon echt niet. Maar het gaat erom dat een hoop mensen hier angstvallig het onderwerp 'sex' vermijden, terwijl dat juist de grootste drijfveer is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2004, 10:02
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 10:58:
Maar het gaat erom dat een hoop mensen hier angstvallig het onderwerp 'sex' vermijden, terwijl dat juist de grootste drijfveer is.
voor jou, ja. Sex is slechts een onderdeel, net als diepgang.
Als sex echt de drijfveer zou zijn, was die relatie met dat MBO-typje van je nooit stuk gegaan....
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 10:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 14-01-2004 @ 11:02:
voor jou, ja.
Nee, voor iedereen. De reden dat je relaties aangaat is gewoon om je voort te planten. Een relatie in stand houden werkt alleen als je verder ook bij mekaar past. Dat sex (in de brede zin) de grootste drijfveer is om een relatie te beginnen betekent niet dat al die andere dingen onbelangrijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 10:14
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Samengevat;

Ik heb mijn vriend leren kennen ongeveer 2 jaar geleden via een jongen waar ik vele mee omging en dat was zijn beste vriend. Eerst vond ik hem nogal raar want hij kreeg het altijd voor elkaar dat als ik hem zag hij ergens in een donker hoekje zat oid. dus ik wist niet echt hoe ie eruit zag ...
We gingen op dezelfde plek uit en we zijn eigenlijk steeds meer met elkaar gaan praten en toen kregen we uiteindelijk wat ongeveer een jaar geleden.
En nu.... we doen gewoon veel leuke dingen, tenminste, wij vinden het leuk om uren buiten te huppelen en om vogels te kijken en naar het strand en de pier te gaan en gewoon uitgaan en doordeweeks ergens wat drinken. Ik zie hem vaak zat en eigenlijk is het gewoon leuk zo, al zou ik wel graag een eigen huis willen hebben .
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 10:48:
Integendeel. En dat mis ik dus een beetje tussen al het geslijm over diepgang, alsof je met iemand een relatie begint die je niet aantrekkelijk vindt.
Dit is dus echt wel belangrijk. Ik heb nu 13 maanden een vriendin en ik vind haar heel aantrekkelijk en sexy, het zou wel raar zijn als dat niet zo was. Maar gelukkig ziet ze er heel leuk uit....
Mijn echte verhaal type ik deze week wel even.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 10:43
Verwijderd
In het begin hadden we altijd ruzie, ik kwam hem tegen op school en ik liep gelijk de andere kant op.... hij was niet uit te staan! Maar na een tijdje zag ik dat hij ook iets heel liefs en puppy'achtigs had, dus ben ik verliefd geworden. Dit heeft 3 weken geduurd totdat ik het hem gewoon heb verteld. Hij vertelde mij dat hij mij nu niet echt leuk vond, maar hij open stond voor alles en me dus wilde leren kennen. Na 3 weken waren we smoor en nu nog steeds.

Hij verschild in mening heel erg veel van mij, kan heel erg op mijn nzenuwen werken en is eigenlijk heel eigenwijs/dominant. Ik kan daar soms maar moeilijk mee omgaan, vooral de dominantie. Hij heeft thuis nu ook geen fijne ouders, die pesten hem als het ware op elk van zijn minpunten... hij reageerd daarom op mij ook weleens zoals hij op zijn ouders reageerd, en dan moet ik echt op m inpraten dat ik zijn vriendin ben, niet1 van zijn ouders.

We hebben nu 2 jaar en het voelt alsof wij ons hele leven bij elkaar blijven, al heb ik tijden gehad dat ik deze "moeite" liever niet wilde doen, zeker niet nu ik zo jong ben. Maar dat gaat gauw weer over als hij tegen me zegt hoeveel íe van me houd .

Dus we hebben onze problemen en er moet soms erg veel geslikt worden, maar het gaat prima en ik hoop dat het zo blijft.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 11:17
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
hoera, mijn lulverhaal hier ook neergeplempt.
We 'kenden' elkaar al, van gezicht en gezamenlijke vrienden. Een aantal keren bij concerten gezien, maar verder niet mee gepraat, op 'n enkele aanvaring op 'n concert na. (zij kwam de wc uit en ik met m'n lamme kop: 'oi, geef 'ns een knuffel.' dus ze geeft 'n knuffel, waarop ik dan weer vroeg: "zo, ben je nou blij? " ... had ietwat te veel op, tsja.)

Bij Punk=dead #6 (punk festivalletje/feestje.)kwam ik haar voor de ingang tegen, toen ik m'n gereserveerde kaartjes kwam ophalen. Voor 't eerst echt met 'r gepraat. Na 'n tijdje te hebben staan praten gingen de deuren open en liepen we arm in arm naar binnen. Het klikte echt vanaf dat moment al en ik 'wist' dat zij 't was. () Vanaf dat moment de hele avond met haar lopen praten en halverwege de avond ook kleffen en buiten in 't gras rommelen. Aan 't einde van de avond moest ze vroeg weg, maar ik mocht wel mee. Ze zou 't wel riskeren, boze ouders en whatnot. Laatste trein gemist en uiteindelijk samen op 1 matrasje in 'n kraakpand in Nijmegen beland. De volgende dag telefoon nummers e.d. uitgewisseld en afscheid genomen.

Op msn met haar gepraat en laten merken wat ik voor haar voelde. Die week ging nogal hobbelig, aangezien er 'n "vriend" van me nogal manipulatief en naaierig bezig is geweest toen. (ophitsen, stoken, omdat hij haar wou 'scoren.' grmbl. gelukkig is 'ie erg doorzichtig. geen zin om 'r verder over uit te wijden.) Na die week afgesproken en vanaf dat moment was het wat.

Eerste weken waren echt perfect, alles weer nieuw en fijn. We lijken ontiegelijk veel op elkaar qua doen en laten, en denken. Alles lijkt gewoon te kloppen en te passen... alsof we elkaar al jaren kennen en dat is toch wel 'n heel goed gevoel. Nu inmiddels 3 maanden samen, hoewel 't meer lijkt op jaren. (in positieve zin.) Het is echt totaal anders in vergelijking met vorige relaties/verliefdheden. (alsof ik voor 't eerst echt verliefd ben, of gewoon de juiste gevonden heb. wat klinkt dat toch vreselijk cliché eigenlijk. ah well.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:01
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
We kenden elkaar al een tijdje. Op 19 September gingen we voor het eerst iets samen doen. Naar de stad om een doos aarbeienijsjes te halen en samen op te eten. Aan het eind van die dag zoende we met elkaar en was het aan
Vanaf dat moment zijn er geen 2 achtereenvolgende dagen geweest dat we elkaar niet hebben gezien op een week na door schooldrukte. Het belangrijkste in onze relatie is eigenlijk wel dat ik bij hem gewoon net zo mezelf kan zijn als bij mijn beste vriendinnetje ( dat was bij andere vriendjes niet ) Alles is gewoon relaxxt en ontspannen en voelt gewoon goed en fijn. We hebben allebei nogal een andere muziek smaak maar ik vind het ook ook fijn om naar zijn muziek te luisteren, gewoon omdat hij daar van geniet. en andersom ook. We kunnen ons uren vermaken met niets doen, gewoon op bed hangen, kletsen, of juist lekker niets zeggen. Onze favoriete bezigheid is denk ik wel hele avonden doorbrengen op mijn zelf gefabriceerde primitieve twee persoons bed, film kijken, mariokarten enzo. We zien elkaar denk zo'n 4 a 5 keer per week. Soms ondernemen we ook nog wel eens iets uitgaan of uiteten of naar de film of gewoon buiten lopen..
Uhmmm,, verassen,,.. Nouja, gewoon kleine dingetjes.. dat ik ze favo snoepies voor hem koop, of hij een minikerstboom meeneemt... offuhh ik ze lievelingseten kook alssie komt.. Maar dat dan gewoon spontaan, niet op dagen zoals valentijn. Ik ben erg tevreden met hoe het gaan en van mij mag het nog heeeeeel lang duren.
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2004, 17:44
Verwijderd
Ik begin maar bij het begin. Dat was zo'n 4 jaar geleden. Ik was dus 14 en een beetje op onderzoek uit op het internet. Ik chatte overal en met iedereen en sommige mensen bleven dan in mijn ICQ-lijst staan en daar bleef ik mee praten. Maar eigenlijk was ik iedereen na een tijdje wel zat. Ik vond internet zo leuk om me lekker anders voor te doen en eens níet verlegen te zijn.
Zo kwam ik in een chatroom waar 1 andere bezoeker was; ene 'eddy' we raakten aan de praat en ja, het klikte wel. We wisselden e-mail adressen uit en hij bleek Rogier te heetten. En ja, zo is het begonnen. Op de een of andere manier bleven we elkaar mailen, elke dag, en vertelden we elkaar alles. Ook gingen we chatten en we hebben hele nachten doorgechat, heel grappig, het klikte echt.

Uiteindelijk hield ik het niet meer vol; ik deed me namelijk nog steeds anders, en vooral ouder voor. Hij was toen 23, ik dus 14, maar ik zei dat ik 19 was. En ja... hij geloofde dat (zoals eigenlijk iedereen). Ook toen we belden... Maar ja, het probleem was... ik wilde hem zien, maar ja, als hij mij zag zou hij wel weten dat ik geen 19 was. Dus ik heb het hem allemaal geschreven, alles.
En hij schreef terug... dat hij het erg vond... maar dat hij wel verder wilde mailen en chatten.

Dat deden we Op mijn 15de, nadat we een jaar hadden gechat, besloten we dat we eens af moesten spreken, omdat ik hem leuk vond en hij mij ook en we wilden weten of het IRL ook klikte. Dus op 26 juli 2000 kwam hij naar Enschede, we waren allebei vrij gespannen, maar het ging goed Hij was grappig, lief, aardig tegen mijn ouders... en ja, gewoon leuk

De dag erna is het pas echt begonnen; we gaven via internet aan elkaar door dat we best verliefd konden worden op elkaar... en dat we dat eigenlijk al waren. We moesten elkaar meer zien.
Maar ja, de afstand: Enschede - Maastricht, 15 en 24... Dus dat werd veel praten, veel heen en weer reizen, elkaar veel missen...

En toen zijn we gaan samenwonen Dat doen we nu 1,5 jaar en dat gaat goed.
Hoe we onze relatie indelen? Hmmja, we houden wel ongeveer van dezelfde dingen, we kunnen er in ieder geval samen over praten. En mja, we zijn niet gehele dagen bij elkaar, hij werkt, ik ga naar school.. en dat is fijn zo We houden allebei heel erg van films, dus we kijken regelmatig een film samen en vaak met nog wat meer mensen erbij. Echt uitgaan doen we niet; de café die hij zijn vinden gewoon niet leuker dan het thuis is... (allemaal van die polonaise-dingen of meteen keiharde muziek... tja, wij zijn gewoon allebei wat rustiger...).

Speciale dingen doen we zo nu en dan wel 'gewoon'
Het gaat nu dus nog steeds goed

Oef, lang verhaal
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:49
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Mijn vriend woont toevallig dicht bij mij in de buurt, dat is erg prettig, maar absoluut geen eis voor een relatie wat mij betreft.
Hij is een stuk ouder, dus de leeftijd maakt me ook niet veel uit.
Onze muzieksmaken komen op sommige punten wel overeen, maar lang niet alles. Wat overeenkomsten is natuurlijk altijd prettig, maar ook absoluut geen noodzaak. Kleding doet er voor mij echt niet toe.
Ik vind het fijn om hem regelmatig te zien. De ene keer liggen we lui op de bank met een muziekje of de tv aan, de andere keer gaan we echt ergens heen en iets aparters doen. Is allebei leuk op z'n tijd.

We hebben elkaar ontmoet op mijn stage, waar hij werkt. Ik vond hem gelijk al leuk, maar ik gaf het geen enkele kans, ten eerste ben ik een schijterd, ten tweede zijn we collega's en tenslotte is hij veel ouder, dus ik had niet gedacht dat hij mij ook leuk zou vinden.
Later bleek echter dat hij mij ook leuk vond.
We hadden e-mail adressen uitgewisseld en ik maakte een opmerking waardoor hij het vermoeden kreeg dat ik hem leuk vond. Hij mailde toen dat hij mij iig wel leuk vond. Ik heb toen natuurlijk ook gezegd dat het klopte.
De eerstvolgende keer samen werken was best ongemakkelijk, maar ook wel leuk daardoor.
We hebben toen een dagje later buiten werktijd afgesproken en dat was erg leuk.

Dat was de verkorte versie van het ontstaan van onze relatie

Het gaat nog steeds hardstikke goed en het samen werken is geen enkel probleem. Niemand merkt er iets van en zelf voelen we er ons ook niet vervelend bij.
Ik zou helemaal niets kunnen bedenken wat ik anders zou willen.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:54
elledc
elledc is offline
Hij is de broer van de vriend van mijn zus. Zo is het allemaal begonnen (1 jaar en enkele mndn geleden), ik werd uitgenodigd bij mijn zus en haar vriend (zijn broer had me toen op een foto gezien en wilde me beter leren kennen).
Die nacht is de langste nacht geweest ooit... en vooral om nooit te vergeten. Ik had voordat ik hem kende nog nooit een lange relatie gehad, steeds kort 'flirt' gejungel. Het kwam een beetje mijn strot uit, al die foute jongens... dat ik niets meer verwachtte en ook helemaal niet op zoek was. En tja dan gebeurt er natuurlijk iets totaal onverwachts.
Het klikte meteen, die blik, die woorden, begrip en respect, ik dacht dat het niet meer bestond
Maargoed. Het belangrijkste in een relatie vind ik dat je elkaar alles kunt vertellen, dat je elkaar respecteert en trouw blijft aan elkaar.
Wij wonen 5 minuten van elkaar, in de city en we verschillen 2 jaar, hij is 2 jaar jonger. De leeftijd doet er voor mij niet veel toe, als hij maar niet puberaal en flirterig is, dan is het prima.

Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:54
Verwijderd
Hij had een fotoboekberichtje achtergelaten in m'n fotoboek, en de dag erna gingen we msnen. Bij het eerste gesprekje hadden we allebeide iets van 'hmm... die is wel leuk' toen gingen we steeds meer msnen, bellen en smsen, en 3 weken later kwam hij bij me. Toen hebben we verkering gekregen, en ging het de eerste maand goed. Na ongeveer een maand heb ik het in een opwelling uitgemaakt omdat ikm'n vrijheid terugwilde (Ik had genoeg vrijheid, dus eigenlijk sloeg dat nergens op.) Na 4 dagen hebben we weer verkering gekregen en we hebben toen ongeveer 1,5 maand weer verkering gehad, toen we allebeide doorhadden dat we elkaar superleuk vonden, maar dat het gewoon niet werkt tussen ons. Erg jammer allemaal. Net was hij bij me om nog wat spullen te brengen die ik bij hem had laten liggen, en nu is het dus écht definitief over. Érg jammer allemaal Maar wel beter zo.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:30
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Nou euhm waar ga ik beginnen ( word een heeeel lang bericht)
Ik heb hem ontmoet toen ik ontzettend melig was een keer op mijn werk. Ik werkte in een supermarkt en de winkel was net gesloten en alle klanten dus weg. Het meisje waar ik mee samenwerkt ging even de bezems enzo halen en ik liep wta maf te doen ( lees haren voor mn ogen doen, sjaaltje om mn hoofd binden en staan dansen )
opeens hoor ik vanachter het koffierek "staat je leuk hoor", nou ik helemaal rood en snel wegduiken, even later kijk ik om, om te zien wie dat nou was.. HMMMM dat was een hééle leuke jongen.
Nou ik dus helemaal nieuwsgierig, proberen erachter te komen hoe hij heet etc.
Toen ik met een klasgenoot van mn boertje an het chatten was, vroeg zij of ik ene R kende, werkte ook bij de super en had rood haar, en de beschrijving klopte precies met de jongen die dat naar me riep. Via haar kreeg ik zn email adres en gingen we ontzettend veel chatten.
Ondertussen kwam ik erachter dat het klasgenootje van mn broertje ( noem haar maar even B) R ook leuk vond, en ik besloot maar ontzettend veel te gaan flirten. Het werd echt een soort van wedstrijd tussen ons 2en. Helaas kreeg R verkering met haar, en ik was er heeeelemaal kapot van. Heb ontzettend gejankt en kon niet meer eten. Ik hield wel contact met R en sprak gewoon nog met hem af omdat ik hem niet geheel van me wou laten afpakken en miss was er nog een klein kansje voor me. Nou terwijl hij wat met haar had, lag hij wel helemaal verstrengeld met mij op bed dus ik krege steeds meer hoop. Uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt met haar ( vlak daarvoor heb ik nog gezoend met een ander waar hij heel boos om werd) en kregen wij wat. En ik moet zeggen, ik weet niet of ik het nog een keer had geredt, het begin van onze relatie. Hij zag zijn ex minstens even vaak als dat hij mij zag en zij bleef maar flirten en dergelijke. uiteindelijk beloofde hij haar niet meer te zien en dergelijke dus was ik wat geruster. helaas zijn er nog steeds af en toe wat ruzies over haar omdat ik het echt nooit helemaal zal kunnen vergeten en ik gewoon heel erg gekwetst ben in die periode. ( oa door foto's van hun samen waarin ze verstrengeld lagen en hij haar zoende op dr wang en haar emailtjes en berichtjes van heeeeey lekker ding en ik hou van jeeeee)

Nu hebben we inmiddels 13 maanden wat ( de 26ste 14 maanden) en het gata super goed. We zien elkaar iedere dag even en ik zou niet anders willen. Soms dan doe ik iets spontaans alleen aangezien ik werkloos ben gaat het lastig. Wou laatst een weekendje weg regelen naar londen ofzow alleen helaas te duur.

We zijn 17 & 18 jaar, houden beide van verschillende soorten muziek. ik merendeel van rock en hij van hiphop alhoewel ik steeds meer wordt aangestoken door hem. kleding is ook anders, ik draag skaterkleding en hij..tjaa.. R kleding
wat ik zou willen veranderen is.. dat al het gedoe met B nooit was gebeurd, het heeft mn zelfvertrouwen namelijk geheel omlaaggehaald en het tja.. het is gewoon een kutgedoe geweest. ( kan nu nog janken als ik er teveel aan denk)


EINDEEEEE
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:50
Verwijderd
Nouw, goed.. die twee-en-een-halve week:

Ik kwam Wim tegen een half jaar geleden, op n spelletjesavond georganiseerd door de kerk. Toen zei ik tegen n vriendin dat ik hem best leuk vond en toen zei zij dat hij n player was. Nu kwam ik em weer tegen tijdens n filmnacht, in diezelfde kerk, en ik was bij hem op schoot gekropen omdat ik The Thing toch best eng vond. En van het een kwam het ander. Toen had ik zn nummer gevraagt en hem *hoe heldhaftig* een smsje gestuurd of we iets hadden en hij zei van wel. Ik blij, vaker gezien en nu ga ik morgenavond naar hem toe. So.. niet echt veel te vertellen, maar wat is er te vertellen over bijna 3 weken?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:49
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 14-01-2004 @ 20:50:


maar wat is er te vertellen over bijna 3 weken?
nee, dan kun je ook weinig vertellen natuurlijk, maar wel een leuke manier van ontmoeten! Hoop voor je dat hij geen player is...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:34
Auryon
Auryon is offline
Wij hebben elkaar op gamesquare voor de eerste keer gezien (ongeveer 1 jaar voor we een relatie hadden). We begonnen na een tijdje ook met elkaar te chatten op msn. Ik was op dat moment samen met iemand anders. Maar toch was er na een paar maanden een heel speciale vriendschapsband. Wij vertelden zo goed als alles tegen elkaar.

Op een bepaald moment werd door een welbepaalde reden die ik hier even weglaat het contact via msn verbroken... Toch had ik na een tijdje terug behoefte om met haar te chatten. Ik durfde haar dat alleen niet vragen. Bang om een "nee" te horen. Een jaar geleden ging het uit met mijn ex en toen kwam de behoefte om terug contact op te nemen nog groter. Iets daarna heb ik dan alle moed bij elkaar geraapt en een mailtje gestuurd. Ik krijg bijna meteen antwoord en we zijn terug beginnen chatten. Eerst beetje moeilijk, maar al heel snel waren we terug zo close als voordien.

Na een paar maanden kreeg ik toch wel speciale gevoelens voor haar en ik meende ook altijd maar hints van haar op te vangen. Maar ik durfde het haar niet te zeggen, want op dat moment had ze nog een vriendje en ik wilde geen relatiebreker zijn. We hadden dan ook eens een keertje afgesproken om naar de bios te gaan. Net 1 week voordat we hadden afgesproken gaat het uit met haar vriendje en stiekem was ik toch een beetje vrolijk (sorry lief ). Dat afspraakje toen was echt zooo fantastisch geweest, ik wilde gewoon niet meer naar huis gaan. Maar omdat ik bang was om afgewezen te worden heb ik haar dus niets gezegd.

De volgende morgen komen wij op msn. Ik vraag haar om de webcam aan te zetten en zeg haar dat ik iets moet vertellen. ik heb haar heel het verhaal gedaan en na een korte stilte, zegt ze dat ze eigenlijk al de hele dezelfde gevoelens voor mij had. Ik de volgende week terug naar haar (Wij wonen namelijk 120 km uit elkaar, 3 uur reizen) en sindsdien zijn we dus samen, 1 mei 2003 .

Achteraf zijn we nog van elkaar te weten gekomen dat de mensen rondom ons dat al lang doorhadden dat er wat tussen ons aan het groeien was. De ex van mijn vriendin had het eigenlijk ook net om die reden uitgemaakt....

Sinds het moment dat we samen zijn, hebben we echt bijna de helft van de tijd samen gezeten. Meer dan de helft van de zomervakantie, hele herfstvakantie, kerstvakantie en voorts alle weekends van vrijdag tot maandag. We krijgen maar niet genoeg van elkaar.

Ik vind vooral dat je humor gemeenschappelijk moet hebben. De rest dat maakt allemaal niet zoveel uit. Je hebt wel ongeveer zelfde interesses, anders zou je niet tot elkaar aangetrokken zijn. Maar humor moet je echt gemeenschappelijk hebben, dat is volgens mij de lijm tussen 2 personen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:49
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Auryon schreef op 15-01-2004 @ 15:34:
(Wij wonen namelijk 120 km uit elkaar, 3 uur reizen)
pfff, nooit door gehad dat zoiets zo lang kon duren... (maar ja, wat heb ik nou helemaal van Belgie gezien. Elke week naar bokrijk en soms naar antwerpen en 2 keer brussel, steeds dezelfde wegen dus....)

als ik naar Den Haag reis duurt dat (trein) 2,5 uur, maar wel dubbel zoveel kilometers als jij.....dat scheelt dus best een hoop eigenlijk, want je zou je voor moeten stellen dat ik daar 5 a 6 uur over zou doen...pfff, dat zou niet uit te houden zijn zeg!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 20:57
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
ik zou met een jongen naar de bios gaan, en hij en ik zouden allebei een vriend(in-in mij geval dan) mee nemen.
op de dag zelf beltie dat hij ziek is en ook een ander meisje leuk vond.

ik kreeg van sinterklaas een webcam en toen ben ik dus met die vriend van hem gaan cammen... ben in de kerstvakantie met hem gaan schaatsen, en we hebben nou dus verkering

ben vandaag naar hem toe geweest en heb het erg naar mijn zin gehad. ik wil qua seks niet te snel gaan (ja Helene, ik ben dus wel een schijterd, in tegenstelling tot jou ) en hij accepteert dat ook, dat maakt hem nou zo geweldig enz . hij is zwaar gestoord en ontzettend lief *verliefd*
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 21:05
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik ben altijd bang, dat iemand waar je voor het eerst wat mee afspreekt, afbelt, met als smoes ziek te zijn...
(toen dat ook echt gebeurde, kwam hij gelukkig toch nog wel)
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-01-2004, 21:13
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-01-2004 @ 22:05:
Ik ben altijd bang, dat iemand waar je voor het eerst wat mee afspreekt, afbelt, met als smoes ziek te zijn...
(toen dat ook echt gebeurde, kwam hij gelukkig toch nog wel)
ik kende die jongen zowiezo al, niet dat het 1e keer zien was ofzo en hij was echt ziek, hij liegt echt never nooit tegen me
we wilden gewoon kijken ofter een relatie uit zou rollen ofzo naja en toen kreeg ik verkering met zijn vriend ach jah
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 21:22
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
ah, op die fiets
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Bloompje schreef op 17-01-2004 @ 21:57:

ben vandaag naar hem toe geweest en heb het erg naar mijn zin gehad. ik wil qua seks niet te snel gaan (ja Helene, ik ben dus wel een schijterd, in tegenstelling tot jou ) en hij accepteert dat ook, dat maakt hem nou zo geweldig enz . hij is zwaar gestoord en ontzettend lief *verliefd*
ik heb toch niet gezegt dat jij een schijterd bent? mij maakt het echt niet uit hoor maar ik dacht juist dat jij mij vertelde dat nicky juist wel verder wilde gaan en jij niet.. hmmm
en je moet gewoon doen wat je zelf wilt, niet naar mij luisteren en vooral niet denken dat ik een oversexte meisje ben (verwijst naar economie voorgeval)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 00:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-01-2004 @ 10:45:
fysieke aantrekkingskracht is belangrijk, je moet niet van elkaar walgen.

Wanneer de lust over is moet de persoon 'loveable' zijn, oftewel een goed karakter hebben, zorgzaam, romantisch, attent etc.

en als de verliefdheid afgekoeld is, moet je gezamelijke interesses hebben, op hetzelfde niveau zitten.

en dat zijn dan de ingredienten voor een goede, minstens 3 jaar durende, relatie.
Mag langer ook?

Op zich ben ik het met je eens, je moet vriendjes zijn op het basisniveau, als dat er niet eens is, vergeet het dan maar. Niet dat je elkaars kloon hoeft te zijn, maar het moet klikken, je moet gewoon goed met elkaar kunnen opschieten, samen eens een halve dag niks doen of zeggen en gewoon je gang gaan zonder last te hebben van de aanwezigheid van de ander. Je moet kortom niet het idee hebben dat je op elkaars lip zit, zelfs al doe je dat wel. Als je samen bent, moet je je niet vervelen.

Daarbij komt dat die partner wel een heel speciaal vriendje moet zijn, een vriend +, dus zo eentje waarbij je een warm hartje krijgt als hij in je armen ligt te slapen, en waarbij je een kil en koud en angstig hartje krijgt als hij een uur te laat thuis is en het heeft geijzeld.

En de sex natuurlijk. De vonken moeten er vanaf vliegen, niet dat HET iedere dag moet, maar als het gebeurt moet het geweldig zijn. Het is handig als je op sexueel gebied een beetje bij elkaar past, elkaar aanvoelt en ongeveer hetzelfde wilt in bed. Goede sex levert een goede relatie op, en omgekeerd. Sex is een niet te onderschaten bindmiddel tussen twee mensen.

In feite zijn dat drie lagen van een relatie, waar allemaal aan voldaan is, en die steeds exclusiever voor die partner zijn. Je kunt duizend vrienden hebben, van maar enkele personen houden, ( jullie kinderen bijvoorbeeld) en maar met een speciaal persoon die eenwording in bed beleven.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:21
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Voordat we iets met elkaar hadden, eerst een hoop gezeik.
Ik had een vriend wat vrij serieus was, maar ik zocht toch steeds contact met hem, hij was hartstikke gek op mij, vriend boos, en meer gezeik.
Toen het na een dik jaar uit ging tussen ons, trok ik weer veel op met mijn huidige vriend. Het voelde echt super en zo, maar ikzelf had zoiets van: we zien wel.
We hebben 6 maanden iets gehad en die 6 maanden waren echt top!! Maar ik heb het toch uitgemaakt om de 'cliche-redenen' ik wilde 'vrij' zijn, kunnen doen en laten wat ik wilde, maar ik miste hem...
Na twee maanden (nog heel af en toe contact gehad) ging ik weer steeds meer contact met hem zoeken en sorry, ik kon hem gewoon niet weerstaan. Dus een paar keer afgesproken en dat is een maandje zo doorgegaan, totdat ik dacht: als ik hem nu niet zoen, doe ik het nooit meer! En ik ben blij dat ik hem op dat moment heb gezoend
Het is nu net weer een maandje aan, maar het lijkt al veel langer (en dat is dan positief bedoeld!!!!!! )
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:52
Verwijderd
Mijn verhaal is behoorlijk fout


Ik leerde hem kennen via een cafeachtig iets.
Ik vond hem meteen al leuk, maar hij had een vriendin.
Hij en ik gingen steeds beter met elkaar om, op gegeven moment zagen we elkaar best vaak enzo..
Ik was al verliefd op hem, en in die tijd werd hij dat ook op mij.

Hij is nooit vreemdgegaan oid, maar soms zaten we wel hand in hand enzo, wat meer dan "gewoon" vrienden.
Nahja, op gegeven moment maakte hij het uit met zijn vriendin, en een week later kregen wij wat met elkaar

En toen hoorde ik later dat hij aan haar had beloofd dat hij een paar maanden vrijgezel zou blijven, om het wat minder moeilijk voor haar te maken, aangezien zij het er erg moeilijk mee had.. de bastard

En we hebben nu al een jaar en een paar maanden
We zien elkaar ongeveer 2x per week, precies goed zo. Het is ondertussen wel een keer een week uitgeweest, en het gaat niet altijd even goed, maar nu weer wel
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-01-2004 @ 13:49:
nee, dan kun je ook weinig vertellen natuurlijk, maar wel een leuke manier van ontmoeten! Hoop voor je dat hij geen player is...
Ik herken n player ondertussen wel.. (been there, done it too many times). Maar hij is heel lief en heel gezellig en als ik nu verder ga wordt deze post heel lang dus ik hou maar op!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:05
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Lange posts kunnen erg leuk zijn!

Maar goed, als je zelf maar weet dat hij geen player is, dan is het goed!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 18-01-2004 @ 16:05:
Lange posts kunnen erg leuk zijn!

Maar goed, als je zelf maar weet dat hij geen player is, dan is het goed!
Nee, niet die van mij.. Dat wordt n opsomming van alle leuke dingen aan Wim, beetje saai.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:05
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
leuke dingen over leuke mensen zijn leuke verhalen of leuke lijstjes om leuk te kunnen lezen...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 17:11
Prune
Avatar van Prune
Prune is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 17-01-2004 @ 21:57:
ik zou met een jongen naar de bios gaan, en hij en ik zouden allebei een vriend(in-in mij geval dan) mee nemen.
op de dag zelf beltie dat hij ziek is en ook een ander meisje leuk vond.

ik kreeg van sinterklaas een webcam en toen ben ik dus met die vriend van hem gaan cammen... ben in de kerstvakantie met hem gaan schaatsen, en we hebben nou dus verkering

ben vandaag naar hem toe geweest en heb het erg naar mijn zin gehad. ik wil qua seks niet te snel gaan (ja Helene, ik ben dus wel een schijterd, in tegenstelling tot jou ) en hij accepteert dat ook, dat maakt hem nou zo geweldig enz . hij is zwaar gestoord en ontzettend lief *verliefd*
ow...leuk om te weten dat ik zwaar gestoord ben ....maar ik vind je ook lief hoor
__________________
Always OutNumberd, Never OutGunned
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 19:01
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
En wat vinden jullie dan het leukste in een relatie?
Ik bedoel, zijn er nog heel speciale dingen die gebeuren in je relatie die je dus ook altijd in je geheugen zult bewaren?

Ik vind verrassingen altijd zo leuk bijvoorbeeld!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:08
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 27-01-2004 @ 20:01:
En wat vinden jullie dan het leukste in een relatie?
Ik bedoel, zijn er nog heel speciale dingen die gebeuren in je relatie die je dus ook altijd in je geheugen zult bewaren?

Ik vind verrassingen altijd zo leuk bijvoorbeeld!
Daar kan ik nu dus op reageren na gisteravond...
Gisteravond spraken we elkaar op MSN en op de een of andere manier ging het gesprek over het concert van Blof (mijn verjaardagscadeautje van hem, maar het was mijn idee) Bleek dat hij de kaartjes had geruild voor kaartjes van Bert Visscher!!!! Niet dat ik Bertje niet leuk vind (hijs erg ) maar ik was gewoon ontzettend pissig, omdat hij die kaartjes zomaar ff had geruild, terwijl ik me ontzettend had verheugd op het concert! Ik had de tranen in mijn ogen staan van gif
Maar vanmorgen belde hij en zei dat hij op het postkantoor was. Nu heeft hij kaartjes voor het concert voor de woensdag en ook nog 'es de eerste ring!!!!! Beter dus. (Dinsdag zou erg stressen worden en allemaal moeilijk). Dus dat is wel weer heel erg lief van 'm (maar ook geluk hebben dat die annulering net op het moment kwam toen hij op het postkantoor zat)!!!!!
ff een postje van moi

(Zie ook: Waar kun jij boos om worden in je relatie?)
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 20:48
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Hoe onze relatie is begonnen...

Jeetje zeg, ik heb helemaal geen standaard relatie laat staan hoe we elkaar leerden kennen...

Maar zal toch een poging wagen.

Eind november 1998 toen ik in eem pleeggezin woonde (die taakstraffen verzorgde voor justitie) liep ik op een zondagmorgen in me pyjama na een heftig avondje stappen de woonkamer in...

Daar zat Lion op de bank (hij had een taakstraf) ik schrok me rot omdat ik er niet uitzag, en was gelijk helemaal in de war omdat hij presies was wat ik zocht... (lang, breed, geweldige uitstraling).
Heb me gelijk omgedraait gauw weg om me om te kleden.
Toen ik even later beneden kwam was ie weer weg

de hele dag mee bezig geweest wie hij was waar hij vandaan kwam enz enz... Mijn pleegvader toendertijd zat me steeds te plagen en had me een beetje info gegeven maar niet genoeg om er iets mee te doen.

we kwamen elkaar een paar keer zomaar tegen, maar steeds durfde ik niets te zeggen of wat ik zei sloeg echt nergens op.

Tot 18 december 1998 ik en mijn pleegvader waren aan het ouwehoeren en ik zei dat het bluf was dat hij Lion op zou bellen om me mee uit te nemen...
Nou niet dus even later stond ie voor de deur schaamde me een ongeluk...

We zijn uitgeweest en hebben veel gepraat.
Toen ik heel uitgebreid aan het vertellen was over school enz enz vroeg ie ineens tussendoor of ik verliefd op hem was, dus ik zo jazeker de res van de avond onzeker geweest over of het niet stom was wat ik had gezegd, want hij zei niet terug ik vind jou ook leuk oid.

Naja ik moest weer naar huis en eindelijk voor de deur zei hij dat hij mij ook leuk vond en hebben we gezoend. dat was de dag dat we verkering kregen.

Sinds die tijd is het een tijd lang echt knokken voor ons geweest.
Mijn pleegouders gingen scheiden, Lion kreeg de schuld daarvan. het was echt een klote tijd. aan de ene kant houd je zoveel van elkaar dat je onvoorwaardelijk voor elkaar wilt kiezen en aan de andere kant was het zo makkelijk om te zeggen ik wil je niet meer om van het getreiter van me pleegvader af te zijn.

Hij kreeg een auto ongeluk, raakte zijn baan kwijt en had geen huis meer. en dat alles in 1 maand.
het is soms vreslijk zwaar geweest, mar ik wilde hem gewoon niet opgeven.

toen we na 1 jaar nog steeds samen waren, hebben we verlovingsringen gekocht. Hij heeft mij gevraagd en ik heb natuurlijk ja gezegd.
Het zou wel een paar jaar duren voor we gingen trouwen daar niet van, ik was toen 'nog maar' 16 maar het symbool dat wij altijd samen wilden blijven was vor ons het belangrijkst.

*knip knip anders word het helemaal een lang verhaal*

op mijn 18e verjaardag ben ik 'weggelopen' uit het pleeggezin en ben weer thuis gaan wonen.
We besloten te gaan sparen om te gaan samenwonen.

in januari 2002 zijn we gestopt met de pil, we hadden allebei een goed gevoel over de toekomst en durfden de stap te zetten.

mei 2002 testte ik positief en we waren dus zwanger

juni 2002 samenwonen

augustus 2002 getrouwd

januari 2003 bevallen van Ashley Danique

mei 2003 zwanger

december 2003 bevallen van Michelle Aileen.




Wat ons bij elkaar houd?
geen idee het is iets onbeschrijfelijks, dat je na 5 jaar knokken voor elkaar en alles wat je hebt nog steeds van elkaar houd.

We hebben ongeveer dezelfde jeugd gehad (zeker niet de makkelijkste) dezelfde interresse's in grote lijnen.

het belangrijkst vind ik dat je trouw ben aan elkaar, eerlijk in alle opzichten, na elkaar luisterd en elkaar liefhebt en waardeert zoals je partner is.

Het vuur brand in het begin hard en heftig, maar na verloop van tijd word het een waakvlam die af en toe opgestookt moet worden, maar dat het vlammetje blijft branden is het belangrijkst.
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
Levensbeschouwing & Filosofie [godsdienstpsychologie] Waarom geloven?
proycon
50 17-06-2005 08:55
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.