Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 14:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vroeg me dus af of jullie vaak kleding terugbrengen naar de winkel, omdat je het bijvoorbeeld in een opwelling hebt gekocht. Koop je bijvoorbeeld makkelijk iets zonder te passen bij de h&m, omdat je toch je geld terug krijgt en neem je dan ook de moeite om het terug te brengen? Of bewaar jij je miskopen in een hoekje van de kast met labeltjes eraan in de hoop dat tenminste iemand er nog iets aan heeft? Verkoop je je spullen hier of op ebay/ marktplaats???
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2006, 14:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik koop vooral op de markt, (waterlooplein) dus dan kan je niet terugbrengen. Dingen die ik in de winkel koop waar ik niet tevreden mee ben probeer ik eerst aan mijn zusje door te verkopen, als dat niet lukt gaat het vaak in de kast of op marktplaats. Ik breng zelden iets terug.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 14:56
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik koop vaak dingen zonder te passen, meestal past het gewoon. De keren dat het niet past breng ik het gewoon netjes terug en anders geef ik weg aan mn zusje of iemand anders.
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 14:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik breng eigenlijk nooit dingen terug. Meestal heb ik de kaartjes er ook al afgehaald en ik ben best lui. En ik heb een zusje waar ik dingen bij kwijt kan als mn kast vol is.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 14:58
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
hé dit topic doet me een beetje denken aan het men at work topic
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1487344
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:06
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik ben heel erg uitgekookt wat dat betreft. Ik trek prijskaartjes nooit zomaar van kleding maar doe dat zorgvuldig zodat ik dingen nog terug kan brengen Wat ik overigens ook vaak doe. Verder rechtvaardig ik mijn gedrag door het feit dat winkels in Nederland een belachelijk beleid voeren wat betreft retournering. Ik pleit voor een Amerikaans beleid, dat je zonder prijskaartjes en met bon recht geeft op volledige teruggave van het bedrag. En zonder bon krijg je store credit, al naar gelang de staat van het geretourneerde. Daarnaast loopt winkelpersoneel ook in de kleding die ik misschien koop, en dat wordt ook zomaar terug gehangen aan het einde van de dag.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:08
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Ik koop nooit iets wanneer ik zwaar twijfel. Doe ik dat wel of iets past uiteindelijk toch niet zo goed dan ben ik te lui om terug te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:15
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-10-2006 @ 16:08 :
Ik koop nooit iets wanneer ik zwaar twijfel. Doe ik dat wel of iets past uiteindelijk toch niet zo goed dan ben ik te lui om terug te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:17
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik koop niet zo vaak kleding en als ik dat wel doe is dat een hele happening dus dan pas ik ook alles en weet ik ook zeker dat ik er tevreden mee ben. Dus kleding terugbrengen is nooit echt in me opgekomen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:24
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
De gedachte alleen al bezorgt me een zenuwinzinking.
Gelukkig denk ik meestal eerst na voordat ik iets koop
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:27
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ik ben heel erg impulsief als het dingen kopen betreft en dan zit ik weleens met een probleem ja. Dan breng ik het gewoon terug of verkoop ik het online door. Ik heb dit de afgelopen tijd gelukkig weten te voorkomen omdat ik mijn look voor deze winter al bedacht en opgeschreven/getekend heb. Als ik leuke kledingstukken zie moeten ze binnen dat plaatje passen anders moet ik het terugleggen.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:32
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
Citaat:
hellebel schreef op 15-10-2006 @ 16:27 :
Ik ben heel erg impulsief als het dingen kopen betreft en dan zit ik weleens met een probleem ja. Dan breng ik het gewoon terug of verkoop ik het online door. Ik heb dit de afgelopen tijd gelukkig weten te voorkomen omdat ik mijn look voor deze winter al bedacht en opgeschreven/getekend heb. Als ik leuke kledingstukken zie moeten ze binnen dat plaatje passen anders moet ik het terugleggen.
ik zou heel graag één van die tekeningen willen zien. post ze eens
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 15:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik breng nooit iets terug want ik weet uit ervaring hoe schijtirritant dat soort klanten zijn en bovendien is het mijn eigen schuld, had ik maar moeten passen. ik laat ze gewoon lekker rotten in de kast
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:08
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik heb maar 1x iets teruggebracht, toen had ik geen geld meer om te eten HAHA maar verder koop ik iets alleen als ik het heel tof vind of als het zo cheap is dat het toch niet uitmaakt. en anders ben ik gewoon te lui om het terug te brengen.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:14
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik ruil teveel..
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:15
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik breng bijna nooit kleding terug. Ik doe niet aan impulsaankopen namelijk, ben een vreselijke twijfelaar.
Wel had ik een periode dat ik snel (na een paar maanden) uitgekeken was op kleding. Dan verkocht ik het inderdaad door of gaf het aan vrienden.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:15
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik ben ook een impulsieve koper.. Of gewoon te lui om iets in de winkel te passen. Ik kijk dan (vooral dure aankopen) thuis nog eens goed en breng dan ook vaak dingen terug.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 16:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Otis schreef op 15-10-2006 @ 16:08 :
Ik koop nooit iets wanneer ik zwaar twijfel. Doe ik dat wel of iets past uiteindelijk toch niet zo goed dan ben ik te lui om terug te gaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2006, 17:01
Beouty_princes
Avatar van Beouty_princes
Beouty_princes is offline
Ik ruil nooit. Het pasta ltijd!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:11
Verwijderd
ik geef het meestal aan mijn zusje die er altijd erg gelukkig mee is, ookal past het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 17:24
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb misschien 2 keer iets teruggebracht. Soms ben ik het bonnetje kwijt en dan denk ik helaas pindakaas nu moet ik het wel dragen
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:47
Verwijderd
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets terug gebracht heb. al heb ik wel wat kleren die nooit verder zijn gekomen dan twee keer dragen, maarja!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 22:16
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Nee, hoe dan ook niet.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 22:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
botulismf schreef op 15-10-2006 @ 16:17 :
Ik koop niet zo vaak kleding en als ik dat wel doe is dat een hele happening dus dan pas ik ook alles en weet ik ook zeker dat ik er tevreden mee ben. Dus kleding terugbrengen is nooit echt in me opgekomen.
dat dus.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 09:56
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-10-2006 @ 16:47 :
ik breng nooit iets terug want ik weet uit ervaring hoe schijtirritant dat soort klanten zijn en bovendien is het mijn eigen schuld, had ik maar moeten passen. ik laat ze gewoon lekker rotten in de kast
Waarom is dat eigenlijk irritant? Die mensen zijn toch opgeleid om zulke dingen te doen en ze hebben toch zelf voor hun beroep gekozen? Blijkbaar horen ze dit soort dingen leuk te vinden of in ieder geval op de koop toe te nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg! #1891
Dark Phoenix
500 03-12-2013 08:50
De Kantine Wat saai zecho #1674
Noedelhap
500 18-07-2012 15:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden
Verwijderd
39 13-09-2006 19:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Is de winkel in de huidige vorm passé?
sy'rai
57 16-01-2005 22:29
Muziek punk... de eindeloze discussie
idontcare
141 22-06-2003 14:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.