Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 15:44
steefieb
steefieb is offline
Ik ben 16 (bijna 17) en heb nog geen relatie gehad, ook nog geen date, of geen kus. Doe ik iets geks ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2010, 15:44
Verwijderd
Ben je wel eens verliefd geweest, heb je wel eens iemand uitgevraagd, heb je wel eens geprobeerd iemand te kussen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 15:45
steefieb
steefieb is offline
Citaat:
Ben je wel eens verliefd geweest, heb je wel eens iemand uitgevraagd, heb je wel eens geprobeerd iemand te kussen?
Neej
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 15:52
Verwijderd
nouja, als je niets doet is het ook wel normaal dat er niets gebeurt maar zo lang je niet verliefd bent, is het toch ook prima om geen relatie te hebben
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 16:07
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Ik ben 16 (bijna 17) en heb nog geen relatie gehad, ook nog geen date, of geen kus. Doe ik iets geks ofzo?
Normaal hoor.
Ik was op die leeftijd ook nog niemand tegengekomen die ik leuk genoeg vond.
Wees blij, je hoort niet tot de mensen die op hun 16e al half hun school hebben afgelikt of (te) vroeg met seks beginnen.
Gezond van eerst wat volwassenheid te kweken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 16:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Lijkt me nogal wiedes dat dat niet is gebeurt als je nog niet verliefd bent geweest. Dat je bijna 17 bent maakt niks uit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:22
nick1980
nick1980 is offline
Ik was ook 17 toen ik voor het eerst mijn eerste relatie kreeg.. niets om je zorgen over te maken. Het gebeurt of het gebeurt niet. En geloof me: het gebeurt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 20:34
miguel301
Avatar van miguel301
miguel301 is offline
Ik ben nu 25 en heb nog geen relatie gehad, heb namelijk weinig tijd en studies zijn toch net iets belangrijker
__________________
Ad omne opus bonum paratus!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 23:23
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Je doet niets geks. Tegenwoordig is het zo'n must om voor een bepaalde tijd al van alles gedaan te hebben. Iedereen zijn eigen tempo. Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Zelf initiatief nemen helpt dan wel. En uitgaan ook.

@miguel301: persoonlijk geloof ik niet in te weinig tijd. Je bent dan nog niet de juiste persoon tegengekomen, die de moeite waard is om die tijd mee door te brengen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:30
Chantal072
Chantal072 is offline
Maak je niet druk. Het komt allemaal goed. Kijk je bent nu in een fase dat je wilt zoenen/verdergaan/ontdekken.. en naja op dit moment zijn er in jou ogen geen leuke jongens. Bekijk ook de voordelen ervan:

- Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.
- Je hebt onwijs veel tijd voor je vrienden
- Je zit niet de hele tijd aan 'hem' vast.

Het komt vanzelf. Kijk rond, en geniet van het leven. Ga uit. Dan komt er vanzelf wel een jongen op je pad!

Succes ermee. x
Met citaat reageren
Oud 10-07-2010, 22:21
miguel301
Avatar van miguel301
miguel301 is offline
Citaat:
Je doet niets geks. Tegenwoordig is het zo'n must om voor een bepaalde tijd al van alles gedaan te hebben. Iedereen zijn eigen tempo. Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Zelf initiatief nemen helpt dan wel. En uitgaan ook.

@miguel301: persoonlijk geloof ik niet in te weinig tijd. Je bent dan nog niet de juiste persoon tegengekomen, die de moeite waard is om die tijd mee door te brengen.
Hmm, ergens heb je wel gelijk
__________________
Ad omne opus bonum paratus!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2010, 19:24
Gewoon thijs
Avatar van Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Mhh staat 17jaar maar ik ben 16 en soms denk ik van wees blij! is wel fijn gevoel maar het kan SUPER VEEL pijn doen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 08:49
Verwijderd
ben je een jongen of een meisje?
niet dat dat wat uitmaakt ofzo maar dan kan ik me wat beter inleven,
en idd ga uit met vrienden, en als je iemand aardig vind ofzo wees dan ook niet verlegen(om eerlijk te zijn denk ik dat dat in dit geval het grootste probleem is :$)
en als je uitgenodigd word op feestjes ga er dan altijd heen, en organiseer zelf eens een feestje ofzo(natuurlijk wel heel veel mensen uitnodigen), als je veel naar feestjes gaat ontmoet je daar weer vrienden van je vrienden enzo en mss word je daar dan wel weer vrienden mee en leer je nog meer mensen kennen, hoe meer mensen je leert kennen hoe groter de kans is dat je een leuke jongen/meisje ontmoet
ook deelnemen aan activiteiten enzo kan helpen, ga bij een sportclub zoek een bijbaantje, ik denk dat het in jou geval nu heel belangrijk is dat je veel mensen leert kennen,
en natuurlijk is het niets om je voor te schamen!!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 11:37
Xeeby91
Xeeby91 is offline
Ik kreeg ook pas een relatie precies 2 maanden voor ik 17 werd. En had ook nooit gezoend enz. Toen leerde ik de jongen kennen, woonde wel een stukje verder dan ik. Maar hij was alles, perfect. Maar sinds ongeveer 6 weken is t uit en dat doet pijn dan had je toch veel liever geen relatie want verwerken is moeilijk en vechten ervoor ook.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 12:08
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik ben ook 17, heb nog nooit een relatie gehad. Ben daarentegen wel 1, msischien 2 keer, verliefd geweest. Het komt allemaal wel joh.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 14:19
SweetDreams
SweetDreams is offline
Komt vanzelf wel. Het is alleen leuk met iemand waar je echt verliefd op bent. En... jij hebt nog geen gebroken hart gehad, ik wel, al 4 keer, en ik ben 12, waren wel korte relaties. Maar dat is ook niet echt om van te juigen, je kan beter gewoon wachten tot de perfecte persoon er is, die jou ook leuk vind...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2010, 10:05
Miloutchi
Miloutchi is offline
Wees blij! Ik vind het echt naar voor je dat je er zo mee zit, maar je moet er gewoon blij mee zijn. Verkering en al die zeik op jonge leeftijd is gewoon echt niet leuk. We zijn nog jong, de meesten weten helemaal niet wat liefde is.


En ik ben ook 16. Heb ook nog nooit verkering gehad (behalve die domme basisschoolverkeringen) en ik voel me daar prettig bij.

En je moet niet gaan zoeken, maar vinden en je vind pas iemand als je niet zoekt, maar geduldig wacht.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2010, 10:36
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja een verkering kan erg leuk zijn, het ligt helemaal aan jezelf.
Het is niet 'raar', dit vinden sommige mensen maar dat hoef je zelf niet te vinden. Je kunt er wel wat aan doen, maar ik raad je alleen aan dat te doen als je echt verliefd bent, anders is het verloren tijd en moeite.
Laat je niet opdringen dat je buiten de boot valt door jan en alleman die 50 vriendjes/vriendinnetjes hebben gehad.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2010, 00:31
Flierefluiter!!
Flierefluiter!! is offline
Citaat:
Je doet niets geks. Tegenwoordig is het zo'n must om voor een bepaalde tijd al van alles gedaan te hebben. Iedereen zijn eigen tempo. Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Zelf initiatief nemen helpt dan wel. En uitgaan ook.

@miguel301: persoonlijk geloof ik niet in te weinig tijd. Je bent dan nog niet de juiste persoon tegengekomen, die de moeite waard is om die tijd mee door te brengen.
helemaal mee eens ! tewijnig tijd bestaat niet, relaties hoeven helemaal niet veel tijd te kosten, je kunt immers samen doen wat jullie allebij leuk/interresant vinden?!

maaaaaar zolang jij er geen behoefte aan hebt is er toch ook geen haast? ik ben nu 20 en heb op jongere leeftijd (14-18) een aantal hele leuke vriendinnen/relaties gehad en nu al weer een tijdje niet omdat ik echt niemand ken met wie ik een relatie aan wil gaan. ik heb 1x de fout gemaakt gewoon een relatie te nemen met de leuste die ik kende op dat moment, alstublieft maak niet de zelfde fout, want dan worden er 2 mensen ontzettend ongelukkig van de relatie!

doe lekker je ding, en als je der behoefte aan hebt komt het vanzelf! beloofd.
ik ben het wel eens met SiemdeCyper dat als je eenmaal behoefte hebt dat inzet loont!

Laatst gewijzigd op 30-07-2010 om 00:37.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 11:33
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Ik ben nu 25 en heb nog geen relatie gehad, heb namelijk weinig tijd en studies zijn toch net iets belangrijker
nou 25 zou ik toch een beetje laat vinden...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 17:07
marina16
marina16 is offline
Ik ben nu enorm verliefd en hij ook op mij ik ben ook 16 bijna 17 en hij is 23 maar we zitten nog een beetje te praten over onze leeftijde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug
SpeedyMartinos
25 16-12-2015 11:50
Liefde & Relatie Achterneef en achternicht | Geheime relatie |
equalized
13 16-02-2013 13:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje ???
VELOCITY
47 23-01-2003 18:54
Liefde & Relatie 16 + 15: de ware???
FB
22 28-03-2002 19:40
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.