Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2006, 11:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
lol, dat heb ik bij Heerenveen nog wel een keer gedaan toen het uitvak al uitverkocht was. Maar bij Groningen lijkt me dat als Tukker niet zo verstandig
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 08-09-2006, 11:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse - Feyenoord is elk jaar weer drama. Dan zit half Rotjeknor op de tribune
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-09-2006, 12:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2006 @ 12:18 :
bij ons ook, behalve tegen Heracles, Groningen, Ajax, Vitesse, Feyenoord en PSV meen ik
Tegen Ajax en Feyenoord is het gewoon een Ajax- en Feyenoord-tribune
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-09-2006, 12:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2006 @ 12:55 :
lol, dat heb ik bij Heerenveen nog wel een keer gedaan toen het uitvak al uitverkocht was. Maar bij Groningen lijkt me dat als Tukker niet zo verstandig
Ik doe het zelfs bij vitesse-uit. De combi is voor mij enorm onpraktisch, omdat ik in Delft woon en weekend-OV heb.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-09-2006, 12:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-09-2006 @ 12:56 :
Vitesse - Feyenoord is elk jaar weer drama. Dan zit half Rotjeknor op de tribune
ja die debielen gooien vuurwerk in het gezinsvak
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-09-2006, 12:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2006 @ 13:23 :
ja die debielen gooien vuurwerk in het gezinsvak
Gelukkig wordt er bij ons redelijk gecontroleerd. Een beetje vuurwerk is leuk, maar niet bij risicowedstrijden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-09-2006, 12:57
Strever
Strever is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2006 @ 12:55 :
lol, dat heb ik bij Heerenveen nog wel een keer gedaan toen het uitvak al uitverkocht was. Maar bij Groningen lijkt me dat als Tukker niet zo verstandig
Ik kijk wel uit hoor. Als je soms ziet wat voor mensen er allemaal rondlopen Maar ik doe het dit jaar gewoon weer hoor. Ik ga ook wel eens naar Groningen als ze niet tegen Ajax moeten. Dan juich ik natuurlijk voor Groningen
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 08-09-2006, 14:44
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-09-2006 @ 12:56 :
Vitesse - Feyenoord is elk jaar weer drama. Dan zit half Rotjeknor op de tribune
Niet geheel onlogisch met dat beleide van jullie, pff... wat een zootje. Niet dat het bij ons goed geregeld is, maar bij Arnhem is het me toch een partij belabberd
Oud 08-09-2006, 16:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2006 @ 11:29 :
Bij ons is het een gezinstribune, behalve tegen vitesse
Bij ons eigenlijk ook wel, ook veel mensen die ergens gratis kaartjes krijgen. Al moet ik zeggen dat dit seizoen de rest van onze tribune waar het uitvak zich ook bevindt goed gevuld is, waarschijnlijk dus ook met mensen die gewoon voor het kaartje betalen. Het begint weer langzaam te leven...
Vorige seizoenen kregen VVV en Fortuna deze hele tribune voor hun fans, wat ik best nutteloos vind aangezien ze beiden deze tribune nooit volkregen. En wij komen altijd met meer mensen naar hun toe en slechts slechts het normale uitvak tot onze beschikking, waarbij er ook altijd een hoop heisa wordt gemaakt rond de kaartverkoop.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-09-2006, 22:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Even een update: Chris Eagles is een topper

Anyway, vanavond Twente - Roda gezien. Ik vond Twente in de eerste helft eigenlijk helemal niet zo sterk, maar dat ging in de tweede helft alweer een stuk beter. Beide ploegen spelen duidelijk nog onder hun niveau.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-09-2006, 11:15
Bertje B.
Bertje B. is offline
Pff... weer dat laffe *****voetbal gister. Tijd dat die Utrechtse vogels keertje optyft. Als je van NAC al niet kan winnen, moet het dan dalijk wel lukken tegen RKC, PSV en AZ? Dalijk 6 wedstrijden met 0 punten Volgend jaar Telstar in het nieuwe stadion. Een geluk, de SCC's worden dan wel goedkoper
Oud 09-09-2006, 12:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2006 @ 23:40 :
Even een update: Chris Eagles is een topper

Anyway, vanavond Twente - Roda gezien. Ik vond Twente in de eerste helft eigenlijk helemal niet zo sterk, maar dat ging in de tweede helft alweer een stuk beter. Beide ploegen spelen duidelijk nog onder hun niveau.
moah toch niet helemaal mee eens, tweede helft ging boven verwachting. Het team is duidelijk nog aan het zoeken maar er zaten sterke combinaties in en met Oude Kamphuis op het middenveld zie ik er nog steeds een mooi seizoen aankomen. Hoewel we nog steeds zo wisselvallig zijn als de afgelopen 4 jaar
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-09-2006, 13:02
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2006 @ 12:55 :
lol, dat heb ik bij Heerenveen nog wel een keer gedaan toen het uitvak al uitverkocht was. Maar bij Groningen lijkt me dat als Tukker niet zo verstandig
Daar was vorig jaar een hoop gezeik mee, dat er Ajax supporters buiten het uitvak zaten bij Heerenveen. Zelfs in het sta-vak van Nieuw Noord. maar over algemeen kan het bij Heerenveen wel inderdaad.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 09-09-2006, 18:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah, staat dat Aachen-Nord weer bovenaan. Heerenveen moet vanavond dus even winnen.
ADO na 3 wedstrijden nog steeds op 0 punten, dat had ik niet echt verwacht. En het programma na deze wedstrijd is ook niet al te makkelijk. Ik vind ze qua spelersgroep sterker dan vorig jaar, maar het loopt nog niet goed daar.
Twente verwacht ik ook nog wel meer van, zeker nu met Oude Kamphuis en Engelaar in de gelederen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 19:51.
Oud 10-09-2006, 02:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Morgen wordt leuk, Talpa heeft de kinderziektes nog niet weggewerkt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-09-2006, 04:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah, Aachen-Nord nog steeds bovenaan doordat Heerenveen van Excelsior heeft verloren.
Dan maar AZ aanmoedigen morgen (sorry GmB...)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-09-2006, 04:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-09-2006 @ 03:03 :
Morgen wordt leuk, Talpa heeft de kinderziektes nog niet weggewerkt
Talpa
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-09-2006, 11:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dan zou ik ajax aanmoedigen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-09-2006, 13:06
Quay
Quay is offline
PSV ging superlekker, tegen Liverpool-thuis zitten Kluivert en Tardelli en Alex weer bij de selectie en Liverpool heeft met 3-0 verloren ;x
Oud 10-09-2006, 14:20
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
zoo, dat utrecht
Oud 10-09-2006, 15:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kut-Steinsson, had gewoon rood moeten krijgen. Kut-Niedzielan en kut-Barreto, hadden hun 100% doelkans moeten afmaken.

Ze speelden goed. AZ had er echt moeite mee en speelde zowaar counter-voetbal. Bij vlagen was AZ nergens, maar door de dreiging voorin hield NEC toch een beetje in, tot de tweede helft. Eagles erin, die een uitstekende pot speelde. Typisch een Engelse middenvelder, diepgaand, veelzijdig en een uitstekend inzicht.

In principe had NEC minstens een punt moeten pakken, maar AZ counterde scherp en slim en had wat mazzel dat ze er bij NEC niet in wilden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-09-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Quay schreef op 10-09-2006 @ 14:06 :
PSV ging superlekker, tegen Liverpool-thuis zitten Kluivert en Tardelli en Alex weer bij de selectie en Liverpool heeft met 3-0 verloren ;x
Van mijn club, de derby, echt geweldig

Maar op zich weet ik niet of dat zo gunstig is voor PSV, Liverpool blijft natuurlijk gewoon een heel sterke ploeg, en die zullen gebrand zijn om iets recht te zetten...
Oud 10-09-2006, 16:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax makkelijk met 3-0 gewonnen, al had de score nog hoger kunnen uitlopen hoorde ik.
Feyenoord had het moeilijk tegen Sparta, maar toch zijn de eerste punten van dit seizoen binnen. Vier keer gescoord, jammer genoeg scoorde Charisteas niet. Ook Groningen won moeizaam, maja 3 punten zijn 3 punten...
Zo, en Utrecht haalt even uit tegen RKC. Gaat niet lekker in Waalwijk, maar dat komt nog wel goed denk ik.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-09-2006, 16:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-09-2006 @ 17:09 :
Van mijn club, de derby, echt geweldig
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-09-2006, 16:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Liever Everton dan Liverpool
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-09-2006, 19:48
Bertje B.
Bertje B. is offline
"Opvallende" beslissing van de zeisterslaaf: Knol rood (terecht) maar Heitinga die met gestrekt been in komt niet. Tsja, zal mijn mening hierover maar niet geven
Oud 10-09-2006, 19:48
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-09-2006 @ 12:24 :
Aaah, net kaarten gekocht voor Ajax - Vitesse. Kon via een aanbieding bij kruidvat een treinkaartje kopen voor 9,95. Hier kan ik onbeperkt 1 dag in het weekend mee reizen. Altijd handig, ik woon namelijk in Drenthe dan kost een retourtje Amsterdam 35 euro Ik zit trouwens in vak 416, daar heb ik nog nooit gezeten Denk dat Ajax wint met 2-0.
ik zat trouwens ook in 416

en die Knol moeten ze vanavond nog afschieten, 3dubbel rood. En dan nog durven beweren dat Heitinga het ook deed, flikker op
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 10-09-2006, 20:09
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Die overtreding van Heitinga was ook gewoon rood waard.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 10-09-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Bertje B. schreef op 10-09-2006 @ 20:48 :
"Opvallende" beslissing van de zeisterslaaf: Knol rood (terecht) maar Heitinga die met gestrekt been in komt niet. Tsja, zal mijn mening hierover maar niet geven
Een andere topclub had vandaag ook niet te klagen over de arbitrage, Feyenoord kreeg een onterechte penalty mee en onterecht geen penalty tegen!
Oud 10-09-2006, 20:32
Bertje B.
Bertje B. is offline
Voor Excelsior werd er ook eentje makkelijk gegeven dacht ik.
Oud 10-09-2006, 20:57
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
hoe dan ook, al leg je die van Knol en Johnny naast elkaar, is het wel duidelijk dat als knol 'slechts' rood krijgt, dat Johnny dat danniet krijgt, ik vond die overtredingen niet echt in verhouding tot elkaar.
Voortzelfde geld is dalijk kjh 8 weken uitgeschakeld door zo'n aanslag
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 10-09-2006, 21:27
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 10-09-2006 @ 20:48 :
ik zat trouwens ook in 416

en die Knol moeten ze vanavond nog afschieten, 3dubbel rood. En dan nog durven beweren dat Heitinga het ook deed, flikker op
Ja zeker, 416 zat heel relaxt Ja, vieze overtreding van Knol. Die van Heitinga was veel minder erg, en was gewoon geel waard. Jammer dat Ajax er geen 10-0 van gemaakt heeft. Verder een leuke wedstrijd, alleen eind 2e helft iets minder. Huntelaar had er vijf moeten maken man!
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 10-09-2006, 21:42
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 10-09-2006 @ 22:27 :
Ja zeker, 416 zat heel relaxt Ja, vieze overtreding van Knol. Die van Heitinga was veel minder erg, en was gewoon geel waard. Jammer dat Ajax er geen 10-0 van gemaakt heeft. Verder een leuke wedstrijd, alleen eind 2e helft iets minder. Huntelaar had er vijf moeten maken man!
noukzat nie echt relax, steesd dat klote net aan de linkerkant, dus in de rust maar verhuis naar 414
en KJH had er best een stuk of 8 in mogen leggen ja
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 11-09-2006, 17:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat me wel vaker opvalt, was gisteren weer het geval: het door de arbitrage licht bevoordelen van topclubs in wedstrijden tegen "kleinere" clubs. Feyenoord dat een penalty krijgt die geen penalty was, en zelf geluk had dat het geen penalty tegen kreeg. Sparta was trouwens van plan om te vragen aan de KNVB dat Haverkort niet meer op het Kasteel mocht fluiten.

Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-09-2006 @ 17:24 :
Liever Everton dan Liverpool
Offtopic: Waarom eigenlijk?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-09-2006, 18:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-09-2006 @ 18:42 :
Wat me wel vaker opvalt, was gisteren weer het geval: het door de arbitrage licht bevoordelen van topclubs in wedstrijden tegen "kleinere" clubs. Feyenoord dat een penalty krijgt die geen penalty was, en zelf geluk had dat het geen penalty tegen kreeg. Sparta was trouwens van plan om te vragen aan de KNVB dat Haverkort niet meer op het Kasteel mocht fluiten.
Of het écht zo is of niet, AZ heeft gisteren flink mazzel gehad met de arbitrage, ook al liet Talpa dat niet zien

Citaat:
Offtopic: Waarom eigenlijk?
Ik ben al heel lang Manchester United fan en kom ook veel op United-fora en dat soort plekken. Dan groeit dat er een beetje in. Everton heb ik altijd wel een leuk cluppie gevonden, net zoals ik ook iets heb met Leicester City.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-09-2006, 19:22
Bequiristain
Bequiristain is offline
Feyenoord had gisteren inderdaad geluk met de scheids,duidelijk hands en een penalty mee wat volgens mij geen penalty was,de uitslag van 1-4 doet vermoeden dat het een makkie was maar dat was het zeker niet

Heitinga had gewoon ook rood moeten hebben
Oud 12-09-2006, 09:56
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 10-09-2006 @ 22:42 :
noukzat nie echt relax, steesd dat klote net aan de linkerkant, dus in de rust maar verhuis naar 414
en KJH had er best een stuk of 8 in mogen leggen ja
Haha, ik heb helemaal geen last gehad van een net?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 12-09-2006, 22:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-09-2006 @ 19:23 :
Of het écht zo is of niet, AZ heeft gisteren flink mazzel gehad met de arbitrage, ook al liet Talpa dat niet zien
Ik hoorde wel dat Steinsson een grove overtreding heeft gemaakt die ook met rood bestraft kon worden (daarom is hij direct daarna ook weer gewisseld), was dat alleen dat geval of waren er meer situaties waarin ze voordeel hadden wat betreft de arbitrage?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-09-2006, 00:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-09-2006 @ 23:01 :
Ik hoorde wel dat Steinsson een grove overtreding heeft gemaakt die ook met rood bestraft kon worden (daarom is hij direct daarna ook weer gewisseld), was dat alleen dat geval of waren er meer situaties waarin ze voordeel hadden wat betreft de arbitrage?
Ja, er zijn wel meer twijfelmomenten gehad, maar het ging mij vooral om Steinsson. Hij had al geel en maakte een rode-kaart overtreding, maar kreeg niets.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-09-2006, 08:37
Fides
Fides is offline
Mendez zou nog wel de verrassing van dit seizoen kunnen worden. Puik spelertje, vooral aan de bal.
Oud 13-09-2006, 11:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja die viel me ook in positieve zin op, PSV heeft zeker de potentie om uit te groeien tot een topploeg, alleen de vraag is hoe lang dat duurt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-09-2006, 13:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-09-2006 @ 12:49 :
Ja die viel me ook in positieve zin op, PSV heeft zeker de potentie om uit te groeien tot een topploeg, alleen de vraag is hoe lang dat duurt.
Idd, PSV is nu al sterker dan ik had verwacht... Dat middenveld is er zeker niet minder op geworden met die Mendez. Cocu - Simons - Mendez is op dit moment waarschijnlijk het sterkste middenveld in NL.

Het wordt nog spannend tussen Ajax en PSV, en ik hoop gewoon dat onze jonge jongens zich dit jaar al in de strijd om de titel kunnen gaan mengen...
__________________
Zuur...
Oud 13-09-2006, 14:35
Bertje B.
Bertje B. is offline
Dan heb je nog Afellay en Aissatti achter die de hand die nog volop in ontwikkeling zijn.
Oud 13-09-2006, 17:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, ik had PSV eerst wat minder goed ingeschat dan vorig seizoen, maar nu met een paar goede aankopen erbij (Mendez, Salcido, Kluivert) denk ik dat ze misschien nog wel een tijd meekunnen met Ajax en eventueel AZ. Als het tenminste gaat lopen, en daar moet Koeman uiteraard ook deels voor zorgen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-09-2006, 19:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mijn voorspelling was dat Koeman het uitstekend zou gaan doen, ik ben nog steeds vol vertrouwen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-09-2006, 22:29
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-09-2006 @ 14:30 :
Idd, PSV is nu al sterker dan ik had verwacht... Dat middenveld is er zeker niet minder op geworden met die Mendez. Cocu - Simons - Mendez is op dit moment waarschijnlijk het sterkste middenveld in NL.
mwoah. denk et niet. Roger-Gabri-Sneijder. Vind ik op het moment sterker
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 14-09-2006, 09:00
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-09-2006 @ 23:29 :
mwoah. denk et niet. Roger-Gabri-Sneijder. Vind ik op het moment sterker
Haha, idd.. Zeer sterk middenveld
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 14-09-2006, 09:16
Verwijderd
Zowel Roger als Mendez hebben pas anderhalve goede wedstrijd gespeeld, slaat echt nergens op om één van hun bij je beste middenveld te nemen.
Oud 14-09-2006, 09:44
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-09-2006 @ 10:16 :
Zowel Roger als Mendez hebben pas anderhalve goede wedstrijd gespeeld, slaat echt nergens op om één van hun bij je beste middenveld te nemen.
Laat ik mijn stelling anders formuleren:
PSV heeft op dit moment het sterkste middenveld met Cocu - Simons - Mendez.

Ik bedoelde niet dat je van alle clubs in NL een beste middenveld moest samenstellen...
__________________
Zuur...
Oud 14-09-2006, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-09-2006 @ 10:44 :
Laat ik mijn stelling anders formuleren:
PSV heeft op dit moment het sterkste middenveld met Cocu - Simons - Mendez.

Ik bedoelde niet dat je van alle clubs in NL een beste middenveld moest samenstellen...
Dat snap ik, maar dan nog, Mendez heeft pas anderhalve wedstrijd gespeeld

Wel al veel indruk gemaakt, als hij dit kan volhouden en zijn eventuele transfersom al vaststaat, heeft PSV een meesterzet gedaan. Maar ik wacht nog even af.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 4.
Verwijderd
90 30-05-2007 14:42
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
Vrije tijd Katwijk wint van Feyenoord! (1-0)
Strever
9 12-07-2006 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.