Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2006, 17:37
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-09-2006 @ 10:44 :
Laat ik mijn stelling anders formuleren:
PSV heeft op dit moment het sterkste middenveld met Cocu - Simons - Mendez.

Ik bedoelde niet dat je van alle clubs in NL een beste middenveld moest samenstellen...
en toch is Roger-Gabri -Sneijder sterker
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Advertentie
Oud 14-09-2006, 17:47
Verwijderd
Welles-Nietes-Jij bent voor Ajax dus je bent niet objectief-Jij bent tegen Ajax dus jij ook niet-conclusie:

Alleen objectieve, niet clubgebonden-forumers mogen hun oordeel geven. Mr. Oizo en ik zijn de enigen die geen duidelijke favoriet in de Eredivisie hebben, en wij roepen het middenveld Miceli-Brncic-Siahaija tot sterkste van Nederland uit.

Discussie gesloten.
Oud 14-09-2006, 17:52
Verwijderd
Ik vind Zonneveld - Mathijssen - De Graaf ook lang niet zo slecht eigelijk én nog allemaal Nederlanders ook
Oud 14-09-2006, 17:55
Verwijderd
en met als stand ins Petö, van Gessel en Stam is ook het "2de middenveld niet slecht
Oud 14-09-2006, 17:55
Verwijderd
Ik vergeet natuurlijk het gouden trio Cahill-Carsley-Arteta te noemen
Oud 14-09-2006, 18:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-09-2006 @ 18:47 :
Alleen objectieve, niet clubgebonden-forumers mogen hun oordeel geven. Mr. Oizo en ik zijn de enigen die geen duidelijke favoriet in de Eredivisie hebben, en wij roepen het middenveld Miceli-Brncic-Siahaija tot sterkste van Nederland uit.

Discussie gesloten.
Haha.
Vergeet Di Lallo niet, boh dat mannetje kan voetballen.

Anyway, ik weet niet wie in de Eredivisie op dit moment het sterkste middenveld heeft, zowel dat van PSV, Ajax als AZ (laten we die niet vergeten) zijn sterk bezet. Hoe en in welke mate de spelers elkaar specifieke kwaliteiten gaan aanvullen is nog maar de vraag. Het is ook nog te vroeg om te oordelen, omdat Gabri en Roger nieuw bij Ajax, net als Mendez bij PSV. Op dit moment krijg je daar inderdaad een welles-nietes-gedoe van. Laten we maar ff de eerste seizoenshelft afwachten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 16-09-2006, 18:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een zeer slechte competitiestart voor ADO, na 4 wedstrijden 0 punten, en ook nog de wedstrijden tegen PSV en AZ in het vooruitzicht.
Na de wedstrijden zouden de supporters de spelersbus hebben opgewacht, hoe is dat afgelopen eigenlijk?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-09-2006, 11:31
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-09-2006 @ 19:29 :
Een zeer slechte competitiestart voor ADO, na 4 wedstrijden 0 punten, en ook nog de wedstrijden tegen PSV en AZ in het vooruitzicht.
Na de wedstrijden zouden de supporters de spelersbus hebben opgewacht, hoe is dat afgelopen eigenlijk?
Pff... praat me er niet over. Adelaar nam gelijk de route via het uitvak en kon zo in ze dikke wagentje weer lachend naar huis. Alleen Verhoek en Mols kwamen uitleg geven over hoe het nu verder moet. Leuk van die gasten, maar wat heeft Verhoek ermee te maken, die zat geblesseerd aan de kant 4 wedstrijden lang. Excelsior en Heracles blijven punten pakken en dan krijgen we PSV, AZ, Twente, Ajax en Utrecht in het vooruitzicht. Dat worden goedkopere seizoenskaarten en minder combi's volgend seizoen
Oud 17-09-2006, 12:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-09-2006 @ 18:55 :
Ik vergeet natuurlijk het gouden trio Cahill-Carsley-Arteta te noemen
Snoyl-Eagles-Barreto
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-09-2006, 14:00
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
dra-ma-tisch vanmiddag in limboland. Jezus wat was Ajax slecht, hooguit Stekelenburg verdient een voldoende.
Enige troost is, dat feyenoord ook niet gewonnen heeft
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 17-09-2006, 14:01
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
kalinho schreef op 17-09-2006 @ 15:00 :

Enige troost is, dat feyenoord ook niet gewonnen heeft
Inderdaad, als PSV blijft winnen kan Ajax kampioen worden
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 17-09-2006, 15:47
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
kalinho schreef op 17-09-2006 @ 15:00 :
dra-ma-tisch vanmiddag in limboland. Jezus wat was Ajax slecht, hooguit Stekelenburg verdient een voldoende.
Enige troost is, dat feyenoord ook niet gewonnen heeft
Gauw terug dan?
Oud 17-09-2006, 15:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah, verliest Ajax ook nog van dat Aachen-Nord... die doen het goed tot nu toe.
PSV wint van Feyenoord, ze waren vooral de eerste helft een klasse beter heb ik begrepen. Had wel zoiets verwacht.
AZ laat verrassend punten liggen thuis tegen Twente.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-09-2006, 16:35
Strever
Strever is offline
Hele wedstrijd van Ajax helaas gezien. Als Ajax zo speelt, winnen ze niet eens van ADO
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 17-09-2006, 17:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ongelovelijk slappe hap tegen Twente zeg...
Eerst al mazzel dat Luirink geen rood kreeg met die handsbal. En verder was het echt 3x nix in de eerste helft. Ik geloof 6 doelpogingen van Twente (minstens) en max. een halve van AZ.

De tweede helft was stukken beter, maar nog zeker niet top. Dembele viel weer zeer sterk in, en ook Jenner deed goeie dingen. En de rest van het team was een stuk scherper, maar nog zeker niet top.
Arveladze maakte nog goed 1-1, maar dan lopen we weer tegen een onnodig tegendoelpunt aan... (Ik weet bijna zeker dat het buitenspel was, maar goed)
Uiteindelijk mogen we nog blij zijn met de gelijkmaker van Dembele, want we stonden inmiddels met 10 man in het veld na het wegvallen van Luirink.

Alleen de laatste 10 minuten heeft AZ zich van zijn goeie kant laten zien, we mogen dus niet klagen met dat gelijkspel.
__________________
Zuur...
Oud 17-09-2006, 17:10
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 17-09-2006 @ 16:47 :
Gauw terug dan?
Misschien woont ie zelf in 'Limboland' zoals hij dat zo mooi zegt...
__________________
Zuur...
Oud 17-09-2006, 17:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Even de pingel en de goals van AZ:





__________________
Zuur...
Oud 17-09-2006, 19:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het Nederlands arbiterskorps was wel weer in vorm dit weekend

Maargoed, zonde dat we 2 punten verliezen tegen zo'n AZ. Maar het team blijft elke week weer een beetje groeien en dus zie ik het maar positief in. Oude Kamphuis speelt een half uur mee dus als die zijn vorm ook nog krijgt dan wordt het een goed seizoen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-09-2006, 19:25
Bequiristain
Bequiristain is offline
PSV-Feyenoord:
In de beginfase leek het wel of Feyenoord er niet stond,PSV speelde Feyenoord helemaal zoek,het werd 2-0 wat 3-0 had moeten zijn want die goal van Kone had volgens mij niet afgekeurd mogen worden.
PSV liet Feyenoord uiteindelijk terug in de wedstrijd komen,dat was de fout van PSV zelf die de wedstrijd voor de rust al af had moeten maken maar Feyenoord kwam op 2-1 en knokte zich terug in de wedstrijd.
De slotfase was voor de scheidsrechter,niemand zag wat gebeuren,ja Gomez viel over zijn eigen speler,zuivere goal,het bleef dus 2-1
Dan de 2 wel of niet strafschoppen,ik denk dat Ali B zeker wel een penalty had moeten krijgen.
Scheidsrechter maakt dus cruciale fouten in deze topper,spreek dan ook van een blinde Vink
Oud 17-09-2006, 19:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een slechte wedstrijd. Groningen en AZ speel je bij vlagen simpelweg van de mat en tegen Heerenveen creëer je drie kansen. Erg onder de maat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-09-2006, 20:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
de commentator van psv - feyenoord mag best dood.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 17-09-2006, 23:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-09-2006 @ 18:10 :
Misschien woont ie zelf in 'Limboland' zoals hij dat zo mooi zegt...
gewoon de zuid-hollandse randstad hoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 17-09-2006, 23:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 18-09-2006 @ 00:35 :
gewoon de zuid-hollandse randstad hoor
Ok dan... maar waar heb je de wedstrijd dan gekeken? Want Bertje B. dacht blijkbaar dat je in Parkstad te vinden was vanmiddag.
__________________
Zuur...
Oud 18-09-2006, 10:33
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-09-2006 @ 00:48 :
Ok dan... maar waar heb je de wedstrijd dan gekeken? Want Bertje B. dacht blijkbaar dat je in Parkstad te vinden was vanmiddag.
gewoon op me pc, had geen zin om naar de kroeg te gaan +heb ook geen uitkaart
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 18-09-2006, 11:23
Verwijderd
Zonneveld heeft zijn geweldige trap weer teruggevonden
Oud 18-09-2006, 11:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-09-2006 @ 12:23 :
Zonneveld heeft zijn geweldige trap weer teruggevonden
Nou nou, het was een heel aardig doelpunt, maar voor mijn gevoel was het meer "even proberen" dan een geniaal moment
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-09-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-09-2006 @ 12:32 :
Nou nou, het was een heel aardig doelpunt, maar voor mijn gevoel was het meer "even proberen" dan een geniaal moment
Natuurlijk, maar ik denk dat het van die afstand altijd "proberen" is.
Maar de ene heeft er het talent voor om van de 10 er 5 in te jagen, en de ander met geluk 1. Van Mike is het duidelijk dat hij het altijd goed kon, maar na 18 maanden blessureleed is het maar de vraag of dat gevoel weer terugkomt.

En dat bleek wel
Oud 18-09-2006, 11:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-09-2006 @ 12:38 :
Natuurlijk, maar ik denk dat het van die afstand altijd "proberen" is.
Maar de ene heeft er het talent voor om van de 10 er 5 in te jagen, en de ander met geluk 1. Van Mike is het duidelijk dat hij het altijd goed kon, maar na 18 maanden blessureleed is het maar de vraag of dat gevoel weer terugkomt.
Hij kan goed trappen, ja, dat klopt. Maar of het altijd proberen is, waag ik te betwijfelen. Veel afstandsschieters zullen echt precies weten waar ze op willen mikken en die taak ook redelijk vaak naar behoren volbrengen. Als je kijkt naar Sneijder op een training, zie je dat het gewoon bijna altijd lukt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-09-2006, 11:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Timmer is trouwens echt een matige keeper gebleken, dit seizoen. Ik vind dat Feyenoord er in dat opzicht ook al niet op vooruitgegaan is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-09-2006, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-09-2006 @ 12:51 :
Timmer is trouwens echt een matige keeper gebleken, dit seizoen. Ik vind dat Feyenoord er in dat opzicht ook al niet op vooruitgegaan is.
Het is erg opvallend, Feyenoord stond echt lang bekend om zijn goede keepers. Maar ergens een paar jaar geleden is het een beetje mis gegaan, Babos kon de verwachtingen niet waarmaken, Timmer valt plots tegen...
Oud 18-09-2006, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-09-2006 @ 13:09 :
Het is erg opvallend, Feyenoord stond echt lang bekend om zijn goede keepers. Maar ergens een paar jaar geleden is het een beetje mis gegaan, Babos kon de verwachtingen niet waarmaken, Timmer valt plots tegen...
Het ligt ook wel een beetje aan de verdedigende kwaliteiten van de veldspelers, volgens mij.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-09-2006, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-09-2006 @ 14:00 :
Het ligt ook wel een beetje aan de verdedigende kwaliteiten van de veldspelers, volgens mij.
Uiteraard speelt dat ook mee, maar dan nog... Voorheen leken keepers beter te worden bij Feyenoord, maar de laatste tijd lijken ze allemaal het Lurling-syndroom te hebben Babos had bij NAC ook geen topdefensie voor zich. En Aerts deed het redelijk bij RBC, natuurlijk niet goed genoeg voor Feyenoord, maar toch. Bij Feyenoord maakte hij iedere wedstrijd die hij speelde ene blunder, dat kun je moeilijk de verdediging verwijten
Oud 18-09-2006, 13:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-09-2006 @ 14:05 :
Uiteraard speelt dat ook mee, maar dan nog... Voorheen leken keepers beter te worden bij Feyenoord, maar de laatste tijd lijken ze allemaal het Lurling-syndroom te hebben Babos had bij NAC ook geen topdefensie voor zich. En Aerts deed het redelijk bij RBC, natuurlijk niet goed genoeg voor Feyenoord, maar toch. Bij Feyenoord maakte hij iedere wedstrijd die hij speelde ene blunder, dat kun je moeilijk de verdediging verwijten
Tja, je zou het kunnen wijten aan onvoldoende begeleiding. Ik weet niet hoe goed Lodewijks als begeleider van onervaren jongens is, maar je zou van Timmer toch verwachten dat hij dat niet meer nodig heeft. Hoewel ik het overigens geen topkeeper vind en ook nooit heb gevonden. Elke keeper kan wel eens een wedstrijd voor je winnen, hij deed dat te weinig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-09-2006, 13:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-09-2006 @ 13:09 :
Het is erg opvallend, Feyenoord stond echt lang bekend om zijn goede keepers. Maar ergens een paar jaar geleden is het een beetje mis gegaan, Babos kon de verwachtingen niet waarmaken, Timmer valt plots tegen...
Timmer was vorig seizoen al niet zo top meer eerlijk gezegt.
Hij heeft onder Adriaanse 2 uitstekende jaren gekend, maar daarna werd het een stuk minder.

Dus voor mij valt ie niet 'plots' tegen.
__________________
Zuur...
Oud 18-09-2006, 15:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Misschien is Pim Doesburg (toch?) gewoon een hele beroerde keeperstrainer, maar dat kan ik me toch haast niet voorstellen dat keepers zo gigantisch in niveau dalen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-09-2006, 16:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Er schijnt aan Twentse kant trouwens een spandoek te hebben gehangen met SSimon Cziommer met SS en het bijbehorende teken.. Beetje jammer

Dan vind ik het spandoek 'Van Duitse Boer tot voetbalhoer' toch een stukje beter. Ik heb nooit een probleem met Cziommer gehad, het is een prachtige voetballer die altijd 200% knokt. Maar ik was er niet rouwig om toen hij naar Roda vertrok, simpelweg omdat het een veel te dure jongen is gezien zijn rendement (meest blessuregevoelige speler die ik bij Twente gezien heb)

1999/00 FC Twente 3 0 Eredivisie
2000/01 FC Twente 6 1 Eredivisie
2001/02 FC Twente 15 3 Eredivisie
2002/03 FC Twente 31 5 Eredivisie
2003/04 Schalke 04 2 0 Bundesliga
2003/04 FC Twente 13 3 Eredivisie
2004/05 FC Twente 13 1 Eredivisie
2005/06 Schalke 04 0 0 Bundesliga
2005/06 Roda JC 15 8 Eredivisie

Dat is de afgelopen jaren een gemiddelde van zo'n 17 wedstrijden per seizoen (incl. een van 31) , en dat voor een speler die verzekerd is van een basisplaats. Maargoed om terug te komen op het eerste spandoek.. Je zou je er bijna voor gaan schamen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-09-2006, 16:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-09-2006 @ 17:03 :
Er schijnt aan Twentse kant trouwens een spandoek te hebben gehangen met SSimon Cziommer met SS en het bijbehorende teken.. Beetje jammer
Het is me niet opgevallen... Vroegtijdig al weggehaald misschien?
Maar dat soort spandoeken zijn idd onnodig.
__________________
Zuur...
Oud 18-09-2006, 16:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja hij zou voor de wedstrijd op zijn gehouden, en daarna verwijdert
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-09-2006, 16:57
Fides
Fides is offline
Iemand (interesse in) een subleague van VI Competitie Manager 2006-2007?


Ajax is wisselvallig dit jaar.
Oud 18-09-2006, 21:37
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
was vorige week op 410 ook een spandoek als : Kluivert NSB-er, maar dat is ook gelijk weggehaald. Gelukkig. Was toch ff een kippenvelmomentje gisteren met zn rentreee


ohja, en Dit is echt geen penalty hoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 18-09-2006, 23:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ach kom op zeg, een loepzuivere penalty en Alex wist het zelf ook.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 18-09-2006, 23:19
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-09-2006 @ 00:03 :
Ach kom op zeg, een loepzuivere penalty en Alex wist het zelf ook.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-09-2006, 08:05
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
ali b pakt alex eerder en langer beet dan andersom hoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-09-2006, 08:49
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-09-2006 @ 14:08 :
Tja, je zou het kunnen wijten aan onvoldoende begeleiding. Ik weet niet hoe goed Lodewijks als begeleider van onervaren jongens is, maar je zou van Timmer toch verwachten dat hij dat niet meer nodig heeft. Hoewel ik het overigens geen topkeeper vind en ook nooit heb gevonden. Elke keeper kan wel eens een wedstrijd voor je winnen, hij deed dat te weinig.
Lodewijks in de basis gewoon! Die Timmer heb ik altijd al overschat gevonden, net als Maarten Stekelenburg trouwens, wat een prutser. Waarom zitten/zaten die bij het Nederlands elftal?
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 19-09-2006, 09:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
baas schreef op 19-09-2006 @ 09:49 :
Lodewijks in de basis gewoon! Die Timmer heb ik altijd al overschat gevonden, net als Maarten Stekelenburg trouwens, wat een prutser. Waarom zitten/zaten die bij het Nederlands elftal?
Omdat Timmer in zijn AZ periode echt wel stukken beter was dan Lodewijks, en Stekelenburg is de toekomst (of we het nu willen of niet )
__________________
Zuur...
Oud 19-09-2006, 09:16
Verwijderd
Boussabon begint met vasthouden en valt naar mijn mening te gemakkelijk. Hij laat zijn rechterbeen gewoon zwabberen, totaal geen poging de bal te spelen (die hij te ver weg speelde). Ik had een penalty overdreven gevonden, maar hij had gegeven kunnen worden.
Oud 19-09-2006, 09:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-09-2006 @ 10:16 :
Boussabon begint met vasthouden en valt naar mijn mening te gemakkelijk. Hij laat zijn rechterbeen gewoon zwabberen, totaal geen poging de bal te spelen (die hij te ver weg speelde).
Dat lijkt zo. Hij lijkt geen doorgaande beweging te maken, maar die maakt hij weldegelijk, alleen naar de grond. Het vasthouden dat Boussaboun doet is vasthouden dat je altijd ziet bij dit soort situaties, Alex pakt echt na.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-09-2006, 10:14
Fides
Fides is offline
Dit is geen penalty. Vrije trap voor Alex.

De Feyenoord supporters kunnen zich beter bezig houden de Veendam-Feyenoord want ik ze hier nog wel een slippertje maken.
Oud 19-09-2006, 10:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het was mijns inziens geen penalty geweest als hij hem gewoon had laten gaan nadat hij met zijn linkerhand los had gelaten. Maar daarna pakt hij hem gewoon weer met rechts over en als Alex je vast pakt dan kan je weinig stappen meer zetten lijkt me Tja en Boussaboun gaat wat onhandig naar de grond maar dat is geen reden om hem niet te geven.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-09-2006, 18:37
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Ik vind dat Heerenveen een ijzersterk middenveld heeft met:


Pranjic - Alves- Prager- Bosvelt

Buiten de top 3/4 is dit middenveld simpelweg het best.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 4.
Verwijderd
90 30-05-2007 14:42
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
Vrije tijd Katwijk wint van Feyenoord! (1-0)
Strever
9 12-07-2006 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.