Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 17:06
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Als het waar is dat RTL4/De Jury samen een een winnaar uitkiezen, zal de winnaar Hind worden, denk ik, omdat zij de beste is, Idol-potentie heeft, en volgens mij prettig is om mee te werken!
Henk-Jan zegt steeds: Ik moet met de winnaar werken
Moet hij dat ook? Actief zegmaar?
En de anderen ook?
Advertentie
Oud 09-02-2003, 17:11
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Idd, dr stem die niet tot zn recht kwam, dat gevoel had ik ook.
En neej, ik bel niet voor Jim, dat doen de 10jarigen wel voor me

Vind bellen nutteloos. Als hij niet wint, krijgt hij toch wel een contract. En die ene stem van mij maakt toch niets uit . Kost toch alleen maar geld
wahaha ik denk dat de vorige keer iets te veel mensen dachten "de 10jarigen stemmen wel voor me" En toen zat Jim zomaar op de kruk. Ik vind dat hij er trouwens wel uit moet want hij heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisteren en zijn zangkwaliteiten zijn ook niet zo fantastisch
Oud 09-02-2003, 18:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik geloof trouwens niet in dat gedoe van die link van daarstraks, dat een persoon op fok! alles precies weet. Want dan mocht hij dit absoluut niet zeggen en zou hij een probleem krijgen.
En ik vind Jims stem wel mooi

En over musical: beetje stom dat meteen wordt gezegd 'david gaat eruit want die kan niet dat soort liedjes zingen', maar bij nederlandse muziek zong Bas ook Annabel, iets heel anders dan de anderen hadden, dat had ook niemand verwacht denk ik. Dus misschien zijn er liedjes die hem wel goed liggen. Voorspellen is dus een beetje zinloos.
Oud 09-02-2003, 18:43
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik geloof trouwens niet in dat gedoe van die link van daarstraks, dat een persoon op fok! alles precies weet.
En in een andere post van die persoon had ie een hele andere top 5 Gewoon onzin dus.. Er zal misschien gesjoemeld worden met wie er als 2e op de kruk moet om het spannender te maken.. maar degene die de minste stemmen heeft klopt wel denk ik.
Oud 09-02-2003, 18:51
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Volgens mij voelen meisjes zich gewoon aangevallen op hun vrouwelijkheid als ze Marieke zien
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 09-02-2003, 19:33
Deliveran委
Avatar van Deliveran委
Deliveran委 is offline
1 woord : Jamai!
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 09-02-2003, 19:42
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Yay! Marieke is eruit!
*viert feest*

Nate> Ik voel me niet door Marieke aangevallen, ik kan haar stem (en die van Jim) simpelweg geen cd lang aanhoren...
__________________
-If you like Pi鎙 Colada's-
Oud 09-02-2003, 20:38
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Citaat:
Nate schreef:
Volgens mij voelen meisjes zich gewoon aangevallen op hun vrouwelijkheid als ze Marieke zien
dat snap ik niet
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Oud 09-02-2003, 21:14
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
Arwyn schreef:
Yay! Marieke is eruit!
*viert feest*

Nate> Ik voel me niet door Marieke aangevallen, ik kan haar stem (en die van Jim) simpelweg geen cd lang aanhoren...
Maar.... Maar... Ze is lekker! Er... Knap!
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 09-02-2003, 21:43
Verwijderd
Neuh valt best mee...Ze heeft geen uitstraling (en al helemaal niet tijdens het zingen).
Oud 09-02-2003, 22:35
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Neuh valt best mee...Ze heeft geen uitstraling (en al helemaal niet tijdens het zingen).
Ahm, nou ja, dan ligt het vast aan mij

No worries, kwijlen jullie lekker met z'n allen bij Hind
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 10-02-2003, 13:53
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
volgende week musical! yesssss! *is zwaar musical fan* ik wil hind mijn leven is van mij(Elizabeth) horen zingen! k ben iig heel erg benieuwd wat ze allemaal gaan zingen.. hier btw nog ff een verlaat lijstje van zaterdag..

Marieke: al vanaf de eerste zin die ze zong wist ik dat ze eruit zou gaan.. ze was deze week verreweg de slechtste, ook niet echt een goede keuze.. toch hoop ik dat we nog wat van haar gaan horen, omdat ik toch vind dat ze goed kan zingen(beter dan david)en omdat zij en hind de enige zijn van wie ik een cd zou kopen..

Dewi: whehe, k kreeg de hele tijd trek in zuurstokken bij het zien van haar roze maar ze zag er wel ontzettend gaaf uit, en dat leid ook een beetje de aandacht af van het feit dat het eigenlijk niet zo denderend ging.. toch zou ik haar niet op de stoel zetten, gewoon omdat we allemaal weten dat ze veel beter kan, en omdat ze er toch uitzag als een echte ster. En nu niet zeggen 'uiterlijk is niet belangrijk!' want we weten allemaal dat dat wel zo is(Jim..)

Jim: shit hij was gewoon goed hij probeerde overduidelijk zijn vorige optreden goed te maken, en dat lukte wel. toch was het allemaal een beetje twijfelachtig, met dat half dansen enzo, en begint zijn stem echt irritant te worden. het nummer past wel goed bij hem.. ik ben heel erg benieuwd wat hij volgende week gaat doen, iets zegt me dat hij wel eens heel goed kan zijn bij musical..

Hind: mja, iets minder dan normaal, maar die performance maakte een hoop goed, met dat gedoe met die dansers enzo.. k vond btw die kleren niet echt leuk.. maar ze is tochnog steeds mn favoriet, helemaal nu marieke weg is

David: de eerste keer dat ik kippenvel van David kreeg.. hij was deze keer best goed, maar toch mag hij er van mij zo snel mogelijk uit. Het verbaasd me sowieso dat ie zo ver is gekomen! hij is wel goed, maar hij kan gewoon niet tippen aan de anderen, die hebben allemaal net iets meer dan hij.

Jamai: die engelse uitspraak stoorde me niet zo heel erg.. het viel me eigenlijk pas op toen de jury het zei. Het was wat minder dan normaal, maar toch.. het was wel wat teleurstellend, want deze keer doet ie eens wat anders dan die lieve softe nummertjes en dan pakt het niet zo goed uit.. van mij mag ie wel wat vaker swingende nummers doen, kijken of ie het toch wel kan.

Over het algemeen vond ik ze wel goed.. en nu nog ff wat ik ze volgende week graag zou willen horen zingen:
Hind: Mijn leven is van mij lijkt me gaaf, maar das een persoonlijke keus omdat k dat een heel mooi nummer vind. Qua stem zou k zeggen.. big spender ofzo, of all that jazz.
Dewi: jaaa das een open deur natuurlijk, wat kan zij anders zingen dan Mijn pakkie an? dat lijkt me echt geweldig klinken bij haar (voor degenen die die niet kennen: uit Aida) ik hoop echt dat ze dat nummer gaat zingen..
Jim: hmm.. ik zit te denken aan 'er valt een zwarte schaduw' uit Elizabeth, maar dat is een best wel moeilijk nummer en nog eens een duet ook. Toch lijkt het me best leuk bij hem klinken, vooral als hij dan ook die sfeer zou kunnen pakken... het lijkt me wel wat riskant, maar als ie het goed zou doen kan hij een heleboel mensen overtuigen dat ie toch wel goed kan zingen.. daar ben k zelf ook nog niet overtuigd van namelijk.. ik denk trouwens niet dat ie dat nummer gaat doen.
Jamai: als ze Moulin Rouge ook als musical zien, zou ik als ik hem was een nummer daaruit doen, namelijk Your Song. volgens mij past dat echt goed bij hem!
David: hmm, moeilijk.. nee sorry David voor jou kan ik echt niks verzinnen +_+ nu is het trouwens helemaal jammer dat Marieke eruit is, haar had ik graag een musical nummer willen horen zingen.. bijvoorbeeld 'ik ben een vrouw' uit de drie musketiers..

eeniweej, k ben erg benieuwd naar volgende week *heeft er nu al zin in*
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 10-02-2003, 19:21
xx
xx is offline
ik hoop dat hind volgende week memories van 'cats' gaat zingen!!! maar misschien doet ze wel iets van fame dat kan ook.



xx
Oud 10-02-2003, 19:30
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
jaaaa, memory daar dacht ik ook nog aan.. lijkt me ook wel gaaf voor haar, hoewel me dat ook wel wat voor marieke leek..maja, hind kan gewoon alles zingen!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 10-02-2003, 19:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
blablablablabla
Oud 10-02-2003, 23:16
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
ojee:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26085

Hmz.. ik vind het wel fout van Fok! dat ze geruchten tussen het nieuws zetten, maar ben wel benieuwd naar de reactie van HMG
Oud 11-02-2003, 09:34
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Beter gaat iemand morgen wat uit "Carmen" zingen. Ah nee, zal wel weer te moeilijk zijn. Maja wie het aandurft daar heb ik sowieso al bewondering voor (HIND)
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 11-02-2003, 09:38
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Morgen? :+
Oud 12-02-2003, 15:34
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Sven schreef:
ojee:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26085

Hmz.. ik vind het wel fout van Fok! dat ze geruchten tussen het nieuws zetten, maar ben wel benieuwd naar de reactie van HMG
Ze zetten er duidelijk bij dat het om geruchten gaan, dus why is het fout?
__________________
I'll find you.
Oud 13-02-2003, 10:26
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
uh.. het had er gewoon helemaal niet moeten staan. Fok heeft best een grote invloed, heel veel bezoekers per dag.. vind het meer machtsmisbruik omdat paar mensen daar toevallig anti-idols zijn..
Oud 13-02-2003, 10:32
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
FOK!=KUT

rechtse zooi daar, en heel veel mensen die standaard heel erg anti-soap/idols zijn
ik geloof eigenlijk best wel dat het allemaal echt is!! de reactie van de HMG op deze geruchten was best goed!
Oud 13-02-2003, 10:49
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik hoop echt dat die irritante jamai dr snel uit is. Ik kan die kop gewoon niet uitstaan, ja hij kan zingen maar tis gewoon niet leuk om naar te kijken, "meneer ik wil grappig zijn". Ik vond David echt heel goed de laatste keer, toch wel de beste hoewel ik dat normaal niet vindt. Jim is onsportief. Hind en Dewi zijn dan toch wel de beste.......


Maar das mijn meing
Oud 13-02-2003, 11:26
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Mijn verwachtingen. Top 5. Wie er het eerste uit gaat staat op nr 5.

1. Jim
2. Jamai
3. Hind
4. David
5. Dewie

Niet dat ik het er mee eens ben hoor.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 13-02-2003, 12:24
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Pff.. nu staat zelfs in de telegraaf een artikel gebaseerd op posts van iemand van het fok forum! Dat slaat toch helemaal nergens meer op....

www.telegraaf.nl
Oud 13-02-2003, 12:32
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Mijn verwachtingen. Top 5. Wie er het eerste uit gaat staat op nr 5.

1. Jim
2. Jamai
3. Hind
4. David
5. Dewie

Niet dat ik het er mee eens ben hoor.
Gelukkig maar, dat je het niet eens bent. Jamai is niet eens goed, ik snap niet wat iedereen in hem ziet...
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Oud 13-02-2003, 13:06
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
mijn verwachting van mensen die eruitgaan (1 is de winnaar, 5 gaat er komende zaterdag uit):

1 Hind
2 Jim
3 Jamai
4 Dewi
5 David

en wat ik hoop:

1 Hind
2 David
3 Dewi
4 Jamai
5 Jim
Oud 13-02-2003, 13:32
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
ik heb van mijn zus gehoord (en die had het weer op de radio gehoord) dat de winnaar inderdaad al bekend is. Bij dat radiostation (kweenie welke) hadden ze gehoord dat de demo was ingezongen door een vrouw, de winnaar moest dus sowieso al een vrouw zijn. Toen kregen ze een mailtje van het bedrijf dat het vuurwerk voor de eindshow maakte en die zeiden dat de naam van de winnaar in vuurwerk kwam te staan en dus allang aan hun bekend was gemaakt, omdat ze dat vuurwerk moeten maken.Volgens hun is de winnaar Hind.
Je weet dus niet of je dit moet geloven of niet. Het kan natuurlijk net zo goed een publiciteitsstunt zijn ofzo.
__________________
*
Oud 13-02-2003, 14:21
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
fairyangel schreef:
ik heb van mijn zus gehoord (en die had het weer op de radio gehoord) dat de winnaar inderdaad al bekend is. Bij dat radiostation (kweenie welke) hadden ze gehoord dat de demo was ingezongen door een vrouw, de winnaar moest dus sowieso al een vrouw zijn. Toen kregen ze een mailtje van het bedrijf dat het vuurwerk voor de eindshow maakte en die zeiden dat de naam van de winnaar in vuurwerk kwam te staan en dus allang aan hun bekend was gemaakt, omdat ze dat vuurwerk moeten maken.Volgens hun is de winnaar Hind.
Je weet dus niet of je dit moet geloven of niet. Het kan natuurlijk net zo goed een publiciteitsstunt zijn ofzo.
Dat is echt onzin, al die geruchten zijn gebaseerd op het fok.nl forum En geloof me, dat is geen betrouwbare bron
De telegraaf gebruikt zelfs quotes van het forum in hun artikel

Verder is het thema trouwens niet musicals, maar Love Songs... dat zei Marieke op de radio
Oud 13-02-2003, 14:23
fairyangel
Avatar van fairyangel
fairyangel is offline
He bah, ik hoop niet dat ze dan allemaal van die rustige/zeikerige love songs gaan zingen
__________________
*
Oud 13-02-2003, 14:38
dhaijtema
dhaijtema is offline
Hoi, Voor een reportage in Het Parool, zijn we op zoek naar een groep scholieren uit Amsterdam, die aanstaande zaterdag naar het programma Idols kijkt. Het liefst een groep die dit regelmatig doet. Zouden jullie zo snel mogelijk contact met mij op willen nemen? Bedankt
Dominique Haijtema
06-24556698
Oud 13-02-2003, 15:03
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
dhaijtema schreef:
Hoi, Voor een reportage in Het Parool, zijn we op zoek naar een groep scholieren uit Amsterdam, die aanstaande zaterdag naar het programma Idols kijkt. Het liefst een groep die dit regelmatig doet. Zouden jullie zo snel mogelijk contact met mij op willen nemen? Bedankt
Dominique Haijtema
06-24556698
Oud 13-02-2003, 17:03
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik weet niet meer wie (heb geen zin om het op te zoeken), maar iemand had hier gepost dat zaterdag het thema Musical is.
Vanmorgen was Marieke op de radio en die zei dat ze liefdesliedjes gaan doen omdat het morgen valentijnsdag is.
Best jammer, musical is veel leuker...
Oud 13-02-2003, 17:13
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ik weet niet meer wie (heb geen zin om het op te zoeken), maar iemand had hier gepost dat zaterdag het thema Musical is.
Vanmorgen was Marieke op de radio en die zei dat ze liefdesliedjes gaan doen omdat het morgen valentijnsdag is.
Best jammer, musical is veel leuker...
Wat fucked up!
Oud 13-02-2003, 19:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Evito schreef:
Wat fucked up!
idd, met musical ga je pas echt zien wie dr bovenuit gaan springen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-02-2003, 19:23
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
dhaijtema schreef:
Hoi, Voor een reportage in Het Parool, zijn we op zoek naar een groep scholieren uit Amsterdam, die aanstaande zaterdag naar het programma Idols kijkt. Het liefst een groep die dit regelmatig doet. Zouden jullie zo snel mogelijk contact met mij op willen nemen? Bedankt
Dominique Haijtema
06-24556698
en jij bent een vent? dominique?
Oud 14-02-2003, 12:30
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
shit hee, geen musical??? baaaaalen..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 14-02-2003, 15:11
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Beter dat ze geen musicals doen !!! Dat is echt een van de domste onderwerpen Lovesongs is ook niet echt fantastisch, maar iig wel beter dan MUSICAL!
Oud 15-02-2003, 16:11
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Whaha, Zosja treedt vanavond op met haar band, ergens bij een feestje van een collega van mijn ma, en daar gaan mijn ouders heen
Oud 15-02-2003, 16:14
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Musical zou gewoon stom zijn! in de auditieronde werden mensen gekraakt omdat ze een musical liedje deden! zoals die ene lesbo "wat een sukkels zeg" die ging janken, tegen haar zeiden ze dat ze wel kon zingen, maar dat beter in een musical kon doen.... en dan nu opeens een thema als musical...lekker lullig voor die mensen...beter dat dat thema niet doorgaat.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 15-02-2003, 16:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
zus en zo schreef:
Musical zou gewoon stom zijn! in de auditieronde werden mensen gekraakt omdat ze een musical liedje deden! zoals die ene lesbo "wat een sukkels zeg" die ging janken, tegen haar zeiden ze dat ze wel kon zingen, maar dat beter in een musical kon doen.... en dan nu opeens een thema als musical...lekker lullig voor die mensen...beter dat dat thema niet doorgaat.
zo zat dat helemaal niet, ze vonden van haar gewoon dat ze een stem had voor musicals, en niet voor gewoon. had niets met het nummer te maken.
Oud 15-02-2003, 16:42
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
zo zat dat helemaal niet, ze vonden van haar gewoon dat ze een stem had voor musicals, en niet voor gewoon. had niets met het nummer te maken.
dan is een stem voor musical dus niet goed genoeg...waarom moeten moeten de 'idols' dan musical gaan zingen...is dan toch geen kwaliteit?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 15-02-2003, 17:11
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Ik denk dat Hind of Jamai gaat winnen
t maakt mij verder niet zoveel uit wie dr wint,
hind vind ik idd een beetje arrogant, jamai vind ik niet echt een idool, jim kan niet prachtig zingen, en dewi en david.. ja ach, ik gun het ze allemaal wel, en degene die eruit gaan krijgen vast wel een ander platencontract aangeboden
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Oud 15-02-2003, 17:12
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
De thema's moeten wel te maken hebben met 'popidool'
Musicalmuziek heeft niks met popmuziek te maken
Maarja...iig blijft musical een dom thema
Oud 15-02-2003, 17:58
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
ik dacht ook dat het thema 'ballads' zou worden
ivm valentijnsdag
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Oud 15-02-2003, 18:07
Amidala
Avatar van Amidala
Amidala is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef:
ik dacht ook dat het thema 'ballads' zou worden
ivm valentijnsdag
De Telegraaf is het helemaal met je eens
Het tema voor vanaaf is 'Lovesongs'.
Oud 15-02-2003, 18:19
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik heb op het internet gelezen dat een man die bij idols werkt (en alle stemmen bij elkaar moet tellen) zegt dat idols ontzettend nep is

het blijkt dus dat Jim minder stemmen had dan Marieke had vorige week, maar dat ze die stemmen zo omgedraaid hebben dat Jim niet op de stoel hoefde, en Dewi wel, zodat extra veel mensen op dewi zullen gaan stemmen volgende keer.

hij zei OOK dat de vuurwerkletters voor HIND al waren besteld, en dat het dus al afgesproken is dat zij de winnarres wordt wat de stemmen ook zeggen

volgens die man zal het de komende weken zo gaan
vanavond gaan david eruit
de week daarna dewi
de week daarna jim
en de finale is tussen Jamai en Hind,
en hind wint.

ik ben benieuwd of die man gelijk heeft. Als het dus gaat zoals hij verspeld heeft betekent het dus dat idols NEP is en dat onze stemmen alleen een manier van geld opbrengen is en niets uitmaakt voor het eindresultaat.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 15-02-2003, 18:22
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
Ik heb op het internet gelezen
En alles op inderdaad is waar...

Citaat:

betekent het dus dat idols NEP is en dat onze stemmen alleen een manier van geld opbrengen is en niets uitmaakt voor het eindresultaat.
onze?
jullie
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 15-02-2003, 18:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
De thema's moeten wel te maken hebben met 'popidool'
Musicalmuziek heeft niks met popmuziek te maken
Maarja...iig blijft musical een dom thema
Neej, nederlandstalig met bas die annabel gaat zingen, das lekker
Oud 15-02-2003, 18:42
scala
scala is offline
Musical zou juist koel zijn het eist veel meer van je stem dan gewone popmuziek...het laat een hele andere kant zien van het zingen op zich het is veel meer verhalender, gevarieerder en meer uithalen. Ik vind valentijnliedjes wel afgezaagd, eerlijk gezegd.
Maar misschien kunnen de kandidaten gewoon geen musical zingen
Oud 15-02-2003, 21:09
Verwijderd
Persoonlijk vond ik Jim het slechtst...En Hind het best
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 3 online
idols3online
7 20-12-2005 17:27
Seksualiteit Idols 3 online
idols3online
5 20-12-2005 17:26
Lifestyle Idols 3 online
idols3online
2 20-12-2005 16:02
Muziek Idols 3 online
idols3online
1 20-12-2005 15:59
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Moet er een nieuwe idols komen of niet
Kaydee
21 12-05-2004 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.