Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2003, 20:10
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Nu krijgen we dus weer het maandenlang durende gezeur van Laura inc.
Advertentie
Oud 20-02-2003, 20:13
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Blah. Daantje moet een pijnlijke dood sterven. Janine moet een zenuwinzinking krijgen. Charlie moet verkracht worden. Isabella moet zich gewillig als seksspeeltje door Ludo laten misbruiken!
Oud 20-02-2003, 20:46
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Blah. Daantje moet een pijnlijke dood sterven. Janine moet een zenuwinzinking krijgen. Charlie moet verkracht worden. Isabella moet zich gewillig als seksspeeltje door Ludo laten misbruiken!


Is dat niet een beetje té extreem voor een soap ?

Maja, aan de andere kant wel veel leuker dan dit gezeik wat nu aan de gang is.... :/
Oud 20-02-2003, 20:49
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Nee, das vet koel. Ik wil dat Charlie verkracht wordt door Robert en dat ze huilend met een uitgescheurde aars waar nog sperma uitstroomt op de grond ligt, bloedend, terwijl Robert boven zijn handen wast. Dan wil ik dat Jef binnenkomt en Charlie prompt in haar reet pakt. Maar dan moet Robert beneden komen en dan ziet Jef hem en dan slaat, schopt en martelt Jef hem, en snijdt zijn ballen eraf. Dan voert ie Robert aan de vissen!
Oud 20-02-2003, 22:22
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Nee, das vet koel. Ik wil dat Charlie verkracht wordt door Robert en dat ze huilend met een uitgescheurde aars waar nog sperma uitstroomt op de grond ligt, bloedend, terwijl Robert boven zijn handen wast. Dan wil ik dat Jef binnenkomt en Charlie prompt in haar reet pakt. Maar dan moet Robert beneden komen en dan ziet Jef hem en dan slaat, schopt en martelt Jef hem, en snijdt zijn ballen eraf. Dan voert ie Robert aan de vissen!
Geen spoilers graag...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 21-02-2003, 06:35
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Geen spoilers graag...
Oud 21-02-2003, 19:35
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
wat een verrassing

achterlijke daantje en dennis...laat ze nou eens weg gaan...

robert moet weer de heldhaftige vader uithangen...bla....
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 21-02-2003, 19:37
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
nu is het zeker (wat in die spoiler stond), barbara zei tegen valerie: je wilt charlie terug, je wilt je dochter terug
Oud 21-02-2003, 20:22
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
*~Volgende Week~*

Maandag 24 februari
Remco onderbreekt een romantisch samenzijn tussen Janine en Simon. Stefano probeert Ludo te betrekken in de organisatie van een expositie. Het verleden begint Barbara te achtervolgen. Stefano denkt dat Janine de enige is die een doorbraak bij Ludo zou kunnen bewerkstelligen.

Dinsdag 25 februari
Tony laat Yasmin de volgende stap zetten in het oplichten van Ludo. Remco is stikjaloers op Simon. Stefano vindt dat Benjamins schilderijen eigenlijk op de expositie thuishoren. Dennis en Daantje plannen hun wereldreis.

Woensdag 26 februari
Isabella en Ludo worden steeds vertrouwelijker met elkaar. Milan is er fel op tegen dat Daantje zo lang met Dennis op reis gaat en wil dat zij hier blijft. Valerie wil met het reclamebureau Alberts & Alberts in zee, maar Jef wil niet dat Barbara erachter komt dat hij voor haar zus gaat werken.

Donderdag 27 februari
Charlie vlucht het ouderlijk huis uit na een hoogopgelopen conflict met Barbara. Yasmin wordt betrapt met gestolen papieren van Ludo. Isabella wordt gedwongen voor zichzelf te kiezen.

Vrijdag 28 februari
Remco vindt dat Janine het spel rond Simon verder moet spelen, alleen zo kan hij dichtbij haar zijn. Milan ontdekt dat Laura liegt over haar zwangerschap. Tony beschuldigt Yasmin ervan zijn plannen opzettelijk te willen saboteren.
__________________
________________
Oud 21-02-2003, 20:58
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Wordt dus een aardig weekje
Oud 21-02-2003, 21:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
jezus, dat van charlie en valerie was té voorspelbaar.
maar volgens mij is ze niet de moeder van morris hoor.
ik bedoel: barbara is ouder dan Valerie en ze hadden elkaar voor het laatst gezien toen ze 16 waren. Dan was Valerie dus 16 toen ze Charlie kreeg en moest ze iets van 13/14 zijn geweest toen ze Morris kreeg
Oh ja, Barbara kan wel zwanger worden (dus 't lag aan jef) want ze heeft ook ooit een abortus gehad.

en die reactie van Charlie vonk juist achtelijk. Je maakt het toch niet uit omdat je vriend naar een voetbal wedstrijd is geweest?!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-02-2003, 22:17
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
linda85 schreef:
jezus, dat van charlie en valerie was té voorspelbaar.
maar volgens mij is ze niet de moeder van morris hoor.
ik bedoel: barbara is ouder dan Valerie en ze hadden elkaar voor het laatst gezien toen ze 16 waren. Dan was Valerie dus 16 toen ze Charlie kreeg en moest ze iets van 13/14 zijn geweest toen ze Morris kreeg
Oh ja, Barbara kan wel zwanger worden (dus 't lag aan jef) want ze heeft ook ooit een abortus gehad.

en die reactie van Charlie vonk juist achtelijk. Je maakt het toch niet uit omdat je vriend naar een voetbal wedstrijd is geweest?!
misschien is morris gewoon wel van barbara...
charlie was niet boos omdat hij naar een voetbal wedstrijd ging, ze was boos omdat hij tegen haar heeft GELOGEN. dat is zeer ernstig in een relatie...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 22-02-2003, 07:29
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Jup, het is dus waar. Ik had het zelf nie kunnen bedenken, maar tis wel zo. Ik vind t nie leuk. Arme Charlie! En nu is Barbara dus eigenlijk ook evil
__________________
I'll find you.
Oud 22-02-2003, 08:01
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
*Wat er nu speelt tussen ludo en isabella vind ik wel interessant ik hoop dat ze wat krijgen...
en ik vind het wel gaar als valerie ook WEET dat charlie haar dochter is, want verleden week maakte ze de opmerking: Ik wil je niet kennen ofzp tegen charlie *
Oud 22-02-2003, 08:42
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
linda85 schreef:

Oh ja, Barbara kan wel zwanger worden (dus 't lag aan jef) want ze heeft ook ooit een abortus gehad.
barbara en jef probeerden vroeger de hele tijd om een kindje te krijgen, en toen dat na 2498721319237x niet lukte gingen ze zich laten onderzoeken. Barbara werd toen de hele tijd pissed op jef, omdat ze dacht dat het aan hem lag, maar uiteindelijk bleek het toch aan barbara zelf te liggen.

(of ben ik nu in de war met een ander stelletje )
Oud 22-02-2003, 09:23
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef:
en ik vind het wel gaar als valerie ook WEET dat charlie haar dochter is, want verleden week maakte ze de opmerking: Ik wil je niet kennen ofzp tegen charlie *
hoezo zou ze dat niet weten??? je weet het toch als je een kind baart! zou wel dom zijn als ze zelf niet wist dat ze een dochter had...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 22-02-2003, 10:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef:
misschien is morris gewoon wel van barbara...
charlie was niet boos omdat hij naar een voetbal wedstrijd ging, ze was boos omdat hij tegen haar heeft GELOGEN. dat is zeer ernstig in een relatie...
dat van morris probeerde ik dus ook uit te leggen, omdat hier meerdere keren werd voorspeld dat charlie en morris van valerie zouden zijn en imho dus alleen charlie van valerie kan zijn.
maar die post over dat barbara eerst boos was op jef en vervolgens zelf onvruchtbaar bleek te zijn, maakt het er niet duidelijker op (ik kan me overigens wel zoiets herinneren, maar weet het niet precies meer).

En wat betreft Charlie: jaja, ik snap dat ze boos is omdat ie gelogen heeft, maar zij ging zo door met zeiken over dat voetballen... 't is verschrikkelijk irritant om met iemand voetbal te kijken die het eigenlijk haat, dus ik ben het eigenlijk wel met Milan eens en snap wel dat ie daarvoor moest liegen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-02-2003, 10:08
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Tis maar een soap hoor !!

Waar maak je je eigenlijk druk om
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Oud 22-02-2003, 10:56
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Ik vind dat Janine Remco moet pakken... die simon is maar een saaie dokus..
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 22-02-2003, 15:29
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
hoezo zou ze dat niet weten??? je weet het toch als je een kind baart! zou wel dom zijn als ze zelf niet wist dat ze een dochter had...
*Ja ik schreef het even verkeerd op, ik bedoelde dat als het haar dochter is snap ik niet dat ze zo tegen haar doet...*
Oud 22-02-2003, 16:15
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef:
*Ja ik schreef het even verkeerd op, ik bedoelde dat als het haar dochter is snap ik niet dat ze zo tegen haar doet...*
dat zal wel met die afspraak van vroeger te maken hebben he..
__________________
________________
Oud 22-02-2003, 16:32
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
dat zal wel met die afspraak van vroeger te maken hebben he..
*ja! ... maar dan nog.... vind ik het raar*
Oud 22-02-2003, 20:46
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Het word steeds saaier
__________________
Guess who's back
Oud 22-02-2003, 23:35
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Ik vind dat Janine Remco moet pakken... die simon is maar een saaie dokus..
Toe nou, die Simon is niet lelijk

Weet iemand wanneer Laura eruit gaat? Ik word niet goed van dat mens.
Oud 22-02-2003, 23:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Tis maar een soap hoor !!

Waar maak je je eigenlijk druk om
haha, weet ik wel hoor

kan er alleen niet zo goed tegen als iets niet klopt.
die tekstschrijvers kunnen daar toch ook wel aan denken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-02-2003, 21:22
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
oehoe!! Janine en Simon... Wel cool en waarom moet nu die Ester weer komen? Ja soap ik weet het...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 25-02-2003, 10:20
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
marlies schreef:
oehoe!! Janine en Simon... Wel cool en waarom moet nu die Ester weer komen? Ja soap ik weet het...
die Esther moet juist binnen komen, en als ik janine was zou ik mn blouse helemaal open doen en uitgeput op dat bed gaan liggen dan is simon zo weer van haar
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 25-02-2003, 14:03
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Iemand enig idee ofdat Ludo en Janine weer bij elkaar komen? Dat heb ik liever eigenlijk dan dat ze met Simon aan het aanklooien is. Die Simon is trouwens wel een ontzettende klootzak.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 25-02-2003, 14:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef:
die Esther moet juist binnen komen, en als ik janine was zou ik mn blouse helemaal open doen en uitgeput op dat bed gaan liggen dan is simon zo weer van haar
nee joh, dan zitten we de komende periode met simon opgescheept. Nee, laat hem maar lekker trouwen met die Esther en snel weer naar één of ander Postkrediet-eilandje verhuizen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-02-2003, 16:05
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
linda85 schreef:
nee joh, dan zitten we de komende periode met simon opgescheept. Nee, laat hem maar lekker trouwen met die Esther en snel weer naar één of ander Postkrediet-eilandje verhuizen
Bedankt voor dit advies!!
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 25-02-2003, 16:29
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Janine gaat met ludo, simon met esther, barbara met remco en jef met isabella, dan is iedereen weer gelukkig
Oud 25-02-2003, 16:30
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Janine gaat met ludo, simon met esther, barbara met remco en jef met isabella, dan is iedereen weer gelukkig
Eigenlijk wel..
Oud 25-02-2003, 20:22
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
volgens mij he, heeft laura een facelift ofzo gehad..
__________________
________________
Oud 25-02-2003, 21:04
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
volgens mij he, heeft laura een facelift ofzo gehad..
Dat mens heeft een verlopen kop zeg, niet normaal meer
Oud 25-02-2003, 21:10
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Dat mens heeft een verlopen kop zeg, niet normaal meer
mjah eerst hing het allemaal naar beneden..
maar vandaag toen ze op der werk was zag het er allemaal wat "strakker" uit..

of lijkt dat nou maar zo?
__________________
________________
Oud 25-02-2003, 21:14
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik weet niet, haar hoofd is toch een en al rimpel....mij is niks opgevallen
Oud 25-02-2003, 21:30
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
nouja, moeten jullie morgen maar eens op letten dan..
__________________
________________
Oud 26-02-2003, 07:22
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ja, ze had opeens zo'n glimmende huid, best eng
Oud 26-02-2003, 13:48
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
mjah eerst hing het allemaal naar beneden..
maar vandaag toen ze op der werk was zag het er allemaal wat "strakker" uit..

of lijkt dat nou maar zo?
Ik ga dr es op letten vanavond . T zou misschien ook wel helpen als dr haar een keertje 'normaal' zou zitten, dat zit t nl ook niet (vind ik )
Oud 26-02-2003, 19:47
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
mjah eerst hing het allemaal naar beneden..
maar vandaag toen ze op der werk was zag het er allemaal wat "strakker" uit..

of lijkt dat nou maar zo?
Jaaaaa, het zag er idd strakker uit
Oud 26-02-2003, 20:02
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
M*girl schreef:
Jaaaaa, het zag er idd strakker uit
haha..

Barbara is wel een beetje té overdreven bezig hoor, en die klap was ook wel erg nep..
__________________
________________
Oud 28-02-2003, 12:23
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
up
__________________
________________
Oud 28-02-2003, 14:42
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Argh, dat van Yasmin is echt saaaii! Toni is echt irritant, hij belooft vanalles maar het gebeurt toch niet.

En Ludo doet opeens heel aardig tegen Isabella. Beetje raar stelletje

Daantje&Dennis zijn walgelijk!

Eigenlijk vind ik op dit moment alleen Milan en Charlie leuk
__________________
I'll find you.
Oud 28-02-2003, 14:45
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ach jah.. die verhaallijn over Tony loopt iets te lang door.. Alsjeblieft maak er een einde aan.. Letterlijk of figuurlijk vind et allebei best...
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Oud 28-02-2003, 20:52
scala
scala is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Ach jah.. die verhaallijn over Tony loopt iets te lang door.. Alsjeblieft maak er een einde aan.. Letterlijk of figuurlijk vind et allebei best...
whaha

ow en daantje en dennis zijn idd walgelijk(fijn woord hiervoor) wat een gezeik over die wereldreis, ga in godsnaam
Oud 28-02-2003, 20:55
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ja idd, maar nu daantje weet dat laura nog steeds zwanger is, gaat ze vast twijfelen.
Oud 28-02-2003, 21:01
scala
scala is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Ja idd, maar nu daantje weet dat laura nog steeds zwanger is, gaat ze vast twijfelen.
ow weet ze dat? ik heb 't vanavond nl niet gezien
Oud 01-03-2003, 11:13
Pla
Pla is offline
Die Isabella is weer compleet aan het doordraaien
__________________
duss..
Oud 01-03-2003, 11:21
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Milan is echt lomp, hij denkt dat ie alles kan maken.

Ludo blijft m'n favoriet...'k wil dat hij weer met Janine krijgt. 'k vond ze echt een leuk stelletje Simon is toch maar een paardelul. En Remko, tja, misschien kan die over een paar jaar iets met Nina beginnen ofzo.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 01-03-2003, 13:19
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
*~Volgende Week ~*

Maandag 3 maart
Benjamin heeft grote angst zijn schilderijen te exposeren. Isabella stort zich op Ludo om haar eigen problemen niet onder ogen te hoeven zien. Barbara vindt dat Valerie schuldig is aan het weglopen van Charlie. Ludo laat Stefano weten dat hij totaal niet geïnteresseerd is in de tentoonstelling die hij heeft georganiseerd.


Dinsdag 4 maart
Alberts en Alberts dreigt de opdracht van Valerie kwijt te raken omdat Jef moeilijk reageert. Robin is heel erg trots wanneer de schilderijen van Benjamin een succes zijn. Hij wil ook schilderen, maar wordt met viltstiften afgescheept. Milan confronteert Laura met wat hij over haar weet. Laura voelt zich opgelaten wanneer Dennis haar voor een afscheidsetentje uitnodigt.

Woensdag 5 maart
Remco wil meer van Janine dan zij van hem, maar Simon zit hem in de weg. Charlie wil het goed maken met Barbara, maar ze weet niet hoe. Simon probeert alle contact met Janine te mijden, maar Esther nodigt haar juist uit. Benjamin denkt dat Robin liegt over de hoofdpijn die hij heeft.

Donderdag 6 maart
Stefano is bezig met een verrassing voor Yasmin wanneer Tony zich aan hem opdringt. Ludo is jaloers als Janine bekent dat ze verliefd is op Simon. Remco is ook jaloers, hij stuurt Esther op Simon en Janine af. Yasmin moet echtheidscertificaten van schilderijen stelen, maar dan komt Ludo binnen.

Vrijdag 7 maart
Stefano en Yasmin zijn gelukkig op hun onderduikadres, dan wordt er iets bezorgd. Milan probeert Daantjes plannen voor de wereldreis tegen te houden. Tussen Janine en Esther loopt het hoog op. Valerie is blij met haar promotie totdat ze ontdekt wie daar achter zit.
__________________
________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst
Verwijderd
101 31-03-2013 23:27
De Kantine Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!)
Mr.Oizo
2 13-04-2004 22:53
Beleidszaken Waarom een max. aantal posts?!?!
blueeyes_jochie
39 23-12-2003 14:09
Films, TV & Radio 3 Vragen over GTST
Martijn
2 20-12-2002 20:41
Films, TV & Radio 1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps)
de Duif met de Bijl
12 01-06-2002 19:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.