Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 07:34
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
gaat u gang
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Advertentie
Oud 20-08-2003, 07:41
wissie
wissie is offline
Kan iemand mij uitleggen wat nou precies het complot rondom de modeshow is? Ik heb de laatste tijd veel uitzendingen gemist en ik begrijp de situatie niet meer.

oh en James is
Oud 20-08-2003, 10:09
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
wissie schreef op 20-08-2003 @ 08:41:
Kan iemand mij uitleggen wat nou precies het complot rondom de modeshow is? Ik heb de laatste tijd veel uitzendingen gemist en ik begrijp de situatie niet meer.

oh en James is
paul vondt de ontwerpen van Barbara niet goed genoeg en heeft achter haar rug om Carly ingehuurd om de ontwerpen te maken.

Carly heeft de ontwerpen gemaakt maar eiste dat paul het tegen zijn moeder zou vertellen. Hij beloofde dit maar deed het uiteindelijk toch niet gedaan.

Alles moest dus heel stiekem gebeuren omdat niemand iets mocht merken. Barbara dacht dus steeds dat haar ontwerpen gebruikt werden.

In java underground worden audities gehouden voor modellen.
Jennifer en Bonnie worden allebei model voor de modeshow.
Paul en Carly vertellen Jennifer dat Carly de ontwerpen heeft gemaakt en niet Barbara. Ze schrikt en moet erover nadenken of ze nu nog wel wil meewerken aan de show.
uiteindelijk besluit ze mee te werken en haar mond te houden tegen haar moeder.

tegen de tijd dat de modeshow in zicht kwam moest paul nog zorgen dat Barbara niet naar new york zou komen omdat ze dan zou merken dat het niet haar ontwerpen waren. Ze stemde toe en dacht zelf ook dat het beter was niet te komen i.v.m. veel pers enz.

inmiddels is james dus ook alweer terug. (maar dat wist je al)
hij heeft door waar paul mee bezig is en verteld barbara alles.
eerst geloofd ze niet dat paul zoiets zou doen.
maar uiteindelijk toch omdat ze een poosje daarvoor een jurk toegestuurd heeft gekregen (van james) die niet door haar is gemaakt. (dit was dus al een stille hint)

barbara wil voorkomen dat carly het bedrijf gaat 'overnemen' en wil de show stoppen.
Ze stapt in het vliegtuig en gaat naar de show.

Ze wordt ontdekt en door Jack op het vliegtuig gezet terug naar oakdale.
Jack zelf gaat terug om bij Carly te zijn tijdens de show.
Hij heeft niet door dat Barbara weer uit het vliegtuig loopt en alsnog naar de show gaat.

Barbara gaat richting de kleedkamer waar ook de kleding hangt.
Craig merkt dit (hij is er ook, voor Carly) en volgt haar.
Barbara gaat de kleedkamer binnen en wil de jurken vernielen met een schaar. Dan komt de kleedster binnen en zij wordt neergeslagen door Barbara.

Net als barbara wil beginnen het slotstuk (een bruidsjurk) te verknippen komt Jennifer binnnen.
Ze mag van barbara geen hulp gaan halen voor de bewusteloze kleedster.
ze smeekt haar moeder de jurk niet te verknippen.

dan komt carly binnen omdat jennifer naar de catwalk moet.
jennifer gaat weg en carly blijft bij barbara.
ze pakt de jurk van barbara af.
Barbara wil haar te lijf gaan met de schaar maar op dat moment komt jack binnen.

Barbara wordt teruggebracht naar oakdale (dit keer gaat jack wel mee)
Paul verteld iedereen dat Carly de ontwerpen heeft gemaakt.
De kapotgemaakte jurken worden gemaakt door Rose en Mitzy.
en 's avonds belandt Craig bij Carly in bed.

tis wel een beetje lang geworden en ik ben misschien ook wel wat dingen vergeten maar dit was het zo'n beetje.
als iemand nog iets toe te voegen heeft: ga je gang
Oud 20-08-2003, 13:03
wissie
wissie is offline
Citaat:
ikkebenikke schreef op 20-08-2003 @ 11:09:
paul vondt de ontwerpen van Barbara niet goed genoeg en heeft achter haar rug om Carly ingehuurd om de ontwerpen te maken.

Carly heeft de ontwerpen gemaakt maar eiste dat paul het tegen zijn moeder zou vertellen. Hij beloofde dit maar deed het uiteindelijk toch niet gedaan.

Alles moest dus heel stiekem gebeuren omdat niemand iets mocht merken. Barbara dacht dus steeds dat haar ontwerpen gebruikt werden.

In java underground worden audities gehouden voor modellen.
Jennifer en Bonnie worden allebei model voor de modeshow.
Paul en Carly vertellen Jennifer dat Carly de ontwerpen heeft gemaakt en niet Barbara. Ze schrikt en moet erover nadenken of ze nu nog wel wil meewerken aan de show.
uiteindelijk besluit ze mee te werken en haar mond te houden tegen haar moeder.

tegen de tijd dat de modeshow in zicht kwam moest paul nog zorgen dat Barbara niet naar new york zou komen omdat ze dan zou merken dat het niet haar ontwerpen waren. Ze stemde toe en dacht zelf ook dat het beter was niet te komen i.v.m. veel pers enz.

inmiddels is james dus ook alweer terug. (maar dat wist je al)
hij heeft door waar paul mee bezig is en verteld barbara alles.
eerst geloofd ze niet dat paul zoiets zou doen.
maar uiteindelijk toch omdat ze een poosje daarvoor een jurk toegestuurd heeft gekregen (van james) die niet door haar is gemaakt. (dit was dus al een stille hint)

barbara wil voorkomen dat carly het bedrijf gaat 'overnemen' en wil de show stoppen.
Ze stapt in het vliegtuig en gaat naar de show.

Ze wordt ontdekt en door Jack op het vliegtuig gezet terug naar oakdale.
Jack zelf gaat terug om bij Carly te zijn tijdens de show.
Hij heeft niet door dat Barbara weer uit het vliegtuig loopt en alsnog naar de show gaat.

Barbara gaat richting de kleedkamer waar ook de kleding hangt.
Craig merkt dit (hij is er ook, voor Carly) en volgt haar.
Barbara gaat de kleedkamer binnen en wil de jurken vernielen met een schaar. Dan komt de kleedster binnen en zij wordt neergeslagen door Barbara.

Net als barbara wil beginnen het slotstuk (een bruidsjurk) te verknippen komt Jennifer binnnen.
Ze mag van barbara geen hulp gaan halen voor de bewusteloze kleedster.
ze smeekt haar moeder de jurk niet te verknippen.

dan komt carly binnen omdat jennifer naar de catwalk moet.
jennifer gaat weg en carly blijft bij barbara.
ze pakt de jurk van barbara af.
Barbara wil haar te lijf gaan met de schaar maar op dat moment komt jack binnen.

Barbara wordt teruggebracht naar oakdale (dit keer gaat jack wel mee)
Paul verteld iedereen dat Carly de ontwerpen heeft gemaakt.
De kapotgemaakte jurken worden gemaakt door Rose en Mitzy.
en 's avonds belandt Craig bij Carly in bed.

tis wel een beetje lang geworden en ik ben misschien ook wel wat dingen vergeten maar dit was het zo'n beetje.
als iemand nog iets toe te voegen heeft: ga je gang
Maar wat heeft Craig er dan precies mee te maken? Wist hij al langer dat Carly de ontwerpen had gemaakt?

En hoe zit het met dat trustfund van Bryant? Dat geld was oorspronkelijk van Barbara, gestolen door Craig en nagelaten aan Jennifer, en die heeft het weer aan Barbara teruggegeven?

Het is wel verwarrend allemaal

En wat is James zijn belang in dit alles?
Oud 20-08-2003, 13:17
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
wissie schreef op 20-08-2003 @ 14:03:
Maar wat heeft Craig er dan precies mee te maken? Wist hij al langer dat Carly de ontwerpen had gemaakt? ja hij wist het en wilde met carly meegaan naar new york. Maar dat wilde carly niet. Craig is uiteindelijk dus toch achter Carly aangegaan. helemaal precies weet ik het niet meer

En hoe zit het met dat trustfund van Bryant? Dat geld was oorspronkelijk van Barbara, gestolen door Craig en nagelaten aan Jennifer, en die heeft het weer aan Barbara teruggegeven?
klopt, op de avond vlak voordat Bryant in zijn auto ging zitten en het ongeluk kreeg heeft hij de overdrachtspapieren bji Jennifer in de brievenbus gedaan. Jennifer heeft dit eerst aan bijna niemand verteld maar uiteindelijk voelt ze zich schuldig en geeft het terug aan Barbara. Omdat het officieel haar geld is (dat Craig van haar gestolen had). Barbara neemt het geld aan en gaat naar Craig om hem te pesten en verteld hem dat zij Bryants geld nu dus heeft en dat Bryant het aan Jennifer heeft gegeven omdat hij wilde voorkomen dat Craig het zou krijgen. Craig komt hierdoor erg aan het twijfelen over zichzelf
Het is wel verwarrend allemaal

En wat is James zijn belang in dit alles?James heeft weer contact met Barbara. Barbara doet tegenover Jack alsof ze niks meer met James te maken heeft. James speelt allerlei belangrijke informatie over o.a. Rose, Carly en Emily aan Barbara door. Daardoor kwam Barbara ook aan het procesverbaal over Rose haar prostitutieverleden.
Oud 20-08-2003, 13:21
wissie
wissie is offline
Heel erg bedankt voor de info

Ik heb in de vakantie niet alles kunnen volgen, maar nu ben ik weer op de hoogte
Oud 21-08-2003, 17:37
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
wissie schreef op 20-08-2003 @ 14:21:
Heel erg bedankt voor de info

Ik heb in de vakantie niet alles kunnen volgen, maar nu ben ik weer op de hoogte
graag gedaan
Oud 21-08-2003, 17:46
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Abigail is stom bezig

Maar waarom doet Nick zo, eigenlijk? Om wraak te nemen op Molly?
__________________
I'll find you.
Oud 22-08-2003, 08:15
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 21-08-2003 @ 18:46:
Abigail is stom bezig

Maar waarom doet Nick zo, eigenlijk? Om wraak te nemen op Molly?
Goeie vraag. Ik begrijp het ook niet helemaal....
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 22-08-2003, 10:17
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 22-08-2003 @ 09:15:
Goeie vraag. Ik begrijp het ook niet helemaal....
en ik ook niet
Oud 22-08-2003, 13:11
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
waar was holden de hele tijd? gister zag ik hem ineens weer.. maar hij was er heel lang niet? of heb ik gewoon wat gemist

over waar nick mee bezig is snap ik ook niets :\
Oud 22-08-2003, 18:18
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 22-08-2003 @ 14:11:
waar was holden de hele tijd? gister zag ik hem ineens weer.. maar hij was er heel lang niet? of heb ik gewoon wat gemist

over waar nick mee bezig is snap ik ook niets :\
Hijhadgewoon geen storyline na dat gedoe met Luke enDamian
Oud 22-08-2003, 18:19
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 21-08-2003 @ 18:46:
Abigail is stom bezig

Maar waarom doet Nick zo, eigenlijk? Om wraak te nemen op Molly?
Ik denk het wel.
Oud 22-08-2003, 18:48
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 22-08-2003 @ 19:19:
Ik denk het wel.
hij heeft een kronkel in zn hersens.

Ik vind btw dat Bonnie hét model voor BRO had moeten zijn en niet Jennifer. Bonnie is veel knapper.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 24-08-2003, 16:56
xxDomingoxx
Avatar van xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
In de aflevering van afgelopen vrijdag, geloof ik, houdt James zo'n brief /envelop vast. Was dat nou die brief van de pre-school van het zoontje van Emily en Tom? Ik lette even niet op en toen miste ik wat voor brief het was..

Abigail is echt zo irritant naief bezig..
__________________
una duos (...) nox perdet amantes... lumina maestis stant inmota genis...
Oud 24-08-2003, 19:15
IkbenEva
IkbenEva is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef op 24-08-2003 @ 17:56:
In de aflevering van afgelopen vrijdag, geloof ik, houdt James zo'n brief /envelop vast. Was dat nou die brief van de pre-school van het zoontje van Emily en Tom? Ik lette even niet op en toen miste ik wat voor brief het was..
Voor zover ik het heb kunnen zien, was het inderdaad de brief voor de kleuterschool van Daniel...Ik denk dat hij zo wil proberen een wig te drijven tussen Emily en Tom, zodat ze de voogdij verliest (gokje hoor )
Oud 25-08-2003, 16:59
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef op 22-08-2003 @ 19:19:
Ik denk het wel.
Maar waarom dan..?
__________________
I'll find you.
Oud 26-08-2003, 16:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 21-08-2003 @ 18:46:
Abigail is stom bezig

Maar waarom doet Nick zo, eigenlijk? Om wraak te nemen op Molly?
Nick heeft niet echt een reden om wraak te nemen op Molly... nu wel, maar toen hij begon met Abigal nog niet. Hij belt telkens met een meisje? Ik denk dat hij weer iets illegaals gaat doen en dat Abigal daar de dupe van wordt...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 26-08-2003, 18:39
Thalionlachiel
Avatar van Thalionlachiel
Thalionlachiel is offline
volgens mij wel hoor.. ik bedoel dat gebel de hele tijd dat Nick doet met iemand die hij schatje noemt.. volgens mij issie eeeeeeevil
Oud 26-08-2003, 20:04
Nessa
Avatar van Nessa
Nessa is offline
Citaat:
IkbenEva schreef op 24-08-2003 @ 20:15:
Voor zover ik het heb kunnen zien, was het inderdaad de brief voor de kleuterschool van Daniel...Ik denk dat hij zo wil proberen een wig te drijven tussen Emily en Tom, zodat ze de voogdij verliest (gokje hoor )
Wat heeft James dan met Emily en Tom en Daniel te maken?
Oud 26-08-2003, 20:35
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
James gaat wraak nemen op Emily voor Barbara, tog? Dus daar zou het wel voor kunnen zijn
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!
Oud 27-08-2003, 16:58
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
James neemt wraak op Emily, Carly en Rose omdat hun 3 allemaal iets uit het leven van Barbara hebben afgepikt. Emily heeft hal, Rose heeft Paul en Carly krijgt alle aandacht door BRO..


btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom?
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 27-08-2003, 17:18
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 27-08-2003 @ 17:58:
James neemt wraak op Emily, Carly en Rose omdat hun 3 allemaal iets uit het leven van Barbara hebben afgepikt. Emily heeft hal, Rose heeft Paul en Carly krijgt alle aandacht door BRO..


btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom?
Oh ja, Emily! Ik was haar helemaal vergeten..

Mijn favoriete ATWT-er? Ehmm, weet ik eigenlijk niet. Maar ik ga toch voor Isaac. Waarom? Hij is zo kjoeoeoet.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Oud 27-08-2003, 17:19
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 27-08-2003 @ 17:58:

btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom?
Simon, and I think you know why ..

Nee, ik vind Jake trouwens ook erg leuk
__________________
I'll find you.
Oud 27-08-2003, 17:24
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 27-08-2003 @ 17:58:
James neemt wraak op Emily, Carly en Rose omdat hun 3 allemaal iets uit het leven van Barbara hebben afgepikt. Emily heeft hal, Rose heeft Paul en Carly krijgt alle aandacht door BRO..


btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom?
Rose en Isaac

beide leuke personen. niet te dramatisch. opvallende types
Advertentie
Oud 27-08-2003, 19:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Jack, Holden en Jake, damn bij beide smelt ik als ze lachen of kijken op een manier...

En van James blijf ik fan
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-08-2003, 21:09
wissie
wissie is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 27-08-2003 @ 17:58:
James neemt wraak op Emily, Carly en Rose omdat hun 3 allemaal iets uit het leven van Barbara hebben afgepikt. Emily heeft hal, Rose heeft Paul en Carly krijgt alle aandacht door BRO..


btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom?
Hal en Barbara waren toch allang uit elkaar toen Emily en Hal iets kregen of niet?

Lucinda was altijd mijn favoriete karakter, maar de laatste tijd vind ik dr niet meer zo leuk. David Stenbeck was goed, James natuurlijk en nog langer geleden Mike en Rosanna
Oud 28-08-2003, 07:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
wissie schreef op 27-08-2003 @ 22:09:
Hal en Barbara waren toch allang uit elkaar toen Emily en Hal iets kregen of niet?

Lucinda was altijd mijn favoriete karakter, maar de laatste tijd vind ik dr niet meer zo leuk. David Stenbeck was goed, James natuurlijk en nog langer geleden Mike en Rosanna
Lucy deed het bij mij ook goed idd....

Babs is 2x terug geweest naar Hal, beide keren had ze hem nodig en was emiliy er, zij voelt dus dat Emily haar gezin heeft ingepikt, het is gewoon een gevoel van Babs...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-08-2003, 08:26
wissie
wissie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2003 @ 08:53:
Lucy deed het bij mij ook goed idd....

Babs is 2x terug geweest naar Hal, beide keren had ze hem nodig en was emiliy er, zij voelt dus dat Emily haar gezin heeft ingepikt, het is gewoon een gevoel van Babs...
Oke. Ik heb de laatste maanden nogal wat afleveringen gemist, dus alle intriges zijn niet altijd even duidelijk nu. Bedankt voor de info
Oud 30-08-2003, 06:57
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 04-09-2003, 22:04
Beloved
Beloved is offline
Ach wat lief. Katie en Simon zijn eindelijk weer getrouwd.
Nou die Bonnie en Isic (zal het wel verkeerd hebben geschreven) waren elkaar erg dromerig aan het aanstaren.
Wedden dat Carly Craig mee laat gaan. Ach die twee zijn ook voor elkaar gemaakt.
Maar hoe zit het nou met abigail en nick (toch) ?
En waarom is die Billie nog steeds in Oakdale?
Nou ja ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven.

ciao,
Beloved
__________________
Came to spread my love
Oud 05-09-2003, 08:42
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 27-08-2003 @ 17:58:

btw, wat is jullie favoriete atwt'er en waarom?
uhmm Carly! ik vind haar gewoon geweldig, zit altijd wel een leuk verhaal omheen en ze kan zo lekker sarcastisch doen, heerlijk
Rose vind ik trouwens ook cool die is zooo ontactisch haha, echt lollig...

hmm ik snap dat gedoe met abigail en nick ook niet zo...dat meisje wat nick de hele tijd belt, is dat niet die ene die hij ook op Adam had afgestuurd, zodat zij met hem naar bed zou gaan??
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 05-09-2003, 19:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Margo ben ik trouwens ook gek op... soms mag ik bepaalde eigenschappen niet echt (mbt Emily) maar toch ben ik gek op haar ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-09-2003, 07:00
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 05-09-2003 @ 09:42:
uhmm Carly! ik vind haar gewoon geweldig, zit altijd wel een leuk verhaal omheen en ze kan zo lekker sarcastisch doen, heerlijk
Rose vind ik trouwens ook cool die is zooo ontactisch haha, echt lollig...

hmm ik snap dat gedoe met abigail en nick ook niet zo...dat meisje wat nick de hele tijd belt, is dat niet die ene die hij ook op Adam had afgestuurd, zodat zij met hem naar bed zou gaan??
Nee dat is niet die Brandy iig, dat weet ik wel. Wie het wel is, is mij ook een raadsel
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 06-09-2003, 08:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef op 06-09-2003 @ 08:00:
Nee dat is niet die Brandy iig, dat weet ik wel. Wie het wel is, is mij ook een raadsel
wie zijn dat in je avatar?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-09-2003, 08:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wat zal er met Carly gebeuren denken jullie?

Behalve dat natuurlijk Jack haar wel zal redden ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 26-09-2003, 15:55
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
ik ga deze even uppen.. want..

heeft molly nick nou vermoord? ik heb toen 1 aflevering gemist.. :\
Oud 26-09-2003, 16:23
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 26-09-2003 @ 16:55:
ik ga deze even uppen.. want..

heeft molly nick nou vermoord? ik heb toen 1 aflevering gemist.. :\
nee, maar we weten ook niet wie het wel gedaan heeft....
ik denk zelf Abi en dat Adam, Jake en Molly haar in bescherming nemen...en zelf weet ze er dus helemaal niets meer van..
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-09-2003, 16:46
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-09-2003 @ 17:23:
nee, maar we weten ook niet wie het wel gedaan heeft....
ik denk zelf Abi en dat Adam, Jake en Molly haar in bescherming nemen...en zelf weet ze er dus helemaal niets meer van..
mjah dat kan.. of het is adam geweest en molly neemt hem in bescherming..

of die vrouw? die nick elke keer kwam opzoeken?
Oud 26-09-2003, 17:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 26-09-2003 @ 17:46:
mjah dat kan.. of het is adam geweest en molly neemt hem in bescherming..

of die vrouw? die nick elke keer kwam opzoeken?
hm adam zou ook kunnen ja...
maar niet die vrouw denk ik, want die stond toch juist aan Nicks kant? en waarom zou Molly dan zeggen dat zij het heeft gedaan...want die vrouw neemt ze niet in bescherming...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-09-2003, 18:37
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-09-2003 @ 18:03:
hm adam zou ook kunnen ja...
maar niet die vrouw denk ik, want die stond toch juist aan Nicks kant? en waarom zou Molly dan zeggen dat zij het heeft gedaan...want die vrouw neemt ze niet in bescherming...
Molly zou adam kunnen beschermen..

ik weet niet waar die vrouw is gebleven, misschien was ze het niet met de plannen eens of zag het neit zitten oid, en dénk molly dat abigail het gedaan heeft.. en zegt ze daarom dat ze het gedaan heeft..
Oud 26-09-2003, 19:05
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Ik denk dat Mary het heeft gedaan.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Oud 26-09-2003, 20:26
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
ViTa schreef op 26-09-2003 @ 20:05:
Ik denk dat Mary het heeft gedaan.
mary? *denkt*
Oud 27-09-2003, 07:05
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 26-09-2003 @ 21:26:
mary? *denkt*
De babysitter
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 27-09-2003, 07:05
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Spoiler
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 27-09-2003, 10:11
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
maar de babysitter, die was toch allang weer weg?

*hier volgt iemand het even niet meer*
Oud 27-09-2003, 10:24
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 27-09-2003 @ 11:11:
maar de babysitter, die was toch allang weer weg?

*hier volgt iemand het even niet meer*
Neuh, ze werkte samen met Nick.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Oud 27-09-2003, 10:29
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
oh, dat was die ene vrouw steeds dus?
Oud 27-09-2003, 15:28
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
hmm blijkbaar
Spoiler
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 27-09-2003, 16:40
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Mega Spoiler!!!

Spoiler
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken hulp nodig bij invullen enquete!
fietske
19 01-02-2007 14:37
Films, TV & Radio [Quiz] Raad de Tunes VI - We're back!
AJMouse
125 27-04-2005 15:40
Films, TV & Radio As The World Turns [3]
Blubje
451 26-08-2004 19:33
Films, TV & Radio Je top 3 van favoriete tv-programma's..
Carpe Diem
62 23-05-2003 22:40
Films, TV & Radio 1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps)
de Duif met de Bijl
12 01-06-2002 19:50
Films, TV & Radio Favo programma....?
rickert
31 16-02-2002 19:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.