Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 15:21
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
Acey schreef op 07-03-2004 @ 14:55:
Ik dacht dat ik Eric kende van gezicht, en gisteravond wist ik opeens waarom....Hij lijkt op Noah Wyle!

kijk en vergelijk, mijn moeder is het iig met me eens

[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Hij lijkt er een beetje op, maar Carter is veel hipper
Carter speelt in ER en Eric doet mee aan Idols. Dan snap je het toch al?
Advertentie
Oud 07-03-2004, 15:39
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Vorig jaar was het zoveel leuker
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 07-03-2004, 15:42
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik zal ff een top10 neerpleuren dan van volgorde welke ik gister het beste vond, met daarachter de ranking en daarachter het verschil met vorige week

4. (+2) Erik - De act was geweldig, de keuze van het liedje was subliem en zijn zangstem kan ik zeker waarderen, itt veel andere mensen.
1. (+1) Marlies - Dat deed ze geweldig, zo krachtig en goed gezongen, mijn nieuwe idool
2. (-1) Irma - Leuk liedje wat ze deed, ik vond haar het best in dat nummer wat ze met z'n allen deden, maar haar optreden, zang, ach, ik hoorde niet wat er fout aan was hoor, maargoed.
5. (-) Boris - Hij heeft een perfecte stem, maar wat een homoliedjes zingt die gast, zou oud en duf, bah. Hij heeft ook iets in z'n stem wat te vaak terug komt, niet zo leuk om naar te luisteren, maar wel goed van kwaliteit ja.
6. (+1) Alice - Zo, die zag er ff goed uit gister. Ik vond haar ook mooi zingen, maar niet altijd het goede tempo helaas.
3. (-) Robin - Ach, hij zong net zo slecht als bij de auditie, maar nog steeds vind ik hem een prachtig, gevoelige stem hebben, heerlijk om naar te luisteren. Gisteren zong hij even als Saves The Day, dus vandaar dat ik het gister niet zo goed vond helaas.
7. (+1) Maud - Ik begon haar steeds beter te vinden, oude fragmenten terugkijkende, maar dat heeft ze gister verziekt. Ze zingt goed, maar het liedje paste niet bij haar en ze is zichzelf niet meer, dat gaat er bij mij niet in.
8. (-4) Ron - Eerst zag ik wel wat in hem, maar wat een verrotte liedjeskeuze heeft die gast. Eerst René Froger en nu dit. Gisteren vond ik het niet plezant om naar te luisteren.
9. (-) JK - Voor mijn gevoel zingt hij iedere week hetzelfde
10. (-) Meike - Tja, die kan niet zingen, dat heeft ze gister maar weer bewezen, fijn dat ze is gezout.

Deze Idols is wel beter dan de vorige. Nu zijn er 7 die kunnen zingen, vorig jaar hooguit 3. Dewi, Hind en tja, Jim. Hij kan toch best goed zingen, al is ie een beetje schor. Echter Robin, Irma en Marlies zijn individueel beter dan die 3 bij elkaar opgeteld
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 07-03-2004, 18:30
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Minkiemeis schreef op 07-03-2004 @ 11:04:
Al die leuke visies hier.. over de optredens van gisteravond..
Ben een beetje laat, maar hier volgt mijn visie dan ook nog maar ff:

1. Ron
Ik vind em een arrogante kwal, ik kreeg er ook echt totaaaaaal geen kippenvel van. Hij zingt niet slecht hoor, maar ik vind et gewoon niks. Zijn uitstraling is ook bagger. zo.

2. Irma
Veel te schreeuwerig vandaag. Wat een ontzettend domme keuze van het liedje. Ze heeft gewoon talent, maar het kwam er niet uit vandaag. Jammer.

3. JK
Mjah, tis mijn stijl niet, en over het algemeen vind ik hem ook niet zo goed. Maar vanavond wel, redelijk... Hij zal het, ondaks dat, toch niet lang volhouden verwacht ik.

4. Meike
Nou, hierover houd ik mijn mond maar. Ze is er toch uit (gelukkig), dus niet meer interessant...

5. Robin
Pas toen hij het verhaal van het keelsnoepje vertelde, wist ik zeker dat hij echt niet op de krukken terecht zou komen... En het nummer, tsja... best slecht gezongen. Maar ik mag hem wel, hij deed et ook wel stoer.

6. Alice
Doos! Oh, het thema is idolen... en Alice komt met "Girls aloud", moet ze zelf weten natuurlijk, maar het zegt toch wel iets over haar he..? Niks, volgende keer eruit a.u.b.

7. Maud
Ik vind dat ze heel goed zingt, maar ik vond haar dus helemaal niet zo zichzelf. Een beetje neppig ofzo, ze deed veel te stoer en zag er veel te stoer uit. ik ken haar niet, maar volgens mij past dat gewoon niet bij haar.

8. Eric
Eric is een schatje!! Over entertainers gesproken... Geweldig, hoe hij dat deed. Hij heeft het heel slim aangepakt, door dit nummer te kiezen. Hij kan gewoon niet mooi zingen, maar de act en de uitstraling waren perfect!

9. Marlies
Ik wil niet vervelend doen, maar mij viel het dus echt wel op dat ze er helemaal naast zat, met de tekst.Toch goed gedaan. Dat nummer is echt supermoeilijk!! Ze is wel goed, vind ik.

10. Boris
Duidelijk toch? (ik durf het alleen bijna niet te zeggen, maar ik vind hem toch ook echt wel een beetje arrogant, alleen probeert hij het te verbergen ofzo..) Maar zijn performance... viel toch een beetje tegen vond ik, om sommige punten dan. Desalniettemin was hij wederom de beste vanavond, wat mij betreft.
Hij heeft het gewoon, sensueel inderdaad (dat zei Eric toch?)
Boris:

Vraag me af of mensen dit gaan lezen, het is een lang verhaal geworden...
ik heb 't gelezen!
Oud 07-03-2004, 18:34
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 07-03-2004 @ 15:47:
Kortom Maud is bout !
Oud 07-03-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 07-03-2004 @ 16:42:
Ik zal ff een top10 neerpleuren dan van volgorde welke ik gister het beste vond, met daarachter de ranking en daarachter het verschil met vorige week

4. (+2) Erik - De act was geweldig, de keuze van het liedje was subliem en zijn zangstem kan ik zeker waarderen, itt veel andere mensen.
1. (+1) Marlies - Dat deed ze geweldig, zo krachtig en goed gezongen, mijn nieuwe idool
2. (-1) Irma - Leuk liedje wat ze deed, ik vond haar het best in dat nummer wat ze met z'n allen deden, maar haar optreden, zang, ach, ik hoorde niet wat er fout aan was hoor, maargoed.
5. (-) Boris - Hij heeft een perfecte stem, maar wat een homoliedjes zingt die gast, zou oud en duf, bah. Hij heeft ook iets in z'n stem wat te vaak terug komt, niet zo leuk om naar te luisteren, maar wel goed van kwaliteit ja.
6. (+1) Alice - Zo, die zag er ff goed uit gister. Ik vond haar ook mooi zingen, maar niet altijd het goede tempo helaas.
3. (-) Robin - Ach, hij zong net zo slecht als bij de auditie, maar nog steeds vind ik hem een prachtig, gevoelige stem hebben, heerlijk om naar te luisteren. Gisteren zong hij even als Saves The Day, dus vandaar dat ik het gister niet zo goed vond helaas.
7. (+1) Maud - Ik begon haar steeds beter te vinden, oude fragmenten terugkijkende, maar dat heeft ze gister verziekt. Ze zingt goed, maar het liedje paste niet bij haar en ze is zichzelf niet meer, dat gaat er bij mij niet in.
8. (-4) Ron - Eerst zag ik wel wat in hem, maar wat een verrotte liedjeskeuze heeft die gast. Eerst René Froger en nu dit. Gisteren vond ik het niet plezant om naar te luisteren.
9. (-) JK - Voor mijn gevoel zingt hij iedere week hetzelfde
10. (-) Meike - Tja, die kan niet zingen, dat heeft ze gister maar weer bewezen, fijn dat ze is gezout.

Deze Idols is wel beter dan de vorige. Nu zijn er 7 die kunnen zingen, vorig jaar hooguit 3. Dewi, Hind en tja, Jim. Hij kan toch best goed zingen, al is ie een beetje schor. Echter Robin, Irma en Marlies zijn individueel beter dan die 3 bij elkaar opgeteld
ik ben het helemaal met je eens. het talent vind ik dit jaar zeker hoger liggen dan vorig jaar. ze kunnen nu bijna allemaal zingen.
mss heeft dat ook met de leeftijd te maken. die ligt dit jaar toch iets hoger
Oud 07-03-2004, 19:17
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
wat heeft leeftijd nu weer met kwaliteit te maken
Oud 07-03-2004, 19:56
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 07-03-2004 @ 20:17:
wat heeft leeftijd nu weer met kwaliteit te maken
Meer ervaring, volwassener, 16-jarige heeft minder tijd om te zingen ivm school. Enkele voorbeelden.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 07-03-2004, 20:51
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik zal je vertellen hoe boeiend ik het nog vind, ik was er gisteravond niet en ik heb het niet eens opgenomen. Net zat ik tv te kijken en hoorde ik pas dat Meike niet door was. (goede keus van het publiek, hebben we toch even weer bewezen dat de jury het niet bij het rechte eind had!) Kan dus ook geen mening geven over de performances. Maar ik vind het hele programma helemaal niet meer leuk..
__________________
I like to say what I want to say
Oud 07-03-2004, 21:03
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
De beste 4 vind ik Boris, Marlies, Irma en Maud.
De volgorde weet ik niet exact, ik gun het ze alle vier.
De slechtste 4 vind ik:
- Meike
- Robin, Hij is schattig maar hij kan niet zingen, en zeker geen u2.
- JK
- Alice. Het is al eerder gezegd maar dat "In the pocket" is A) arrogant en B) de 2e keer al onorigineel. Meid, bedenk wat anders

Ron vind ik een te hoog levenslied-gehalte hebben, maar hij zingt best leuk.
Eric vond ik eerst niet heel goed maar hoe hij dat liedje van gisteren(Mr. Beau Jangle) deed, met dat huppeltje, vond ik wel leuk en hij zong ook niet slecht.

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 21:11.
Oud 07-03-2004, 21:10
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 07-03-2004 @ 22:03:
De beste 4 vind ik Boris, Marlies, Irma en Maud.
De volgorde weet ik niet exact, ik gun het ze alle vier.
De slechtste 4 vind ik:
- Meike
- Robin, Hij is schattig maar hij kan niet zingen, en zeker geen u2.
- JK
- Alice. Het is al eerder gezegd maar dat "In the pocket" is A) arrogant en B) de 2e keer al onorigineel. Meid, bedenk wat anders

Ron vind ik een te hoog levenslied-gehalte hebben, maar hij zingt best leuk.
Eric vond ik niet heel goed maar hoe hij dat liedje van gisteren(Mr. Beau Jangle) deed, met dat huppeltje, vond ik wel leuk en hij zong ook niet slecht.
Mr bojangles
Oud 07-03-2004, 21:12
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Citaat:
transfattyacid schreef op 07-03-2004 @ 22:10:
Mr bojangles
Oh, ook goed. Ik vind mijn spelling creatiever eigenlijk
Oud 08-03-2004, 08:39
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Ik hoorde net op de radio een interview met Meike.

Er schijnt een gerucht de ronde te doen dat Boris een 'mol' is in Idols. Dat hij ingehuurd is door een columnist die vond dat hij de perfecte idol is door zijn stem en looks. Deze columnist zou via Boris 'inside information' te weten willen komen.
En zijn doel zou zijn dat Boris over een tijdje tijdens de live-shows gaat zeggen wat hij echt van het programma en de jury vind.
Dat zou dus betekenen dat Boris niet serieus meedoet aan Idols maar er veel geld voor krijgt.

Vaag verhaal, Meike zei ook dat dit absoluut niet waar was. Ze vond het een belachelijk verhaal.

Zelf geloof ik het ook niet, zal wel een of andere columnist zijn die een tekort aan aandacht heeft aangezien hij een tijdje geleden ook iets dergelijks bij Patty Brard heeft geflikt dat niet waar bleek te zijn.

Wat mensen al niet doen om in de aandacht van de media te komen..
Oud 08-03-2004, 08:50
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
hè, dat had ik een paar weken terug ook gelezen op het fok! maar wist toen niet dat het boris was...

deze foto is wel mooi :
Oud 08-03-2004, 09:03
Daiszz
Avatar van Daiszz
Daiszz is offline
Alice = gewoon een achterlijk wijf , ze denkt da ze heel wa is met dr zogenaamde 'grote fan club' ..ja Alice da zou je wille meid..! ! ! Voor de rest zijn Maud,Boris & Irma wel goed !
Oud 08-03-2004, 09:14
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Daiszz schreef op 08-03-2004 @ 10:03:
Alice = gewoon een achterlijk wijf , ze denkt da ze heel wa is met dr zogenaamde 'grote fan club' ..ja Alice da zou je wille meid..! ! ! Voor de rest zijn Maud,Boris & Irma wel goed !

dat jij ook je mening wilt geven hier vind ik prima, geweldig zelfs,
maar doe dat de volgende keer ff in een normale kleur. Om hier op te vallen moet je echt wel iets meer doen dat gaan typen in zo'n irritante kleur.
Oud 08-03-2004, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 09:39:
Ik hoorde net op de radio een interview met Meike.

Er schijnt een gerucht de ronde te doen dat Boris een 'mol' is in Idols. Dat hij ingehuurd is door een columnist die vond dat hij de perfecte idol is door zijn stem en looks. Deze columnist zou via Boris 'inside information' te weten willen komen.
En zijn doel zou zijn dat Boris over een tijdje tijdens de live-shows gaat zeggen wat hij echt van het programma en de jury vind.
Dat zou dus betekenen dat Boris niet serieus meedoet aan Idols maar er veel geld voor krijgt.

Vaag verhaal, Meike zei ook dat dit absoluut niet waar was. Ze vond het een belachelijk verhaal.

Zelf geloof ik het ook niet, zal wel een of andere columnist zijn die een tekort aan aandacht heeft aangezien hij een tijdje geleden ook iets dergelijks bij Patty Brard heeft geflikt dat niet waar bleek te zijn.

Wat mensen al niet doen om in de aandacht van de media te komen..
Dat las ik een tijdje geleden ook in een krant ofzo, maar ik geloof er eigenlijk ook niet zo veel van
Het zou me ook niets verbazen als het een columnist is die denkt wat meer aandacht te krijgen, door mee te gaan met Idols..
Hoewel ik Boris eigenlijk ook niet echt een type vindt om mee te doen met Idols..

@Vleermuisje: die foto is idd mooooi
Oud 08-03-2004, 09:32
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-03-2004 @ 10:27:

Hoewel ik Boris eigenlijk ook niet echt een type vindt om mee te doen met Idols..

dat is inderdaad ook wel weer zo. Maar ik denk niet dat er zoiets achter zit.
Oud 08-03-2004, 12:33
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Op de idols-site staat nu trouwens met foto en al het bewijs van de relatie tussen Maud en Frank.
Oud 08-03-2004, 12:48
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Het is al heel lang bekend dat er ws. twee mollen in gestopt zijn, een jongen en een meisje die er hip uit moesten zien. Ik heb altijd gedacht dat dit Elisaar en Kostian waren. Het zouden eigenlijk net zo goed Boris en Alice, of Boris en Meike kunnen zijn bedenk ik me nu, maargoed.

De reden dat Boris het niet kán zijn bijna, is dat hij zijn hele zangcarière in één keer weggooid als hij het zou zijn. Hij wil echt zanger worden en dat zou hij in één keer opgeven.

Echter die columnist is ook niet achterlijk en kiest natuurlijk wel twee hoofden uit die kunnen zingen (dan zou Meike het dus niet zijn ) en die hij verwacht in de finale te zien. Boris had echter niet echt een hip hoofd eerst, maar wel een goede stem... tja, het zou kunnen hoor.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-03-2004, 12:52
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 13:48:
Het is al heel lang bekend dat er ws. twee mollen in gestopt zijn, een jongen en een meisje die er hip uit moesten zien. Ik heb altijd gedacht dat dit Elisaar en Kostian waren. Het zouden eigenlijk net zo goed Boris en Alice, of Boris en Meike kunnen zijn bedenk ik me nu, maargoed.

De reden dat Boris het niet kán zijn bijna, is dat hij zijn hele zangcarière in één keer weggooid als hij het zou zijn. Hij wil echt zanger worden en dat zou hij in één keer opgeven.

Echter die columnist is ook niet achterlijk en kiest natuurlijk wel twee hoofden uit die kunnen zingen (dan zou Meike het dus niet zijn ) en die hij verwacht in de finale te zien. Boris had echter niet echt een hip hoofd eerst, maar wel een goede stem... tja, het zou kunnen hoor.
het zou kunnen ja maar ik denk niet dat het klopt. Er zal toch nog wel iéts eerlijk gaan bij Idols?

Van de week stond er trouwens in de krant dat Bas en Joël van RTL 4 een vriendelijk doch dringend verzoek hadden gekregen hun mond te houden over de vorige Idols. Ze hebben namelijk rondverteld dat de stemming bij de vorige idols niet eerlijk zou zijn gegaan. Volgens Bas en Joël hadden vrienden van hen op een van hen gestemd en vervolgens een bedank sms-je van Hind of David teruggekregen. RTL 4 vond het niet zo leuk dat ze dat rondvertelden. Maar of het klopt wat ze zeiden is natuurlijk ook maar de vraag. Of ze willen gewoon weer even in the picture na hun verlies op het songfestival.
Oud 08-03-2004, 13:11
Verwijderd
ik ben blijkbaar een van de weinigen die Boris niet leuk vindt, ik vind dat hij iets 'naars' over zich heen heeft hangen. Kan het niet uitleggen. Ik vond Marlies goed, vooral dat ze het zomaar had ingevuld en ik het niet had gemerkt. eric vond ik leuk om naar te kijken, hij was echt heel enthousiast en 'glimlach-opwekkend'
Verder vind ik die Robin en Ron niets, die hoeven niet te winnen van mij, één Jim is genoeg. (Hoewel dat snoepje wel grappig was)
Oud 08-03-2004, 14:20
Verwijderd
Ik vind het zo jammer van Boris dat hij WEL echt supergoed kan zingen (IMHO), maar dat hij zo vreselijk irritant is . Vorige rondes ook al. Hij leek echt nergens blij mee te zijn ofzo. Hij vond het geloof ik allemaal vanzelfsprekend... vind ik echt jammer. Ik vind het veel leuker als mensen een beetje enthousiast zijn over hun optreden en BLIJ zijn met positief commentaar.

Irma vind ik nog steeds heel erg goed. Heerlijke stem, en volgens mij kan ze er ook wel veel mee.

JK vind ik er wel leuk uitzien opzich, maar z'n stem vind ik echt 3x niks.

Robin, Erik en Ron vind ik ook allemaal eigenlijk qua ALLES helemaal niks. Alleen van Eriks hoofd word ik elke keer blij. Die jongen heeft echt een TE blij-makend hoofd .

Meike: Blij dat ze eruit is. Ik wist niet eens meer wie het was. Veel te onopvallend!

Marlies: GODZIJDANK is ze van dat blauwe haar af. Apart OK, maar je kan het ook overdrijven. Vind haar steeds leuker worden eigenlijk .

Alice: Beetje te hoog huppelkutjes gehalte. Ze is ongetwijfeld hardstikke aardig, maar ik vind haar echt TE overdreven . Daarnaast vind ik haar stem nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Niet echt mijn smaak.

Maud: Staat wel redelijk hoog op mijn lijstje. Wederom niet echt opvallend, maar haar stem maakt een hoop goed .
Oud 08-03-2004, 14:23
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Frederiek schreef op 08-03-2004 @ 15:20:

Alice: Ze is ongetwijfeld hardstikke aardig,
dat betwijfel ik.. heb je wel eens gezien hoe ze uit d'r kop kijkt!?!

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 17:28.
Oud 08-03-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Frederiek schreef op 08-03-2004 @ 15:20:
Ik vind het zo jammer van Boris dat hij WEL echt supergoed kan zingen (IMHO), maar dat hij zo vreselijk irritant is . Vorige rondes ook al. Hij leek echt nergens blij mee te zijn ofzo. Hij vond het geloof ik allemaal vanzelfsprekend... vind ik echt jammer. Ik vind het veel leuker als mensen een beetje enthousiast zijn over hun optreden en BLIJ zijn met positief commentaar.

Boris reageert inderdaad niet altijd zo heel enorm blij, maar ik vind het vaak ook een beetje irritant en overdreven als mensen dat wel doen (zoals Alice bijvoorbeeld).
Ik heb bij Boris meer het idee dat hij van zichzelf heel rustig is, en wel superblij is als hij doorgaat, maar dat hij het wat minder laat zien, juist omdat hij zo rustig is Dat dit gewoon zijn normale reactie is, en hij het niet extra overdrijft ofzo.
Oud 08-03-2004, 14:25
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik hoop eigenlijk niet dat Boris wint. Hij zingt fantastisch, heeft al een eigen band, waarom zou hij een Idol willen worden?? Kun je het je voorstellen, Boris die liedjes gaat zingen als 'Step right up' of 'Tell her'?
Oud 08-03-2004, 14:27
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
nienie schreef op 08-03-2004 @ 15:25:
Ik hoop eigenlijk niet dat Boris wint. Hij zingt fantastisch, heeft al een eigen band, waarom zou hij een Idol willen worden?? Kun je het je voorstellen, Boris die liedjes gaat zingen als 'Step right up' of 'Tell her'?
wie zegt dat hij zulk soort liedjes gaat maken?
ik vind hem wel iemand die, door zijn ervaring, zelf nummers gaat schrijven of in ieder geval geen ultra-comerciële liedjes gaat zingen. Hij lijkt me in ieder geval niet iemand die zich alles laat zeggen.

[edit] een idol is dus volgens jou alleen maar iemand die liedjes als Step right up en tell her zingt? [/edit]

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 14:29.
Oud 08-03-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 08-03-2004 @ 15:25:
Ik hoop eigenlijk niet dat Boris wint. Hij zingt fantastisch, heeft al een eigen band, waarom zou hij een Idol willen worden?? Kun je het je voorstellen, Boris die liedjes gaat zingen als 'Step right up' of 'Tell her'?
Dat kan ik me niet voorstellen, en dat wil ik me niet voorstellen
Ik denk dat hij er vooral voor meer bekendheid van zn eigen band inzit, en het zou me ook niet verbazen als hij eruit stapt (als dat nog kan)
Oud 08-03-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 15:27:
wie zegt dat hij zulk soort liedjes gaat maken?
ik vind hem wel iemand die, door zijn ervaring, zelf nummers gaat schrijven of in ieder geval geen ultra-comerciële liedjes gaat zingen. Hij lijkt me in ieder geval niet iemand die zich alles laat zeggen.
Maar als je wint moet je toch die commerciële, door anderen geschreven liedjes gaan zingen?
Daarom is Roger er vorig jaar toch ook mee gestopt, omdat hij een contract moest tekenen waarin niet werd gegarandeerd dat hij zn eigen nummers mocht doen, en dat wilde hij niet
Oud 08-03-2004, 14:30
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-03-2004 @ 15:28:
Maar als je wint moet je toch die commerciële, door anderen geschreven liedjes gaan zingen?
Daarom is Roger er vorig jaar toch ook mee gestopt, omdat hij een contract moest tekenen waarin niet werd gegarandeerd dat hij zn eigen nummers mocht doen, en dat wilde hij niet
dat is waar maar als Boris dat wel accepteerd zullen ze hem denk ik niet liedjes zoals die van Jim en Jamai laten zingen. Want nu blijkt uit zijn eigen muziekkeuze al wel dat dat niet 'zijn liedjes' zijn
Oud 08-03-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 15:30:
dat is waar maar als Boris dat wel accepteerd zullen ze hem denk ik niet liedjes zoals die van Jim en Jamai laten zingen. Want nu blijkt uit zijn eigen muziekkeuze al wel dat dat niet 'zijn liedjes' zijn
jaa, dat is idd waar
Oud 08-03-2004, 14:45
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Nou gelukkig is Meike eruit. Wat een slecht optreden was dat zeg! Geldt trouwens ook voor Alice en uhh die jongen met die mooie ogen (die vertelde van dat snoepje). Vond ik.

Eric was wel leuk Maud ook wel. Irma vind ik wel goed.

Mara ik ga voor Marlies. Ik vond dat ze 'Fighter' echt supergoed heeft gedaan, want dat is echt enorm moeilijk om te zingen en dat ze dan ook nog zelf een stuk tekst heeft opgevuld omdat ze iets vergat, maakt het helemaal goed!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-03-2004, 14:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 09:39:
Ik hoorde net op de radio een interview met Meike.

Er schijnt een gerucht de ronde te doen dat Boris een 'mol' is in Idols. Dat hij ingehuurd is door een columnist die vond dat hij de perfecte idol is door zijn stem en looks. Deze columnist zou via Boris 'inside information' te weten willen komen.
En zijn doel zou zijn dat Boris over een tijdje tijdens de live-shows gaat zeggen wat hij echt van het programma en de jury vind.
Dat zou dus betekenen dat Boris niet serieus meedoet aan Idols maar er veel geld voor krijgt.

Vaag verhaal, Meike zei ook dat dit absoluut niet waar was. Ze vond het een belachelijk verhaal.

Zelf geloof ik het ook niet, zal wel een of andere columnist zijn die een tekort aan aandacht heeft aangezien hij een tijdje geleden ook iets dergelijks bij Patty Brard heeft geflikt dat niet waar bleek te zijn.

Wat mensen al niet doen om in de aandacht van de media te komen..
als dat waar zou zijn, dan vind ik hem wel heel erg dom.
Hij vernield daarmee zijn eigen carrière en zit verplicht vast aan iets wat hij dus probeerd omver te krijgen. Immers: alle 10 eindkandidaten hebben een contract moeten tekenen. Daarin staat alles beschreven waaraan zij mee moeten werken en als ik me niet vergis hebben ook alle 10 de kandidaten inmiddels al een platencontract bij idols. Boris zou dan dus verplicht bij Idols moeten blijven en dingen moeten verkopen voor Idols, terwijl hij er zelf tegen zou zijn?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-03-2004, 15:01
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-03-2004 @ 15:55:
als dat waar zou zijn, dan vind ik hem wel heel erg dom.
Hij vernield daarmee zijn eigen carrière en zit verplicht vast aan iets wat hij dus probeerd omver te krijgen. Immers: alle 10 eindkandidaten hebben een contract moeten tekenen. Daarin staat alles beschreven waaraan zij mee moeten werken en als ik me niet vergis hebben ook alle 10 de kandidaten inmiddels al een platencontract bij idols. Boris zou dan dus verplicht bij Idols moeten blijven en dingen moeten verkopen voor Idols, terwijl hij er zelf tegen zou zijn?
daarom geloof ik het ook niet, dat zou volgens mij niet een van de kandidaten doen
Oud 08-03-2004, 15:39
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 15:23:
dat betwijfel ik.. heb je wel eens gezien hoe ze uit d't kop kijkt!?!
Het is een nichtje van een klasgenoot van mij. Hij heeft nooit contact met haar omdat het zo'n verwend, en vooral arrogant mens is...
Oud 08-03-2004, 16:22
xx
xx is offline
Waarom vind iedereen Maud zo goed, ik vind haar helemaal niet leuk, ze is zo'n kakwijf! En dat nummer dat ze zong, hoort echt bij een stoer iemand en dat vind ik haar helemaal niet! nee, maud mag van mij niet in de finale komen

xx :
Oud 08-03-2004, 16:33
Verwijderd
Ik vond Maud echt kei-goed. Ze zong nog beter dan Pink.
*hopen dat ze wint*

Ron en Robin zingen saai, geen drol aan.
Boris was leuk, maar doet zo stoicijns.
JK.... tja

Wat had Alice trouwens met haar haar gedaan, ingevet ofzo? het zag er imo niet zo flitsend uit
Oud 08-03-2004, 17:38
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
xx schreef op 08-03-2004 @ 17:22:
Waarom vind iedereen Maud zo goed, ik vind haar helemaal niet leuk, ze is zo'n kakwijf! En dat nummer dat ze zong, hoort echt bij een stoer iemand en dat vind ik haar helemaal niet! nee, maud mag van mij niet in de finale komen

xx :
Ze heeft een hete aardappel in d'r mond als ze praat, lijkt het

Van mij hoeft ze ook niet ver te komen. Iemand die zichzelf niet is mogen ze wmb achter het behang plakken
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-03-2004, 18:03
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 08-03-2004 @ 09:50:
hè, dat had ik een paar weken terug ook gelezen op het fok! maar wist toen niet dat het boris was...

deze foto is wel mooi :
[afbeelding]
Jaa.. die is cker mooi!! terwijl ik Boris niet eens zo leuk vind
hmm, ik ga ff nr de Idols site..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 08-03-2004, 18:13
load_harmony
load_harmony is offline
Marlies
Zij heeft het gewoon! leuk om naar te kijken!!
Maud
Ik vind haar stem gewoon super! Verder is ze soms een beetje saai. Erg lievig.
Ron
Het verschil tussen Ron en Robin weet ik niet
Robin
Het verschil tussen Robin en Ron ook niet toevallig. Maar uh.. ik vind dat hun er beide erg leuk zien en goed zingen! 2 leuke knullen die het best wel in zich hebben om populair te worden (ik vind ze ontzettend tof overkomen!!). Maar aangezien ik ze nog niet uit elkaar kan houden is er niet 1 van de 2 die echt uitblinkt.
Eric
Hij is liev! die ogen zijn super en optreden zaterdag was geweldig!! Naar hem kan ik lang kijken!!
Alice
Ik vind haar eigenlijk wel leuk! leuke looks, mooie stem, vlotte meid... ze gedraagt zich jonger als de rest maar wel tof!
Boris
Ik ben dr nog niet stil van eigenlijk...
Irma
Die vind ik onwijs SAAAAI!
Jk
Helemaal niet mijn stijl
__________________
just call it music

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 18:22.
Oud 08-03-2004, 19:06
heavinly
heavinly is offline
Mijn top 10 (met Meike ja):

1. Boris
Geweldige stem, hoewel ik hem niet echt als 'Idol' zie, omdat hij iets eigen heeft. Zn uitstraling mag wat mij betreft wel wat sprekender en hij mag wel wat enthousiaster doen. Maar op zich.. <3 Boris.

2. Marlies
Leuke uitstraling, heeft wat aparts. Ze zingt goed en ik vind 'r gewoon wel cool.

3. Eric
Leuk hoofdje, maar zingt niet geweldig. Ik was echt fan van zn dansje.

4. Robin
Lieve uitstraling en heeft best 'n goede stem (alleen niet in de afgelopen liveshow). Gewoon 'wel leuk'.

5. Irma
Ze kan ontzettend goed zingen, maar ik er is toch iets aan haar wat me tegenstaat..

6. Maud
Niet zo bijzonder. Kan goed zingen, dat wel, maar valt niet zo veel op. Heeft wel een lieve uitstraling.

7. Alice
Ze heeft niet veel uitstraling, kan wel oke zingen. Ik vond haar 'Fire' erg leuk. Dr haar was trouwens echt ranzig.. Maar ze maakt bij mij nog wel een kans als haar volgende performance beter is.

8. Ron
Blech. Hij heeft wat mij betreft echt niets. Zo'n breedbekkikker die niet eens goed kan zingen.

9. JK
Ik hou al niet van zijn stijl muziek, ook niet van zijn stijl op zich.. ik vind 'm vreselijk eigenlijk. Ik vind niet eens dat hij goed kan zingen.

10.Meike
Gelukkig is zij er uit. Ze had wat mij betreft echt niets.


Wat mij betreft is er 1 t/m 5 als top 5 en dan de rest.. in willekeurige volgorde eigenlijk.
Oud 08-03-2004, 19:28
Verwijderd
Mijn top 10:

10. Alice: Mijn god, wat een doos en dr haar zat ook verschrikkelijk de laatste aflevering. Dat uitgerekent zij die wildcard moest krijgen.. Jammer dat ze er niet uit is.

9. Boris: Ik vind hem echt verschrikkelijk. Wat een arrogantie straalt hij uit en zn zang vind ik ook niet geweldig.

8. Ron: Hij zingt wel ok maar hij heeft zo`n irritant trekje. Hij blaast af en toe en te grote hoeveelheid lucht uit door zn mond ofzo, heel vervelend, laat hem stukken minder goed klinken.

7. Robin: Hij doet zo raar met zn benen en zn handen. Hij is lekker maar dat is het dan ook wel. Zn zang is te hard en schreeuwerig.

6. Irma: Ze kan heel goed zingen maar ik zou het heel toy vinden als ze zou winnen. Ze maakt het sowieso wel, is het niet bij Idols dan wel ergens anders.

5. Marlies: Ze zingt goed, ik had het trouwens wel gemerkt dat ze dat stuk anders zong dan het hoord. Knappe invulling, dat zeker.

4. Eric: Wel een leuke jongen, stom sikje. Hij zingt leuk, afgelopen zaterdag vond ik hem heel leuk alhoewel hij wel heel erg op Robbie wilde lijken.

3. Meike: Een leuk hoofd, gezellig meisje, lief. Kan goed zingen, vond het lullig dat dr optreden niet goed ging, daar kon ze niks aan doen.

2. Maud: Hele leuke, vrolijke en spontane meid. Je ziet echt dat ze alles helemaal spannend en geweldig vindt. Ze kan goed zingen. Deze zaterdag wat minder maar wel superknap nog steeds en dat met stemproblemen!

1. JK: Hij is de man. Helemaal geweldig. Zo cool en toch eigenlijk stiekem zo fout. Zijn antwoord op de vraag naar wie hij wees: "Ja, ik zag wat leuke meisjes zitten daar dus ik dacht, ik wijs maar naar hem". Helemaal top
Oud 08-03-2004, 19:52
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 18:38:
Ze heeft een hete aardappel in d'r mond als ze praat, lijkt het

Van mij hoeft ze ook niet ver te komen. Iemand die zichzelf niet is mogen ze wmb achter het behang plakken
Wat maakt het in godsnaam uit hoe ze klinkt als ze praat? Beoordeel haar liever op hoe ze zingt.

En van je laatste zin viel ik bijna van m'n stoel. Ben je meteen jezelf niet als je een liedje zingt van iemand met een ander karakter? Maud gaf gewoon een eigen interpretatie aan dit liedje! Mag Maud soms van jou alleen maar rustige zachte liedjes gaan zingen? Acteurs zijn ook zichzelf niet op het witte doek. Moeten alle acteurs dan ook maar 'achter het behang worden geplakt'? Zangers zijn net als hen artiesten en hebben gelukkig al het recht toe om niet zichzelf te zijn als ze optreden, anders was iedereen er al lang op uitgekeken.
Oud 08-03-2004, 20:20
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 08-03-2004 @ 10:14:
dat jij ook je mening wilt geven hier vind ik prima, geweldig zelfs,
maar doe dat de volgende keer ff in een normale kleur. Om hier op te vallen moet je echt wel iets meer doen dat gaan typen in zo'n irritante kleur.
ehm..waar zijn die kleuren anders voor?
Oud 08-03-2004, 20:55
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 08-03-2004 @ 20:52:
Wat maakt het in godsnaam uit hoe ze klinkt als ze praat? Beoordeel haar liever op hoe ze zingt.
Zou het misschien verstandig zijn te lezen voordat je iets zegt? Ik heb me er niet bij uitgelaten hoe ik haar vind zingen of wat ik uberhaupt van haar vind ofzo. Ik zeg alleen dat als ze praat het lijkt alsof ze een hete aardappel in haar mond heeft.... piss off.

Citaat:
En van je laatste zin viel ik bijna van m'n stoel. Ben je meteen jezelf niet als je een liedje zingt van iemand met een ander karakter? Maud gaf gewoon een eigen interpretatie aan dit liedje! Mag Maud soms van jou alleen maar rustige zachte liedjes gaan zingen? Acteurs zijn ook zichzelf niet op het witte doek. Moeten alle acteurs dan ook maar 'achter het behang worden geplakt'? Zangers zijn net als hen artiesten en hebben gelukkig al het recht toe om niet zichzelf te zijn als ze optreden, anders was iedereen er al lang op uitgekeken.
Wie zegt dat ik het over het liedje heb? Ok, het liedje past niet echt bij haar, bij haar stem enzo, maar daar heb ik het niet over. Ze is veranderd, qua uiterlijk en ook een beetje qua innerlijk, ze had gewoon zichzelf moeten blijven. Nu verandert ze, niet omdat ze zich er zelf prettig bij voelt maar om wat anderen haar op leggen. Dat gaat er bij mij niet in, mijn mening. Piss off.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-03-2004, 21:50
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 21:55:
Zou het misschien verstandig zijn te lezen voordat je iets zegt? Ik heb me er niet bij uitgelaten hoe ik haar vind zingen of wat ik uberhaupt van haar vind ofzo. Ik zeg alleen dat als ze praat het lijkt alsof ze een hete aardappel in haar mond heeft.... piss off.
Het zou zeer verstandig zijn te lezen voor je iets zegt, aangezien wat je hier zegt, precies datgene is wat ik bedoel! Hoezo zeg je iets over de klank van haar stem als ze praat, terwijl je zwijgt over hoe ze zingt, iets dat 100 keer zo relevant is in dit geval? En wordt alsjeblieft niet zo kwaad door meteen met rare Engelse uitdrukkingen die ik toch niet begrijp te gaan gooien. Het is niet mijn schuld dat je zulke uitspraken doet.

Citaat:
geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 21:55:
Wie zegt dat ik het over het liedje heb? Ok, het liedje past niet echt bij haar, bij haar stem enzo, maar daar heb ik het niet over. Ze is veranderd, qua uiterlijk en ook een beetje qua innerlijk, ze had gewoon zichzelf moeten blijven. Nu verandert ze, niet omdat ze zich er zelf prettig bij voelt maar om wat anderen haar op leggen. Dat gaat er bij mij niet in, mijn mening. Piss off.
Nee, beste geen punt, neem dit van mij aan: eigenwijse mensen die persé alleen maar zichzelf moeten blijven, redden het niet in deze business. Eigenwijs kun je pas zijn als je het al gemaakt hebt, of het echt beter weet en dat laatste is zelden het geval. Om verder te komen, moet je dingen proberen, van je fouten leren en heb je mensen nodig die kritiek op je leveren om deze vervolgens op te volgen als je er wat in ziet. Maud doet dit heel goed vind ik. Het is uiteraard je goed recht om dit dom te vinden, uiteindelijk is het toch de enige manier.

PS: wat weet je eigenlijk over haar innerlijk? Deel het met ons!
Oud 08-03-2004, 22:44
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 08-03-2004 @ 22:50:
Het zou zeer verstandig zijn te lezen voor je iets zegt, aangezien wat je hier zegt, precies datgene is wat ik bedoel! Hoezo zeg je iets over de klank van haar stem als ze praat, terwijl je zwijgt over hoe ze zingt, iets dat 100 keer zo relevant is in dit geval?
Goh, iemand had het over haar stem, ik d8 laat ik daar ook eens wat over zeggen. Wat ik van haar vind had ik allang gezegd, moet ik dat dan nog eens doen?
Citaat:
En wordt alsjeblieft niet zo kwaad door meteen met rare Engelse uitdrukkingen die ik toch niet begrijp te gaan gooien. Het is niet mijn schuld dat je zulke uitspraken doet.
Kwaad? Piss off houdt in dat je ff rustig aan moet doen met je conclusies.


Citaat:
Nee, beste geen punt, neem dit van mij aan: eigenwijse mensen die persé alleen maar zichzelf moeten blijven, redden het niet in deze business. Eigenwijs kun je pas zijn als je het al gemaakt hebt, of het echt beter weet en dat laatste is zelden het geval. Om verder te komen, moet je dingen proberen, van je fouten leren en heb je mensen nodig die kritiek op je leveren om deze vervolgens op te volgen als je er wat in ziet. Maud doet dit heel goed vind ik. Het is uiteraard je goed recht om dit dom te vinden, uiteindelijk is het toch de enige manier.
Dat is dan jouw mening. Ik denk dat mensen het in het leven júist kunnen maken door zichzelf te blijven. Ik geloof niet in mensen die fake zijn.

Citaat:
PS: wat weet je eigenlijk over haar innerlijk? Deel het met ons!
Daar kan ik niet zoveel over zeggen, behalve dan dat ze opeens heel anders over komt op tv nú dan op tv in de vorige rondes. Voor het grote deel natuurlijk door haar uiterlijk, maar ook hoe ze overkomt, hoe ze doet. Vind ik dan hoor, dat viel mij op...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-03-2004, 22:48
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
catfight
Oud 08-03-2004, 22:50
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 08-03-2004 @ 23:48:
catfight
Discussie heet zoiets
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 08-03-2004, 22:52
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 08-03-2004 @ 23:50:
Discussie heet zoiets
serieus?

nee vind catfight leuker
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Idols 2
Poor twisted me
72 11-09-2003 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.