Oud 14-03-2004, 15:19
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Vervolg op Idols 2: De liveshows.

We waren aan het praten over het jurycommentaar: is de jury (onterecht) bij de een strenger dan bij de ander?
Advertentie
Oud 14-03-2004, 15:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nou ja, zoals ik daar al zei vind ik dus van wel.
net als met boris: ze maken van boris echt een idool. Natuurlijk heeft ie een hoop aan zichzelf (uiterlijk + zang) te danken, maar je ziet duidelijk dat de jury probeert alles zó te sturen dat ie nóg populairder wordt. Dit vind ik ook bij Marlies.

Terwijl een Irma of een Alice op voorhand al worden afgekraakt. Enigszins terecht misschien (zeker bij Alice), maar ze worden wel extra hard aangepakt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2004, 15:23
Verwijderd
Fijn, nieuw topic

Ja, de jury is onterecht bij de een strenger dan bij de ander. En dat vind ik echt lullig, want volgens mij hebben ze tóch invloed op de stemmen (alsin; als ze iemand helemaal afkraken, vinden mensen dat sneu (en geven ze 'trooststemmen'), wanneer ze iemand helemaal de hemel in praten, vinden mensen dat natuurlijk goed (en stemmen ze minder, want 'anderen stemmen vast wel')).

En natuurlijk ook sneu voor de kandidaten die het zeker beter doen dan een ander maar veel negatiever commentaar krijgen.. Dan ga je ook aan jezelf twijfelen.

Offtopic: en het stinkt hier nu zo erg naar ui dat ik tranen in m'n ogen krijgen, pfff... het komt van de bovenburen
Oud 14-03-2004, 15:28
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2004 @ 16:23:
Fijn, nieuw topic

Ja, de jury is onterecht bij de een strenger dan bij de ander. En dat vind ik echt lullig, want volgens mij hebben ze tóch invloed op de stemmen (alsin; als ze iemand helemaal afkraken, vinden mensen dat sneu (en geven ze 'trooststemmen'), wanneer ze iemand helemaal de hemel in praten, vinden mensen dat natuurlijk goed (en stemmen ze minder, want 'anderen stemmen vast wel')).

En natuurlijk ook sneu voor de kandidaten die het zeker beter doen dan een ander maar veel negatiever commentaar krijgen.. Dan ga je ook aan jezelf twijfelen.

Offtopic: en het stinkt hier nu zo erg naar ui dat ik tranen in m'n ogen krijgen, pfff... het komt van de bovenburen
De jury heeft er een heel handig truucje voor, want als je dit tegen hen zegt, zeggen ze: we geven gewoon onze mening, we zeggen wat we vinden... Lekker makkelijk, je kunt moeilijk zeggen dat ze die 'mening' niet kunnen hebben. Eigenlijk slaat het nergens op dat die jury nu nog commentaar geeft, aangezien zij niet meer degenen zouden moeten zijn die beslissen. Tot en met de workshops commentaar van de jury (aangezien ze daar nog invloed mogen hebben) en daarna niet meer.

Ze kunnen ook wat kijkers aan het woord laten.

Offtopic: Wat eten die vroeg dan zeg! Ik vind gebakken ui trouwens altijd erg lekker ruiken
Oud 14-03-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2004 @ 16:22:
nou ja, zoals ik daar al zei vind ik dus van wel.
net als met boris: ze maken van boris echt een idool. Natuurlijk heeft ie een hoop aan zichzelf (uiterlijk + zang) te danken, maar je ziet duidelijk dat de jury probeert alles zó te sturen dat ie nóg populairder wordt. Dit vind ik ook bij Marlies.

Terwijl een Irma of een Alice op voorhand al worden afgekraakt. Enigszins terecht misschien (zeker bij Alice), maar ze worden wel extra hard aangepakt.
't Is toch zo dat zij de winnaar een contract aanbieden? Ze zullen dus zelf ook zeker iemand op het oog hebben en die persoon willen pushen, ik denk dat Boris en Marlies dat nu zijn. Mja, dat laten ze dan wel erg merken.
Niet helemaal netjes.
Oud 14-03-2004, 15:36
Nuck
Nuck is offline
Welk nummer deed Boris ook al weer?
__________________
As if!
Oud 14-03-2004, 15:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2004 @ 16:30:
't Is toch zo dat zij de winnaar een contract aanbieden? Ze zullen dus zelf ook zeker iemand op het oog hebben en die persoon willen pushen, ik denk dat Boris en Marlies dat nu zijn. Mja, dat laten ze dan wel erg merken.
Niet helemaal netjes.
volgens mij staat iedereen inmiddels al onder contract bij Idols. Zoiets heb ik althans gehoord. Alle 10 finalisten zouden dit jaar een platencontract hebben.
En de jury zegt altijd een idool te zoeken. ZOEK hem dan ook echt! MAAK hem niet zelf. Dat bedoel ik met de manier waarop ze met Boris en Marlies omgaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2004, 15:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ben trouwens benieuwd hoe ze zo bij Life & Cooking gaan reageren op het vertrek van Robin.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2004, 15:46
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Nuck schreef op 14-03-2004 @ 16:36:
Welk nummer deed Boris ook al weer?
www.ramona.nl

De Liedjes van 13 maart 2004



Marlies - Heard it through the grapevine

Robin - Easy

Alice - I want you back

Boris - Papa was a rolling stone

JK - You are the sunshine of my live

Maud - Signed Sealed Delivered

Eric - Dancing on the sealing

Irma - I wish

Ron - For once in my life
Oud 14-03-2004, 15:51
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2004 @ 16:44:
ben trouwens benieuwd hoe ze zo bij Life & Cooking gaan reageren op het vertrek van Robin.
Haha. Irene zal kapot zijn.
Oud 14-03-2004, 15:57
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2004 @ 16:41:
volgens mij staat iedereen inmiddels al onder contract bij Idols. Zoiets heb ik althans gehoord. Alle 10 finalisten zouden dit jaar een platencontract hebben.
En de jury zegt altijd een idool te zoeken. ZOEK hem dan ook echt! MAAK hem niet zelf. Dat bedoel ik met de manier waarop ze met Boris en Marlies omgaan.
ik vind het bij Marlies wel wat minder hoor. Maar Boris wordt echt een beetje voorgetrokken zegmaar.. Ze laten Alice echt helemaal stikken, terwijl het (vind ik) Niet superslecht was, en at zeggen zij dan wel.
Oud 14-03-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
zjoerd schreef op 14-03-2004 @ 16:57:
ik vind het bij Marlies wel wat minder hoor. Maar Boris wordt echt een beetje voorgetrokken zegmaar.. Ze laten Alice echt helemaal stikken, terwijl het (vind ik) Niet superslecht was, en at zeggen zij dan wel.
Niet superslecht? Luister het nog eens dan.
(www.ramona.nl )
Oud 14-03-2004, 16:02
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
wie denken jullie dat er uitgaat zaterdag? ik denk: Ron, Irma of Alice.
Oud 14-03-2004, 16:03
Verwijderd
Volgende keer gaat Alice eruit, denk ik. Of Irma of Maud... Maar ik hoop Alice...
Oud 14-03-2004, 16:04
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
voor het eerst sinds tijden dat ik een stukje zag. dat was dat stuk dus met dat alice mens. ze hadden echt zeker wel gelijk, in nepheid, en slecht zingen e.d. ik weet er niet heel veel van, maar dat het geforceerd en nep was weet ik wel
Oud 14-03-2004, 16:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-03-2004 @ 16:51:
Haha. Irene zal kapot zijn.
haha, ze lieten de uitslag zien en Irene zat daarbij (al dan niet nep) tranen weg te vegen. Alles hangt vol met posters van Robin en d'r stond een fotolijstje op tafel met een foto van Robin en Irene. Echt grappig allemaal
Nu zijn ze met een hele theorie bezig over waarom Robin is afgevallen.

En Meike komt straks langs.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2004, 16:09
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2004 @ 17:07:
haha, ze lieten de uitslag zien en Irene zat daarbij (al dan niet nep) tranen weg te vegen. Alles hangt vol met posters van Robin en d'r stond een fotolijstje op tafel met een foto van Robin en Irene. Echt grappig allemaal
Nu zijn ze met een hele theorie bezig over waarom Robin is afgevallen.

En Meike komt straks langs.
ze stonden ook samen in de hirkrant
Oud 14-03-2004, 16:36
the spongeman
Avatar van the spongeman
the spongeman is offline
ik denk ook dat alice er de volgende keer uit gaat
Ads door Google
Oud 14-03-2004, 17:04
Rhinus
Rhinus is offline
Alice is wel zo slecht. Ik heb 't gister gezien en ik kan gewoon niet snappen dat die oen er nog niet uit is.
Oud 14-03-2004, 17:07
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
ach je weet soms niet hoe het loopt... vond vorig jaar ook dat jim niet kon zingen, maar hij is toch 2e geworden
Oud 14-03-2004, 17:09
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Balance schreef in vorig topic:
wie wie wie?
Alice.

Ik vond het jury-commentaar zo zielig voor haar. En ze studeert aan dezelfde faculteit als ik.

Robin.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 14-03-2004, 17:18
Raakaap
Avatar van Raakaap
Raakaap is offline
Volgende keer zit op de kruk: Alice, Eric en Irma. Alice eruit!!

Trouwens, waarom kunnen mensen geen topics aanmaken. Zet toch eens een deelnummer in de titel!!
Oud 14-03-2004, 17:29
Verwijderd
Ik hoop dat Irma er de volgende keer uitvliegt, maar ik vrees voor Alice.
Oud 14-03-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Raakaap schreef op 14-03-2004 @ 18:18:
Volgende keer zit op de kruk: Alice, Eric en Irma. Alice eruit!!

Trouwens, waarom kunnen mensen geen topics aanmaken. Zet toch eens een deelnummer in de titel!!
En dan weet je welk deel het is, wat ga je met die info doen?
Oud 14-03-2004, 17:30
Verwijderd
ja de jury is terecht streng. ze moeten toch eerlijk zijn? ik vond die alice ook super lelijk zingen en totaal geen uitstraling hebben. dan mogen ze daar best eerlijk over zijn. Eric kan ook niet zingen maar heeft wel uitstraling. ze zijn gewoon eerlijk vind ik.
ik snap nog steeds niet hoe alice door kan zijn
Advertentie
Oud 14-03-2004, 17:38
6663scarlet
Avatar van 6663scarlet
6663scarlet is offline
ik had niet echt verwacht dat robin eruit ging omdat hij zo populair is bij veel meisjes..(niet bij mij..) ik dacht dat eric op de krukken zou belande.. en irma helemaal niet ik hoop dat ron of eric eruit gaat volgende keer
__________________
~:: Distilla Truant ::~ huub huub barba brak
Oud 14-03-2004, 18:06
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Frank
gepost op 14-03-2004 @ 03:01

--------------------------------------------------------------------------------
hey

http://www.rtl.nl/system/media/wvx/...i.xml/wm364.wvx

vet mooi imo.. heeft niet met liveshows te maken maar kon geen andere topic ovr vinden

bij die link bij minuut 1:35.. dat roodharige meisje die kan echt VET GOED zingen maa hoe heet zij???

bedankt
----------------------------------------------------------------------------------

weet niet hoe je uit een vorig topic moet quoten maar ik doe het maar ff zo. Het meisje dat je bedoelt is Merel. Zij is er in de workshops uitgegaan. (of heeft ze de wildcardshow nog meegedaan , dat weet ik ff niet meer.) Zij was inderdaad erg goed
Oud 14-03-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
saskiaburggraaf schreef op 14-03-2004 @ 18:38:
ik had niet echt verwacht dat robin eruit ging omdat hij zo populair is bij veel meisjes..(niet bij mij..) ik dacht dat eric op de krukken zou belande.. en irma helemaal niet ik hoop dat ron of eric eruit gaat volgende keer
owh ik vind die ron juist super goed. gister een van de beste. irma vind ik heel slecht. eric kan niet zingen maar heeft een hele goede performance en uitstraling vind ik
Oud 14-03-2004, 18:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 14-03-2004 @ 19:06:
Frank
gepost op 14-03-2004 @ 03:01

--------------------------------------------------------------------------------
hey

http://www.rtl.nl/system/media/wvx/...i.xml/wm364.wvx

vet mooi imo.. heeft niet met liveshows te maken maar kon geen andere topic ovr vinden

bij die link bij minuut 1:35.. dat roodharige meisje die kan echt VET GOED zingen maa hoe heet zij???

bedankt
----------------------------------------------------------------------------------

weet niet hoe je uit een vorig topic moet quoten maar ik doe het maar ff zo. Het meisje dat je bedoelt is Merel. Zij is er in de workshops uitgegaan. (of heeft ze de wildcardshow nog meegedaan , dat weet ik ff niet meer.) Zij was inderdaad erg goed
ja idd merel. En zij heeft ook de wildcardshow nog meegedaan ja.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2004, 18:23
Ellàn
Avatar van Ellàn
Ellàn is offline
om even iets compleets nutteloos te zeggen:
Dat zinnetje I heat up, and cool down zit al de hele dag in mn hoofd zeer frusterend
Oud 14-03-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ellàn schreef op 14-03-2004 @ 19:23:
om even iets compleets nutteloos te zeggen:
Dat zinnetje I heat up, and cool down zit al de hele dag in mn hoofd zeer frusterend
das toch van hun single? die heb ik net gedownload is erg leuk
Oud 14-03-2004, 18:26
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
nog ff mijn mening:

marlies: Beetje saai nummer, niet zoals we gewend zijn van Marlies. Wel heel goed gezongen.

Robin: Absoluut beter dan vorige week. Niet geweldig maar wel aardig. Hij heeft een leuk koppie. Jammer dat hij weg is en niet Alice. Had het ook niet verwacht.

Alice: slecht, precies wat de jury zei. Nep, te gemaakt, karaoke-achtig. Ze is inderdaad veel te veel met zichzelf bezig. Ze gedraagt zich kinderachtig en gebruikt heel veel Engelse woorden terwijl ze gewoon praat. Heel irritant. Had gehoopt dat ze er deze week uit zou gaan, niet gelukt helaas, dan volgende week maar.

Boris: aww , wat is het een schatje. Hij is helemaal geweldig. Hoe hij kijkt, hoe hij doet, hoe zijn haar zit, hoe hij zingt, hoe... Nou ja, het lijkt me wel duidelijk wie mijn favoriet is.

JK: Leuke jongen. Grappig, hij lijkt goed met Boris op te kunnen schieten (tijdens het wachten op de uitslag was hun stukje beatboxen en zingen erg leuk vond ik). Ik vind ze wel leuk samen. Hij heeft goed gezongen, het thema lag hem natuurlijk ook wel. Hij wordt steeds favorieter voor mij.

Maud:Ik vond het jury-commentaar niet echt goed. Ik vond dat ze het wel goed gezongen heeft. Niet bijzonder maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet van haar. Ze blijft een beetje op de achtergrond. Terwijl ze wel goed zingt.

Eric: Ook een hele leuke jongen. Ik vind hem wel een beetje een flapdrol, iemand die de lolbroek van de groep is. Hij is echt leuk, jammer dat ie niet zo goed kan zingen.

Irma: Ze zingt geweldig maar ik denk dat het publiek haar niet zo leuk vind omdat ze wat 'alternatiever' (ik weet niet hoe ik het anders moet benoemen) is. Ze is heel goed vind ik en daarom vond ik het ook onterecht dat ze voor de tweede keer op de kruk zat.

Ron: Heb ik nog niet gezien (moet de videoband nog ff afkijken). Commentaar volgt (misschien) nog. Qua uiterlijk vind ik het niks.

Mijn top 8 na de afgelopen show:

1) Boris
2) Marlies
3) Irma/ JK
4) Irma/ JK
5) Maud
6) Ron/ Eric
7) Ron/ Eric
8) Alice
Oud 14-03-2004, 18:44
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
mijn top tien van gisteren;

1: Boris (zoals altijd; zeer goed en zeer lekker )
2: Marlies (goed, ze is leuk )
3: Ron ( ik vond hem echt goed zingen!)
4: JK
5: Irma
6: Maud
7: Robin
8: Alice
9: Eric (en toch wil ik alice eruit hebben, want eric is gewoon gaaf )
Oud 14-03-2004, 18:45
Wave
Wave is offline
Ik wil Boris wel eens Funeral of Hearts van HIM horen zingen......zitten ook van die leuke hoge toontjes in en is wat melodieuser dan wat hij normaal zingt.......

Als hij dat goed zingt ben ik echt helemaal verkocht.......
Oud 14-03-2004, 18:48
6663scarlet
Avatar van 6663scarlet
6663scarlet is offline
Citaat:
Wave schreef op 14-03-2004 @ 19:45:
Ik wil Boris wel eens Funeral of Hearts van HIM horen zingen......zitten ook van die leuke hoge toontjes in en is wat melodieuser dan wat hij normaal zingt.......

Als hij dat goed zingt ben ik echt helemaal verkocht.......
dat lijkt me ook vet mooi...
__________________
~:: Distilla Truant ::~ huub huub barba brak
Oud 14-03-2004, 19:04
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 14-03-2004 @ 19:44:
mijn top tien van gisteren;

1: Boris (zoals altijd; zeer goed en zeer lekker )
2: Marlies (goed, ze is leuk )
3: Ron ( ik vond hem echt goed zingen!)
4: JK
5: Irma
6: Maud
7: Robin
8: Alice
9: Eric (en toch wil ik alice eruit hebben, want eric is gewoon gaaf )
een top 10 van 9 personen kan niet he
maar ik ben het wel beetje eens, alleen draai ik Eric en Irma om
Ads door Google
Oud 14-03-2004, 19:05
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 14-03-2004 @ 19:44:
mijn top tien van gisteren;

1: Boris (zoals altijd; zeer goed en zeer lekker )
2: Marlies (goed, ze is leuk )
3: Ron ( ik vond hem echt goed zingen!)
4: JK
5: Irma
6: Maud
7: Robin
8: Alice
9: Eric (en toch wil ik alice eruit hebben, want eric is gewoon gaaf )
top tien?
Oud 14-03-2004, 19:09
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 14-03-2004 @ 19:44:
mijn top tien van gisteren;
*knip*
9: Eric (en toch wil ik alice eruit hebben, want eric is gewoon gaaf )
[flauw] Je zegt top tien, je geeft er 9 en je 'hoeft' er nog maar 8 te geven [/flauw]

Volgende week wil ik: Alice, Eric en JK op de kruk en JK mag eruit. Maar dat gebeurt toch nooit.
Oud 14-03-2004, 19:14
xx
xx is offline
Ik vind het zo grappig dat ik JK steeds leuker begin te vinden! (en dat komt niet door zijn jurycommentaar ) Die kleren enzo vind ik nog steeds niet echt mooi maar ik vind dat ie het wel gewoon leuk doet!

xx
Oud 14-03-2004, 19:16
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 14-03-2004 @ 19:26:
Alice: slecht, precies wat de jury zei. Nep, te gemaakt, karaoke-achtig. Ze is inderdaad veel te veel met zichzelf bezig. Ze gedraagt zich kinderachtig en gebruikt heel veel Engelse woorden terwijl ze gewoon praat. Heel irritant. Had gehoopt dat ze er deze week uit zou gaan, niet gelukt helaas, dan volgende week maar.
het toppunt van dat genep, was waarschijnlijk nog toen ze vorige week toch net wel door was en keihard begon te juichen. ook raar dat nog niemand dat gezeik van haar over haar fans beu is
Oud 14-03-2004, 19:18
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 14-03-2004 @ 20:09:
[flauw] Je zegt top tien, je geeft er 9 en je 'hoeft' er nog maar 8 te geven [/flauw]

Volgende week wil ik: Alice, Eric en JK op de kruk en JK mag eruit. Maar dat gebeurt toch nooit.
voor mij dezelfde mensen op de kruk maar niet JK maar Ron of Maud mag op de kruk
Oud 14-03-2004, 19:19
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 14-03-2004 @ 20:18:
voor mij dezelfde mensen op de kruk maar niet JK maar Ron of Maud mag op de kruk
Nee, Ron moet blijven! (Goh, wat een nuttige post, al zeg ik het zelf )
Oud 14-03-2004, 19:27
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Wat een bagger aflevering gisteren:

** Die muziek ligt lang niet iedereen, iedereen moet z'n eigen stijl kiezen. Een thema is goed, liefde, jaren'70, nederlands oid, maar dit was gewoon een genre. Echt niet leuk.

** De jury bleef maar door mekkeren over Alice, tegen bvb Maud, zo van 'maar dit was wel een goede karaoke'. Er lullig tegenover Alice, ongeacht of het nu goed of slecht was.

** Robin kan naar mijn mening heel mooi zingen, hij stond bij mij op de derde plaats, jammer dat hij weg is.

** Irma had die kruk niet verdiend. Ik vrees dat ze niet zo populair is, omdat veel mensen iemand anders 'net iets' beter vinden dan haar. Ik ook, Marlies vind ik ietsje beter, dus áls ik zou bellen zou ik voor Marlies bellen.

Verder vind ik Alice niet slecht zingen, ik hoor het niet als iemand niet goed genoeg timed hoor...

en Ron zong eindelijk eens niet zo'n glad liedje, mijn complimenten.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 14-03-2004, 19:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 14-03-2004 @ 20:27:
Verder vind ik Alice niet slecht zingen, ik hoor het niet als iemand niet goed genoeg timed hoor...
dat had ik ook. ik vond d'r timing niet bijzonder slecht.

wat ik ook lullig vind is dat de jury soms als Reinout al met de kandidaat aan het praten is, nog even wat moet zeggen. Net als Henk-Jan die moest benadrukken dat, als Alice niet had gehoord dat ze verkeerde timede, de ook nooit een artiest zou kunnen worden.
Ik vind: de jury heeft haar zegje gedaan, daarna moet ze d'r mond houden. De artiesten mogen toch ook niet tussen het commentaar door even uitleg geven?!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-03-2004, 20:42
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
alice zuigt, klaar. dat kan niet vaak genoeg gezegd worden, dus ik heb er niet zo'n problemen met het feit dat dit feit nog een aantal keren de revue passeerde.

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 21:02.
Oud 14-03-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
xx schreef op 14-03-2004 @ 20:14:
Ik vind het zo grappig dat ik JK steeds leuker begin te vinden! (en dat komt niet door zijn jurycommentaar ) Die kleren enzo vind ik nog steeds niet echt mooi maar ik vind dat ie het wel gewoon leuk doet!

xx
ja dat vind ik nou ook. in het begin vond ik m irritant maar nu heel cool. ik denk dat hij best wel hoog zal eindigen
Oud 14-03-2004, 21:09
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-03-2004 @ 21:43:
ja dat vind ik nou ook. in het begin vond ik m irritant maar nu heel cool. ik denk dat hij best wel hoog zal eindigen
Wat vind je dan zo leuk aan hem? Ik vind er helemaal niks aan, aan zijn optreden. Die stem is zo 'zachtaardig' (kan even geen beter woord bedenken), dat vind ik niet zo mooi voor een mannenstem. En zijn performance vind ik ook niet speciaal om naar te kijken. En zijn kleding vind ik ook niet mooi.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Oud 14-03-2004, 21:51
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
ik heb het wel te doen met alice het is een leuk kind terwijl ze het niet goed overbrengt...
ze wil zoo graag dat mensen haar leuk vinden, dat ze raar gaat doen en daar moet ze mee stoppen! be yourself.

Haar zang vond ik niet zo dramatisch zoals iedereen hier beschrijft. Ze zong soms een beetje vals maar het was een leuke performance en het liedje paste bij haar stem.

Kijk maar eens een keertje meer naar Boris, wat een arrogante kwal zeg. Toen Robin aankwam lopen toen hij net hoorde dat hij eruit was, bleef Boris daar gewoon staan weetje...

Maud is gewoon leuk! alleen ze moet gewoon meer opvallen, Dat probeert ze al door verschillende kapsels te nemen maar dat is niet genoeg

mijn top 8

1.Maud
2.Alice
3.Marlies
4.Irma
5.Jk
6.Ron
7.Boris
8.Erik (omdat ie niet kan zingen)

Ciao!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 14-03-2004, 21:58
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Zal ik ook maar weer eens een top 8 maken dan?

1. Marlies
2. Irma
3. Boris
4. Ron
5. Maud
6. JK
7. Alice
8. Eric

Leuk trouwens zeg, die site waar je die liedjes normaal kan beluisteren . Marlies was nog steeds geweldig <3
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 14-03-2004, 22:41
Verwijderd
Omdat het zo hip is een top 8 te maken:

1. Boris
2. Irma/Marlies
3. Irma/Marlies
4. Maud
5. Eric
6. Ron/JK
7. Ron/JK
8. Alice

Die bovenste drie zijn echt mn favorieten, zolang zij er in blijven ben ik blij En Eric kan niet zo goed zingen, maar hij is zo leuk! Daarom mag hij op 5, omdat Ron en JK toch allebei niet bepaald mn favorieten zijn, en Eric gewoon leuker is
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 24-04-2004 23:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 19:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales [2]
Sweet Revenge
500 10-04-2004 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.