Oud 10-07-2005, 15:49
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
doezel schreef op 10-07-2005 @ 16:47 :
Je hoeft niet zo streng te kijken hoor, het went wel. Het betaald immers goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2005, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-07-2005 @ 03:00 :
Jep, men is er gewoon erg angstig voor en bedrijven betalen goud geld voor de tests. Echt gevaarlijk is het ook niet echt.
Ja, maar het punt is voor mij (en ook vele anderen) dat men niet kan garanderen dat er niets gebeurd. Vooral op de lange termijn is vaak weinig bekend en dat vind ik dan toch wel een beetje link.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 10:39
Verwijderd
ik kan nu op mn moeders werk tijdelijk iemand gaan helpen met archiveren ofzo.. verdient vast minder goed dan lichamen afleggen, maar dat doe ik toch liever denk ik

kan het alvast komende twee weken een paar dagdelen doen, naast mn gewone bijbaantje

dus dat is ook nog een idee: vraag aan je ouders of er op hun werk niemand achterligt met niet al te moeilijk werk, waar je dan even kunt gaan helpen

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 12:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Laurens schreef op 10-07-2005 @ 19:26 :
Ja, maar het punt is voor mij (en ook vele anderen) dat men niet kan garanderen dat er niets gebeurd. Vooral op de lange termijn is vaak weinig bekend en dat vind ik dan toch wel een beetje link.
Ik ken wel mensen die daar kots en kotsmisselijk en heel ziek van zijn geworden. Die wilden dat ze het nooit hadden gedaan.

Ik ken ook mensen die er NIKS van hebben gevoeld en die het het ideale bijbaantje vinden (3 dagen Risk spelen in een huisje en af en toe wat testjes moeten doen)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 10-07-2005 @ 15:07 :
Nouja, als iemand dood gaat dan ontspant alles toch? Dus dan lopen al zijn of haar uitwerpselen etc er ook uit? Lijkt me nou niet bepaald lekker om dat schoon te maken
Hehe, meestal is dat al gedaan, kan ik je verzekeren

De meeste mensen leveren ook geen lijk af waar de stront uit de broekspijpen loopt.
Citaat:
doezel schreef op 10-07-2005 @ 13:36 :
Ik ben bang van dode mensen

Wat doe je nu dan? En ja, ik neem aan dat het wel veel geld verdient.. dat mag ook wel.
Ja, het kan geen fijn idee zijn, dat kan ik me wel voorstellen. Maar zolang ik degene niet ken, zou ik er geen moeite mee hebben.

Ik heb nu een eigen bedrijfje...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:38
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 14:37 :


Ik heb nu een eigen bedrijfje...
in afleggen
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Laurens schreef op 10-07-2005 @ 19:26 :
Ja, maar het punt is voor mij (en ook vele anderen) dat men niet kan garanderen dat er niets gebeurd. Vooral op de lange termijn is vaak weinig bekend en dat vind ik dan toch wel een beetje link.
Nou nee, link is het niet. Vaak zijn het medicijnen die al lange tijd gebruikt worden, maar waarvan de bijwerkingen in bepaalde omstandigheden of bij overmatig gebruik getest worden. Ze zijn op lange termijn juist niet schadelijk, maar op korte termijn kun je er erg ziek van worden. En dat is gewoon heel erg vervelend.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ganralph schreef op 11-07-2005 @ 14:38 :
in afleggen
Haha, dat zou me wat zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 15:34
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 14:40 :
Haha, dat zou me wat zijn
Geloof ik best, jij zou er zeker geschikt voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 14:39 :
Nou nee, link is het niet. Vaak zijn het medicijnen die al lange tijd gebruikt worden, maar waarvan de bijwerkingen in bepaalde omstandigheden of bij overmatig gebruik getest worden. Ze zijn op lange termijn juist niet schadelijk, maar op korte termijn kun je er erg ziek van worden. En dat is gewoon heel erg vervelend.
Zolang dat bedrijf kan garanderen dat ik er niets blijvends aan kan overhouden wil ik het best doen. Ik zal eens rondkijken .
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 16:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Laurens schreef op 11-07-2005 @ 16:46 :
Zolang dat bedrijf kan garanderen dat ik er niets blijvends aan kan overhouden wil ik het best doen. Ik zal eens rondkijken .
Garanderen doen ze niets, lijkt me, maar je denkt toch echt niet dat ze je voor 2000 euro je gezondheid in de waagschaal laten leggen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 16:55
Verwijderd
Hoeveel verdient dat lijken wassen en waar kan je je daarvoor opgeven?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 11-07-2005 @ 17:55 :
Hoeveel verdient dat lijken wassen en waar kan je je daarvoor opgeven?
Hier verdiende dat volgens mij netto 16 euro per uur. Je moet daarvoor denk ik naar het mortuarium ofzo...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-07-2005 @ 11:39 :
ik kan nu op mn moeders werk tijdelijk iemand gaan helpen met archiveren ofzo.. verdient vast minder goed dan lichamen afleggen, maar dat doe ik toch liever denk ik

kan het alvast komende twee weken een paar dagdelen doen, naast mn gewone bijbaantje

dus dat is ook nog een idee: vraag aan je ouders of er op hun werk niemand achterligt met niet al te moeilijk werk, waar je dan even kunt gaan helpen
Heb ik al gedaan Mijn moeder werkt bij de overheid en dat lukt sowieso niet om daar te komen werken en mijn vader werkt als min of meer zelfstandige dus dat gaat ook al niet..

Pff. Ik ga morgen nog maar eens inschrijven in interimkantoren in een ander dorp in de buurt..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 14:37 :
Ik heb nu een eigen bedrijfje...
Wat precies? En heb je geen mensen nodig? *hint hint*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 18:00 :
Hier verdiende dat volgens mij netto 16 euro per uur. Je moet daarvoor denk ik naar het mortuarium ofzo...
Zo overdreven veel vind ik dat nu ook weer niet voor zoiets walgelijks Voor (gewoon) schoonmaken krijg je met een beetje geluk al 10 euro.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
doezel schreef op 11-07-2005 @ 18:02 :
Wat precies? En heb je geen mensen nodig? *hint hint*
Hehe, het is een internetservicebedrijf.

En ja, we gaan binnenkort wel mensen nodig hebben, maar het is wel werk waar je kwalificaties voor moet hebben en we kunnen relatief maar weinig betalen. De meeste mensen met kwalificaties zullen het niet willen doen voor 12,50 netto per uur.

Kortom, als je nou een fantastisch (web)designer bent of heel toevallig goed met HTML, PHP/MySQL en eventueel java(script) overweg kunt, mag je me PM'en, anders heb ik niets voor je.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
doezel schreef op 11-07-2005 @ 18:03 :
Zo overdreven veel vind ik dat nu ook weer niet voor zoiets walgelijks Voor (gewoon) schoonmaken krijg je met een beetje geluk al 10 euro.
Ik vind het best een net bedrag voor het relatief eenvoudige werk dat je moet doen op die leeftijd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 11-07-2005 @ 18:03 :
Zo overdreven veel vind ik dat nu ook weer niet voor zoiets walgelijks Voor (gewoon) schoonmaken krijg je met een beetje geluk al 10 euro.
Of je nou dode mensen wast of de troep van levende mensen opruimt. Ik denk dat dat laatste eigenlijk smeriger is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 18:06 :
Hehe, het is een internetservicebedrijf.

En ja, we gaan binnenkort wel mensen nodig hebben, maar het is wel werk waar je kwalificaties voor moet hebben en we kunnen relatief maar weinig betalen. De meeste mensen met kwalificaties zullen het niet willen doen voor 12,50 netto per uur.

Kortom, als je nou een fantastisch (web)designer bent of heel toevallig goed met HTML, PHP/MySQL en eventueel java(script) overweg kunt, mag je me PM'en, anders heb ik niets voor je.
Helaas.. Html kan ik wel vrij goed en ik kan ook tekenen enzo, maarja.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 11-07-2005 @ 18:08 :
Of je nou dode mensen wast of de troep van levende mensen opruimt. Ik denk dat dat laatste eigenlijk smeriger is.
Ik had het over bureau's, daar maken mensen over het algemeen niet veel vuil
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 11-07-2005 @ 18:53 :
Ik had het over bureau's, daar maken mensen over het algemeen niet veel vuil
Oh, ik las dat 'gewoon' niet ja. Wat ik voor verhalen heb gehoord over bejaardenzorg wordt je ook niet vrolijk van.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 17:34 :
Garanderen doen ze niets, lijkt me, maar je denkt toch echt niet dat ze je voor 2000 euro je gezondheid in de waagschaal laten leggen?
Nee dat is waar. Maar het is het idee; medicijnen testen klinkt zo eng .
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 11-07-2005 @ 22:08 :
Nee dat is waar. Maar het is het idee; medicijnen testen klinkt zo eng .
Ik denk dat pizzabezorger zijn je een grotere kans op letsel geeft.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 12-07-2005 @ 00:02 :
Ik denk dat pizzabezorger zijn je een grotere kans op letsel geeft.
Ja maar dat klinkt veiliger. Het is gewoon het idee dat veel mensen, incluis mij, afschrikt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 12-07-2005 @ 11:20 :
Ja maar dat klinkt veiliger. Het is gewoon het idee dat veel mensen, incluis mij, afschrikt.
Daarom betaalt medicijnen testen ook zo goed en pizzabezorger zijn niet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 12-07-2005 @ 11:28 :
Daarom betaalt medicijnen testen ook zo goed en pizzabezorger zijn niet.
Tijd om te kijken of er niet ergens een onschuldig onderzoekje is .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 11:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Laurens schreef op 12-07-2005 @ 11:33 :
Tijd om te kijken of er niet ergens een onschuldig onderzoekje is .
Gewoon doen, de meeste medicijnen worden al jaren gebruikt of zijn al uitvoerig getest op andere mensen of dieren. Je krijgt niets waar ook maar enig blijvend risico aan vast zit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 11:54
Verwijderd
bedelen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 12-07-2005 @ 11:33 :
Tijd om te kijken of er niet ergens een onschuldig onderzoekje is .
Als je iets vind, vertel mij dan ook eens hoe en waar..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 12-07-2005 @ 19:59 :
Als je iets vind, vertel mij dan ook eens hoe en waar..
Ok, maar eerst op vakantie .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 07:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
doezel schreef op 12-07-2005 @ 19:59 :
Als je iets vind, vertel mij dan ook eens hoe en waar..

http://www.pbr.nl/startflash.asp

Dit is een bekend bedrijf wat medicijnenonderzoeken leidt. Kijk maar wat bij je past, als je bijvoorbeeld vaak last hebt van je darmen, zou ik geen onderzoek kiezen waarbij je medicijnen voor je darm moet gebruiken etc...
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 13-07-2005 @ 08:51 :
http://www.pbr.nl/startflash.asp

Dit is een bekend bedrijf wat medicijnenonderzoeken leidt. Kijk maar wat bij je past, als je bijvoorbeeld vaak last hebt van je darmen, zou ik geen onderzoek kiezen waarbij je medicijnen voor je darm moet gebruiken etc...
Oeh, veel aanbod ook nog
Ik ben alleen jammer genoeg nog geen 18, dat was ik ff vergeten. Maar ik ga het zeker onthouden voor volgend jaar. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 12:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lijken schrobben mag je volgens mij ook pas als je 18 bent, maar dat weet ik niet zeker.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:39
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
hmmz lijken schrobben, ik ga toch eens rondvragen... als het echt zo goed verdient, een heel erg praterig type ben ik toch niet, dus dat is het probleem niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:20
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-07-2005 @ 13:03 :
Lijken schrobben mag je volgens mij ook pas als je 18 bent, maar dat weet ik niet zeker.
Die leeftijd heb jij allang bereikt, dus wat let jou.

Het afleggen van lichamen houdt de gemoederen bij jou toch wel bezig, en dat lijkt me geen toeval.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Cornel schreef op 13-07-2005 @ 16:20 :
Die leeftijd heb jij allang bereikt, dus wat let jou.

Het afleggen van lichamen houdt de gemoederen bij jou toch wel bezig, en dat lijkt me geen toeval.
Ik vind het een prima aanrader voor mensen die graag wat bijverdienen. Het scheelt wel of je 4 uur of 1 uur moet werken voor 16 euro. Ikzelf ben er niet in geïnteresseerd omdat ik ten eerste vind dat ik genoeg verdien en ten tweede omdat ze hier geen mensen zoeken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 13-07-2005 @ 08:51 :
http://www.pbr.nl/startflash.asp

Dit is een bekend bedrijf wat medicijnenonderzoeken leidt. Kijk maar wat bij je past, als je bijvoorbeeld vaak last hebt van je darmen, zou ik geen onderzoek kiezen waarbij je medicijnen voor je darm moet gebruiken etc...
Bedankt. Dit was het bedrijf dat ook vaak in de krant adverteerde voor mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:03
timwaagh
timwaagh is offline
tja de echt exploitabele ideeen worden natuurlijk niet verteld he... nuja het schijnt dat je door limonade te verkopen ook nog wel wat kan verdienen tegenwoordig... helaas heb je er een vergunning voor nodig dacht ik. maarja...zolang de politie er niet bij in de buurt komt (heb je dus wel een plek nodig waar zowel veel mensen als weinig politie zijn...en das vrij zeldzaam).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:26
Verwijderd
O, ik weet wel zo'n plek Het stikt er van het volk en echt veel politie heb ik daar nog niet gezien. En anders kan ik nog altijd gaan lopen zoals die Peruanen met hun truienhandel

Maarrrr ik heb ondertussen WERK. Ok, wel maar voor 2 dagen en het is stom werk maar toch Het levert vrij veel geld op en het is in mijn buurt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat ga je doen dan?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:44
Verwijderd
Inpakken.. ik weet niet precies wat, maar het was iets met papieren en medische dingen in een plastieken zakje Maarja, het gaat om het geld natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
doezel schreef op 14-07-2005 @ 20:44 :
Inpakken.. ik weet niet precies wat, maar het was iets met papieren en medische dingen in een plastieken zakje Maarja, het gaat om het geld natuurlijk
Hehehe, leuk, misschien mag je wel lijken in folie wikkelen

Sorry
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 18:36
Verwijderd
Pff, het was echt niet leuk. Nog erger dan bandwerk zelfs.. Ik moest de hele dag door 1 hetzelfde doen, echt vervelend Het ergste werk dat ik ooit gehad heb zelfs
Maandag nog een hele dag.. Maar ik heb nu in elk geval geld, het gaat wel helaas opgaan aan een mp3speler denk ik
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 19:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hehe, inpakken is altijd rampzalig, maar elke mongool kan het, mits hij niet teveel kwijlt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 23:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 13-07-2005 @ 15:39 :
hmmz lijken schrobben, ik ga toch eens rondvragen... als het echt zo goed verdient, een heel erg praterig type ben ik toch niet, dus dat is het probleem niet



Ik ga in het najaar wel zo'n medicijnentest doen, verdient toch wel heel erg goed. Ik wil alleen max. 1 week van huis zijn, heb echt geen zin om er 21 dagen te zitten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 23:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
doezel schreef op 08-07-2005 @ 17:30 :
In België is dat gratis.. al zou ik het wel willen doen, maar daar moet je 18 voor zijn denk ik.
nou, daar krijg je een koekje voor als je je duizelig voelt
je krijgt niet betaald om bloeddonor te zijn
en je moet achttien zijn daarvoor ja.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 23:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
kan je niet één of andere kinderdisco organiseren ofzo met een stel vrienden? moet je wel toestemming vragen aan de gemeente denk ik ofzo. maar wel tof
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-07-2005 @ 14:39 :
Nou nee, link is het niet. Vaak zijn het medicijnen die al lange tijd gebruikt worden, maar waarvan de bijwerkingen in bepaalde omstandigheden of bij overmatig gebruik getest worden. Ze zijn op lange termijn juist niet schadelijk, maar op korte termijn kun je er erg ziek van worden. En dat is gewoon heel erg vervelend.
Sommige medicijnen kunnen op langere termijn ook schadelijk zijn. Maar ja, zo'n test duurt meestal ook niet al te lang toch?

Heb ook nogal wat gehoord van bepaalde pijnstillers die de kans op sterven (bijv. door hartaanval) aanzienlijk vergroten. Ik weet niet hoe lang of kort die medicijnen al in gebruik waren. Zoiets als Ibuprofen is ook niet zonder gevaar toch?

Hier nog een 'lekkermakertje':

Ibuprofen:
Citaat:
What side effects can this medication cause?
Although side effects from ibuprofen are not common, they can occur. Tell your doctor if any of these symptoms are severe or do not go away:

headache
dizziness
nervousness
upset stomach
stomach pain or cramps
vomiting
constipation
diarrhea
gas
If you experience any of the following symptoms, call your doctor immediately:

bloody vomit
bloody diarrhea or black, tarry stools
ringing in the ears
blurred vision
swelling of the hands, feet, ankles, or lower legs
skin rash
itching
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 10:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
12Trix schreef op 16-07-2005 @ 02:12 :
Sommige medicijnen kunnen op langere termijn ook schadelijk zijn. Maar ja, zo'n test duurt meestal ook niet al te lang toch?

Heb ook nogal wat gehoord van bepaalde pijnstillers die de kans op sterven (bijv. door hartaanval) aanzienlijk vergroten. Ik weet niet hoe lang of kort die medicijnen al in gebruik waren. Zoiets als Ibuprofen is ook niet zonder gevaar toch?

Hier nog een 'lekkermakertje':

Ibuprofen:
Het blijven zaken waarvan een dokter op redelijk korte termijn weet wat hij moet doen. Jouw fysieke gesteldheid wordt eerst getest en daarna wordt er ook nog eens onderzocht of je bijzonder slecht reageert op bepaalde bestanddelen.

Waar jij op doelt is het innemen van een bepaald medicijn over een aantal jaar en ja, dat heeft altijd z'n gevolgen. Een 'verhoogde kans' is niet meer dan dat. En door een keer vliegen, TV kijken of iets dergelijks heb je ook een verhoogde kans op kanker, maar daar maak je je toch ook niet druk om?

Het gaat om langdurige blootstelling aan iets. En dat is juist wat ze daar willen onderzoeken. Ze kijken of ze de vervelende gevolgen van een medicijn zoveel mogelijk kunnen reduceren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #54 deel 2
TopDrop
372 04-01-2009 14:52
Psychologie De kracht van je onderbewuste
gewoonmax
14 05-02-2007 08:06
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 21:52
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe diep jij je geloof uit?
Verwijderd
100 06-09-2004 16:34
Levensbeschouwing & Filosofie Literatuurbesprekingen
Verwijderd
17 15-07-2004 15:06
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.