Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 10:08
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Hallo,

Ik ga straks even een solicitatieformulier halen bij het kruidvat.
ik vroeg me af of hier mensen ook bij het kruidvat werken en hoe het is? is het leuk werk verdient het goed?
ben gewoon nieuwschierig.
groetjes,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2005, 10:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb ruim 3 jaar bij 't kruidvat gewerkt.
Ik vond het leuk werk, maar voornamelijk vanwege m'n collega's: we hadden een heel leuk team.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan voor welke functie je gaat solliciteren.
Het verdient niet enorm veel, maar altijd nog wel een stukje meer dan het minimumloon. Op m'n 17e verdiende ik er € 3,88 en op m'n 18e € 4,56 per uur.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 10:21
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-09-2005 @ 11:19 :
Ik heb ruim 3 jaar bij 't kruidvat gewerkt.
Ik vond het leuk werk, maar voornamelijk vanwege m'n collega's: we hadden een heel leuk team.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan voor welke functie je gaat solliciteren.
Het verdient niet enorm veel, maar altijd nog wel een stukje meer dan het minimumloon. Op m'n 17e verdiende ik er € 3,88 en op m'n 18e € 4,56 per uur.
ze zoeken een partimer voor op de zaterdag en maandag avond. ik denk achter de kassa m'n moeder zag het nl.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 10:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij ons was het zo dat als je overdag werkte dat je dan eigenlijk vanalles deed. Je werkte bijvoorbeeld eerst 2 uurtjes achter de kassa, dan 2 uurtjes vakken vullen, vervolgens pauze, weer 2 uurtjes vakken vullen, 2 uurtjes kassa en het laatste uurtje spiegelen.
Zoiets.

En op de maandagavond is waarschijnlijk vakken vullen, tenzij jullie op maandagavond koopavond hebben? De actieproducten (de spullen die in het boekje staan dat om de week uitkomt) komen namelijk op maandag binnen en de actie gaat op dinsdagochtend in. Op maandagavond worden die actieproducten dus in de schappen gezet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 10:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 17-09-2005 @ 11:21 :
ze zoeken een partimer voor op de zaterdag en maandag avond. ik denk achter de kassa m'n moeder zag het nl.
Je doet alles hoor. Je wisselt achter de kassa af met werken in de winkel.

Bij welk filiaal ga je solliciteren? Dan kan k ff aan mn vader vragen of t een beetje een goed filiaal is

Maar ik heb er in de zomer gewerkt en vond het echt geen bal aan.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 11:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook gesolliciteerd bij de Kruidvat en het lijkt me best leuk om daar te werken.

Op het sollicitatieformulier stond al voorgedrukt bij cursussen 'EHBO', is het een voordeel als je dat al gedaan hebt? Maak je dan meer kans? Ik heb dat namelijk al gehaald.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 11:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Volgens mij is dat meer zodat je weet in welke richting je moet denken bij 'cursussen' dan dat het echt een pré is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 11:52
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-09-2005 @ 12:29 :
Volgens mij is dat meer zodat je weet in welke richting je moet denken bij 'cursussen' dan dat het echt een pré is.
ik heb dat niet gedaan, ik heb wel ingevuld dat ik een typcursus heb gedaan haha.

en ik ga werken dan in montfoort.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 16:59
Verwijderd
Ik werk al ruim 2.5 jaar bij Kruidvat, ben net overgeplaatst naar een nieuw filiaal (in Groningen) omdat ik ben verhuisd. Het werk zelf stelt niet zoveel voor maar meestal zijn je collega's erg gezellig (tenminste, dat was bij deze 2 filialen zo). Het lijkt mij een stuk leuker dan een supermarkt omdat kruidvat toch iets kleinschaliger (en gezelliger denk ik) is, bovendien gaan ze iets netter met hun personeel om, is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:13
Verwijderd
Ik heb er 2 jaar terug vakantiewerk gedaan, was toen 15 en kreeg 2.37 per uur. Wat voor mijn gevoel toen een heel bedrag was, immers bijna 5 gulden en ik had nog nooit geld verdiend.
Ik heb in 4 weken tijd 160 uur gewerkt, maakte hele lange dagen.
Maar het werk is wel ontzettend leuk. We hadden blok 1 tm 4 op een normale dag. Je draaide 1 van die 4 blokken kassa en een ander blok draaide je bij. Daarnaast waren er nog twee blokken dat je in de winkelrondliep met bijvullen, mensen helpen die vragen hadden en spiegelen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Anneka schreef op 20-09-2005 @ 15:13 :
Daarnaast waren er nog twee blokken dat je in de winkelrondliep met bijvullen, mensen helpen die vragen hadden en spiegelen.
Vooral dat is vreselijk saai werk.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:03
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
spiegelen was dat?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 20-09-2005 @ 16:03 :
spiegelen was dat?
Alles naar voren halen. En als er een houdbaarheidsdatum op zit: de over datum verstreken producten eruit halen (dat deed ik tenminste altijd tegelijk met spiegelen).

Van dat werk werd ik zo duf. Ik moest op een krukje zitten omdat te lang door mn knieen buigen gewoon veel te veel zeer doet. Bleh, en dan die hele winkel door. Vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hehe
soms vond ik spiegelen heerlijk: verstand uitschakelen en gewoon simpel alle producten naar voren halen. Ik ging trouwens gewoon op de grond zitten als ik op de onderste planken moest zijn.
als ik moest spiegelen was ik btw slechts de helft van de tijd écht aan het spiegelen, want de andere helft hielp je klanten; er kwamen altijd wel mensen naar je toe die geholpen wilden worden.

Maar soms vond ik het ook rotwerk, zoals om 9 uur 's ochtends spiegelen. Dan weet je dat je nog een hele dag te gaan hebt, dus dat het onzin is dat je alles netjes gaat zetten; 2 uur later is het toch weer een rotzooi.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-09-2005 @ 15:56 :
Vooral dat is vreselijk saai werk.
jaa dat is het ook, al vond ik klanten helpen wel leuk. Maar bijvullen vind ik niets, de hele winkel door moeten om et kijken wat er nog bij moet.



Citaat:
Maar soms vond ik het ook rotwerk, zoals om 9 uur 's ochtends spiegelen. Dan weet je dat je nog een hele dag te gaan hebt, dus dat het onzin is dat je alles netjes gaat zetten; 2 uur later is het toch weer een rotzooi.
ohh dat ken ik, heb wel eens een hele koopavond lopen spiegelen. De hele winkel was keurig netjes, zaterdagochtend natuurlijk ook nog. Maar om 10 uur is het dan al weer een zooitje, echt zonde.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:55
Verwijderd
aaaaaaaa heb zo me solicitatiegesprek!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 14:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Succes
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:45
Verwijderd
ja dankje krijg maandag uitslag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2005, 14:28
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb een zomervakantie bij de trekpleister gewerkt, is hetzelfde als kruidvat eigelijk. Ik vond het super leuk werk, ook heel gevarieerd. Spiegelen lijkt heel vervelend maar toen ik eenmaal de handigheid een beetje tepakken kreeg vond ik het echt niet erg. Kassa was ook leuk, moest ook vanalles van die medicijnen enzo afweten. Dat vond ik ook wel interessant. Verder als je gezellige collegas hebt komt het meestal sowiso wel goed.


btw, het is vandaag maandag toch
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 14:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-09-2005 @ 15:28 :
Ik vond het super leuk werk, ook heel gevarieerd.
Ik zou toch eens willen weten waarom ik zulk werk dan vreselijk vind en totaal niet uitdagend... Soms ben ik echt bang dat ik nooit werk ga vinden dat me wel aanstaat

En wat is de uitslag idd?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 14:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-09-2005 @ 15:33 :
Ik zou toch eens willen weten waarom ik zulk werk dan vreselijk vind en totaal niet uitdagend... Soms ben ik echt bang dat ik nooit werk ga vinden dat me wel aanstaat

En wat is de uitslag idd?
hehe iedereen vind tch wat anders leuk? ik zou er niet aan moeten denken om in de horeca te werken terwijl een vriendin van mij dat juist perse wil, zo heeft iedereen wel wat
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-09-2005 @ 15:50 :
hehe iedereen vind tch wat anders leuk? ik zou er niet aan moeten denken om in de horeca te werken terwijl een vriendin van mij dat juist perse wil, zo heeft iedereen wel wat
Maar ik heb dus ieder jaar totaal ander werk omdat er nooit eens iets is wat me bevalt. Het is dus niet zo dat het alleen bij de kruidvat zo was, maar overal.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-09-2005 @ 15:33 :
Ik zou toch eens willen weten waarom ik zulk werk dan vreselijk vind en totaal niet uitdagend... Soms ben ik echt bang dat ik nooit werk ga vinden dat me wel aanstaat

En wat is de uitslag idd?
Tja, ik ben dan ook wel benieuwd waarom je het zo erg vond

Ik vond het zelf ook gevarieerd. Heb heel wat saaiere baantjes gehad hoor. Het is vrij bijzonder dat je daar alles mag doen op één dag: klanten helpen, actie verwerken, vakken bijvullen, kassa draaien, bijdraaien, spiegelen etc.
Bij veel bedrijven heb je gewoon één functie en die voer je de hele dag uit; dat is een stuk saaier.

En of je d'r uitdaging in ziet bepaal je zelf. Op zich is er geen uitdaging, maar die kun je wel zoeken voor jezelf. Zo stelde ik voor mezelf in dat ik bijvoorbeeld 2 pallets voor het einde van de dag moest hebben verwerkt. Dan heb je een echt doel voor ogen en ben je veel meer gemotiveerd om het te verwerken, dan als je bij jezelf denkt 'weer zo'n doosje, pff'.
Volgens mij ligt een deel dus ook wel bij je instelling, denk ik, al kan het ook zijn dat jij gewoon geen type bent voor in een winkel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Qua uitdaging bedoel ik meer dat je gewoon niet hoeft na te denken bij het werk. Na een paar uur inwerken weet je wel hoe het moet en ben je klaar wat betreft de uitdaging. Je kan wel sneller gaan werken en efficienter ed, maar dat gaat allemaal vanzelf.

En je hebt inderdaad wel veel verschillende dingen te doen, maar al die dingen afzonderlijk zijn al saai. Dus bij elkaar is het nog steeds saai. Mijn verstand ging echt op nul en werken maar. Daar werd ik zo ongelofelijk duf van.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-09-2005 @ 16:18 :
Qua uitdaging bedoel ik meer dat je gewoon niet hoeft na te denken bij het werk. Na een paar uur inwerken weet je wel hoe het moet en ben je klaar wat betreft de uitdaging. Je kan wel sneller gaan werken en efficienter ed, maar dat gaat allemaal vanzelf.

En je hebt inderdaad wel veel verschillende dingen te doen, maar al die dingen afzonderlijk zijn al saai. Dus bij elkaar is het nog steeds saai. Mijn verstand ging echt op nul en werken maar. Daar werd ik zo ongelofelijk duf van.
nou ja, dan heb jij dus een andere definitie van 'uitdaging'. Ik kan in vanalles een uitdaging vinden: zorgen voor een betere omzet, zorgen dat ik 3 hele pallets verwerk in korte tijd, etc.
Bij mij houdt de uitdaging echt niet op op het moment dat ik snap hoe het werk in elkaar zit, dan begint het juist pas.
En het uitschakelen van je verstand doe jezelf. Ik bekeek bijvoorbeeld geregeld verpakkingen van medicijnen of producten onder het vakkenvullen, zodat ik alsmaar bijleerde.
Je maakt het zo leuk of zo saai als je zelf wil.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 15:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-09-2005 @ 16:29 :

Je maakt het zo leuk of zo saai als je zelf wil.
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 15:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-09-2005 @ 16:44 :
Ben ik het niet helemaal mee eens.
dat hoeft ook niet
maar jij vroeg je af waarom jij het zo vreselijk en totaal niet uitdagend vond. en ik gaf aan waarom ik het níet vreselijk en wél uitdagend vond. Wellicht dat daar dus de verklaring ligt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 17:30
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
werd gebelt,,....
en ik ben..
niet aangenomen, ik vroeg waarom niet? ja er zijn betere kandidaten... oke dacht ik ga ook niet verder vragen.
maargoed heb nog een baan dus.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 07:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 26-09-2005 @ 18:30 :
werd gebelt,,....
en ik ben..
niet aangenomen, ik vroeg waarom niet? ja er zijn betere kandidaten... oke dacht ik ga ook niet verder vragen.
maargoed heb nog een baan dus.
Bij dit soort sollicitaties worden meestal de hoger opgeleiden of sociaal beter bekwaamden (mensen die een goede indruk achter laten qua sociale vaardigheden) eerder aangenomen...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 10:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij ons werd voornamelijk gekeken naar of je al soortgelijk werk had gedaan (en het liefst dus ook je verkoop in de drogisterij diploma) en naar of je binnen het team paste en sociaal vaardig was.
Maar vergeet niet dat op zo'n vacature vaak heel veel mensen afkomen. Wij hadden soms wel zo'n 20 sollicitaties binnen op 1 vacature. De kans dat je uitgenodigd werd was dan al klein en de kans dat je het dan ook echt werd was nóg kleiner.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 11:13
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ben zeker de enige die het werk bij de Kruidvat echt niet leuk vond?

Ik heb er een half jaar gewerkt bij de vulploeg (elke maandagavond 4 uur werken). En ongeveer 1 keer per maand extra werken.
Ik had een baas die altijd chagrijnig was en de collega's waren ook niet echt leuk. Het werk was nogal eentonig (eerst 1 uur in de hele winkel vakkenvullen, daarna sloot de winkel en vul je 2 uur alleen je eigen schap en daarna nog 1 uur spiegelen en opruimen en anderen helpen enz.). En elke avond zeiden ze: we willen om 8 uur weg, hard doorwerken vandaag!
Vervolgens werk je de hele avond hard door en is het 9 uur als je eindelijk weg mag.

Maar goed, van mijn post moet je je niet teveel aantrekken. Ik ben gewoon niet geschikt voor de Kruidvat.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-09-2005 @ 11:20 :
Bij ons werd voornamelijk gekeken naar of je al soortgelijk werk had gedaan (en het liefst dus ook je verkoop in de drogisterij diploma) en naar of je binnen het team paste en sociaal vaardig was.
Maar vergeet niet dat op zo'n vacature vaak heel veel mensen afkomen. Wij hadden soms wel zo'n 20 sollicitaties binnen op 1 vacature. De kans dat je uitgenodigd werd was dan al klein en de kans dat je het dan ook echt werd was nóg kleiner.
ik had sochtends het formulier in gevuld en gegeven, smiddags mocht ik langs komen.
ik heb zelfs me rooster doorgegeven waneer ik uit was.
maar vind het altijd zo stom van die mensen dat ze de reden er niet bij zeggen, en alsje het vraagt zeggen ze er waren betere kandidaten..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 27-09-2005 @ 12:13 :
Ik ben zeker de enige die het werk bij de Kruidvat echt niet leuk vond?
Lees de reacties van Chloe Siere nog eens

@ _Mosquito_ : maar wat moeten ze dan zeggen als er ook echt betere kandidaten zijn? wat voor reden dacht jij dan te horen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-09-2005 @ 16:20 :
Lees de reacties van Chloe Siere nog eens

@ _Mosquito_ : maar wat moeten ze dan zeggen als er ook echt betere kandidaten zijn? wat voor reden dacht jij dan te horen?
waarom die gene beter waren, wat er mis was met mij etc.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-09-2005 @ 16:33 :
waarom die gene beter waren, wat er mis was met mij etc.
en heb je dat gevraagd?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:50
Verwijderd
nee dacht van..laatmaar
want ik vroeg al waarom niet.. dus toen gaf ie zo' n antwoord.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2005, 15:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-09-2005 @ 16:50 :
nee dacht van..laatmaar
want ik vroeg al waarom niet.. dus toen gaf ie zo' n antwoord.
Volgende keer wel doen. Niet dat ik zeg dat jij het fout hebt gedaan hoor, vat het niet zo op. Maar mensen proberen vaak om iemand op de makkelijkste manier af te wijzen. Ik ben zelf ook wel eens in zo'n positie geweest en de makkelijkste manier is gewoon 'je voldoet niet aan wat we zoeken' oid. Als de persoon in kwestie daar dan genoegen mee lijkt te nemen, is dat voor de werkgever hartstikke makkelijk. Pas als de persoon zelf wil weten wat er dan fout was wordt het moeilijker; je moet immers kwetsende dingen zeggen, zoals 'je leek ons niet sociaal genoeg' of 'je opleiding is te laag' of 'je bent te weinig flexibel' etc. In eerste instantie zit iemand er niet op te wachten om dat soort dingen te vertellen, maar als iemand d'r om vraagt dan móet je wel.
En voor jou als werkzoekende is het heel belangrijk om te weten wat je fout deed (of wat een ander in voordeel had), omdat je daar voor een volgende sollicitatie van kan leren. Dus in het vervolg gewoon om vragen, ook al denk je misschien dat het wat brutaal overkomt
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 17:10
Verwijderd
mja, misschien durfde ik het niet ofzo, ja ik weet niet...
ik had zoiets van danniet weetje wel...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 17:41
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Heb net ook gesolliciteerd voor de functie van vulploegmedewerker voor ongeveer 3 uur per week (maar waarschijnlijk meer). Er stonden wel een aantal rare/te persoonlijke vragen op dat formulier zeg... Maar goed, ben benieuwd
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 18:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sylver-Myst schreef op 29-09-2005 @ 18:41 :
Heb net ook gesolliciteerd voor de functie van vulploegmedewerker voor ongeveer 3 uur per week (maar waarschijnlijk meer). Er stonden wel een aantal rare/te persoonlijke vragen op dat formulier zeg... Maar goed, ben benieuwd
wat stond erop dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 21:28
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
tja als er meerdere kandidaten komen is het logisch dat ze selecteren en degene die de beste indruk achterlaat, meeste ervaring heeft en het goedkoopste is zal het worden denk ik
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 22:18
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Vragen als of je een andere werkgever hebt, wat je daar verdient en of ze op de hoogte van je sollicitatie zijn. Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. O en of ik bezwaar had tegen een psychologisch onderzoek
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 22:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sylver-Myst schreef op 29-09-2005 @ 23:18 :
Vragen als of je een andere werkgever hebt, wat je daar verdient en of ze op de hoogte van je sollicitatie zijn. Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. O en of ik bezwaar had tegen een psychologisch onderzoek
OMG Dat is echt niet zoals het hoort hoor. Kan me niet voorstellen. Iemand verveelde ze zich een keer volgens mij en kwam toen met zo'n vragenlijst op de proppen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 22:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sylver-Myst schreef op 29-09-2005 @ 23:18 :
Vragen als of je een andere werkgever hebt, wat je daar verdient en of ze op de hoogte van je sollicitatie zijn. Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. O en of ik bezwaar had tegen een psychologisch onderzoek

die vraag over je salaris gaat ze echt niks aan!
En een psychologisch onderzoek?!

Dat ze willen weten of je al een baan hebt dat vind ik niet zo raar want dat kan van belang zijn voor je flexibiliteit, maar de rest is echt onzin (op onze sollicitatieformulieren stond dat ook echt niet!). Ik zou dat echt niet invullen van je salaris; gaat ze niks aan!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 07:12
Verwijderd
Op mijn sollicitatieformulier stond dat ook. Alsof je een psychologish onderzoek nogdig hebt als vulploegger
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 17:50
Orpa
Orpa is offline
Bij mij ook... Of ik bezwaar had tegen zo'n onderzoek en of ik er bezwaar tegen heb om bijgeschoold te worden... Ze doen hun best maar, alsof dat zo nuttig is voor iemand die maar 4 uur per week werkt (contractmatig dan, in werkelijkheid ist wel meer)...

K vind het werk wel leuk, vullen vind ik saai, op zaterdag zijn de lades bijna leeg, en alles wat erbij moet dat ligt er dus niet meer in...
Kassa vind ik leuk om te doen (ik heb vandaag mijn aller eerste pakje condooms verkocht ), het is wel afwisselend en je kunt een beetje met mensen kletsen...
Spiegelen vind k niet heel saai, k houd er wel van als t allemaal netjes is, maar tis wel jammer dat t in veel schappen weinig zin heeft (als je het bij gezichtverzorging doet is t n uur later weer n bende...)
Foto's uitzoeken is ook wel grappig, maar dat is meer omdat het gewoon zo simpel is...

Ik vind het wel leuk om te kijken wat voor n klanten we binnen krijgen, en te gaan schatten wat ze zullen gaan kopen. En ik had vandaag een gravin aan m'n kassa...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:13
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Hmm ja dat ze willen weten of je een andere werkgever hebt, snap ik best. Maar om dan om je loon daar te vragen, vond ik ook te ver gaan. Ik heb ook niet alle vragen ingevuld, mja dat maakt vast niet uit...

Hoop wel dat ik word aangenomen, want ik ben mn andere baantje zat
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 09:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Sylver-Myst schreef op 29-09-2005 @ 23:18 :
Vragen als of je een andere werkgever hebt, wat je daar verdient en of ze op de hoogte van je sollicitatie zijn. Sorry hoor, maar dat vind ik echt te ver gaan. O en of ik bezwaar had tegen een psychologisch onderzoek
het is heel normaal om te vragen na je laatste of huidige werkgever en eventuele andere eerdere werkgevers. Bedrijven kunnen dan eventueel informatie inwinnen bij vroegere werkgevers (positief en negatief)

Om nou te vragen of ze op de hooget zijn ...., en misschien vragen ze wel het salaris omdat ze dan kunnen zien wat ze je kunnen bieden qua salaris

Wat een achterdochtigheid hier meteen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 10:15
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Ik neem toch echt aan dat er vaste salarissen zijn voor bepaalde leeftijden voor bepaalde functies

En tuurlijk mogen ze weten wie mijn huidige werkgever is of mijn werkgevers van daarvoor. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ze dit niet mochten weten. Misschien moet je eens beter lezen. Ik vond de vraag 'wat verdien je bij je andere werkgever' gewoon erg persoonlijk. Zij hebben daar gewoon niets mee te maken.

Niks achterdochtigheid, als jij al dit soort persoonlijke gegevens gewoon wilt vertellen, mij best, maar niet iedereen wil dat.
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 10:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sylver-Myst schreef op 02-10-2005 @ 11:15 :
Ik neem toch echt aan dat er vaste salarissen zijn voor bepaalde leeftijden voor bepaalde functies

En tuurlijk mogen ze weten wie mijn huidige werkgever is of mijn werkgevers van daarvoor. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ze dit niet mochten weten. Misschien moet je eens beter lezen. Ik vond de vraag 'wat verdien je bij je andere werkgever' gewoon erg persoonlijk. Zij hebben daar gewoon niets mee te maken.

Niks achterdochtigheid, als jij al dit soort persoonlijke gegevens gewoon wilt vertellen, mij best, maar niet iedereen wil dat.
Je bent gewoon dom als je voor minder gaat werken terwijl je ook de kans hebt meer te gaan verdienen, simpel. Ze gaan verder niks doen met die informatie hoor.

En er bestaan toch echt bazen die hun personeel loonsverhoging geven als ze goed werken Zo kunnen andere werkgevers ook een indicatie maken van hoe goed iemand werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Lenzen van de Hema/Kruidvat
Tunechi'Ye274
5 14-11-2012 16:08
Software & Hardware [Centraal] Periodieke Winkel Aanbiedingen
Verwijderd
142 15-08-2005 22:35
Lichaam & Gezondheid Lenzen: Opticien of Kruidvat?
Verwijderd
49 21-02-2005 08:23
Software & Hardware [DVD] Kruidvat standalone DVD-speler
anansi_de_spin
19 02-10-2003 15:49
Werk, Geld & Recht Wereldwinkel --- Kruidvat | vaaaaag?!?!
Miracle
9 09-02-2003 10:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.