Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 17:48
macualizor
macualizor is offline
Hey allemaal, ik ben nieuw hier, en wilde graag even wat weten over geld verdienen.
Ik ben nog 11 en zou graag wat extra geld verdienen, ik weet dat je later kan gaan vakkenvullen enzo, maar wat kan ik al gaan doen, ik heb al gedacht aan klusjes. Maar die heb ik zogoed als allemaal al gedaan, en ik krijg niet veel betaald (50 cent per tuin opknappen ) Hebben jullie nog een manier van geld verdienen gebruikt toen jullie 11/12 waren???

Alvast bedankt he guys!
Bradley
Advertentie
Oud 12-01-2010, 18:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Toen ik 11 was bracht ik weekblaadjes rond. Die krantjes stonden op naam van mijn broer, want als 11-jarige mag je dat nog niet. Dus als je zoiets wil doen zul je toch mazzel moeten hebben dat iemand mee wil werken.
Verder deed ik heitje voor een karweitje, al kwam dat bedrag niet zo letterlijk natuurlijk. Maar zoals je zelf al zegt, dat gaat niet erg rap.

Overigens zeg je dat je alle klusjes al hebt gedaan, maar je kan ook voor iemand anders klusjes doen. Zoek eens een bejaardenflat op en vraag of zij nog een heitje voor een karweitje hebben. Waarschijnlijk vinden die mensen het al schattig dat je het zo noemt en zullen ze vast wel een boodschap nodig hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2010, 18:41
Verwijderd
Bel bij iedereen in de straat aan om te vragen of je hun lege flessen weg mag brengen en dan het statiegeld houden. Zorg zelf voor een paar grote plastic tassen om al die flessen in te doen. Dat verdient sneller dan 50 cent per tuin
Oud 12-01-2010, 18:43
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
die folders deed ik ook. kan je denk ik ook wel op naam van je ouders zetten, als je geen broers of zussen hebt.
Oud 12-01-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
die folders deed ik ook. kan je denk ik ook wel op naam van je ouders zetten, als je geen broers of zussen hebt.
alleen is het dan een beetje jammer dat je loonbelasting moet betalen
Oud 12-01-2010, 18:52
WhySoSerious?
WhySoSerious? is offline
Krantjes rondbrengen doet het altijd goed. Wel kut als het klote weer is.
Oud 13-01-2010, 19:56
me13
me13 is offline
ik pas op vanaf mn 10e ofzoo..
Oud 18-01-2010, 14:35
MijnGeldWiki
MijnGeldWiki is offline
Je zou een eBookje kunnen schrijven en proberen te verkopen via internet.

Laatst gewijzigd op 18-01-2010 om 16:36.
Oud 20-01-2010, 15:08
ninicool
ninicool is offline
help je ouders goed en vraag om zkgeld !! als je nogmeer geld wil verdienen hoer dan een paar tips : In de winter kan je stoepjes van oude mensen ijs of sbeeuw vrij maken.
heitje voor karwijtjeee !! altijd leuk
en doe bood schappen voor ouderen ie slecht op de been zijn !! dat vinden ze erg fijn hoor !!
veel suces xx ninicool
Oud 07-01-2012, 18:57
dai
dai is offline
als je een beetje verstand hebt van computers kun je ook een website maken en er reclames op zetten in ruil voor geld
Oud 07-01-2012, 18:57
Verwijderd
Ik denk dat de TS ondertussen wel wat heeft bedacht . Vanwege een up komt hier een slotje op!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.