Oud 09-09-2004, 23:14
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Hallo lieve mensen,

Ik wil op een niet-commerciële website de plaatjes gebruiken van dgl.microsoft.com.

Op hun website staat het volgende:

"U mag de Media-elementen kopiëren en wijzigen en deze samen met uw wijzigingen in licentie geven, weergeven en distribueren als onderdeel van uw softwareproducten en services, inclusief uw websites."

en:

"Daarnaast dient u (a) voor zover maximaal toegestaan op grond van toepasselijk recht Microsoft te vrijwaren en te verdedigen tegen alle claims of rechtszaken, inclusief kosten van rechtsbijstand, die voortkomen uit of het resultaat zijn van het in licentie geven, gebruiken of distribueren van Media-elementen die door u zijn gewijzigd, en (b) uw producten en services van een geldige auteursrechtvermelding die ook de Media-elementen dekt, te voorzien."

Mag ik hun plaatjes nou wel of niet gebruiken? Ik heb echt geen idee wat 'in licentie geven' is enzo.

Bron: http://office.microsoft.com/nl-nl/tou.aspx

[edit]bron toegevoegd[/edit]
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2004, 00:08
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Mailtje sturen en je probleem is opgelost?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:16
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-09-2004 @ 00:08 :
Mailtje sturen en je probleem is opgelost?
Ja, dacht ik ook aan, maar ik moet het wel binnen 2 dagen weten (en ik denk niet dat ze zo snel zijn).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:25
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Mailtje is gestuurd, ik kreeg het volgende mailtje terug (automatisch, maar ok):



Geachte klant,
Hartelijk dank voor het sturen van uw bericht aan Microsoft.
Indien u een vraag heeft dan zal één van onze medewerkers van het Microsoft Contact Center uw vraag binnen 2 werkdagen beantwoorden.
U kunt ons ook, tijdens kantoortijden, telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 020 5001500.

Met vriendelijke groeten, Microsoft Contact Center


Dus misschien ga ik maar ff bellen...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:38
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Hmm, ik ben zo'n beetje m'n eigen vraag aan het beantwoorden (nouja, msischien wel nuttig voor als iemand anders dit ooit nog wil weten):

Je moet naar www.microsoft.com/permission gaan om te kijken om naar de permissies te kijken. Om permissie aan te vragen moet je een mailtje sturen naar sarlperm@microsoft.com (in het Engels).

Dus, ik hou jullie op de hoogte .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:56
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
zie mail en het mag
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 11:51
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Mail terug met dat ik op de volgende link moet kijken:

http://www.microsoft.com/netherlands...beeldingen.asp


Volgens mij mag het dus, als ik het goed heb.

Mooi
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 14:57
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
ekki schreef op 10-09-2004 @ 11:51 :
Mail terug met dat ik op de volgende link moet kijken:

http://www.microsoft.com/netherlands...beeldingen.asp


Volgens mij mag het dus, als ik het goed heb.

Mooi
Volgens mij ook, tenzij je van plan bent om bijvoorbeeld te zeggen dat windows niet goed is enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 19:15
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 10-09-2004 @ 14:57 :
Volgens mij ook, tenzij je van plan bent om bijvoorbeeld te zeggen dat windows niet goed is enzo.
Mjah, dat was ik niet van plan .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.