Oud 27-09-2007, 13:55
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Hey iedereen,

Ik ben weer into PhotoShop dus ik ben vorige week begonnen met PhotoShop weer (CS3 Extended) en ik heb ondertussen al 6 signatures gemaakt..

En op één of twee ben ik toch wel echt trots, daarom wil ik ook even jullie mening weten om te kijken of ik terecht trots erop ben..!

Alhoewel ik ook al wat rates heb gekregen van PhotoShoppers..

Nja hier zijn ze..




Dit is Gaara, een character uit de Japanse anime serie Naruto (http://nl.wikipedia.org/wiki/Naruto_(animatieserie)) en dit vind ik de leukste character uit die serie en daarom vond ik wel dat hij een plaatsje in my fame gallery, ook dit plaatje van hem is echt heel erg mooi en door verschillende layers van hem toe te voegen en die een blur te geven geeft het hem een soort magisch effect..




Dit is de Chief in Halo 3, gezien Halo 3 net gelanceerd is moet ook deze een plaatje hebben natuurlijk..
Kleuren zijn erg goed gekozen al zeg ik het zelfs en op de achtergrond heb ik simpele brushes gebruikt om het een beetje op te vullen..
Het Halo logo bleek gewoon de letter "O" te zijn zonder het puntje in het midden dus dat was erg makkelijk..
Ik moet zeggen dat ik bij dit plaatje vooral trots ben op het logo, dat zo echt lijkt (op deze: http://www.etqw.com/uploads/images/t...lo_3_groot.jpg)..




Nou, ik ben persoonlijk van mening dat ik niet veel hoef uit te leggen over dit personage, Link uit Zelda (bekent van Ocarina of Time en vele andere versies van hem en zijn spellen), de stijl waarin deze Link is gemaakt is duidelijk uit de nieuwste versie van Zelda Twilight Princess..
Plaatje is verder niet zo heel bijzonder maar toch zijn er wel leuke dingen aan zoals de simpele grunge brushes en toch ook wel gewoon de rest..




Naruto (de linker) hoofdpersoon van de Japanse anime serie Naruto (zie Gaara) en Hinata (de rechter), dit plaatje is vooral gebaseerd op wat ik ervan weet, mensen die Naruto niet/niet goed hebben gevolgd die zullen daarom ook niets snappen waarom Hinata erbij staat maar om het even simpel uit te leggen, in Naruto is zij verliefd op hem en ze probeert altijd zijn aandacht te trekken maar dat lukt haar nooit omdat hij altijd druk in gevecht is en in dit plaatje wordt dit heel duidelijk weeg gegeven..




Nou lekker vrolijk, lekker kleurig, simpel gebruik van brushes maar zeker wel goed gebruik (heb ik gehoord van de andere rates en vind ik zelf ook wel)..
Het grappige is dat ik maar 1 brush heb gebruikt en dat loop ik een krullerige L..
De oranje met roze gradient tool achtergrond is ook erg vrolijk en past lekker goed bij elkaar..



Zabuza, OOK uit de Naruto serie (ja ik vind Naruto leuk..!), tegen deze meneer (die een heel groot mesje heeft, check Google maar) heeft Naruto gevochten (en natuurlijk gewonnen..!) en even later helpt Zabuza Naruto en zijn vrienden bij een andere missie en ziet hij er zo uit (die aflevering heb ik gewoon moeten huilen zo zielig vond ik het..) en die emoties bij dit ene plaatje zijn best wel groot voor de kenners..



Nou dit was het tot nu toe, mocht ik ooit nog een zin hebben zoveel te typen dan zien jullie het vanzelf wel weer, haha..
Nou ik hoop een beetje positieve rates te krijgen..
Advertentie
Oud 27-09-2007, 14:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm ik zie hier de kunst persoonlijk niet echt van in. een beetje freaken met photoshop, meer niet. IMO.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-09-2007, 15:24
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
hmmm ik zie hier de kunst persoonlijk niet echt van in. een beetje freaken met photoshop, meer niet. IMO.
Pardon, noem je mij een imo..?

Gelukkig neem ik alles hier niet te serieus omdat niemand hier ooit eigenlijk iets mooi vind, mja..
Oud 27-09-2007, 15:25
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Pardon, noem je mij een imo..?
je maakt een grapje toch?
IMO = in my opinion
Oud 27-09-2007, 15:35
luchtloper
Avatar van luchtloper
luchtloper is offline
lol.

Maar het is wel een beetje waar, de plaatjes die je ziet zijn deels niet eens van jou, dus als je heel wettelijk gaat doen mag je die plaatjes niet eens gebruiken. Verder zien ze er wel vet uit, maar ze zijn idd niet echt artistiek.
__________________
god must be a painter, because of all the colours
Oud 27-09-2007, 15:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Pardon, noem je mij een imo..?
hahahahahaha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-09-2007, 15:54
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
je maakt een grapje toch?
IMO = in my opinion
Dat zal dan wel iets van dit forum zijn want ik heb het op andere forums NOG NOOIT gehoord, en dan echt nog nooit..


Citaat:
lol.

Maar het is wel een beetje waar, de plaatjes die je ziet zijn deels niet eens van jou, dus als je heel wettelijk gaat doen mag je die plaatjes niet eens gebruiken. Verder zien ze er wel vet uit, maar ze zijn idd niet echt artistiek.
De plaatjes zijn wel van mij, de renders heb ik van een website maar de rest heb ik zelf gemaakt. Dus ze zijn wel degelijk van mij..

Want wat jij doet is alleen naar de renders kijken en je moet naar het totale plaatje kijken, mensen zetten die renders op internet omdat ze juist willen dat je die gebruikt..

En dan nog iets, die renders zijn niet meer het origineel maar er zijn een pixel of 4 uit gehaald dus dan zijn ze "wettelijk gezien" van mij..

Citaat:
hahahahahaha
Trouwens beter dat je mijn quote eruit haalt..
Mag je namelijk helemaal niet gebruiken, heb jij niet gemaakt (zoals luchtloper zei)..

Laatst gewijzigd op 27-09-2007 om 16:03.
Oud 27-09-2007, 16:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb er '' bij geplaats dus is de sig wettelijk gezien van mij ik weet alleen niet precies hoeveel pixels dat zijn beste snitzel.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-09-2007, 16:43
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
ik heb er '' bij geplaats dus is de sig wettelijk gezien van mij ik weet alleen niet precies hoeveel pixels dat zijn beste snitzel.
6
Oud 27-09-2007, 16:47
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Dat zal dan wel iets van dit forum zijn want ik heb het op andere forums NOG NOOIT gehoord, en dan echt nog nooit..
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=imo
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 27-09-2007, 16:50
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Nog steeds, van de 6 forums waar ik op zit/zat, heb ik het nog nooit gehoord, dus het zal wel alleen op die hippie forums (zoals deze) gebruikt worden..
Oud 27-09-2007, 16:53
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Internet is groot en je bent nog jong.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 27-09-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds, van de 6 forums waar ik op zit/zat, heb ik het nog nooit gehoord, dus het zal wel alleen op die hippie forums (zoals deze) gebruikt worden..
Naruto-boards zijn inderdaad veel toffer.


Oud 27-09-2007, 17:06
Verwijderd
zo jij mag er ook wel terecht trots op zijn!!! skills hier, omg wtf imo grz sgs ghk jwz kgs glso ghj ko fps mmo jbeks rpg onm gtst piet patat!!!!!!!!
Oud 27-09-2007, 17:06
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Als je een heeeeeeeeeeeel klein ietsje verder had gekeken (nl hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1628553) dan had je gezien dat we nogal kritisch zijn op dit soort dingen.

Photosoep kan iedereen leren en dus is dit totaal niet interessant op artistiek gebied.

De credit die je hiervoor zou krijgen zou eigenlijk zijn voor de tekenaars van de echte art die hierin zit.
Wettelijkheid is heel relatief op het internet, maar een zeker gevoel van norm en eer is hier op zich ook wel op z'n plek.
En dat van die sig moet je niet zo over miepen, daar zit geen werk in om over "gemaakt" te spreken,
ik steek nog meer moeite in de vorm van m'n drollen.


en imo is een heel gangbare afkorting.
Oud 27-09-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
ook dit plaatje van hem is echt heel erg mooi en door verschillende layers van hem toe te voegen en die een blur te geven geeft het hem een soort magisch effect.."
Lal, magisch effect. Als dat magisch is dan zit internet vol met magische plaatjes xD

En dit is geen kunst, slotje.
Oud 27-09-2007, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds, van de 6 forums waar ik op zit/zat, heb ik het nog nooit gehoord, dus het zal wel alleen op die hippie forums (zoals deze) gebruikt worden..
Ook nog nooit van omg gehoord zeker?
Oud 27-09-2007, 17:45
Verwijderd
hippie forums je maakt mn dag weer goed
Ads door Google
Oud 27-09-2007, 17:53
Verwijderd
En om ook nog een serieus antwoord te geven, IMO wordt net als IMHO meestal gebruikt om een uitspraak af te zwakken. Tonsilitis bedoelde het dus eigenlijk goed, ze zegt: IK VIND het geen kunst. Wat jij of een ander denkt, kan dus anders zijn, maar haar mening mag ook gezegd worden.

Verder vind ik je houding nogal twijfelachtig... De plaatjes zijn heus niet van jou omdat je er 2 pixels in hebt veranderd. Naruto enz zijn creaties van anderen die jij gebruikt om jouw dingen mee te maken. Tenzij je ze helemaal zelf hebt (over)getekend, maar dan is het nog steeds een fanart en niet JOUW creatie. Geen problemen mee dat je sigs maakt en daar moeite in steekt en er andermans creaties voor gebruikt, maar doe er dan niet zo uit de hoogte over. Je hebt dan wat Photoshop-skills, maar een echt persoonlijk design is het niet.

Je zegt het ook al zelf bij die 3e: "simpele brushes gebruikt om het een beetje op te vullen..
Het Halo logo bleek gewoon de letter "O" te zijn zonder het puntje in het midden dus dat was erg makkelijk. Simpele brushes en het logo van Halo jatten, daar is toch geen kunst aan (imho).

Ik vind het jammer dat je een heel verhaal afsteekt over Naruto bij nummer 4, het lijkt wel een boekrecensie, maar je hebt hem ook nog zelf over jezelf geschreven, beetje jammer. Waarom leg je hier niet uit wat je hebt gedaan, daar ben ik wel benieuwd naar, want dit vind ik inderdaad wel een leuk effect.

De 5e vind ik persoonlijk veel te overdreven qua kleuren. Het doet me denken aan iets voor veel jongere meisjes, ook met die 'schittersterretjes' erbij. Verder vind ik het lettertype erbij vloeken.
Oud 27-09-2007, 17:53
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Als je een heeeeeeeeeeeel klein ietsje verder had gekeken (nl hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1628553) dan had je gezien dat we nogal kritisch zijn op dit soort dingen.

Photosoep kan iedereen leren en dus is dit totaal niet interessant op artistiek gebied.

De credit die je hiervoor zou krijgen zou eigenlijk zijn voor de tekenaars van de echte art die hierin zit.
Wettelijkheid is heel relatief op het internet, maar een zeker gevoel van norm en eer is hier op zich ook wel op z'n plek.
En dat van die sig moet je niet zo over miepen, daar zit geen werk in om over "gemaakt" te spreken,
ik steek nog meer moeite in de vorm van m'n drollen.


en imo is een heel gangbare afkorting.
Ik wist allang dat dit forum niet weet wat PhotoShop is puur omdat dat the high tech is voor die hippies hier, op andere forum weten ze tenminste wel wat kunst is..

Als ik een tekening van mezelf hierop zet dan is het nog steeds lelijk of komen ze aan met "dat papier isn iet van jou dus mag je het eigenlijk niet gebruiken" of weet ik veel wat (mja nu krijg ik weer van jullie gezeik met "maar dat papier heb je gekocht maar dat fucked me niet)..

Daarom zit ik nooit op dit forum want in Amerika en Japan e.d weten ze veel beter wat PhotoShop is en hoe je de kunst ervan in moet zien..

Verder was een klein complimentje natuurlijk weer te veel voor dit forum..

J0 phail at life.. as allways..

En trouwens over dat wettelijke "niet van mij, maar van hun" gezeik..

Dan mag je ook geen muziek downloaden/kopen want dat is niet van jou maar van hun (ookal koop je het) die mensen hebben het gemaakt en niet jij dus mag je dat wettelijk gezien niet downloaden/kopen maar je doet het wel..

P.S: Namens THEE Ace of Spades!!!.. jullie zijn kansloos..

THEE Ace of Spades': "Ik vindt jullie een slet zielige meuk op een stokje. Het is zeer KANSLOOS dat jullie uit jalousie iemands fraaie kunsten op twijfel stellen, daarbij wil ik ook nog stellen: STELLETJE @#$%@, KANK!@ PENISSEN >:#!!! STERF AAN AIDS, ALLEMAAL!!!!!!!!!111111oneone!!one!11one!!!

Laatst gewijzigd op 27-09-2007 om 18:03.
Oud 27-09-2007, 17:57
Verwijderd
And again. Omg.
Oud 27-09-2007, 18:00
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
And again. Omg.

Lmfao, u r so x 1337..
Oud 27-09-2007, 18:03
Verwijderd
And that's it. Ik dacht, kom, we proberen nog serieus erop in te gaan, maar aangezien je mijn overdachte reply gewoon negeert en volhardt in je nogal kinderachtige houding, gaat ook híer een slotje op.

Het lijkt wel dat topics(tarters) over sigs gewoon niet willen .
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Hedgy's signatures
hedgy
1 03-01-2010 16:19
Software & Hardware [Software] Google banners in signature
halilo
3 25-03-2005 09:38
De Kantine Spelletje: zoek de juiste forummer bij de signature
Anne
30 26-07-2003 09:43
Verhalen & Gedichten ideen voor toekomstige signature
Iemand2000
1 22-11-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.