Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2016, 23:16
Mancity
Mancity is offline
Ey ik Ben 15 en laats had ik haar nummer gevraagd en ik vroeg Aan me beste vriend wa ik moest appe want hij heeft vaak vriendinne hij zei dat ik haar gwn mee moest vrage Naar de Mac eerst dacht ik dat ze toch nee zou zegge want ze kent me nie Maar hij pushde mij om het toch te doen dus ik deed het ze Zei nee sorry ik ken je nog niet zo goed Maar hoe kan ik dan zorge dat ze me Beter leert kenne en ik Zie haar nauwelijks Omdat Zei Andere tijde op school heeft dan ik en als ik haar Zie is ze bij vriendinne Aan het giechele en ik heb nie zoveel balle om dan tege haar te zegge ey hoe is ie dus hoe kan ik haar Beter leren kennen en wat zou ik appen tegen haar alvast Dankje voor de tips

Laatst gewijzigd op 18-05-2016 om 23:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2016, 07:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zeg haar dat je haar graag beter zou leren kennen. Dan kan je haar vragen of ze liever eerst wat met je wil appen, of dat ze het oke vind om iets met je te gaan doen. Samen van of naar school fietsen, of een ijsje halen na school bijvoorbeeld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2016, 21:33
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik zou je woorden aftypen met een 'n' erachter. Ook zou ik iets van punten en komma's gebruiken, maakt een verhaal van circa 15 regels 'iets' leesbaarder.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 00:33
Petertje030
Petertje030 is offline
Citaat:
Ik zou je woorden aftypen met een 'n' erachter. Ook zou ik iets van punten en komma's gebruiken, maakt een verhaal van circa 15 regels 'iets' leesbaarder.
Deze kerel vraagt om hulp en jij begint over punten en kommas??? Wat elin3 zegt😉
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 06:54
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ballen kweken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 23:57
PiettePeter
PiettePeter is offline
Mijn hoofd doet pijn.
Mar goed.
En elin3 slaat de spijker op zn kop.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 19:58
Mancity
Mancity is offline
Thx voor de tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.