Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2016, 11:15
Partygirlx
Partygirlx is offline
Ter info: ik ben een meisje, 13 jaar, die jongen is 14.

Nou ik weet van die jongen dat hij mij leuk vind en ik vind hem ook leuk, dat weet hij. We hebben gister afgesproken, gewoon leuk gesprek gehad maar verder geen lichamelijk contact ofz . We hebben wel afgesproken dat we nog n x wat gaan doen maar hoe kom je dicht bij elkaar of knuffel ofz en uitijndelijk zoennen heeft iemand tipsplssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2016, 11:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ter info: ik ben een meisje, 13 jaar, die jongen is 14.

Nou ik weet van die jongen dat hij mij leuk vind en ik vind hem ook leuk, dat weet hij. We hebben gister afgesproken, gewoon leuk gesprek gehad maar verder geen lichamelijk contact ofz . We hebben wel afgesproken dat we nog n x wat gaan doen maar hoe kom je dicht bij elkaar of knuffel ofz en uitijndelijk zoennen heeft iemand tipsplssss
Wat gaan jullie volgende keer doen? Wanneer je bijvoorbeeld samen een film kijkt is het best makkelijk om wat dichter tegen hem aan te gaan zitten.
Je kunt ook bij het afscheid nemen hem een knuffel geven/ om een knuffel vragen, waardoor lichamelijk contact ook wat makkelijker wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 11:37
Partygirlx
Partygirlx is offline
We hebben nog niet afgesproken wat we gaan doen de volgende keer, maar dezze x zaten we op n bankje in het park.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 11:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We hebben nog niet afgesproken wat we gaan doen de volgende keer, maar dezze x zaten we op n bankje in het park.
Probeer hem niet gelijk te zoenen, maar bouw het lichamelijk contact langzaam op. Even zijn been aanraken, een schouderklopje geven. Dat soort kleine dingen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 12:13
Partygirlx
Partygirlx is offline
Citaat:
Probeer hem niet gelijk te zoenen, maar bouw het lichamelijk contact langzaam op. Even zijn been aanraken, een schouderklopje geven. Dat soort kleine dingen
Ja dat snap ik hahaha mr hoe begin je daarmee, moet ik dat doen? Of zal ik gewoon wachten tot hij initiatief neemt? Ik durf t namelijk niet echt, ben bang dat het zo geforceerd over komt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 23:06
Mancity
Mancity is offline
Als je gewoon zegt hoe je over hem voelt komt het goed. want je weet dat hij jou ook leuk vindt. En dan gebeurt het vanzelf. En geef hem na je afspraak gwn een knuffel 9/10 jongens vinden da niet erg
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 23:16
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
En geef elkaar ook een knuffel als groet!
Daarbij spreken jullie weer af met elkaar, dus hij is sowieso geïnteresseerd in je. Loop je ergens naartoe, pak gewoon z'n hand beet.

Hij kijkt je verbaast aan, jij zegt: "Vind je dit erg " en hij: "Nee hoor "
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2016, 23:23
Mancity
Mancity is offline
Citaat:
En geef elkaar ook een knuffel als groet!
Daarbij spreken jullie weer af met elkaar, dus hij is sowieso geïnteresseerd in je. Loop je ergens naartoe, pak gewoon z'n hand beet.

Hij kijkt je verbaast aan, jij zegt: "Vind je dit erg " en hij: "Nee hoor "
Zoist
Met citaat reageren
Oud 23-05-2016, 13:48
Partygirlx
Partygirlx is offline
Citaat:
Als je gewoon zegt hoe je over hem voelt komt het goed. want je weet dat hij jou ook leuk vindt. En dan gebeurt het vanzelf. En geef hem na je afspraak gwn een knuffel 9/10 jongens vinden da niet erg
Hij weet al wat ik van m vind
Met citaat reageren
Oud 23-05-2016, 13:48
Partygirlx
Partygirlx is offline
Citaat:
En geef elkaar ook een knuffel als groet!
Daarbij spreken jullie weer af met elkaar, dus hij is sowieso geïnteresseerd in je. Loop je ergens naartoe, pak gewoon z'n hand beet.

Hij kijkt je verbaast aan, jij zegt: "Vind je dit erg " en hij: "Nee hoor "
Enn dit durf k dus niet hahah, ben een held op sokken mr ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dilemma: zijn vriendin verlaten voor mij?
Trinity
12 18-04-2010 10:16
De Kantine Wat saai zeg #28
Verwijderd
500 02-10-2007 21:42
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #20
chocomelsletje
499 07-12-2005 11:04
Liefde & Relatie Hulp nodig met date
Zup
49 26-04-2005 14:54
Seksualiteit Is tongen moeilijk?
MiSsSs
62 23-09-2003 08:43
Liefde & Relatie kheb even heel snel hulp nodig pliess!
Williams
24 01-09-2003 09:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.