Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 14:45
MOEBRASWEETY
MOEBRASWEETY is offline
hey.......!


Het is moeilijk he om je eigen lichaam te accepteren!!
Of ben ik de enige help eens
__________________
REGAAR ALTIJD TERUG EN ZEG WAT JE HART OOK ZEGT BEN EN BLIJF JEZELF
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 14:58
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MOEBRASWEETY schreef:
hey.......!


Het is moeilijk he om je eigen lichaam te accepteren!!
Of ben ik de enige help eens
Als je om te beginnen eens precies vertelt waarom het moeilijk is om jouw eigen lichaam te accepteren kunnen we je misschien wel helpen.
*Overigens lijkt me dit, door de manier waarop je het stelt, in eerste instantie meer een topic voor het psychologieforum, maar goed...*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:14
Mike
Mike is offline
heb niet zo veel moeite met mijn onvolmaaktheden, ben namelijk ook maar een mens. Besides, ik vind dat dit lichaam van mij best goed meewerkt met de dingen die ik wil doen. Als je het over je uiterlijk hebt dan kan ik je wel zeggen dat ik het soms wel irritant vind dat ik wat puistjes op mn rug heb, wel minder dan vroeger, maar toch..
__________________
Maffe Michael en de achterlijke aanval van de vrouwen met de tinnen tieten
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:34
Verwijderd
hey
ik heb ook ook moeite me lichaam te accepteren...
ik vind mezelf lelijk en dik ...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 18:30
Verwijderd
Mwjah, sinds vorig jaar na de operaties wel over me buik... ik hoefde er nooit wat aan te doen en nu wel en aargh de littekens, maar ik kan niet de discipline opbrengen oefeningen te doen.. maar dat moet wel..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 19:54
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
allen mijn face vind ik niet zo mooi maar om nou te zeggen dat ik lelijk ben? nee ik ben zoals ik ben en zo heb je me te acsepteren (van de buitenkant op zijn minst)
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:21
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
klinkt bekend...

dit stomme lichaam wordt ziek, ogen kunnen geen bacterie op iemands voorhoofd op 100 meter afstand herkennen, ik zie maar een klein deel van lichtspectrum... enz. - ik denk er maar niet te veel aan want ik kan het toch niet accepteren. (ik denk er wel aan hoe ik mezelf kan upgraden) - enige kleine hoop komt van biomedische technologie (wat ik ook wil gaan studeren)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 21:40
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
*Overigens lijkt me dit, door de manier waarop je het stelt, in eerste instantie meer een topic voor het psychologieforum, maar goed...*
Dat lijkt me ook.

L&G-->P
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 22:02
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Komt me bekend voor

Ik vind mijzelf ook super lelijk, en dan bedoel ik ook alles. Er is echt niets mooi aan mij. Mijn gezicht is gewoon klote, mijn haar is echt het meest onmogelijke haar wat er is en ik ben veel te mager (aankomen kan ik niet)

Verder heb ik ook erg veel moeite met mijn lengte (1.96) en schoen maat (47.5) Kleren en schoenen kopen is echt een nachtemerrie. Alles wat leuk is past mij niet (al te lang) Het erge is dat ik zo onzeker wordt van mij lengte, vooral al ben ik omgeven van kleine mensen (bijna iedereen).

Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 23:16
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
ik ben zelf ook niet erg met mijn lichaam...ben namelijk dun en lang. En heb ook een hekel aan die rotpuistjes, maar erg genoeg begin ik dit langzaam te accepteren.
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 06:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mwah.. Mijn lichaam valt op zich wel mee te leven, al zou ik er behoorlijk wat aan veranderen als ik de kans had.
Maar mn gezicht is dan weer jammer.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 13:46
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
... Ja.

Ik word er echt helemaal gek van. Niet per se van het schoonheidsaspect. Maar van mijn buitenkant, van de manier waarop ik alles aan moet raken om er iets mee te kunnen. Ik maak alles lelijker, walgelijker. En mijn geest wil dat niet. Ik wil het niet. Het lijkt wel of alles uit elkaar valt. Als ik er alleen maar naar kijk.

En eigenlijk ook hoe ik eruit zie. Het lijkt wel of ik twee personen ben: hoe anderen me zien en hoe ik mezelf zie. Hoewel er ook wel anderen zijn die me lelijk vinden. Dat weet ik zeker. Als ik in de spiegel kijk zie ik.. Een meisje. Maar dat is een lief, mooi woord. Ik zie iets walgelijks. Bol. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. "Gebobbeld/flubberig." Bah.

Ik weet niet eens wat ik erover kan zeggen.
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:15
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Dit kwám me bekend voor.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:05
code-based
code-based is offline
Alleen mn slechte huid irriteert me ontzettend de laatste 5 jaar, en verder, tjsa, ik ben niet echt knap maar zeker niet lelijk.
__________________
Sick of This Skin - Time To Trade In
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef:
Dit kwám me bekend voor.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:50
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Ik had veel moeite om mijn lichaam te accepteren. Vroeger was ik echt te dik, terwijl ik de laatste 2 jaar juist te dun ben geworden. Maar sinds een half jaar heb ik geleerd om mijn lichaam te accepteren. Door een hele boel gebeurtenissen ben ik me heel bewust geworden van mijn lichaam (zowel uiterlijk als 'de werking'), waardoor ik mijn lichaam steeds meer als 1 geheel ging zien en mezelf koppelde aan mijn lichaam. Ik als persoon en mijn lichaam (en uiterlijk) horen bij elkaar en zijn met elkaar verbonden.

Zoals ik al zei, ben ik heel zelfbewust geworden. Wat mij daar ook heel goed bij heeft geholpen, is door elke dag naakt (of bijna naakt) voor de spiegel te gaan staan en naar mezelf te kijken en mezelf aan te raken. Daardoor raakte ik steeds meer vertrouwd met mijn lichaam (en dus ook met mijzelf) en zag ik alles als 1 geheel. Ook nu ik mijn lichaam helemaal heb geaccepteerd sta ik nog elke dag naakt voor de spiegel.
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:59
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
De meeste meisjes vinden zichzelf te dik, maar ik ben dus echt veel te dun
Ik krijg regelmatig van die opmerkingen als: ga es meer eten, of: zooo als die geen anorexia heeft... terwijl ik alles kan eten wat ik wil, en ik kom gewoon niet aan, en heb dus ook figuur plank zegmaar...
En ja verder heb ik een lelijke neus, die is echt groot... maar dan ook echt he
Het is niet zo dat ik de straat niet op durf ofzo, maar ik vind mezelf gewoon niet bepaald knap enzo.
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:08
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Heb mijn lichaam nooit geaccepteerd of van gehouden.Het is voor mij altijd iets walgelijks geweest waar ik
op een of andere manier mee moest leren leven..
Tegenwoordig probeer ik op een wat constructievere manier
om te gaan met mijn lichaam, maar ook dat lukt me niet.

Vind mezelf veels te dik, lelijk...
Vind het moeilijk te leven met mijn lichaam. Vaak lijken het 2
aparte dingen.. ik en mijn lijf...
Wil daar een balans in vinden, weet alleen niet hoe...

Dashja


__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2003, 18:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Soms wel ja
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:35
Verwijderd
meestal ja, tenzij ik een dag of 2 amper heb gegete.. dan voel ik me fijner
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yah ben ontevreden, kben lelijk....
atans dat beweer ik steeds en zo een 15 jaar lang al iedereen om me heen (behalve de vriendinnen die ik nu heb)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:00
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Wat een zielig gezever over uiterlijk. - ik dacht dat dit topic over ietsje meer ging;

ik weet er niks van, dus ik zal absoluut niet durven te zeggen dat het makkelijk is... maar wel mogelijk om je uiterlijk te verbeteren. Ontevredenheid met uiterlijk is tot zekere mate te begrijpen.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 10:06
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Wat een zielig gezever over uiterlijk. - ik dacht dat dit topic over ietsje meer ging;
.
Voor sommige mensen is het echt
een groot probleem,
en ik heb nou niet het idee dat je die mensen hiermee in hun
waarde laat...Maar kan aan mij liggen...

Maar misschien kan jij dat gene waar jij over dacht dat de topic
zou gaan toe voegen??
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 10:09
Verwijderd
Hmmm :/

Ik had echt een gigantische hekel aan mijn lichaam.

Vooral toen ik zo'n 13/14 was ofzo. Toen alles begon te groeien en ik steeds groter(breder :/) werd. Ik was altijd een heel dun meisje, en werd ineens dikker. Daarbij ging ik ook nog eens aan de pil, dus werd ik helemaal dikker.
Ik vond het echt een ramp om ongesteld te worden, heb er nu nog steeds een hekel aan.
Ik ben wel wat minder onzeker dan vroeger.
Toch ga ik nog steeds niet zwemmen etc. Daar ben ik veel te onzeker voor..

Maar het wordt dus eig steeds minder...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 13:24
beestje
beestje is offline
tsja ik snap heel goed wat je bedoelt...
ik heb inmiddels al een tijdje een eetprobleem (stoornis) maar het gaat beter.. mijn zelfbeeld is in ieder geval beter...

Ik had echt een hekel aan mezelf, ofja, dat is misschien verkeerd uitgedrukt, ik kon mezelf niet accepteren zoals ik was, wat anderen ook zeiden. Ik was er echt heilig van overtuigd dat ik lelijk was en verschrikkelijk dik en ik wist heel zeker dat iedereen dat ook vond.
Soms begon ik spontaan te huilen als ik in de spiegel keek en ik werd vaak wanhopig als ik in bed lag en mijn lichaam echt "voelde"

Het gaat nu beter, echt helemaal tevreden word ik denk ik toch nooit, maar je moet ergens leren jezelf te accepteren en ook de mooie kanten te zien... het is moeilijk maar het kan wel, echt waar.
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2003, 14:09
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ik accepteer mijn lichaam niet maar ik haat het zelf.
ik ben maar 1.60 en ik weeg 95 kilo.


groetjes chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:51
MOEBRASWEETY
MOEBRASWEETY is offline
hey....


effe voor die zeuren hier op de site >>>
Ik heb een probleem en ik wl wten wie het ook heeft en zo te zien best veel he. En het is niets iets wat je denkt in je hooft maar wat je ziet...



En nu voor de gene die het wel intersant vinden !!!!!
Het is een meest voorkomende onderwerp het <Lichaam>
Hoe dit komt is dat je andre ziet die er beter uitzien of het lijkt dat hun beter uitzien , we zijn om zo te zegge gewoon jaloers maar om dit op te lossen is gewoon te proberen om je zelf te accepteren OOOk al is dit moelijk?????????


Ik hoop dat jullie wee een reactie geven
__________________
REGAAR ALTIJD TERUG EN ZEG WAT JE HART OOK ZEGT BEN EN BLIJF JEZELF
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:14
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
meestal ja, tenzij ik een dag of 2 amper heb gegete.. dan voel ik me fijner
ja precies.
dan voel ik me echt superdun en mooi enzo..
en dan heb ik iets teveel gegeten en dan ben ik weer dik
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:43
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
MOEBRASWEETY schreef:
hey....


effe voor die zeuren hier op de site >>>
Ik heb een probleem en ik wl wten wie het ook heeft en zo te zien best veel he. En het is niets iets wat je denkt in je hooft maar wat je ziet...



En nu voor de gene die het wel intersant vinden !!!!!
Het is een meest voorkomende onderwerp het <Lichaam>
Hoe dit komt is dat je andre ziet die er beter uitzien of het lijkt dat hun beter uitzien , we zijn om zo te zegge gewoon jaloers maar om dit op te lossen is gewoon te proberen om je zelf te accepteren OOOk al is dit moelijk?????????


Ik hoop dat jullie wee een reactie geven
euhmm... ik snap t niet
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:35
MOEBRASWEETY
MOEBRASWEETY is offline
hey


Ja gewoon op wat ik schreef is dat zo moeilijk om te begrijpen dan .
En waarom sta ik nu op deze zijn psychologie bah bah het gaat toch over je lichaam of zie ik dat verkeerd .
Er zijn mensen die dit als een serieuze prbleem zien ik zie de nut er niet van in dat dit onderwerp van mij nu onder deze naam staat.
Maar jah het zal wel aan mijn ligge he ik hoop wel dat er nog vele volgen die een reactie geven.
maar ja ik ga eens kappuh oke mzzzlsss
__________________
REGAAR ALTIJD TERUG EN ZEG WAT JE HART OOK ZEGT BEN EN BLIJF JEZELF
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 11:41
KissMyJackass
Avatar van KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Citaat:
MOEBRASWEETY schreef:

Ja gewoon op wat ik schreef is dat zo moeilijk om te begrijpen dan .
Nou, je schrijft gewoon een beetje onduidelijk... snapte niet helemaal wat je nou bedoelde zegmaar

Citaat:
En waarom sta ik nu op deze zijn psychologie bah bah het gaat toch over je lichaam of zie ik dat verkeerd .
Er zijn mensen die dit als een serieuze prbleem zien ik zie de nut er niet van in dat dit onderwerp van mij nu onder deze naam staat.
Dat je je lichaam niet accepteert heeft meer te maken met psychologie, omdat het er hier over gaat hoe je je lichaam ziet, en dat zit toch meestal wel in je hoofd...
En dat t nu bij psychologie staat betekent niet dat het niet als serieus probleem wordt gezien, lijkt mij
__________________
*It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:26
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MOEBRASWEETY schreef:
hey


Ja gewoon op wat ik schreef is dat zo moeilijk om te begrijpen dan .
Toen je je topic opende was het niet echt duidelijk wat je punt precies was, vandaar ook mijn vraag aan jou om aan te geven waarom het voor jou zo moeilijk is om je eigen lichaam te accepteren. In ieder geval is het mij en anderen inmiddels duidelijk waar je precies op doelde: het idee hebben dat anderen er beter uit zien dan jij, waardoor je jaloers op die anderen zou kunnen worden, maar in plaats daarvan jezelf proberen te accepteren zoals je bent.
Overigens zeur ik niet, maar is het alleen maar zo dat ik niets kan met onduidelijke formuleringen. Ik ben door mijn wiskunde-achtergrond nogal exact ingesteld en misschien kom ik door mijn eerste reactie als een zeur op jou over, maar zo was het in ieder geval niet bedoeld.

Citaat:
MOEBRASWEETY schreef:
En waarom sta ik nu op deze zijn psychologie bah bah het gaat toch over je lichaam of zie ik dat verkeerd .
Je ziet het zeker niet verkeerd, maar omdat het hier gaat om het proberen te accepteren van je lichaam omdat je daar moeite mee hebt is er sprake van een emotionele kwestie, vandaar dus dat ik en ekki dit meer geschikt vonden voor het psychologieforum. Merk overigens op dat je zelf in feite al antwoord op je vraag hebt gegeven.

Citaat:
MOEBRASWEETY schreef:
Er zijn mensen die dit als een serieuze prbleem zien ik zie de nut er niet van in dat dit onderwerp van mij nu onder deze naam staat.
Maar jah het zal wel aan mijn ligge he ik hoop wel dat er nog vele volgen die een reactie geven.
maar ja ik ga eens kappuh oke mzzzlsss
Dit kan ik even niet volgen. Heb je het idee dat mensen dit niet serieus nemen (wat ik in ieder geval wel doe) en dat het daarom niet zinvol is om dit onderwerp hier te plaatsen (iets waar ik het volstrekt niet mee eens ben) of bedoel je soms iets anders?
*Hoe dan ook, mijn reactie heb je in ieder geval*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
hey
ik heb ook ook moeite me lichaam te accepteren...
ik vind mezelf lelijk en dik ...
The same here!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:20
Nar'Hyarmen
Avatar van Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Morphia schreef:
... Ja.

Ik word er echt helemaal gek van. Niet per se van het schoonheidsaspect. Maar van mijn buitenkant, van de manier waarop ik alles aan moet raken om er iets mee te kunnen. Ik maak alles lelijker, walgelijker. En mijn geest wil dat niet. Ik wil het niet. Het lijkt wel of alles uit elkaar valt. Als ik er alleen maar naar kijk.

En eigenlijk ook hoe ik eruit zie. Het lijkt wel of ik twee personen ben: hoe anderen me zien en hoe ik mezelf zie. Hoewel er ook wel anderen zijn die me lelijk vinden. Dat weet ik zeker. Als ik in de spiegel kijk zie ik.. Een meisje. Maar dat is een lief, mooi woord. Ik zie iets walgelijks. Bol. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. "Gebobbeld/flubberig." Bah.

Ik weet niet eens wat ik erover kan zeggen.
mie toe
__________________
Pluk de dag, voordat ie wegrot.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 10:40
Super10
Avatar van Super10
Super10 is offline
ik wil even iets kwijt. Ik hoor alles en iedereen maar praten over dat ze te dik zijn, okeej ik snap wel dat dat niet leuk is, maar hier kan wat aan te doen zijn in de meeste gevallen, ik bevooroordeel niemand, dieeten lijkt mij niet leuk, en de hele dag in de sportschool zitten is ook niet bepaald mijn levensdoel. Maar waar ik dan niet tegen kan is dat mensen tegen mij gaan zeggen dat ik het maar makkelijk heb met mijn dunne figuurtje. Okeej, ik ben dun, misschien wel iets te, maar geloof me dat is ook niet alles. Ik pas bijna geen enkele leuke broek, en truitjes vallen vaak ook veel te groot uit. En dan die opmerkingen van ga eens meer eten. Net of ik express zo wil blijven. Dat is absoluut niet zo, ik zou er een moord voor doen om eens een paar kilo aan te komen. Ik heb de laatste tijd wel geleerd dat je iedereen moet laten kletsen, want ik accepteer mezelf en dat zou iedereen moeten doen!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 10:42
Verwijderd
alleen hier word dus ook inderdaad gevraagd over waarom jij niet met je lichaam te vreden bent.. niet om andere mensen aan te vallen op wat zij tegen jou zegge..

al heb ej wel een goed standpunt verders..
xxx suusjuhh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2003, 11:50
karamba
karamba is offline
Ik heb ook vaak moeite met mezelf te accepteren. Als ik 's morgens in de spiegel kijk al. Dan zit ik echt te kijken wat groter en kleiner zou moeten worden. Als ik dan ook nog eens even later onder de douce sta dan zit ik te denken wat mijn ideale gewicht zou zijn en hoe ik mijn benen nou mooier kan krijgen. Als ik mezelf zit af te kraken vertel ik het maar niet aan iemand anders. Dan ben ik voor mijn gevoel op zoek naar medelijden. En een compiment van iemand anders zorgt er bij mij niet zo snel voor dat mijn zelfvertrouwen stijgt. De mensen waarvan ik het niet wil horen zeggen het dan wil en waarvan ik het wel wil horen zeggen het maar niet. Dus ik hou het maar mooi voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
het feit dat veel meisjes (vooral meisjes dan toch) zich te dik vinden, wordt dat niet veroorzaakt door het modebeeld van nu, maatje 34?
ik ben nu bezig af te vallen, gewoon voor mezelf, omdat ik door een of andere gare ziekte 5kilo aangekomen ben en dat wil ik er af. verder heb ik een hekel aan mezelf maar dit wordt steeds minder... er zit vooruitgang in!
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 15:33
MOEBRASWEETY
MOEBRASWEETY is offline
hey mensen.....

dankzij alle verhalen van jullie
en de steun van mun vrieden denk ik nu een stuk beter over mun lichaam>>..Ik ben eenmaal zo en ik moet het maar accepteren he
maar ik hoop ook voor jullie dat jullie deze vetrouwen in jezelf ook krijgen..... Het heeft lang geduurt zo'n 2 jaar dat ik aan het klagen was over mun lichaam Ik heb nu zoiest van als ze het niet goed vinden kijken ze maar naar de andre kant jah toch :":":":":"geef wel nog reacties he


......ga stopuuh kj doei xxxxx
__________________
REGAAR ALTIJD TERUG EN ZEG WAT JE HART OOK ZEGT BEN EN BLIJF JEZELF
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 00:18
Adrenaline
Adrenaline is offline
neej je bent niet de enige hoor, maar ik heb sinds kort geleerd mezelf de accepteren...
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 00:31
Verwijderd
ik vind mezelf lelijk en dik
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 00:50
Verwijderd
Ik weet dat ik een dikke pens heb en ik ben er trots op. Er zit behoorlijk wat geld in.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:37
MOEBRASWEETY
MOEBRASWEETY is offline
hey mensen



Ben lang niet meer op het forum geweest maar jah ik weet nu dat het moeilijk is om je lichaam te accepteren maar nu is het zover als weg en hoe zit het met jullie dan



xxme
__________________
REGAAR ALTIJD TERUG EN ZEG WAT JE HART OOK ZEGT BEN EN BLIJF JEZELF
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Meisje of jonge? Of toch niet?
Ootje123
22 01-10-2013 18:52
Seksualiteit naaktfoto's
milan-hoi
60 11-03-2013 21:12
Liefde & Relatie meisjes en hun borsten!
Flickan
114 27-05-2010 13:53
Seksualiteit Vriendin vertellen over kleine penis?
Delpaulo
90 20-12-2004 19:32
Psychologie Ontevreden over mezelf...
Sterretje*
124 18-09-2004 08:29
Psychologie Ben je tevreden met je uiterlijk??
kleinedraak
59 12-04-2004 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.