Oud 03-08-2010, 20:00
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Hallo allemaal.

Zoals de titel al zegt mijn vriend heeft een heel erg laag libido en als wij het doen is er niet echt gevoel van zijn kant zeg maar en geen passie ook wijst hij me vaak af.
Hij is heel slecht in gevoelens delen maar verder echt heel lief en ik wil echt mijn leven met hem delen maar het steekt mij gewoon heel erg dat er gewoon geen passie in onze seks zit.
Ja heel af en toen zit er passie in maar dit is echt ones in a blue moon zeg maar!

Verder heeft hij een verleden waarin hij vaak bedrogen is en vaak afgewezen in bed zeg maar door de exen.

Ook moet ik 9/10 keer initiatief nemen,, ik zou het ook wel is leuk vinden dat het van zijn kant komt.

Hier heb ik al met hem over gepraat en hierop krijg ik deze andwoorden.

*komt door mijn leeftijd dat ik niet zoveel zin meer heb.
*komt door de stress ivm met zijn ex (deze vrouw kost ons ook heel veel stress hij heeft 2 kinderen met haar die ze totaal tegen hem heeft opgezet)

Verder zegt hij me wel heel aantrekkelijk te vinden, en hij vind me lekker in bed maar toch waar is de passie dan?? Waar is de hele geile sex??

Ook zegt hij heel veel van me te houden en heeft me ten huwelijk gevraagd, Ik ben er ook zeker van dat hij van me houd maar ik zou het wel is wat vaker willen zien.

Romanties is hij niet,, dus als ik wat romaties doe zoals iets leuk aantrekken enzo neukt hij me wel maar weer voel ik geen gevoel aan zijn kant.

Ik voel me niet sexy meer, mijn zelfvertrouwen is met 75% gezakt en voel me soms echt afgewezen en afgedankt

Mensen hebben julie tips,, Wat zou ik anders kunnen doen?? Is het mischien onzekerheid van zijn kant??

Bedankt alvast en alleen serieuse reacties alsjeblieft.
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Advertentie
Oud 03-08-2010, 20:01
Verwijderd
Seks > L&R
Oud 03-08-2010, 20:02
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Seks > L&R
Ow sorry voor het ongemak!
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 03-08-2010, 21:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou niet inzien wat jij anders zou kunnen doen. Als dit al lang speelt en je hebt dit al vaker aangegeven zou ik overwegen samen naar een seksuoloog, en ik vind dat je hem hiermee best onder druk mee mag zetten. Een gezond seksleven is voor mij in ieder geval essentieel voor een relatie, als jij hier niet gelukkig van wordt moet je misschien maar naar de langere termijn gaan kijken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 03-08-2010, 21:39
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Ik zou niet inzien wat jij anders zou kunnen doen. Als dit al lang speelt en je hebt dit al vaker aangegeven zou ik overwegen samen naar een seksuoloog, en ik vind dat je hem hiermee best onder druk mee mag zetten. Een gezond seksleven is voor mij in ieder geval essentieel voor een relatie, als jij hier niet gelukkig van wordt moet je misschien maar naar de langere termijn gaan kijken.

Bedankt voor de tijd en de reactie!
Een sexsuoloog heb ik ook aan zitten denken ja maar ik weet niet of hij dat wil..
En hoe kan ik dat subtiel brengen zonder hem te kwetsen want dat is het laatste wat ik wil.
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 03-08-2010, 22:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
heb je het al met hem over jouw gevoelens tov dit probleem gehad, ziet hij het ook als een probleem. Hier moeten jullie samen aan werken (al dan niet inderdaad met een seksuloog) Seks is een belangrijk deel van de relatie en vaak als het daar niet goed botert loopt het mis.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-08-2010, 22:13
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
heb je het al met hem over jouw gevoelens tov dit probleem gehad, ziet hij het ook als een probleem. Hier moeten jullie samen aan werken (al dan niet inderdaad met een seksuloog) Seks is een belangrijk deel van de relatie en vaak als het daar niet goed botert loopt het mis.
Bedankt voor je reactie!
Ja ik heb het hier met hem over gehad en er zijn al heel wat ruzies over geweest!
Hij ziet dit niet echt als een probleem altans dat gevoel heb ik,, ik heb het idee dat hij het allemaal wel goed vind.
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 03-08-2010, 22:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dat hij het geen probleem vindt dat jij het wel een probleem vindt, vind ik weer een beetje raar... Ook omdat als hij het geen probleem vindt, hij er ook waarschijnlijk niets aan wil doen, en jij dus met het rot gevoel blijft zitten. Lijkt me niet kloppen als je van iemand houdt...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-08-2010, 22:26
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
dat hij het geen probleem vindt dat jij het wel een probleem vindt, vind ik weer een beetje raar... Ook omdat als hij het geen probleem vindt, hij er ook waarschijnlijk niets aan wil doen, en jij dus met het rot gevoel blijft zitten. Lijkt me niet kloppen als je van iemand houdt...
Nee ik bedoel hij vind het wel vervelend maar hij heeft niet een idee dat hij er iets aan kan doen,, Maar vind het wel vervelend zegt hij, Alleen heb ik niet het idee dat hij het vervelend vind. Maargoed zoals ik al zei het is heel moelijk om hem een beetje door te zien, hij laat niet gauw zien hoe hij zich voelt zeg maar daarom lijkt het voor mij mischien alsof het hem niks kan schelen maar het doet hem mischien wel zeker wat.
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 04-08-2010, 00:38
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Weet je of dit voor hem iets is wat sinds zijn scheiding speelt of heeft hij gewoon nooit zo'n hoog libido gehad? In het eerste geval kun je op zoek naar de oorzaak. Stress, een erectieprobleem, onzekerheid, iets medisch of wat de oorzaak ook is, is namelijk te verhelpen. In het laatste geval is het iets wat je moet accepteren, je kunt iemand niet dwingen tot seks.


Even terzijde maar ik merk bij mezelf dat ik het verhaal anders opvat als ik de twee seksen omdraai. Bij een man zonder passie komen er gedachten op als 'doe eens actiever' en 'neem gewoon initiatief', terwijl als ik het verhaal zou lezen van een vrouw die na een stress volle scheiding minder zin heeft in seks ik veel meer met haar zou meeleven. Wat stom
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 04-08-2010, 02:14
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Weet je of dit voor hem iets is wat sinds zijn scheiding speelt of heeft hij gewoon nooit zo'n hoog libido gehad? In het eerste geval kun je op zoek naar de oorzaak. Stress, een erectieprobleem, onzekerheid, iets medisch of wat de oorzaak ook is, is namelijk te verhelpen. In het laatste geval is het iets wat je moet accepteren, je kunt iemand niet dwingen tot seks.


Even terzijde maar ik merk bij mezelf dat ik het verhaal anders opvat als ik de twee seksen omdraai. Bij een man zonder passie komen er gedachten op als 'doe eens actiever' en 'neem gewoon initiatief', terwijl als ik het verhaal zou lezen van een vrouw die na een stress volle scheiding minder zin heeft in seks ik veel meer met haar zou meeleven. Wat stom
Bedankt voor je reactie!
Hij heeft altijd een laag libido libido gehad bij mij vanaf het begin,, maar hij heeft ook al stress vanaf het begin van onze relatie!,, Ik heb hem al eens gevraagd of hij me wel aantrekkelijk vind en hierop geeft hij volmondig ja.
En dit laat hij soms heel soms ook wel zien alleen niet genoeg.
Dwingen tot seks zal ik nooit doen, ik vind dat echt een no -go

Wat betreft de seksen omdraaien denk ik er ook zo over, Vreemd eigenlijk he!
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 04-08-2010, 08:34
Verwijderd
Inkoppertje, maar zoek een knul van je eigen leeftijd met minder issues..? Jaja blabla we houden zoveel van elkaar, maar hij doet geen moeite om te veranderen en jij wilt duidelijk iets anders, dus tja. Van een andere man ga je ook heus wel net zo veel houden.
Oud 04-08-2010, 10:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou in ieder geval wachten met trouwen tot dit is opgelost. Ga naar een seksuoloog. Kijk of er een oplosbare oorzaak is. Misschien is hij gewoon zo, vindt hij je heel aantrekkelijk en hoeft hij dat naar zijn mening niet met seks te bewijzen. Het kan goed zijn dat hij gewoon geen zin heeft, gewoon omdat hij het allemaal al heeft gedaan en misschien ook zoals hij zegt vanwege zijn leeftijd, dat hij niet zo nodig meer hoeft, hij is al decennia over zijn seksuele piek heen. Jij bent nu onderweg naar de jouwe.

Ik zou in ieder geval geen ruzies hierover hebben. Dat zet hem alleen maar onder meer druk en dat is alleen maar funest voor zijn libido.

Ga naar een seksuoloog, en als jullie er daar niet uitkomen zul je het voor lief moeten nemen met in je achterhoofd dat zijn libido de komende tijd alleen maar minder gaat worden vanwege zijn leeftijd en dat jouw libido de komende 10-20 jaar alleen maar hoger zal worden. Of toch iemand anders zoeken die op dit gebied beter bij je past. Het is voor jou natuurlijk niet leuk om je afgewezen en afgedankt te voelen. En dat je zelfvertrouwen erdoor daalt is ook niet goed. Dat is niet wat een vriend (bewust of onbewust) met je zelfvertrouwen hoort te doen.
Oud 04-08-2010, 14:52
Verwijderd
Ik zou ook naar een seksuoloog gaan denk ik. Het lijkt me dat als hij van je houdt hij wel met je mee wilt gaan, om dit probleem op te lossen. Verder het nog een keer goed bespreken, en duidelijk maken hoe dat dan voor jou voelt dat hij een laag libido heeft. Stress en leeftijd is wel een makkelijk excuus.
Oud 04-08-2010, 15:04
wup
wup is offline
Nou ja.. excuus. Ik had ook ooit een vriendje van 42 en die had ook een lager libido dan ik. Alleen lang niet zo laag als deze man geloof ik, maar ik geloof wel dat dat ook door leeftijd kwam.

Maar zo laag als jij hier beschrijft lijkt me niet helemaal ok. Hoe lang zijn jullie al samen? En is het veel veranderd of was het altijd zo?
Ik snap dat je hier heel onzeker door wordt, maar probeer heb wel te geloven als hij zegt dat hij je aantrekkelijk vindt en wat al vaker is gezegd: als je zelf geen oplossing meer weet, kan je hulp zoeken. Denk je dat hij daar voor open staat?
Oud 05-08-2010, 14:33
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Moet je maar een jongen van je eigen leeftijd pakken. Een laag libido is een inherent risico bij het aangaan van een relatie met een 'silverfox'
Oud 05-08-2010, 14:41
dr.rootz
Avatar van dr.rootz
dr.rootz is offline
Ik vraag me af of je ook nog gelukkig kan zijn als je zelf 50 bent (fit en energiek) en hij 70, en op die leeftijd misschien kaal, dement in een rolstoel zit. Voor nu is het waarschijnlijk allemaal leuk en aardig, maar denk inderdaad ook na op lange termijn; 20 jaar verschil is geen kattenpis. Maargoed, op deze discussie zit je vast niet te wachten en wie weet heb je er lang en breed over nagedacht. Ik wilde het alleen even kwijt...
Oud 05-08-2010, 16:50
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Bedankt voor je reactie!
Hij heeft altijd een laag libido libido gehad bij mij vanaf het begin,, maar hij heeft ook al stress vanaf het begin van onze relatie!,,
Ik bedoelde eigenlijk voor jou, had hij die problemen ook met zijn ex vrouw of ex vriendinnen? Zo ja, dan weet je dat hij gewoon zo is en zo nee dan heeft het een andere reden (stress, leeftijd, enz) en kun je zoeken naar een oplossing.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Ads door Google
Oud 05-08-2010, 17:49
Sylvie*
Avatar van Sylvie*
Sylvie* is offline
en als je nou eens geen iniatief meer gaat nemen , en net zo lang wacht tot hij het wilt , en iniatief neemt , misschien vind die dat ook gewoon moeilijk ..... probeer gewoon eens niets te zeggen , en wacht net zo lang tot hij er mee komt..

misschien een idee?
Oud 05-08-2010, 17:57
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
en als je nou eens geen iniatief meer gaat nemen , en net zo lang wacht tot hij het wilt , en iniatief neemt , misschien vind die dat ook gewoon moeilijk ..... probeer gewoon eens niets te zeggen , en wacht net zo lang tot hij er mee komt..

misschien een idee?
Volgens mij kun je dan wachten tot je een ons weegt.
Lijkt me trouwens vreselijk en ook echt wel een reden voor een relatiebreuk als er niks verandert.
(edit) De redenen die hij noemt, kunnen idd invloed hebben op iemands zin in seks, maar het is idd wel een makkelijk excuus. Hij kan evt. wel werken aan de stressfactor, maar zijn libido zal waarschijnlijk verder afnemen met zijn leeftijd. Lijkt me geen leuk vooruitzicht.

Laatst gewijzigd op 05-08-2010 om 21:06.
Oud 06-08-2010, 17:18
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Bedankt voor al julie reacties!!

Ik heb het er met hem over gehad en we gaan volgende week woensdag na de huisarts.
Verder de reacties van dan moet je maar iemand anders zoeken heb ik niks aan daar gaat dit topic niet over.
Hier kies ik voor en ja ook als hij in een rolstoel zit met een kale kop, dat noemen ze liefde.

Voor de mensen die op mijn topic zijn gebleven bedankt voor de reacties en julie tijd!

Dit topic mag van mij dicht!
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 08-08-2010, 01:49
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Inkoppertje, maar zoek een knul van je eigen leeftijd met minder issues..? Jaja blabla we houden zoveel van elkaar, maar hij doet geen moeite om te veranderen en jij wilt duidelijk iets anders, dus tja. Van een andere man ga je ook heus wel net zo veel houden.
Wat ben je toch een romanticus Freyja.
Oud 09-08-2010, 11:07
Pyro Power
Pyro Power is offline
Die twee kinderen heten Julia en Janna?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.