Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 10:39
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
De tranen sprongen in haar ogen, haar lippen vertoonden een krampachtige glimlach en haar handen reken naar mijn lichaam. Ze genoot, ik wist dat ze genoot.
Heftig zoende ik haar in haar nek, langzaam gleed ik naar beneden. Haar lichaam trilde van opwinding, haar stem haperde van geilheid. Ze wilde me, ik wist dat ze me wilde.
Ik kwam in haar, ik stootte. Zij begon te kreunen, te kreunen van bevrediging. Haar ogen waren stijf dichtgeknepen en haar lippen fluisterden onverstaanbare woordjes.
Nu moest ook mijn lichaam zich overgeven. Mijn armen begonnen te trillen, zodra het wereldse gevoel op kwam borrelen. Zij keek me aan, met spanning in haar ogen, bijtend op haar lip, nog steeds fluisterend. Toen gooide ze haar hoofd in haar nek en gaf een schreeuw.
Ik glimlachte zelfvoldaan, terwijl ik naast haar neerviel. Ze ademde zwaar en haar ogen waren gesloten. Ik besloot haar voorbeeld op te volgen. Ik draaide me op mijn buik, deed mijn ogen dicht en viel in slaap.

Ik zag hem boven mij bewegen, een grijns van geilheid. Al zijn spieren in zijn bovenlichaam waren aangespannen en langzaam daalde hij. Waarom deed hij dit? Zag hij het dan niet?
Tranen sprongen in mijn ogen, ik had dit niet verdiend. Hij keek naar me en ik forceerde een kleine glimlach, om hem niet teleur te stellen. Maar toch probeerde ik hem onbewust opzij te duwen. Ik kon dit niet aan, het moest stoppen!
Ik voelde de warmte van zijn hijgende adem op mijn huid, zijn handen die zachtjes knepen. Met zijn lippen zoende hij me, beet hij zachtjes in mijn nek. Waarom moest hij weer zo ver gaan, kon hij dan niet één keer naar mij luisteren?
Van angst begon mijn lijf te trillen. Ik wilde hem laten stoppen, maar hoe zeer ik ook probeerde, de woorden kregen geen klank.
Een gruwelijke pijn schoot door mijn lichaam, onwillige geluiden gleden over mijn lippen. Het deed pijn, zo veel pijn. Zoals gewoonlijk, als een automatisme, sloot ik mijn ogen en dacht aan iets anders. Zachtjes smeekte ik God om het te laten eindigen.
Hij begon zwaar te ademen, zijn lichaam schokte. Ik wist dat het nu zou gebeuren. Het brandende gevoel overvloog me en ik schrok. Mijn ogen schoten open en ik zag hem voor me. Zijn blik stond ijzig, wat mij steeds angstiger maakte. Ik beet op mijn lip en bad tot God. Hij was mijn hoop, mijn hoop op betere tijden. Hij zou me moeten horen, dat moest.
Plotseling voelde ik een steek van pijn, die door merg en been ging. Ik schreeuwde het uit. Waarom moest hij doorgaan? Waarom kon hij geen begrip opbrengen voor mijn gevoelens?
Na een paar seconden, die voor mij eeuwig leken te duren, liet hij me los. Roerloos lag hij naast me. Hij ademde zwaar, dat hoorde ik. Maar ik durfde niet naar hem te kijken.
Na enkele minuten draaide hij zich om, waarna hij hoogstwaarschijnlijk in slaap viel. Ook ik draaide me om, maar voor mij zou dit wederom één van de zoveel slapeloze nachten zijn.

-x-
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2005, 10:53
Verwijderd
Is het niet gewoon '(zijn handen) reikten'?


edit: of ben ik nu in een vlaag van verstandsverbijstering... zal door de examens komen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 12:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 23-05-2005 @ 11:53 :
Is het niet gewoon '(zijn handen) reikten'?


edit: of ben ik nu in een vlaag van verstandsverbijstering... zal door de examens komen
Ik ben het met je eens Wat beide punten betreft

Hm.. Ik vind het niet zo. Het idee is wel aardig, maar.. Het spreekt me niet echt aan en/of ik vind het niet zo leuk uitgewerkt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 15:55
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Ik doe met jullie mee...examens maken sucks!

Bedankt voor het commentaar
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 18:14
retzka
retzka is offline
ik vind het goed geschreven hoor..en wel grasppig om te lezen dat 2 mensen zo verschillend denken over 1 situatie
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik vind de beschrijving van de man heel goed, de beschrijving van de vrouw/ het meisje niet zo geweldig.
Ik moet zeggen dat je me compleet op het verkeerde been hebt gezet met het beschrijven van hoe die man alles ziet. Dat vind ik wel goed gedaan.
Toch ben ik van mening dat dit idee veel beter uitgewerkt zou kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:24
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Silla schreef op 23-05-2005 @ 20:18 :
Ik vind de beschrijving van de man heel goed, de beschrijving van de vrouw/ het meisje niet zo geweldig.
Ik moet zeggen dat je me compleet op het verkeerde been hebt gezet met het beschrijven van hoe die man alles ziet. Dat vind ik wel goed gedaan.
Toch ben ik van mening dat dit idee veel beter uitgewerkt zou kunnen worden.
Dat is denk ik ook wel waar. Ik kreeg het idee gisternacht en heb het vannochtend, snel voor mijn examen uitgetypt. Ik ga het nog eens echt uitschrijven, zodra ik daar zin in heb.
Bedankt voor je verdere commentaar! Kus Soapsie xxx
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:32
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
In het begin dacht ik even dat het zou uitlopen op een redelijk slap verhaaltje, maar doordat je in je tweede alinea hele andere emoties beschrijft van iemand bij dezelfde situatie, maak je het interessant om te lezen. Ik sluit me voor de rest aan bij Silla, je kan dit beter uitwerken en beschrijven, ik heb niet echt het gevoel dat het meisje nou echt zo verdrietig is. Probeer het nog wat beeldender te maken. Voor de rest, leuk idee, niet onorigineel
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:43
Choking Duck
Avatar van Choking Duck
Choking Duck is offline
Weet ik als jongen ook hoe ik het niet moet doen .

Vergt nogal wat inlevingsvermogen om zo te schrijven!
Mooi gedaan!
__________________
Of gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 19:56
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Choking Duck schreef op 23-05-2005 @ 20:43 :
Weet ik als jongen ook hoe ik het niet moet doen .

Vergt nogal wat inlevingsvermogen om zo te schrijven!
Mooi gedaan!
Uit een test is ooit gebleken dat ik de hoogste score qua mannelijkheid heb, misschien daarom.
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:34
The Fly
The Fly is offline
Te plastisch. Wel gewaagd.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Plastisch? Ik vind juist dat het idee al wel vaker is gebruikt (ik wist tijdens het stukje van de man al dat er iets mis zou moeten zijn met de vrouw), maar dat hoe je het beschrijft inderdaad wel wat inlevingsvermogen vraagt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 08:56
Tovenaar
Tovenaar is offline
Ik vind het ook niet geweldig, het is behoorlijk standaard, ook al laat je twee verschillende standpunten zien. Ik werd er niet door geraakt in ieder geval.
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2005, 11:50
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
The Fly schreef op 23-05-2005 @ 22:34 :
Te plastisch. Wel gewaagd.
Wat bedoel je daar precies mee?
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.