Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2012, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Oeeeeeee, de ongelukspagina is daar. And so it begins..
Haha ik ben nog steeds op het begin van pagina 13
Advertentie
Oud 09-08-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Haha ik ben nog steeds op het begin van pagina 13
I rest my case!
Oud 09-08-2012, 11:10
Verwijderd
Niet helemaal eerlijk, want ik heb wel wat nuttigs gedaan. Docent van mij is vader geworden, en we gaan hem een dekentje cadeau geven met daarop een bezwering in spijkerschrift tegen huilende baby's. En we hebben net de bezwering uitgezocht
Oud 09-08-2012, 11:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens uit bed ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2012, 11:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb laatst een pyjamabroek gekocht, te klein, teruggebracht en sportbroek en armbanden meegenomen, broek niet mooi, zonet teruggebracht en jurkje en blouse meegenomen en natuurlijk werd het steeds duurder
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 11:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
/vrouw
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 11:15
Verwijderd
Oud 09-08-2012, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Omg die grote-ogen-knuffel, do want <33
Jaaaa zomaar in mijn brievenbus, ik was alweer vergeten dat Rationeel uberhaupt beloofd had dat ie 'm voor me zou kopen (ik wilde 'm stelen op een feestje, van het zusje van iemand, maar daar stak ie een stokje voor )
Oud 09-08-2012, 11:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jaaaa zomaar in mijn brievenbus, ik was alweer vergeten dat Rationeel uberhaupt beloofd had dat ie 'm voor me zou kopen (ik wilde 'm stelen op een feestje, van het zusje van iemand, maar daar stak ie een stokje voor )
Wat lief
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 11:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm vergeten slagroom te kopen voor in m'n quiche, zou ik de slagroom kunnen vervangen door soyayoghurt..?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 11:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm vergeten slagroom te kopen voor in m'n quiche, zou ik de slagroom kunnen vervangen door soyayoghurt..?
Vast wel, want je kunt 't ook helemaal zonder room doen (ik neem aan dat het voor het eiermengsel is?). Maar ik weet niet of het er lekkerder van wordt met soyayoghurt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-08-2012, 11:41
Verwijderd
Soja? Zooi, ja.
Oud 09-08-2012, 11:44
Verwijderd
Einde van pagina 13
Oud 09-08-2012, 11:46
Verwijderd
Kom ik weer met een stomme vraag afkortingen van boeken, mag je die gebruiken in een tekst met een voetnoot wat de volledige titel is + welke pagina's enzo. De naam is namelijk nogal lang. Of mag je afkortingen gebruiken en dan als appendix een lijst met alle afkortingen?
Oud 09-08-2012, 11:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vast wel, want je kunt 't ook helemaal zonder room doen (ik neem aan dat het voor het eiermengsel is?). Maar ik weet niet of het er lekkerder van wordt met soyayoghurt
Hm. Ik denk er nog even over na

Citaat:
Kom ik weer met een stomme vraag afkortingen van boeken, mag je die gebruiken in een tekst met een voetnoot wat de volledige titel is + welke pagina's enzo. De naam is namelijk nogal lang. Of mag je afkortingen gebruiken en dan als appendix een lijst met alle afkortingen?
Ik voeg altijd een volledige bibliografie toe aan het eind en verkort de bronnen in m'n noten (Achternaam jaartal, p. 10.)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 11:57
Verwijderd
Ja, ik kan in dit geval niet echt het boek uit de tekst weglaten zeg maar ten minste, dat zou een beetje omslachtig worden denk ik.
Oud 09-08-2012, 12:03
Verwijderd
Nou, prima zo maar hoor . 3500 woorden nu, ik vind 't wel weer genoeg geweest.
Oud 09-08-2012, 12:25
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik zou de hele titel in de tekst gebruiken. Zeker als het de eerste keer is dat je het boek noemt.
__________________
Schmach.
Oud 09-08-2012, 12:36
Verwijderd
Oke
Oud 09-08-2012, 12:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Toch nog maar even naar de winkel voor slagroom. Was toch ook de feta vergeten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 12:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Kom ik weer met een stomme vraag afkortingen van boeken, mag je die gebruiken in een tekst met een voetnoot wat de volledige titel is + welke pagina's enzo. De naam is namelijk nogal lang. Of mag je afkortingen gebruiken en dan als appendix een lijst met alle afkortingen?
heeft je school geen standaard die ze hanteren?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-08-2012, 12:40
Verwijderd
Ik heb er een boek voor. Jammer genoeg behandeld het niet alles. Websites bestaan ook nog niet als bron in dit boek. En above all, ik had het ook niet bij me en het is een van de weinige boeken die het nino niet heeft staan.
Oud 09-08-2012, 12:40
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Als je het boek nogmaals gaat noemen, zou ik de 'Lange titel met veel geouwehoer (voortaan: Titel)' format gebruiken.
__________________
Schmach.
Oud 09-08-2012, 12:42
Verwijderd
Oh, en ik wil dan ook nog in ieder geval alvast zeggen dat ik jullie allemaal superlief vind dat jullie al mijn stomme/rare/onnodige vragen beantwoorden

*topic bombardeer met taart*
Oud 09-08-2012, 12:45
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Omnomnom. Wat ben je aan het schrijven?
__________________
Schmach.
Oud 09-08-2012, 12:53
Verwijderd
Mijn propedeusewerkstuk! Moet ongeveer 15 - 20 pagina's worden. Ik zit nu denk ik op 10 pagina's dan ofzo. Ik ben denk ik op 2/3, dus eigenlijk moet ik er nog wat bijlullen
Oud 09-08-2012, 12:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
He Rationeel is er weer!
__________________
you're not my demographic
Oud 09-08-2012, 13:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb er een boek voor. Jammer genoeg behandeld het niet alles. Websites bestaan ook nog niet als bron in dit boek. En above all, ik had het ook niet bij me en het is een van de weinige boeken die het nino niet heeft staan.
Hoe heet de methode?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-08-2012, 13:08
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Die wespensteken jeuken nog altijd, .
__________________
Schmach.
Oud 09-08-2012, 13:16
Verwijderd
Ik zoek een woord.
Boud zou een goed woord zijn, maar is te ouderwets. Ik wil beschrijven dat iemand bv. niet zegt 'dat was leuk', maar 'dat was fantastisch' en niet 'dat vond ik erg' maar 'dat vond ik afschuwelijk'. Ik heb er nu staan 'gebruik van felle termen' maar ze zijn ook nou weer niet fel, eigenlijk. Wie heeft een suggestie?
Oud 09-08-2012, 13:16
Verwijderd
Ik probeer het woord 'overdreven' te vermijden.
Oud 09-08-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet de methode?
Pff Het is als Handleiding bij het schrijven van een historisch werkstuk. Alles wat we hebben gekregen.
Oud 09-08-2012, 13:17
Verwijderd
Uitgesproken termen? Extreme termen?
Oud 09-08-2012, 13:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg net van advocaat m'n volledige UWV-dossier opgestuurd en aaargh, wat een stomme mensen daar allemaal. In 2008 heb ik al eerder wajong aangevraagd en die arts die ik heb gesproken zet in haar verslag: "Een daadwerkelijke urenreductie is niet aan de orde. Ondanks dat cliënt vermoeidheidsklachten ervaart, maakt ze geen duidelijk vermoeide indruk. Ze is overdag actief (...). Ze geeft aan overdag wel te rusten, maar hierover heb ik haar aangegeven dat ze dit niet moet doen. Het is juist belangrijk bij deze klachten actief te blijven en te gaan sporten cq bewegen. Rusten overdag zal de klachten niet verbeteren, de conditie zal juist afnemen."

Ik word hier echt zo moedeloos en boos en verdrietig van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 13:19
Verwijderd
'zeer uitgesproken' zou wel kunnen
Oud 09-08-2012, 13:19
Verwijderd
Theatrale termen!
Oud 09-08-2012, 13:20
Verwijderd
Dat kan ook
Oud 09-08-2012, 13:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien moet ik maar eens iets gaan eten, ik heb hongerrrrrr
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 13:34
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik kreeg net van advocaat m'n volledige UWV-dossier opgestuurd en aaargh, wat een stomme mensen daar allemaal. In 2008 heb ik al eerder wajong aangevraagd en die arts die ik heb gesproken zet in haar verslag: "Een daadwerkelijke urenreductie is niet aan de orde. Ondanks dat cliënt vermoeidheidsklachten ervaart, maakt ze geen duidelijk vermoeide indruk. Ze is overdag actief (...). Ze geeft aan overdag wel te rusten, maar hierover heb ik haar aangegeven dat ze dit niet moet doen. Het is juist belangrijk bij deze klachten actief te blijven en te gaan sporten cq bewegen. Rusten overdag zal de klachten niet verbeteren, de conditie zal juist afnemen."

Ik word hier echt zo moedeloos en boos en verdrietig van
Is dit zo'n UWV-arts die je dan éénmaal vijfenveertig minuten spreekt?
__________________
Schmach.
Oud 09-08-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik maar eens iets gaan eten, ik heb hongerrrrrr
Ik ook! Ik ga zo gewoon tosti's maken alsof het NIETS is.
Oud 09-08-2012, 13:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil dat mijn vader weggaat, zodat ik kan stofzuigen.

Hier hebben jarenlang dozen met uitzet voor gestaan

Weg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 09-08-2012 om 13:43.
Oud 09-08-2012, 13:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe erger ik het vind
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2012, 13:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is dit zo'n UWV-arts die je dan éénmaal vijfenveertig minuten spreekt?
Jup.

Maar ik vind dit er meer om gaan dat ze vindt dat CVS tussen de oren zit en je niet moet luisteren naar je lichaam. Gewoon keihard doorgaan en veel sporten en niet rusten

Citaat:
Ik ook! Ik ga zo gewoon tosti's maken alsof het NIETS is.
Nom. Ik heb overbroodjes <3
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2012, 13:39
Verwijderd
Ik zit met een moreel dilemma.

Zojuist ging ik de ramen zemen, want ze waren best wel vies. Maar bij het allervieste raam kon ik niet verder, want er zat een spinnenweb in de linkerbovenhoek, en ik kon het niet weghalen, want dat hield mijn geweten tegen. Er zaten twee spinnen in!!!!! en ze leefden gebroederlijk samen. Ze hadden net een libelle gevangen en de een was de ene vleugel aan het inpakken en de ander de andere vleugel. Dat leek me nogal een biologisch wonder, en ik raak gewoonweg van m'n stuk als ik het zie dat pril geluk.

Wat vinden jullie, kan ik dit raam nou verder zemen of is het te cru om dit prille geluk te verstoren? Aan de andere kant, als ik nou mijn sopje weggooi en later weer nieuw maak is dat slecht voor het milieu. Dat kan dus eigenlijk ook niet.

Wat nu
Oud 09-08-2012, 13:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Opzuigen en dan verder zemen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een woord.
Boud zou een goed woord zijn, maar is te ouderwets. Ik wil beschrijven dat iemand bv. niet zegt 'dat was leuk', maar 'dat was fantastisch' en niet 'dat vond ik erg' maar 'dat vond ik afschuwelijk'. Ik heb er nu staan 'gebruik van felle termen' maar ze zijn ook nou weer niet fel, eigenlijk. Wie heeft een suggestie?
Hyperbolen!

Citaat:
Ik wil dat mijn vader weggaat, zodat ik kan stofzuigen.

Hier hebben jarenlang dozen met uitzet voor gestaan
Met uitzet, alsin, met kant en huisraad? OMG. <3
Oud 09-08-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Opzuigen en dan verder zemen.
Nee, dan kruipen ze uit de stofzuiger en moeten ze in huis verder leven, dat is zielig. En ze hebben nou net een hele grote libelle gevangen en dat vind ik zo leuk voor ze!
Oud 09-08-2012, 13:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hyperbolen!



Met uitzet, alsin, met kant en huisraad? OMG. <3
Met servies enzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2012, 13:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, dan kruipen ze uit de stofzuiger en moeten ze in huis verder leven, dat is zielig. En ze hebben nou net een hele grote libelle gevangen en dat vind ik zo leuk voor ze!
Ze kruipen niet uit de stofzuiger, die hebben een klepje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-08-2012, 13:42
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik wil dat mijn vader weggaat, zodat ik kan stofzuigen.

Hier hebben jarenlang dozen met uitzet voor gestaan


[/URL]
Is dat nog steeds je telefoonnummer?
__________________
Schmach.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.