Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2010, 19:23
xxsylviaxx
xxsylviaxx is offline
ik denk dat ik verliefd ben op een jongen terwijl ik m echt lelijk vind kan dat wel?? en wat moet ik nu doen? Hij is helemaal weg van me en is heel lief tegen me.
Ik wil m geen pijn doen en voel eigenlijk wel iets voor m maar weet niet wat, beetje vaag allemaal he.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2010, 19:25
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Wacht 't af tot je weet wat je echt voor 'm voelt. Je wilt 'm denk wel kunnen showen bij je vriendinnen, dus..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je verliefd op hem bent dan ga je hem vanzelf wel minder lelijk vinden, je zult wel aan zijn gezicht wennen en dan wordt het normaler, hoewel je hem misschien niet superknap zult gaan vinden, het kan zijn dat je ontdekt dat hij wel hele mooie ogen of wenkbrauwen of een mooie neus of weet ik het heeft.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:48
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Dat kan, ja, want niet alles draait om uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ook dat is waar! Ik kan me alleen wel voorstellen dat als iedere keer dat je bij hem bent denkt 'oh wat is hij lief maar dat hoofd is echt, echt lelijk.' de relatie niet echt vliegen zal. Daar kan je je dus beter overheen zetten. En dat kan, dus.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:51
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Dat kan, ja, want niet alles draait om uiterlijk.
Al is het wel belangerijk
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:52
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
.....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:52
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Citaat:
Ook dat is waar! Ik kan me alleen wel voorstellen dat als iedere keer dat je bij hem bent denkt 'oh wat is hij lief maar dat hoofd is echt, echt lelijk.' de relatie niet echt vliegen zal. Daar kan je je dus beter overheen zetten. En dat kan, dus.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Al is het wel belangerijk
In welk opzicht? Moet iemand per se knap zijn voor je hem zou overwegen als liefdesinteresse? Zou jij iemand met wat meer lichamelijke foutjes inruilen voor iemand met perfecter uiterlijk maar met meer innerlijke foutjes qua persoonlijkheid en dergelijke?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 23:58
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Misschien ben je niet verliefd op 'm, maar voel je je gewoon gevleid door zijn aandacht en zijn interesse in jou. Dan ben je wel graag bij 'm, omdat je je dan goed/mooi voelt, maar wie weet verwar je dat met verliefdheid.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 00:07
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
ga voor het innerlijk .
het uiterlijk boeit egt niet
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 00:43
Verwijderd
Citaat:
In welk opzicht? Moet iemand per se knap zijn voor je hem zou overwegen als liefdesinteresse? Zou jij iemand met wat meer lichamelijke foutjes inruilen voor iemand met perfecter uiterlijk maar met meer innerlijke foutjes qua persoonlijkheid en dergelijke?
Wat een geneuzel, CP. Het één sluit het ander niet uit. Een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk zijn niet mutually exclusive. En om een toekomst te doen slagen dient de ander toch zeker ook seksueel aantrekkelijk te zijn. Dus ja, uiterlijk speelt een rol bij de overweging.
Wat natuurlijk niet wegneemt, dat als je diegene echt leuk vindt, je hem vanzelf mooier gaat vinden of iig op zoek gaat naar zijn/haar mooie(re) kanten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 10:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
CP?
Natuurlijk sluit een mooi innerlijk een mooi uiterlijk niet uit maar als je een hypothetische situatie neemt om een dilemma te vormen is het handiger om het-een-en-niet-het-ander te stellen om te kijken wat er belangrijker is. Als iemand vooral lichamelijk aantrekkelijk is maar verder qua persoonlijkheid niet zoveel bijzonders is, als in, geen eigen mening hebben of totaal geen aanvulling op jouw persoonlijkheid zijn, en GL wel bij hem zou blijven omdat het zo'n lekkertje is, dan geeft mij dat een beeld van wat ze bedoelt met uiterlijk belangrijk vinden.
Tuurlijk, uiterlijk speelt wel een rol maar iemand seksueel aantrekkelijk vinden heeft denk ik veel en veel meer te maken met de uitstraling en hoe die persoon met je omgaat. Misschien ben ik een uitzondering hoor, maar als iemand die objectief gezien niet bijzonder uiterlijk aantrekkelijk is met mij gaat flirten op een leuke manier dan kijk ik meteen al heel anders naar die ander. Misschien zou een ander hem dan wel helemaal geen kans geven.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 13:02
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Als je verliefd op hem bent dan ga je hem vanzelf wel minder lelijk vinden, je zult wel aan zijn gezicht wennen en dan wordt het normaler, hoewel je hem misschien niet superknap zult gaan vinden, het kan zijn dat je ontdekt dat hij wel hele mooie ogen of wenkbrauwen of een mooie neus of weet ik het heeft.
Dat heb ik ooit gehad ja.. Was je heftig aan het zoenen, keek je op en dan was het van wat ben jij lelijk! Dan maar weer verder zoenen
Toen het uit was, merkte ik ook dat het niets met verliefdheid van doen had.

Als je iemand lelijk vindt ben je volgens mij ook niet verliefd. Je kunt iemand minder mooi vinden, maar echt lelijk nee. Volgens mij vind je dan alleen de liefde die hij aan je geeft leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 13:17
-Mara-
Avatar van -Mara-
-Mara- is offline
dit klinkt denk ik nog al cliché,
maar het gaat tog om het innerlijk.
Misschien vind je hem leuk,
maar je wilt het misschien niet toegeven omdat je hem lelijk vindt.
Het kan ook dat ik er helemaal naast zit!
en trouwens, aan het uiterlijk kun je toch dingen veranderen, niet aan het innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 13:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
en trouwens, aan het uiterlijk kun je toch dingen veranderen, niet aan het innerlijk.
Waar haal je dit nu weer vandaan? Mensen kunnen hun gedrag aanpassen, een andere neus opzetten gaat juist nogal lastig. Goed, je persoonlijkheid helemaal omgooien kan inderdaad niet maar iemand die een lelijk hoofd heeft kan ook niet zomaar mooi worden hoor.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 15:18
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Sowieso is het onzin dat het alleen om innerlijk gaat. Je moet aantrekkingskracht bij iemand voelen en dat gaat niet als je die persoon lelijk vindt. Lelijkheid stoot af, trekt niet aan.

En mooi, niet iedereen valt op hetzelfde 'mooi'. Mooi is geen eenduidig iets. Wat ik mooi vind, vind misschien iemand anders niet leuk. En net zoals in het topic van Armoed, heel gespierd trekt ook niet aan, terwijl je in alle commercials gespierde mannenlijf ziet, alsof dat de maatstaf is.

Mooi heeft te maken met die aantrekkingskracht en lelijkheid is een aanduiding voor iets wat afstoot. Ik ga er dus vanuit dat je niet verliefd bent, anders zou dat uiterlijk je niets kunnen schelen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 17:33
Verwijderd
Ik vraag me af als je verliefd op hem bent als je hem echt lelijk vindt.
Meestal moet er toch wel iets van aantrekkingskracht zijn.
Ik zou eens onderzoeken of je hem echt leuk vind, en wat nou belangrijker is: innerlijk of uiterlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2010, 19:03
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
ik denk dat ik verliefd ben op een jongen terwijl ik m echt lelijk vind kan dat wel?? en wat moet ik nu doen? Hij is helemaal weg van me en is heel lief tegen me.
Nee, dat kan niet. Vermoedelijk ben je nog nooit echt verliefd geweest, waardoor je je gevoelens niet goed uitlegt. Daarnaast wil je misschien verliefd zijn op hem, uit een soort misplaatste beleefdheid, omdat hij jou zo leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
CP?
Natuurlijk sluit een mooi innerlijk een mooi uiterlijk niet uit maar als je een hypothetische situatie neemt om een dilemma te vormen is het handiger om het-een-en-niet-het-ander te stellen om te kijken wat er belangrijker is. Als iemand vooral lichamelijk aantrekkelijk is maar verder qua persoonlijkheid niet zoveel bijzonders is, als in, geen eigen mening hebben of totaal geen aanvulling op jouw persoonlijkheid zijn, en GL wel bij hem zou blijven omdat het zo'n lekkertje is, dan geeft mij dat een beeld van wat ze bedoelt met uiterlijk belangrijk vinden.
Tuurlijk, uiterlijk speelt wel een rol maar iemand seksueel aantrekkelijk vinden heeft denk ik veel en veel meer te maken met de uitstraling en hoe die persoon met je omgaat. Misschien ben ik een uitzondering hoor, maar als iemand die objectief gezien niet bijzonder uiterlijk aantrekkelijk is met mij gaat flirten op een leuke manier dan kijk ik meteen al heel anders naar die ander. Misschien zou een ander hem dan wel helemaal geen kans geven.
Sorry, onbewust dacht ik aan Cherry Pringles ofzo Daar moest dus CS staan.

Nja, ok, je uitleg maakt het al wat duidelijker. Ik snap wel wat je bedoelt. Idd, iemand seksueel aantrekkelijk vinden heeft ook erg te maken met uitstraling en gedrag. En je gaat iemand dus vanzelf fysiek ook mooier vinden als je aangetrokken bent tot diens uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:10
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Als jij die jongen leuk vindt, dan moet je je niets aantrekken van de mogelijke negatieve reacties die je kunt verwachten uit je omgeving. Als vrienden en familieleden te bekrompen zijn om jouw vriend alleen te beoordelen op hun uiterlijk, dan zijn ze gewoon stom. Kies voor jezelf en niet voor anderen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 09:43
Verwijderd
wat is nu eigenlijk knap en wat lelijk??
de een heeft liever jongens met gemillimeterd haar en de ander met halflang krullend blond haar,
wat maakt het uit,
als je hem lief vind en denkt dat je wat voor hem voelt, wat maakt het dan nog uit hoe hij eruit ziet?,als je zelf al zegt dat hij heel lief voor je is egwoon een gokje wagen, en niets aantrekken wat anderen ervan denken, hun kiezen jongens voor het uiterlijk maar denken niet na over hoe die jongens zijn, gek he dat al die knappe jongens nooit lang vaste relaties hebben

GO FOR HIM GIRL!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 16:37
@my
Avatar van @my
@my is offline
omg... ook hier leef ik met je mee.

ik heb ook met een spuug lelijke boy gehad.
maar ik had hem dus gevraagd of hij mij..het verliep nog al vaag.
maar ik heb dus een maand met hem gehad.
de eerste maand was echt geweldig maar de andere helft er van was verschrikkelijk.
ik vond het egt een loser.
dus mijn tip voor jou.
je kan het proberen , maar denk er eerst goed over na.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 16:46
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
omg... ook hier leef ik met je mee.

ik heb ook met een spuug lelijke boy gehad.
maar ik had hem dus gevraagd of hij mij..het verliep nog al vaag.
maar ik heb dus een maand met hem gehad.
de eerste maand was echt geweldig maar de andere helft er van was verschrikkelijk.
ik vond het egt een loser.
dus mijn tip voor jou.
je kan het proberen , maar denk er eerst goed over na.
Je verhaal zit vol met tegenstrijdigheden en beledigingen aan je eigen adres. Beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 17:01
@my
Avatar van @my
@my is offline
Citaat:
Je verhaal zit vol met tegenstrijdigheden en beledigingen aan je eigen adres. Beetje vreemd.
ach ja het gaat niet om mijn verhaal maar de tips die er bij zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2010, 17:30
Verwijderd
welke tip? de tip om eerst na te denken voor je wat begint???
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 20:25
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
CP?
Natuurlijk sluit een mooi innerlijk een mooi uiterlijk niet uit maar als je een hypothetische situatie neemt om een dilemma te vormen is het handiger om het-een-en-niet-het-ander te stellen om te kijken wat er belangrijker is. Als iemand vooral lichamelijk aantrekkelijk is maar verder qua persoonlijkheid niet zoveel bijzonders is, als in, geen eigen mening hebben of totaal geen aanvulling op jouw persoonlijkheid zijn, en GL wel bij hem zou blijven omdat het zo'n lekkertje is, dan geeft mij dat een beeld van wat ze bedoelt met uiterlijk belangrijk vinden.
Tuurlijk, uiterlijk speelt wel een rol maar iemand seksueel aantrekkelijk vinden heeft denk ik veel en veel meer te maken met de uitstraling en hoe die persoon met je omgaat. Misschien ben ik een uitzondering hoor, maar als iemand die objectief gezien niet bijzonder uiterlijk aantrekkelijk is met mij gaat flirten op een leuke manier dan kijk ik meteen al heel anders naar die ander. Misschien zou een ander hem dan wel helemaal geen kans geven.
ik zou echt gelijk met je nemen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 20:29
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
Nee, dat kan niet. Vermoedelijk ben je nog nooit echt verliefd geweest, waardoor je je gevoelens niet goed uitlegt. Daarnaast wil je misschien verliefd zijn op hem, uit een soort misplaatste beleefdheid, omdat hij jou zo leuk vindt.
kijk dat heb ik tot nu toe 13 keer gehad ;p
en vervolgens die mensen vreselijk gekwetst echt afschuwelijk om te zien
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 21:27
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
ach ja het gaat niet om mijn verhaal maar de tips die er bij zitten
Zoals Louis Armstrong zegt: Welke tips? Ik zie één tip, en dat is een uit de lucht gegrepen conclusie die eigenlijk niets met jouw verhaal te maken heeft.
De 'logische' tip, op basis van jouw verhaal, zou zijn: Als je met een lelijk iemand neemt, schat dan in hoe lang je met hem of haar zult hebben en maak het halverwege uit.

Maxmale, had je na de 12e keer niet zoiets van 'dit keer even afwachten'?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine wat vind je vrij ambetant?
Verwijderd
500 10-06-2009 08:43
Liefde & Relatie Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?!
inferno3000
108 25-06-2005 11:19
Lifestyle bikini - dik
druiveke
331 05-06-2004 19:29
De Kantine zomerkleren en vieze mannen
Optima
173 08-04-2004 13:37
Seksualiteit sex-spel
Quantes
499 08-03-2004 18:09
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.