Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 14:29
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
Oke.. case closed.
She called my dad..
dad called me.. en hij is boooos.

end of story.
zie wel wat er verder gebeurd.

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 19:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2010, 14:36
elmo1234
elmo1234 is offline
Praat maar eerst met je vader. Als hij geen contact meer met haar heeft kun je er beter gewoon zand er over doen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:40
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
Citaat:
Praat maar eerst met je vader. Als hij geen contact meer met haar heeft kun je er beter gewoon zand er over doen.
Maar ik vind ergens wel dat mijn moeder recht heeft om dit te weten..
en het is niet zeker of het contact echt verbroken is.. deze vrouw stalkt mijn vader bijna.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat een rottige situatie zeg. Het lijkt me beter om eerst met je vader te praten, zodat hij weet wat jij weet, maar misschien komt hij met allerlei excuses en verklaringen aanzetten en dan weet je alsnog niet wat je ermee aan moet... Het lijkt me dan ook voornamelijk belangrijk dat jij onthoudt dat dit hun probleem is, jij hoeft het verder niet op te lossen, jij kan er verder niets aan doen, al heeft het natuurlijk wel weer invloed op jou... Sterkte hoor.

[edit]Als je nu eerst met je vader praat, kun je dat daarna nog bepalen, of het handig is om met je moeder te praten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:48
Verwijderd
Ik zou wat je ook doet eerst gaan praten met je vader, dan weet je hoe het in elkaar steekt. Ik zou niet direct naar je moeder gaan. Dat kun je altijd nog beslissen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:55
Verwijderd
Je kunt toch naar je moeder gaan.. Mam ik denk dat papa vreemdgaat.. en leg je het uit.. Niet zeggen papa gaat vreemd nee ik denk dat papa vreemdgaat
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:59
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik zou met je vader gaan praten.
Misschien weet je moeder het al wel, maar houden ze jou er gewoon buiten. en misschien is dat ook de reden waarom het contact al verbroken is, omdat je moeder erachter kwam..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 15:51
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Hey ik heb ongeveer 2 maanden geleden een soortgelijk verhaal meegemaakt:mijn vader kwam alsmaar later thuis van de fitness waar ik ook train, dus dacht ik: laat ik maar eens vragen wanneer mijn pa ongeveer naar huis gaat, daar zeiden ze iets later na mij. maar dat klopte niet want men vader kwam maar thuis om 10.30u. Laten we dan maar eens in de gsm kijken hé, Dat had ik beter niet gedaan want ik las een bericht dat ik zelfs nog niet stuur naar iemand. ik heb het verteld aan men mama en uit heel deze conclusie is gekomen: de scheiding van men ouders dus je praat het best eens met je pa wiet weet kan je er zand over gooien en hoeft je ma en jij niet hetzelfde meemaken wat mijn ma en ik nu meemaken
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 15:59
Erato
Avatar van Erato
Erato is offline
Wat heeft het nou voor nut dat zij met haar vader gaat praten, alsof dat het bedrog ondaan maakt Wel is het niet beter dat je moeder de waarheid hoort? Lijkt me een stuk minder pijnlijk dan als ze straks moet vernemen dat zowel haar man als kind haar bewust onwetend hielden en misschien houdt ze er dan geen soa aan over.

@Lotte het kan natuurlijk ook gewoon dat hij op haar was uitgekeken en nu met een ander vreemdgaat [/meespeculeert]
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:04
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
de hoer heeft geantwoord op me mail
mwuahahah
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:05
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik zou meteen met je moeder gaan praten. Zij heeft inderdaad het recht dit te weten. Je hoeft niets te beweren, je hoeft niet te zeggen dat hij daadwerkelijk vreemdgaat. Laat zien wat jij hebt gezien en laat haar zelf kiezen wat ze met die gegevens doet. Jouw vader hoeft in eerste instantie geen verantwoording aan jou af te leggen.

Wat zei de hoer overigens?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:35
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
- hier stond wat ik B mailde -

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:42
Verwijderd
Uhmm Heavy shit.. Ik zou even de scheldwoorden een beetje bewerken met H*** . Anders krijg je misschien een waarschuwing van de moderators hier
Wel vervelend zeg.. Dat vreemdgaan.. Maar weet je het wel zeker dat het ook echt vreemdgaan is?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:47
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
Citaat:
Uhmm Heavy shit.. Ik zou even de scheldwoorden een beetje bewerken met H*** . Anders krijg je misschien een waarschuwing van de moderators hier
Wel vervelend zeg.. Dat vreemdgaan.. Maar weet je het wel zeker dat het ook echt vreemdgaan is?
Ja, dat blijkt ook uit haar berichten enzo.. Om te kotsen gewoon wat ze allemaal stuurt D:
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik snap dat je er heel pissig over bent, maar besef wel dat jouw vader degene is met een relatie en dat hij degene is die ervoor koos vreemd te gaan (als dat het inderdaad is). Het is niet haar schuld dat je vader vreemd ging. Als zij het niet was was hij wel met een ander vreemdgegaan.

Als ik jou was zou ik doen wat SiemdeCyper zegt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:48
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
- hier stond rely van B.-

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 19:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat ontzettend rot voor je dat je vader vreemd is gegaan (en dat je ouders dus blijkbaar problemen hebben)

Moet wel zeggen dat ik haar reactie érg netjes vind, zeker gezien wat jij haar gemaild hebt. Ik denk dat je het niet wilt horen, maar ze heeft wel een beetje gelijk: het is je vaders verantwoordelijkheid dat hij vreemd is gegaan, niet die van haar.

Als het je dwars blijft zitten zou ik met je vader gaan praten.

Sterkte!

edit: oh, zie nu dat je je beginpost hebt aangepast. Snap dan weer niet dat je vader boos op jou is... Nogmaals sterkte.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat blijkt ook uit haar berichten enzo.. Om te kotsen gewoon wat ze allemaal stuurt D:
Wat zei ze?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2010, 13:22
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
Wat zei ze?
I dont have a clue het is alweer weg
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie (BELANGRIJK!) Vriendin's vader gaat vreemd.
Verwijderd
9 19-07-2014 18:35
Liefde & Relatie Mijn vader gaat vreemd
Sneeuwwitje
90 17-08-2012 05:41
Liefde & Relatie affaire
justmexi
19 06-07-2012 04:13
Liefde & Relatie vader gaat vreemd
A red rose
42 20-07-2007 23:14
Psychologie altijd ongelukkig
Celine88
22 21-01-2005 17:15
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.