Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2008, 19:39
RedRibbon
RedRibbon is offline
Het zit zo,
Ik ken al een aantal jaar iemand. Helaas door omstandigheden (hij verhuisde ver weg, ik mocht niet uit, druk met school, hij met werk etc) is het contact een beetje verwaterd. We konden leuk met elkaar opschieten en praten, ik vond hem echt heel speciaal. We hebben even iets gehad met elkaar, maar we besloten dat we toch beter vrienden konden blijven.

Nu sinds kort heb ik weer contact met hem. Omdat het toen zo gezellig was hebben we samen iets gedronken in een cafe om bij te kletsen. Het was echt super gezellig en ik wil zo graag die vriendschap weer met hem opbouwen. Het lijkt wel, omdat ik ook meer zelfvertrouwen heb nu, dat ik veel vlotter met hem kan opschieten en praten, en het is nu dus nog zo veel leuker!
Het is alleen, in dat jaar heeft hij een nieuwe vriendin, (de 2e na toen wij het geprobeerd hadden geloof ik) daar woont hij nu ook mee samen.

Ik het dan fout dat ik even een paar uurtjes gezellig met hem klets in een cafeetje als hij toevallig in de buurt is?

Ik weet echt niet hoe ik het hier neer moet zetten..maar er iets gewoon iets speciaals aan hem, en hoe we met elkaar omgaan. Ik zou het zo zonde vinden als ik hem niet meer kan zien. Maar mensen om mij heen vinden het maar heel vreemd en zeggen dat ik er mee moet stoppen...

Wat vinden jullie er van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2008, 20:41
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Zolang zijn vriendin hem vertrouwd en jij niets raars doet, is daar niets mis mee. Als je verliefd op hem bent/wordt kan het je wel pijn doen, maar dat is gewoon iets wat je zelf moet overwegen. Mensen die het niet vinden kunnen vertrouwen jullie niet samen en dat spreekt misschien meer over hen dan over jou.

p.s. Ik heb nog contact met een van mijn ex-en en mijn vriendin ook met haar ex. Ik vertrouw haar, dus ze mag best een hele dag met 'n wandelen/koken/etc.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 20:59
RedRibbon
RedRibbon is offline
Dank je voor je berichtje.

Ik weet niet goed wat het is. Er is gewoon iets aan hem wat mij erg trekt. Verliefd ben ik niet, ik weet dat een relatie onmogelijk is tussen ons.

Zijn vriendin schijnt nogal snel, erg jaloers te zijn ... ik weet dus niet of ze hem vertrouwd.

Ja, het komt wel vaker voor dat er in relaties beste vrienden en vriendinnen zijn. Maar meestal zijn deze dan ''meegegroeid'' nu kom ik eigenlijk ineens binnenvallen, voor die vriendin dan, want wij kennen elkaar niet, omdat hij en ik toen nauwelijks contact meer hadden.

Is het dan nog steeds mogelijk dat ze mij zal ''accepteren''?

Pfff, het is zo ingewikkeld.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 21:09
Smokin'
Smokin' is offline
Mensen besluiten niet gezamelijk dat ze vrienden gaan blijven en geen relatie willen. Dat is een mythe. Er is altijd een persoon die dat 'meer' wil dan de ander. Wie was de drijvende kracht achter deze move?

Luister, het is ons allemaal duidelijk dat jij deze kerel leuk vind, ook al probeer je vol te houden dat dat niet zo is. Als je overtuigd was van je eigen puur 'vriendschappelijke' bedoelingen zou je de situatie nooit als 'zo ingewikkeld' zien. Maargoed als je het contact met hem fijn vind en je weet dat een relatie onmogelijk is, ga dan gewoon met hem kletsen. Als zijn vriendin woedend wordt merk je dat dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 21:21
RedRibbon
RedRibbon is offline
Tsja, het was hij die vroeg om eens wat te gaan drinken en bijkletsen. En ja, ik was het die een gat in de lucht sprong. Ook hij was het die daarna vroeg om herhaling, en ik was het die een gat in de ozonlaag sprong.

Misschien bedoel ik met ingewikkeld ook wel de hele situatie, dat ik hem eindelijk weer zie, en het contact met hem toch wel heel erg fijn vind ;-), máár hij heeft nu een vriendin waar hij mee samenwoont. En er is geen mogelijkheid dat we een relatie zouden kunnen hebben, mocht het uitgaan met zijn vriendin.

Nu is het dus maar afwachten wanneer de boze vriendin op mijn stoep staat.
Maar, mochten ze ruzie krijgen etc, ben ik dan toch net zo schuldig en fout bezig geweest? Of is het geheel zijn eigen fout?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 21:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Tsja, het was hij die vroeg om eens wat te gaan drinken en bijkletsen. En ja, ik was het die een gat in de lucht sprong. Ook hij was het die daarna vroeg om herhaling, en ik was het die een gat in de ozonlaag sprong.

Misschien bedoel ik met ingewikkeld ook wel de hele situatie, dat ik hem eindelijk weer zie, en het contact met hem toch wel heel erg fijn vind ;-), máár hij heeft nu een vriendin waar hij mee samenwoont. En er is geen mogelijkheid dat we een relatie zouden kunnen hebben, mocht het uitgaan met zijn vriendin.

Nu is het dus maar afwachten wanneer de boze vriendin op mijn stoep staat.
Maar, mochten ze ruzie krijgen etc, ben ik dan toch net zo schuldig en fout bezig geweest? Of is het geheel zijn eigen fout?
Als zijn vriendin boos wordt kan ze dat in ieder geval niet op jou worden aangezien ze geen afspraken heeft met jou maar met haar vriend. Dat haar vriend er geen kwaad in ziet zou genoeg moeten zeggen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 21:40
RedRibbon
RedRibbon is offline
Hm, ja dat is ook wel zo...
Dank je wel

Citaat:
Dat haar vriend er geen kwaad in ziet zou genoeg moeten zeggen denk ik.
Wat bedoel je hier precies mee? Kan savond niet zo helder denken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 08:19
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Zolang jij niets fout doet, doe jij niets fout en is het haar probleem niet het jouwe. Als ze er een probleem van maakt bij je vriend, is het ZIJN probleem niet het jouwe. Als zij op jouw stoep staat, zeg haar dat je niets fout doet, en als ze dat niet wil geloven dat dat haar probleem is. En als zij ruzie krijgen over jou, is het hun probleem en haar schuld, niet de jouwe. Je bent nooit op zo´n manier verantwoordelijk voor het probleem van een ander.

Dus ze heeft de keuze om je te accepteren, of te laten zien dat ze een jaloerse bitch is die hem niet waard is eigenlijk. Dan ziet ze vanzelf wel dat ze fout zit als ie niet gelijk met jou 't bed in duikt.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 16:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom zou het jouw probleem zijn? Jij ziet het toch puur als vriendschap? Waar zou dan een fout liggen?

Spreek gewoon met die jongen af! Ik herken het gevoel dat iemand -van het andere geslacht- speciaal voor je is en dat je superlekker met diegene kunt praten. Ik had ook zo'n vriend tijdens mijn relatie (hij had toen ook een relatie). Natuurlijk wordt er dan geroddeld dat jullie verliefd zijn, dat jullie jezelf voor de gek houden etc. Er was ook wel een bepaalde spanning, maar dat maakte het juist zo fijn om bij elkaar te zijn en te kletsen. Ik kon het me in ieder geval niet voorstellen om met die persoon een relatie te hebben. Kortom: ik begrijp je

Ik zou dus gewoon fijn met die jongen af blijven spreken, zeker als het ook op zijn initiatief gaat. Om zijn vriendin hoef je je geen zorgen te maken. Dat is nu zijn zaak en in de toekomst zie je vanzelf wel hoe het loopt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Pfff, het is zo ingewikkeld.
Zo ingewikkeld als je het zelf maakt. Tenzij die vriendin een historie van psychopatische moorden heeft zie ik geen reden om geen contact te hebben met die gozer.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 18:52
RedRibbon
RedRibbon is offline
Bedankt allemaal.

Net weer even gepraat, en hij regelt het met zijn vriendin, ik hoefde me daar geen zorgen over te maken, mocht het misgaan. Waarschijnlijk ga ik haar nog ontmoeten ook, we weten alleen nog niet hoe we dat moeten aan pakken.

We willen elkaar iniedergeval blijven zien, en het niet weer laten verwateren! Het is zo leuk samen.

Nogmaals bedankt, jullie hebben me erg geholpen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 21:46
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
als ik je tekst lees, geloof ik niet dat je alleen om vriendschappelijke redenen met hem omgaat. Je laat een beetje doorschemeren dat je verliefd op hem bent. Daar is niets mis mee, maar realiseer je wel dat hij al een vriendin heeft, en mag je (later) hopen dat het meer wordt, vergeet dat dan niet! want het is maar de vraag of hij zijn vriendin voor jou verlaat.

Laatst gewijzigd op 26-09-2008 om 00:39.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 07:10
RedRibbon
RedRibbon is offline
Ja, van mijn kant is er inderdaad misschien wel iets meer. Ik ben ook niet van plan om rare dingen te gaan doen en tussen hem en zijn vriendin in te komen hoor. Ik wil met hem omgaan, en op het moment maakt me niet uit in welke 'relatie vorm' dat is zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 19:42
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Het is niet makkelijk zoiets voor jezelf platonisch te houden. Jij zal meer willen terwijl hij gesettled is en dit wél als een gewone vriendschap kan blijven zien. De vraag is of het slechts een gevoel is wat later wel weer verdwijnt of niet.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 20:19
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Het is niet makkelijk zoiets voor jezelf platonisch te houden. Jij zal meer willen terwijl hij gesettled is en dit wél als een gewone vriendschap kan blijven zien. De vraag is of het slechts een gevoel is wat later wel weer verdwijnt of niet.
of ze moet die jongen van zijn vriendin afpakken. maar zoiets moet je kunnen en willen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 20:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
of ze moet die jongen van zijn vriendin afpakken. maar zoiets moet je kunnen en willen natuurlijk.
Dat doen fatsoenlijke mensen niet. En sowieso, je relatie krijgt er wel een rare bijsmaak van.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Het is niet makkelijk zoiets voor jezelf platonisch te houden. Jij zal meer willen terwijl hij gesettled is en dit wél als een gewone vriendschap kan blijven zien. De vraag is of het slechts een gevoel is wat later wel weer verdwijnt of niet.
Lijkt me eerder dat hij haar als backup wil.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 22:55
RedRibbon
RedRibbon is offline
Afpakken? Oh nee, dat kan ik niet. Klinkt heel afgezaagd, maar ik wil dat hij gelukkig is. En als hij dat met zijn vriendin is, dan moet ik daar maar mee leven. Is hij dat niet, dat gaat het vanzelf wel uit, en dan zie ik wel of hij eventueel ook iets meer voor mij voelt.
Het zou beter zijn, zoals Mobius schreef, dat dat gevoel een tijdelijk iets is en dat het afzakt...

Citaat:
Lijkt me eerder dat hij haar als backup wil.
Euh, dat is serieus?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2008, 09:39
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Lijkt me eerder dat hij haar als backup wil.
Kan natuurlijk ook.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 09:48
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Euh, dat is serieus?
Afgezien van het feit dat ie af en toe cynisch kan zijn, denk ik het wel. Maar daar kan jij je niet door laten leiden, want daar schiet je geen drol mee op.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 10:24
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Afpakken? Oh nee, dat kan ik niet. Klinkt heel afgezaagd, maar ik wil dat hij gelukkig is. En als hij dat met zijn vriendin is, dan moet ik daar maar mee leven. Is hij dat niet, dat gaat het vanzelf wel uit, en dan zie ik wel of hij eventueel ook iets meer voor mij voelt.
Denk je echt dat hij gelukkig is? Zou jij met een ex afspreken als je een leuke relatie hebt? Tenzij ik een kutrelatie heb, zou ik zoiets echt niet kunnen doen. Als je hem echt zo leuk vindt dan moet je echt proberen om hem terug te krijgen. Hopen dat je gevoelens voor hem verdwijnen is een waardeloze optie, want die verdwijnen echt niet.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 10:26
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Denk je echt dat hij gelukkig is? Zou jij met een ex afspreken als je een leuke relatie hebt? Tenzij ik een kutrelatie heb, zou ik zoiets echt niet kunnen doen. Als je hem echt zo leuk vindt dan moet je echt proberen om hem terug te krijgen. Hopen dat je gevoelens voor hem verdwijnen is een waardeloze optie, want die verdwijnen echt niet.
Ik kan echt wel met een ex afspreken terwijl ik een goede relatie heb. Sterker nog: Ik zou eerder NIET afspreken als mijn relatie kut was, want dan is verleiding veel groter.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 10:29
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Dat doen fatsoenlijke mensen niet. En sowieso, je relatie krijgt er wel een rare bijsmaak van.
Wat heeft fatsoen met echte liefde te maken? Iemand die zoiets als jij zegt weet niet wat liefde is!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 10:52
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik kan echt wel met een ex afspreken terwijl ik een goede relatie heb. Sterker nog: Ik zou eerder NIET afspreken als mijn relatie kut was, want dan is verleiding veel groter.
Dit is de omgekeerde wereld!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Denk je echt dat hij gelukkig is? Zou jij met een ex afspreken als je een leuke relatie hebt? Tenzij ik een kutrelatie heb, zou ik zoiets echt niet kunnen doen. Als je hem echt zo leuk vindt dan moet je echt proberen om hem terug te krijgen. Hopen dat je gevoelens voor hem verdwijnen is een waardeloze optie, want die verdwijnen echt niet.
Dat ligt echt gehéél aan de relatie die je met die ex hebt, lijkt mij, en met de huidige... voor mij geldt hetzelfde als bij Kitten85, juist als ik helemaal tevreden ben met mijn huidige relatie, is afspreken met een ex geen enkel punt - hij is dan namelijk in geen enkel opzicht een bedreiging.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2008, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Euh, dat is serieus?
Waarom zou hij dat niet willen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 15:24
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Denk je echt dat hij gelukkig is? Zou jij met een ex afspreken als je een leuke relatie hebt? Tenzij ik een kutrelatie heb, zou ik zoiets echt niet kunnen doen.
Dat vind ik dus ook. Ik zou echt nooit met een ex afspreken en ermee gaan wandelen/ koken/oid (wat al eerder genoemd werd). Dan zou ik me echt schuldig voelen t.o.v. mijn vriendin. Ik zou het dus ook niet leuk vinden als zij met een ex zou afspreken. Gelukkig zijn wij het daar beide over eens en hebben we daar geen problemen mee!
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 16:07
RedRibbon
RedRibbon is offline
Hmm, backup.
Weet niet goed wat ik daar mee moet.

Ja ik weet het niet meer, ik wil op dit moment sowieso gewoon met hem omgaan. Maar zijn vriendin belemmerd het nogal heel erg.
In mijn vorige relatie had ik geen behoefte aan een vriendschappelijke ex.
Ik weet dus ook totaal niet wat hij voor mij voelt, als hij al iets voelt.
Ik durf ook echt niet tegen hem te zeggen wat ík voel, ik zou het wel zó zó graag willen maar straks is er niks van zijn kant, en dan ben ik ook de vriendschap kwijt.....

Op dit moment zit ik dus met een kudde irritante vlinders in mijn buik die geen kant op kunnen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 18:04
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Wat heeft fatsoen met echte liefde te maken? Iemand die zoiets als jij zegt weet niet wat liefde is!
Klopt, na twee relaties van vier jaar weet ik niet wat liefde is. In ieder geval is het niet iets om fatsoensnormen voor te laten vallen. In sommige gevallen heb je gewoon met je verstand te denken.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Hmm, backup.
Weet niet goed wat ik daar mee moet.

Ja ik weet het niet meer, ik wil op dit moment sowieso gewoon met hem omgaan. Maar zijn vriendin belemmerd het nogal heel erg.
In mijn vorige relatie had ik geen behoefte aan een vriendschappelijke ex.
Ik weet dus ook totaal niet wat hij voor mij voelt, als hij al iets voelt.
Ik durf ook echt niet tegen hem te zeggen wat ík voel, ik zou het wel zó zó graag willen maar straks is er niks van zijn kant, en dan ben ik ook de vriendschap kwijt.....

Op dit moment zit ik dus met een kudde irritante vlinders in mijn buik die geen kant op kunnen.
Als je nu al vlinders etc. hebt, zou ik toch wel even goed nagaan of je hier gelukkiger van wordt als je het contact voortzet. Hij heeft een vriendin en is dus toch onbereikbaar..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 11:22
RedRibbon
RedRibbon is offline
Ik kan hem gewoon niet loslaten.
Ik kan mezelf goed inhouden, en zal ook proberen niets te laten merken naar hem, en zijn vriendin toe.
Maar helemaal geen contact zal ik heel erg vinden. Ik heb er alles voor over om bij hem te zijn, etc. En als ik daarvoor mijn gevoelens moet negeren, dan moet dat maar.

Ik denk dat ik gelukkiger ben, in een vriendschap met hem terwijl hij een vriendin heeft, en ik gevoelens voor hem heb waar ik niet aan toe mag geven. Dan dat ik hem helemaal verlies. Hij is gewoon speciaal.....de eerste dag dat we elkaar weer zagen, het was alsof we nooit een pauze hadden gehad. We kunnen overal over praten, en lachen, heb nog nooit zo met iemand gelachen!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 12:57
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik kan hem gewoon niet loslaten.
Ik kan mezelf goed inhouden, en zal ook proberen niets te laten merken naar hem, en zijn vriendin toe.
Maar helemaal geen contact zal ik heel erg vinden. Ik heb er alles voor over om bij hem te zijn, etc. En als ik daarvoor mijn gevoelens moet negeren, dan moet dat maar.

Ik denk dat ik gelukkiger ben, in een vriendschap met hem terwijl hij een vriendin heeft, en ik gevoelens voor hem heb waar ik niet aan toe mag geven. Dan dat ik hem helemaal verlies. Hij is gewoon speciaal.....de eerste dag dat we elkaar weer zagen, het was alsof we nooit een pauze hadden gehad. We kunnen overal over praten, en lachen, heb nog nooit zo met iemand gelachen!
Ik denk dat als je je zo afhankelijk van iemand voelt, dat je wel bij jezelf te rade moet gaan. Want zelfs als hij je vriend zou zijn/worden moet je toch niet met alleen hem zitten. Ik heb zelf een vriendin waarmee ik alles kan bespreken, maar ik heb ook andere vrienden waar ik mijn hart durf te luchten.

En ik durf te wedden dat wat jij voelt niet verborgen blijft voor iemand die je goed kent.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 13:23
RedRibbon
RedRibbon is offline
Hmm, ik heb wel meer vrienden en vriendinnen hoor, waar ik óók goed mee kan praten.
Ik zit niet eenzaam en alleen, en klamp me nu vast aan deze jongen. Als je dat bedoeld!

Maar meestal duurt het een poos voordat ik mensen vertrouw en mij op mijn gemak voel bij mensen.
Vaak ben ik dan onrustig, stil en kom na een poos pas los.
Ik ben erg verlegen geweest, dit is al een stuk minder hoor, maar het zit er nog wel.
Ik heb nog een hele goede ex vriend waar ik wel eens wat mee drink of eet, en daar kan ik lang niet zo mee omgaan als ik met deze vriend kan. (me op mijn gemak voelen en die dingen, blijf altijd een beetje de kat uit de boom kijken)

Bij de persoon waar het nu om gaat, heb ik dit niet. Ik voel me zó op mijn gemak, ben zó relax. Durf over alles te praten...ben helemaal los, en durf echt mezelf te zijn bij hem. Zoals ik al zei, het is gewoon iets speciaals. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het komt neer op en soort van soulmate gevoel, tel daar bij op dat hij ook nog eens érg aantrekkelijk is en ik dus wel iets meer voor hem voel .... is het dan gek dat ik graag met hem wil omgaan?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 16:25
Verwijderd
Je kunt ook even rationeel nadenken en je afvragen of het verstandig is verliefd(er) te worden op iemand die je naar alle waarschijnlijkheid niet kan krijgen. Denk je dat je daar gelukkig van wordt? Op de lange termijn ben je beter af als je helemaal geen contact opneemt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 20:45
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik denk dat 99% van alle mensen niet op deze manier met hun verstand kunnen denken.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 10:22
Verwijderd
Dan zal ik maar blij zijn dat ik dat wel kan!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2008, 18:21
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Klopt, na twee relaties van vier jaar weet ik niet wat liefde is. In ieder geval is het niet iets om fatsoensnormen voor te laten vallen. In sommige gevallen heb je gewoon met je verstand te denken.
sorry van je kutrelaties. Ik laat de liefde van mijn leven echt niet lopen, omdat ik beleefd wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
sorry van je kutrelaties. Ik laat de liefde van mijn leven echt niet lopen, omdat ik beleefd wil zijn.
Een kenmerk van kutrelaties is inderdaad dat ze jaren goed gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 19:20
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Een kenmerk van kutrelaties is inderdaad dat ze jaren goed gaan.
ik dacht dat je vorige post cynisch was, maar het moest dus ironisch zijn. sorry.

Ondanks dat, ben ik het niet met je eens. Echte liefde heeft niets met rationaliteit te maken. Als je écht verliefd bent, dan ben je volkomen blind. Als ik verliefd ben, dan trek ik me niets aan van alle wijze adviezen van mijn vriendinnen. Voor de stomste jongens heb ik de meest lieve dingen gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 19:57
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ondanks dat, ben ik het niet met je eens. Echte liefde heeft niets met rationaliteit te maken. Als je écht verliefd bent, dan ben je volkomen blind. Als ik verliefd ben, dan trek ik me niets aan van alle wijze adviezen van mijn vriendinnen. Voor de stomste jongens heb ik de meest lieve dingen gedaan.
Nou de keren dat ik echt verliefd was, was ik wel overdreven positief, maar blind toch echt niet. *kijkt rond * Nope.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 20:04
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
sorry van je kutrelaties. Ik laat de liefde van mijn leven echt niet lopen, omdat ik beleefd wil zijn.
Dat zegt veel over je.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 20:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ik dacht dat je vorige post cynisch was, maar het moest dus ironisch zijn. sorry.

Ondanks dat, ben ik het niet met je eens. Echte liefde heeft niets met rationaliteit te maken. Als je écht verliefd bent, dan ben je volkomen blind. Als ik verliefd ben, dan trek ik me niets aan van alle wijze adviezen van mijn vriendinnen. Voor de stomste jongens heb ik de meest lieve dingen gedaan.
Echte liefde heeft ook niks met verliefdheid te maken. Liefde en wijsheid kunnen goed gecombineerd worden. Verliefdheid en stupiditeit trekken elkaar aan.

Mijn advies aan TS; doe zoals Kazet zegt. Ga verder met je leven. Doe jezelf dit niet aan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:35
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Echte liefde heeft ook niks met verliefdheid te maken. Liefde en wijsheid kunnen goed gecombineerd worden. Verliefdheid en stupiditeit trekken elkaar aan.
Ik zeg niet dat liefde en wijsheid niet samen gaan. Als beide personen binnen een relatie denken de ware hebben gevonden dan zullen stomiteiten uitblijven. Maar als je de ware tegenkomt en hij vindt jou ook leuk, dan laat je die toch niet schieten? Ook al heeft hij een relatie. Ik ga liever voor de ware met het risico op een gebroken hart. Ik bega liever deze stommiteit. Liever een romantische en passionele relatie met de man van mijn dromen, dan dat ik kies voor een 'verstandige' relatie met een middelmatig leuke jongen.

Citaat:
Mijn advies aan TS; doe zoals Kazet zegt. Ga verder met je leven. Doe jezelf dit niet aan.
ik zeg juist, ga voor die jongen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 18:12
BlueRibbon
BlueRibbon is offline
Hallo Allemaal,

Even een berichtje van de jongen waar het allemaal om ging in deze topic:

Ik kende RedRibbon al een geruime tijd en na een paar jaar geen contact met haar, kwam ik plots voor mn werk bij haar in de buurt. Na een beetje zoeken, vond ik haar telefoonnummer en we spraken af om eens gezellig bij te kletsen. Op dit moment was er niks aan de hand.

Toen we elkaar voor het eerst zagen, daarentegen, bleek dat ik nog steeds wel gevoelens voor haar had. Dit was in de loop de jaren nooit echt weggegaan. Alleen had ik op dit moment wel een vaste relatie en woonden we net samen. Ik besloot hier eerst niks mee te doen, omdat ik het gevoel had dat RedRibbon eigenlijk gewoon vrienden wilde zijn.

Maar na een paar dagen begon het gevoel toch erger te worden.

Ik besloot om RedRibbon vaker te zien. We belden elkaar redelijk veel en spraken af als ik weer voor mn werk bij haar in de buurt was. Elke keer als we elkaar zagen, was het gezellig. We konden praten over van alles en nog wat en elke keer bleek weer dat zij en ik toch heel veel gemeen hadden.

Toen begon ik over mn huidige relatie te denken. Ik merkte aan mijzelf dat ik dit contact zo erg nodig had, omdat de vriendin die ik toen had, eigenlijk dit nooit kon geven. Sterker nog, we hadden meer ruzies dan dat we leuke gesprekken hadden. Omdat ik RedRibbon zo vaak sprak, vulde zij die leegte. Op dat moment besloot ik om een eind te maken aan mijn relatie met mijn toentijdige vriendin en compleet voor RedRibbon te gaan.

Inmiddels zijn we nu dik een jaar verder en we zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar. Zij is dr school aan het afmaken en ik ben iets beter werk aan het zoeken, zodat we eens kunnen uitkijken voor een woning samen. Hopelijk word dat volgend jaar. RedRibbon liet me net deze topic zien. Ik wist hier niks van tot nu. Maar nu weten jullie tenminste dat het goed afgelopen is. Ik wil graag iedereen ook bedanken voor de steun die jullie RedRibbon gegeven hebben en ik wens jullie het allerbeste!

Met vriendelijke groet,
BlueRibbon.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 20:18
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
O hahaha. Shame on me!

Ik haal het wel weg

Dank voor deze redding
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 20:48
Verwijderd
kijk, we komen er wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part trois
Qimm
500 05-12-2010 17:33
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #133
rare kwast
498 17-08-2008 22:28
Liefde & Relatie Rare situatie
Brammetje-88
16 12-05-2005 17:49
Liefde & Relatie Klein (groot) probleempje..
Stefy
76 01-06-2004 07:00
Psychologie MPS / schizofrenie?
WanderingSpirit
85 03-01-2004 13:14
Liefde & Relatie Liefde VS Vriendschap...
Lindatje
23 20-01-2003 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.