Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2010, 17:01
Paulien99
Avatar van Paulien99
Paulien99 is offline
Heb een nieuwe FLASH , hij is vrij zeker van zijn stuk, weet wat hij wel en niet wil -- Samengevat ; moeilijk te verleiden en misterieus type !

Iemand enige tips die jongens doen smelten .. ?

Alvats bedankt mensjes xx

Laatst gewijzigd op 10-06-2010 om 17:17. Reden: tekstopmaak aangepast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2010, 17:11
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 18:20
Verwijderd
Ehhh je kan mensen niet verliefd maken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 21:34
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 06:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
De hitte van de zon doet het meestal wel goed

Verder verschilt het per jongen wat hij wel of niet leuk vindt. Ik denk dat hem iets vragen als: "wil je mee naar de film?" en dergelijke wel helpt aangezien je dan zelf initiatief toont. Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 10:53
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Jongens zien doorgaands graag huid. Beter dan kleding. Fysieke aanraking, spontaniteit.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 16:33
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Jongens zien doorgaands graag huid. Beter dan kleding. Fysieke aanraking, spontaniteit.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 17:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
verschilt per jongen maar een meisje met humor en natuurlijk goeie looks doet het wel denk ik
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 10:34
Verwijderd
Tetten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Jongens zien doorgaands graag huid. Beter dan kleding. Fysieke aanraking, spontaniteit.
Nee dat aanraken vind ik meer vervelend hoor
En te veel huid dan zien meisjes eruit als een hoer.


Een beetje stijl en klasse is niks mis mee hoor
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 17:48
Verwijderd
Initiatief nemen (voor de luie jongens zoals ik)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 20:32
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Nee dat aanraken vind ik meer vervelend hoor
En te veel huid dan zien meisjes eruit als een hoer.


Een beetje stijl en klasse is niks mis mee hoor
Nee dat aanraken vind ik juist wel lekker!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 20:55
Ducky-men
Avatar van Ducky-men
Ducky-men is offline
je moet hem vaak aanspreken en ja hij moet zich goed voelen bij jou.


Geef hem tijdens een geprek een schouderklopje als het nodig is (bv.: als hij in een dipje zit)

Stel je niet te veel aan en be naturelle
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 21:42
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
kweenie kep meestal genoeg aan aandacht meer is BONUS
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:21
AndriesGoesLife
Avatar van AndriesGoesLife
AndriesGoesLife is offline
Ik vind dit wel leuk als jongen

*Deel interesses,hobby's,etc...
*Maak soms wat droge grappen (Ja, kan er ook niet aandoen xP)
*Geef is een compliment over z'n kledij,haar,... (Zeker niet teveel, komt ongeloofwaardig over )
*Maak leuke gesprekken op MSN/SMS over een leuk onderwerp (Lange gesprekken zijn ook wel leuk, niet na 4 zinnen stoppen met praten)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:25
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik vind dit wel leuk als jongen

*Deel interesses,hobby's,etc...
*Maak soms wat droge grappen (Ja, kan er ook niet aandoen xP)
*Geef is een compliment over z'n kledij,haar,... (Zeker niet teveel, komt ongeloofwaardig over )
*Maak leuke gesprekken op MSN/SMS over een leuk onderwerp (Lange gesprekken zijn ook wel leuk, niet na 4 zinnen stoppen met praten)
In die laatste twee kan ik me goed vinden. Dezelfde hobby's hoeft van mij niet. Misschien vind ik het wel leuker dat ze niet op dezelfde sport zit, zodat ik ook een keer bij haar trainingen kan kijken (als ze uberhaupt op een sport zit, hoeft natuurlijk niet)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 03:05
Omgosh
Omgosh is offline
Aanraken, Grapjes maken, Beetje fysiek, Kledingstijl..

Overal waar je hem een glimlach bij ziet maken.. Ga door zou ik zeggen..
Draag een dag, uitdagende kleding, en kijk of je een opmerking erover krijgt..
Hang je eventjes om zun neck, en lacht die erom, Ga ermee door zou ik zeggen..
Maak je een grapje, en vat hij hem totaal niet, Dan is dat misschien niet je beste kant..

Iedere jongen is anders., try it out..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 00:48
Tom DDH
Tom DDH is offline
Ik vind zelf:

- Dat ze open zijn, niet bang om een gesprek aan te gaan
- Goed gevoel voor humor hebben
- Een beetje in kunnen leven in jou als jongen
- Niet bang voor fysiek contact
- Niet bang om een beetje huid te tonen
- Dat ze zelf ook en beetje "ballen hebben", gewoon niet te verlegen zijn, ergens dieper op in willen gaan
- Open staan om gezellige dingen te doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-06-2010, 12:42
Verwijderd
Verschilt echt puur en puur van jongen Maar als je gewoon jezelf bent komt t goed... en o ja een ding! Vrouwen zijn meestal van ik moet er echt slank uitzien maar de meeste jongens houden wel van een meid met een beetje hou vast hoor
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 16:24
Zwimber
Zwimber is offline
Citaat:
Ik vind zelf:

- Dat ze open zijn, niet bang om een gesprek aan te gaan
- Goed gevoel voor humor hebben
- Een beetje in kunnen leven in jou als jongen
- Niet bang voor fysiek contact
- Niet bang om een beetje huid te tonen
- Dat ze zelf ook en beetje "ballen hebben", gewoon niet te verlegen zijn, ergens dieper op in willen gaan
- Open staan om gezellige dingen te doen
Idd ^^ we zouden nog welleens op het zelfde meisje kunnen vallen =P Ook nog: 'Vindt het leuk dingen te ondernemen' en daarmee bedoel ik niet dat je direct naar feesten ofzo hoeft te gaan of mee uit te nemen maar iets simpels als.. als je samen in de klas zit 'stiekem' ontsnappen en gewoon een wandeling maken ^^
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:19
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Wat me doet smelten? Een zomerse slanke brunette met een grote zonnebril.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 22:06
Girl-Lara
Avatar van Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Citaat:
Nee dat aanraken vind ik meer vervelend hoor
En te veel huid dan zien meisjes eruit als een hoer.


Een beetje stijl en klasse is niks mis mee hoor
Dus in het zwembad zijn alle meisjes een hoer? ;P
__________________
Let niet op mijn spelfouten ik heb dislectie.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 22:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Verschilt echt puur en puur van jongen Maar als je gewoon jezelf bent komt t goed... en o ja een ding! Vrouwen zijn meestal van ik moet er echt slank uitzien maar de meeste jongens houden wel van een meid met een beetje hou vast hoor
Zo waar!
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 18:31
Tom DDH
Tom DDH is offline
@Zwimber

We zitten echt op één lijn haha
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 18:45
Zazum
Avatar van Zazum
Zazum is offline
Citaat:
Verschilt echt puur en puur van jongen Maar als je gewoon jezelf bent komt t goed... en o ja een ding! Vrouwen zijn meestal van ik moet er echt slank uitzien maar de meeste jongens houden wel van een meid met een beetje hou vast hoor
Idd klopt helemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2010, 00:17
Tom DDH
Tom DDH is offline
Ja btw helemaal gelijk, liever een beetje te dik dan te dun. Ik krijg dan soms het gevoel dat je haar dan breekt ofzo..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 00:23
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Tetten.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 02:03
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
verschilt per jongen maar een meisje met humor en natuurlijk goeie looks doet het wel denk ik
Meisjes hebben over het algemeen geen vorm van actieve humor, alhoewel er altijd uitzonderingen zijn.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 10:29
Verwijderd
- Spontaan
- Humor
- Uiterlijke Verzorging goed
- Haarzelf is
- Met je vrienden & Familie kan opschieten.
- Zorgzaam
- Zelfvertrouwen

Etc.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 15:12
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zelfvertrouwen, een beetje moet, extra versnelt het. Maar een beetje is genoeg, humor hoeft ze van mij ook niet in grote mate te hebben. Maar verzorging en zorgzaamheid vind ik wel 2 van de belangrijkste punten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 19:10
Gambokkur
Gambokkur is offline
Moeilijk te organiseren, maar wel enorm doeltreffend :
Neem 2 jongens mee in een complot, laat het lijken alsof ze achter je aan lopen en alsof je aan hun charmes lijkt toe te geven. Niets dat beter werkt om iemand verliefd op je te maken.
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 19:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Moeilijk te organiseren, maar wel enorm doeltreffend :
Neem 2 jongens mee in een complot, laat het lijken alsof ze achter je aan lopen en alsof je aan hun charmes lijkt toe te geven. Niets dat beter werkt om iemand verliefd op je te maken.
Ok lijkt me helemaal niet doeltreffend je word toch niet verliefd in een wip, geïnteresseerd misschien.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 00:07
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je moet jongens nooit pleasen of versieren, laat dat maar aan de jongens zelf over!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 00:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je moet jongens nooit pleasen of versieren, laat dat maar aan de jongens zelf over!
wat zit je nu te zeggen. Het moet van 2 kanten komen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 01:10
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
wat zit je nu te zeggen. Het moet van 2 kanten komen
dan ben je niet het type jongen waar ik op val
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 01:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
dan ben je niet het type jongen waar ik op val
Jaah jij niet het soort meisje

Maar het proberen is inderdaad wel leuk, maar er niet in overdrijven. Want als je niks toegeeft...
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-07-2010, 09:37
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
dan ben je niet het type jongen waar ik op val
Ooh mooi! xD

Sorry, die was gewoon echt te mooi.

Maar ok, het moet wel van 2 kanten komen, maar dan mag de jongen toch wel beginnen?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 09:39
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Kvind het een beetje sneu om te zeggen van ja de jongen moet beginnen. Daar reken je toch niet iemand af, kom op zeg.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 23:40
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Je moet jongens nooit pleasen of versieren, laat dat maar aan de jongens zelf over!
Lol, en waarom zouden jongens dan moeten beginnen met de eerste stap? Naar mijn mening claimen een hoop vrouwen geëmancipeerd te zijn. Voor mij dus een reden om lekker op m'n gat te blijven zitten en te wachten tot ze naar mij toe komen. Toont ook nog eens een beetje lef en spontaniteit.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 09:41
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Tss vrouwen, willen ze alleen maar geëmancipeerd zijn voor meer rechten en een hoger salaris. Maar er komt meer bij kijken om als man te functioneren, hoor. Zij zitten daar maar op hun luie gat te wachten tot jongens naar ze toe komen, wij moeten hier alles doen!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 13:48
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Heb een nieuwe FLASH
Ik denk de hele tijd dat je de nieuwste flash hebt gedownload.

Maar goed, waarschijnlijk kun je gewoon het beste jezelf zijn en een beetje aandacht geven aan die gozer. Als hij niet op je valt als je jezelf bent, heb je er ook vrij weinig aan als hij dat wél zou doen als je je anders voor deed. En zonder een beetje spontaniteit/aandacht gaat zo'n begin wat stroever. Ik vind ook totaal niet dat een jongen de eerste stap zou moeten zetten ik hoop het alleen want ik ben zo verlegen als wat, soms.

Wat een jongen aantrekkelijk vindt verschilt namelijk per jongen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 12:42
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Tss vrouwen, willen ze alleen maar geëmancipeerd zijn voor meer rechten en een hoger salaris. Maar er komt meer bij kijken om als man te functioneren, hoor. Zij zitten daar maar op hun luie gat te wachten tot jongens naar ze toe komen, wij moeten hier alles doen!
Dit dus ^

Verder vind ik het ook vreemd dat jongen de eerste stap moeten zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 13:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Tss vrouwen, willen ze alleen maar geëmancipeerd zijn voor meer rechten en een hoger salaris. Maar er komt meer bij kijken om als man te functioneren, hoor. Zij zitten daar maar op hun luie gat te wachten tot jongens naar ze toe komen, wij moeten hier alles doen!
Emancipatie gaat dan ook niet om als een man behandeld te worden maar om gelijkwaardig aan een man behandeld te worden. Het enige wat een man hoeft te doen is precies wat een vrouw ook doet. De aandacht trekken door zichzelf te zijn en gezellig zijn. Voor mij is het in ieder geval een afknapper als een man mij bewust gaat versieren.

Mijn ervaring is dat mannen vallen op vrouwen die lekker in hun vel zitten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 18:02
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Emancipatie gaat dan ook niet om als een man behandeld te worden maar om gelijkwaardig aan een man behandeld te worden. Het enige wat een man hoeft te doen is precies wat een vrouw ook doet. De aandacht trekken door zichzelf te zijn en gezellig zijn. Voor mij is het in ieder geval een afknapper als een man mij bewust gaat versieren.

Mijn ervaring is dat mannen vallen op vrouwen die lekker in hun vel zitten.
Als het zo verschrikkelijk makkelijk zou zijn voor mannen, moet ik maar bij jou in de leer gaan, want blijkbaar weet je erg goed hoe het in elkaar zit Aangezien ik een complete loser ben in versieren begin ik er ook niet aan (en de reden die ik net ook heb genoemt). Dat houdt in dat ik, als ik uitga, mezelf en gezellig ben.. In het afgelopen jaar tijdens uitgaan nog geen 1 keer aangesproken.

Vrouwen zitten volgens mij nog steeds te wachten op mannen die ze komen versieren en dat terwijl vrouwen graag Niet afhankelijk willen zijn van mannen. Met andere woorden, gelijkwaardig aan mannen, maar ondertussen nog wel "bedient" willen worden. Gelijkwaardigheid aan mannen betekent dus ook dat vrouwen hun handjes moeten laten wapperen en zelf wat meer moeite gaan doen. In ieder geval op dit gebied.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 18:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hmm... tja, je hebt inderdaad mensen die als ze ergens heen gaan alleen aandacht schenken aan de mensen met wie ze zijn gekomen. Maar als ik op stap ga ga ik voor de gezelligheid en spreek ik iedereen, man en vrouw, aan. Niet om ze te versieren maar voor de gezelligheid. En vanuit die gezelligheid kan altijd nog iets groeien. Spreek jij nog wel mensen aan dan? Want als je daar gesloten zit te zijn is het ook niet erg uitnodigend om je aan te spreken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2010, 20:25
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ja, naja ik ga zowiezo niet alleen uit, dus meestal hou ik me vooral bezig met de mensen waar ik mee ben. Maar ik vind van mezelf niet dat ik me afsluit voor anderen, spreek mensen ook wel aan. Maar dat beperkt zich meestal tot de rokersruimte en de rest van de avond zijn ze verdwenen Ben verder ook geen type om te dansen ofzo, dus meestal sta ik ergens om en nabij de bar.

Maar goed, we zijn keihard off topic aan het gaan
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 18:30
koen1195
Avatar van koen1195
koen1195 is offline
lef tonen!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 22:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je moet jongens nooit pleasen of versieren, laat dat maar aan de jongens zelf over!
Dit is nou het type vrouw waar ik nooit op zou vallen. Klinkt een beetje als alleen maar nemen en niet geven. Een wilde gok; misschien ben je het type die ook vind dat de jongen alles moet betalen, ongeacht de financiële situatie. Ook een voorbeeld van alleen maar nemen en niet geven, omdat de jongen tegenwoordig niet altijd de betere financiële situatie heeft. Conclusie voor de TS: smaken verschillen. Over het algemeen wordt initiatief nemen wel gewaardeerd in ieder geval.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 09:45
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Uiterlijke verzorging, lichaamsgeur en parfum vind ik belangrijk... Maar ook karakter. Maar zorg ervoor dat je áltijd jezelf blijft, als het wel wat wordt dan lukt het je toch niet om de rest van je tijd met hem te playbacken, dus kan hij maar beter meteen kennis maken met de ware jij .
Dat wordt overigens ook beter gewaardeerd.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 12:53
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Interesse tonen (in wat hij doet) is misschien wel een van de belangrijkste dingen die je kan doen. Natuurlijk nooit overdrijven, maar je kan al snel een heel eind komen.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Liefde & Relatie Wat hebben jongens het liefst...
Ostentation
84 30-09-2005 23:45
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: SJOERDS KEUZE!
Ieke
0 04-11-2004 21:36
De Kantine Voor een onderzoek heb ik internetdaters nodig
aquafemme
8 04-11-2002 06:40
Liefde & Relatie Jongens, waar vallen jullie op bij meiden??
*Sneeuwmuts*
57 07-03-2002 08:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.