Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 10:42
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
de meeste jongens vinden het uiterlijk belangrijk, op de tweede plaats gewoon een chill los en spontaan karakter. of niet?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2010, 11:00
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
de meeste jongens vinden het uiterlijk belangrijk, op de tweede plaats gewoon een chill los en spontaan karakter. of niet?
Precies.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 16:14
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
hier je antwoord.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 21:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Interesse tonen (in wat hij doet) is misschien wel een van de belangrijkste dingen die je kan doen. Natuurlijk nooit overdrijven, maar je kan al snel een heel eind komen.
En dit natuurlijk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 21:15
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Eigenlijk is er niets dat toepasbaar is voor alle jongens, niets dat ze allemaal aantrekt. Zelfs het 'vrouwelijke geslacht' is geen garantie.

Dus kun je, denk ik, maar het best jezelf zijn, want de jongens die je dan aantrekt passen waarschijnlijk het best bij je. Wel zo handig, als je ze niet allemaal kunt hebben, dan maar degenen waar je het meeste aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Jongens zien doorgaands graag huid. Beter dan kleding. Fysieke aanraking, spontaniteit.
Leuk verpakt werkt beter dan meteen alles in de etalage zetten hoor. Toch als je een jongen met een beetje goede smaak wil aantrekken...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
de meeste jongens vinden het uiterlijk belangrijk, op de tweede plaats gewoon een chill los en spontaan karakter. of niet?
Ik heb liever een gereserveerd karakter, teruggetrokken zelfs als je wilt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 00:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb liever een gereserveerd karakter, teruggetrokken zelfs als je wilt.
nog een bewijs dat iedereen anders is
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 14:02
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Je moet jongens nooit pleasen of versieren, laat dat maar aan de jongens zelf over!
Pff.. arrogantje..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 23:59
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Jongens zien doorgaands graag huid. Beter dan kleding. Fysieke aanraking, spontaniteit.
precies... beetje lachen, en die dinge
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 23:41
mikey0146
Avatar van mikey0146
mikey0146 is offline
bier
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 13:32
me-nu
me-nu is offline
Dat verschilt inderdaad per jongen, hier wat verschillende types. Het blijven stereotypen dus je zal misschien wat moet combineren en het zal zeker niet kloppen, maar denk het wel beter dan sommige vorige antwoorden.

Wat voor soort jongen is hij?
- Een erg nette jongen (Kakker, ijdeltuit of gentleman in stereotypen) => Probeer hem te versieren door er classy uit te zien en goede gesprekken met hem aan te knopen (probeer er dan eerst achter te komen wat hij leuk vindt, als je daar over praat werkt het beter) Een beetje fysiek contact kan maar niet te veel.
- Een drukke aanwezige jongen (Alpha mannetje of stoere bink in stereotypen) => Probeer hem te versieren door je uitdagend te kleden, met fysiek contact. Het liefst speciaal veel aandacht aan hem besteden als er veel van zijn vrienden bij zijn.
- De rustige verlegen jongen (Buitenbeentje of dromer in stereotypen) => Probeer er gewoon simpel maar verzorgd uit te zien en geef hem aandacht, maar weer niet te veel. Je moet het heel rustig opbouwen, probeer je een beetje bekend te maken met zijn manier van denken en zijn soort humor. Humor doet het hier goed.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
vergeet bovenstaande en wees gewoon jezelf
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 14:11
Verwijderd
Je moet je niet voordoen als iemand, je moet godverdomme gewoon jezelf zijn. Dat is wat echte mensen waarderen. Als je niet jezelf bent, voel je je meestal niet prettig en dat straal je uit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 15:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je moet je niet voordoen als iemand, je moet godverdomme gewoon jezelf zijn. Dat is wat echte mensen waarderen. Als je niet jezelf bent, voel je je meestal niet prettig en dat straal je uit.
Qft
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Qft
Wow, ik ben dus niet de enige die zo denkt .
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 16:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wow, ik ben dus niet de enige die zo denkt .
Gelukkig niet nee.

Nee, want stellllll het lukt je. Je bent perféct iemand anders, helemaal geweldig, en je hébt die jongen die je wilt en hij vindt degene die hij denkt dat jij bent helemaal geweldig en hoe jij je gedraagt vindt hij fantastisch - en dan vindt hij je dus nog niet leuk om wie je bent. En moet je dus óf de rest van je leven iemand anders spelen, of je wordt vroeg of laat weer jezelf en dan vindt die jongen dat drie keer niets. En als hij het wél wat vindt, dan had je je die moeite kunnen besparen. Als het al lukt dus, want er schemert zo snel al iets 'neps' door heen, en nep is niet prettig en waarschijnlijk voel je je er zelf ook niet helemaal fijn bij.

Of misschien heb ik een weer veel te grote voorstelling in mijn hoofd van alles, maar goed. 't Lijkt me dat jíj je prettiger voelt als je je niet anders voordoet, en dat híj dat ook prettiger zal vinden. En als hij je dan niet leuk vindt, dan passen jullie waarschijnlijk niet bij elkaar en waarom zou je dan nog moeite doen? Alhoewel ik zelf ook wat moeite heb die gedachte in praktijk te brengen maar da's een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig niet nee.

Nee, want stellllll het lukt je. Je bent perféct iemand anders, helemaal geweldig, en je hébt die jongen die je wilt en hij vindt degene die hij denkt dat jij bent helemaal geweldig en hoe jij je gedraagt vindt hij fantastisch - en dan vindt hij je dus nog niet leuk om wie je bent. En moet je dus óf de rest van je leven iemand anders spelen, of je wordt vroeg of laat weer jezelf en dan vindt die jongen dat drie keer niets. En als hij het wél wat vindt, dan had je je die moeite kunnen besparen. Als het al lukt dus, want er schemert zo snel al iets 'neps' door heen, en nep is niet prettig en waarschijnlijk voel je je er zelf ook niet helemaal fijn bij.

Of misschien heb ik een weer veel te grote voorstelling in mijn hoofd van alles, maar goed. 't Lijkt me dat jíj je prettiger voelt als je je niet anders voordoet, en dat híj dat ook prettiger zal vinden. En als hij je dan niet leuk vindt, dan passen jullie waarschijnlijk niet bij elkaar en waarom zou je dan nog moeite doen? Alhoewel ik zelf ook wat moeite heb die gedachte in praktijk te brengen maar da's een ander verhaal.
Hm, ik ben van mening dat iemand je maar moet nemen zoals je bent. Goed, iedereen maakt fouten en maakt misschien keuzes die eerst onlogisch lijken, maar als jij als persoon tevreden bent met jezelf dan zullen die keuzes logisch gezien wel goed zijn. Al heb ik het hier natuurlijk wel over mensen die hard nadenken over dingen en niet de meest doorsnee arrogantie björn borg type (en nee, ik heb er niks tegen, mocht je dit lezen en je aangesproken voelen ).

Als iemand spijt heeft van zijn of haar gedrag en het echt erg vindt en er waarde aan hecht, zal die persoon zijn of haar gedrag vanzelf wel aanpassen. Tenminste, zo gaat het bij mij. Als je iets belangrijk vindt doe je er moeite voor. Heel simpel eigenlijk. Daarom heeft het geen zin om je voor te doen alsof je iemand anders bent, het komt er op de lange termijn toch wel uit. En je wordt er onzeker van, en gaat dingen denken als 'Zal mijn omgeving me wel accepteren als ik opeens laat zien wie en wat ik echt ben?'

Maargoed, das ook maar een mening he
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 11:52
GuuS0486
GuuS0486 is offline
Wat ik leuk vind aan een meisje? Euhmmm..... Ze moet niet lelijk zijn natuurlijk :$, maar wel gezellig. Iemand waarmee je makkelijk kunt praten. Ze moet niet alleen geïntreseerd zijn in je hobby maar ze moet ze ook leuk vinden.

Greetz GuuS0486
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 20:00
Verwijderd
Mja, ook ik vind het belangrijk dat vriendin gewoon kan meepraten over wat ik leuk vind...
...maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.

toegegeven: ik ben geen makkelijk mens nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Liefde & Relatie Wat hebben jongens het liefst...
Ostentation
84 30-09-2005 23:45
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: SJOERDS KEUZE!
Ieke
0 04-11-2004 21:36
De Kantine Voor een onderzoek heb ik internetdaters nodig
aquafemme
8 04-11-2002 06:40
Liefde & Relatie Jongens, waar vallen jullie op bij meiden??
*Sneeuwmuts*
57 07-03-2002 08:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.