Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2010, 11:08
Verwijderd
Om fitness nou gelijk af te schrijven als een non-sport waarbij alleen maar je eigen lichaam en ijdelheid centraal staat vind ik ook wat flauw. Fitness/cardio kun je ook doen om in vorm te blijven (goede spier/vet ratio, betere hartwerking, spijsvertering) als je geen zin hebt in teamsporten of behendigheidssporten. Dat is al een wat hoger doel: gezondheid.

Maar je kunt natuurlijk ook overdrijven, en dat is wat Armoed duidelijk heeft gedaan als ie zulke spieren heeft. Op mijn studie zat ook iemand die heel gespierd was en (daardoor) iets té zelfverzekerd overkwam. Verder wel een aardige gast overigens, het was geen eikel. Maar hij vertelde toen dat hij daarmee was begonnen omdat ie heel onzeker was over zichzelf en dat dit hem zelfvertrouwen gaf. Ik vermoed dat Armoed ook zo iemand is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Kijk, botsen En dan weet je waarschijnlijk niet eens wat larp is ^^
Moest het idd even met Google opzoeken en dat terwijl ik een ICT'er ben.

Zo enorm zonde van de tijd Net zoals elke dag TV series kijken.. ook zoiets waar je helemaal hersendood van wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 11:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Het probleem is vaak dat 50 uur per week veel te weinig is

Dat ben ik soms alleen aan mijn werk al kwijt. Dan komen mijn hobbies daar nog bij.. mijn vriendin gaat daar goed mee om trouwens. Als ik het maar niet overdrijf.. soms ga ik weleens helemaal op in iets
Ik bedoelde meer naast het werk, ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die moeilijk doen over het feit dat iemand gewoon zijn werk doet. Hoewel vrouwen me blijven verbazen...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Moest het idd even met Google opzoeken en dat terwijl ik een ICT'er ben.

Zo enorm zonde van de tijd Net zoals elke dag TV series kijken.. ook zoiets waar je helemaal hersendood van wordt.
Larp word je iig zeker niet hersendood van, je wordt uitgedaagd, je moet participeren, in je rol blijven, toneelspelen en alles ^^ TV kijk ik dan weer heel weinig (buiten af en toe een film). Maar goed, daar gaat het hier niet over natuurlijk.

Maar ik denk dat mijn punt duidelijk is ^^ Iedereen heeft andere interesses en als het zo duidelijk van je afstraalt waar je mee bezig bent, ga je daar natuurlijk niet op in als je daar geen behoefte aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde meer naast het werk, ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die moeilijk doen over het feit dat iemand gewoon zijn werk doet. Hoewel vrouwen me blijven verbazen...
50 uur per week naast het werk is wel erg knap. Dan heb jij dus nooit aandacht nodig.

Even denken..

Man komt omstreeks 6 uur thuis elke dag.
50 uur per week vrijetijd kun je verdelen als 30 (2 * 15) + 20 (5 * 4).
Man gaat vervolgens 4 uur lang hobby-en elke dag en 1 uur met jou eten. Om 11 uur gaat hij naar bed. In het weekend besteedt hij 15 uur per dag aan zijn eigen dingen vanaf 8 uur. Dus is hij om 11 uur 's avonds pas klaar om iets met jou te gaan doen.. hij is echter moe van alles wat hij gedaan heeft en gaat slapen.

Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 11:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
50 uur per week naast het werk is wel erg knap. Dan heb jij dus nooit aandacht nodig.

Even denken..

Man komt omstreeks 6 uur thuis elke dag.
50 uur per week vrijetijd kun je verdelen als 30 (2 * 15) + 20 (5 * 4).
Man gaat vervolgens 4 uur lang hobby-en elke dag en 1 uur met jou eten. Om 11 uur gaat hij naar bed. In het weekend besteedt hij 15 uur per dag aan zijn eigen dingen vanaf 8 uur. Dus is hij om 11 uur 's avonds pas klaar om iets met jou te gaan doen.. hij is echter moe van alles wat hij gedaan heeft en gaat slapen. Behalve dat mijn lief om 11 uur nog niet moe is.

Tja, ik woon samen en dan is het ook nog zoals Mutant zegt, je zoekt toch mensen met een beetje overeenkomende interesses. Ik vind ook niet dat een man heel zijn dag aan mij hoeft te besteden, heb zelf ook wel dingen te doen. Wat jij nu schetst ligt niet zo heel ver van mijn werkelijkheid af.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Wat jij nu schetst ligt niet zo heel ver van mijn werkelijkheid af.
Je gaat nooit iets samen doen omdat hij altijd met zijn eigen dingen bezig is?

Geloof ik niks van
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:14
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Je gaat nooit iets samen doen omdat hij altijd met zijn eigen dingen bezig is?

Geloof ik niks van
Natuurlijk doen we wel dingen samen, maar omdat we het allebei willen, niet omdat ik vind dat hij meer met mij moet doen of omdat hij te veel bezig zou zijn met zijn dingen. Op die dagen leg ik ook mijn activiteiten aan de kant.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:16
Verwijderd
En volgens mij is het hele punt ook juist dat als je interesse hebt in dezelfde activiteiten, je die samen kunt doen, en het daarom handig is een partner te kiezen die in elk geval deels dezelfde interesses heeft
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:20
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
^inderdaad, ik kan heel erg genieten van het gitaarspel van mijn vriend. En Armoed zou gewoon eens een keer in z'n sportschool ofzo kijken of hij daar een leuk meisje tegenkomt. Die zal hem helemaal snappen en niet moeilijk doen over zijn lichaam en keuzes.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk doen we wel dingen samen, maar omdat we het allebei willen, niet omdat ik vind dat hij meer met mij moet doen of omdat hij te veel bezig zou zijn met zijn dingen. Op die dagen leg ik ook mijn activiteiten aan de kant.
Dan wijkt jouw situatie dus wel degelijk af van mijn schets

Anyways.. we kunnen hier lang of kort over zijn, maar vrouwen willen aandacht. Net zoals dat jij een dagje er op uit gaat samen, en hij dan toevallig niet moe is om 11 uur, zo willen andere vrouwen ook persoonlijke aandacht en plezier maken.

Wanneer mannen uitgesproken hobbies hebben, schrikt dat dus af. Er zijn niet voor niets van die akelige RTL programma's als "Help, mijn man heeft een hobby!".
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:37
Verwijderd
Kun je je lichaam wel dag en nacht trainen maar aan een lelijk hoofd kun je gewoon weinig tot niets doen..
En wellicht straalde jij iets teveel zelfvertrouwen uit (door de praatjes van je vrienden?) waardoor de meiden juist afknapten..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Dan wijkt jouw situatie dus wel degelijk af van mijn schets

Anyways.. we kunnen hier lang of kort over zijn, maar vrouwen willen aandacht. Net zoals dat jij een dagje er op uit gaat samen, en hij dan toevallig niet moe is om 11 uur, zo willen andere vrouwen ook persoonlijke aandacht en plezier maken.

Wanneer mannen uitgesproken hobbies hebben, schrikt dat dus af. Er zijn niet voor niets van die akelige RTL programma's als "Help, mijn man heeft een hobby!".
Nu ga je nog steeds voorbij aan het punt dat als je dezelfde hobby hebt, je die hobby samen kunt uitoefenen. En dat was juist waar het om ging
Jij impliceert steeds 'er is werken, er is leuke dingen doen en er is tijd besteden aan je vriendin'. Terwijl het toch logischer is om die laatste twee tegelijkertijd te doen (en als het even kan, de eerste twee ook).
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Dan wijkt jouw situatie dus wel degelijk af van mijn schets

Anyways.. we kunnen hier lang of kort over zijn, maar vrouwen willen aandacht. Net zoals dat jij een dagje er op uit gaat samen, en hij dan toevallig niet moe is om 11 uur, zo willen andere vrouwen ook persoonlijke aandacht en plezier maken.

Wanneer mannen uitgesproken hobbies hebben, schrikt dat dus af. Er zijn niet voor niets van die akelige RTL programma's als "Help, mijn man heeft een hobby!".
En mannen niet natuurlijk Ik heb ook vriendjes gehad die chagrijnig werden als ik meer tijd achter de pc doorbracht dan met hen. Daarentegen hadden de gamers er minder problemen mee ^^ Dan zit de een op de PS en de ander achter de PC, of je wisselt af, kijkt met de ander mee en van dat soort dingen.

Maar je kunt overal in doorslaan. Als je geen tijd meer aan je gezin besteedt omdat je alleen maar miniatuurvliegtuigjes in elkaar knutselt, dan klopt er ook iets niet. Als je enkel en alleen aandacht aan jezelf en je hobbies wilt geven, dan moet je geen relatie beginnen en zeker niet aan een gezin. Sex kun je nog altijd kopen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:51
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Je uitstraling moet veranderen. Dat lijkt me duidelijk. Als jij dat niet kunt, kun je proberen een shirt (wel zonder mouwen, het is verrekte heet) aan te houden, dat zwakt het arrogante-lijf-effect wat af.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Nu ga je nog steeds voorbij aan het punt dat als je dezelfde hobby hebt, je die hobby samen kunt uitoefenen. En dat was juist waar het om ging
Daar ging het oorspronkelijk niet om. Die kant wil Volk het graag opsturen, daarom negeerde ik het.

Tuurlijk kan je van alles samen doen. Toevallig speel ik ook weleens gitaar voor mijn vriendin, gaan we samen naar concerten, etc.. maar hoeveel vrouwen gaan samen met hun vent 3x per week fitnessen of een dag besteden aan het herinrichten van een server, laat staan het programmeren van IC's? Ik schrijf niet voor niets 'uitgesproken hobby'.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 13:01
Verwijderd
Juist wel, deze subdiscussie ontstond eruit dat Freya zei 'ik knap af op fitnessers omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat leuk vindt' waarop jij zei 'maar ik vind het wel leuk'. Maar dan wat uitgebreider allebei. Daarna was Volk juist degene die begon over uren per week.

En is iets sociaals zoals muziek oid een minder 'uitgesproken' hobby dan iets minder sociaals? Ik zou niet weten waarom eigenlijk.

Maargoed, laten we hier maar over ophouden voordat we een waarschuwing voor offtopic gaan te pakken hebben
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Als je geen tijd meer aan je gezin besteedt omdat je alleen maar miniatuurvliegtuigjes in elkaar knutselt, dan klopt er ook iets niet. Als je enkel en alleen aandacht aan jezelf en je hobbies wilt geven, dan moet je geen relatie beginnen en zeker niet aan een gezin.
En dat is de hele grap: als een man dus 100 miniatuurvliegtuigjes bezit en dat zijn grote passie is, schrikt dat vrouwen af, omdat ze er vanuit zullen gaan dat hij daar veel te veel tijd aan besteedt.

Of dat uiteindelijk ook zo zal zijn doet er niet eens toe. En dat geldt dus ook voor fitness en alle vooroordelen die daarbij om de hoek komen kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Juist wel, deze subdiscussie ontstond eruit dat Freya zei 'ik knap af op fitnessers omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand dat leuk vindt' waarop jij zei 'maar ik vind het wel leuk'. Maar dan wat uitgebreider allebei. Daarna was Volk juist degene die begon over uren per week.
En hoe haal jij daaruit dat je dat dan maar samen kan gaan doen? Het versterkt juist het feit dat Armoed iets doet wat veel vrouwen niet leuk vinden omdat hij er teveel tijd aan kwijt zou zijn. Die tijd is dus voor zichzelf.

Citaat:
En is iets sociaals zoals muziek oid een minder 'uitgesproken' hobby dan iets minder sociaals? Ik zou niet weten waarom eigenlijk.
Waarom zou muziek per definitie socialer moeten zijn dan miniatuurvliegtuigjes? Misschien houdt iemand wel van muziek waar de meeste mensen een grafhekel aan hebben.

Ik bedoel met 'uitgesproken' een hobby waarvan men veronderstelt dat de persoon in kwestie deze voornamelijk zonder zijn of haar partner zal uitvoeren of waarvan de kans relatief groot is dat dit zal gebeuren.

Voetbal is bijvoorbeeld heel sociaal. Maar dat kan betekenen dat de man het hele weekend pleite is vanwege trainingen en toernooien.

Laatst gewijzigd op 02-07-2010 om 13:32.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 14:02
Verwijderd
Citaat:
En dat is de hele grap: als een man dus 100 miniatuurvliegtuigjes bezit en dat zijn grote passie is, schrikt dat vrouwen af, omdat ze er vanuit zullen gaan dat hij daar veel te veel tijd aan besteedt.

Of dat uiteindelijk ook zo zal zijn doet er niet eens toe. En dat geldt dus ook voor fitness en alle vooroordelen die daarbij om de hoek komen kijken.
Ik denk niet dat het in dit geval zo is dat het feit dat hij daar veel tijd kwijt aan is, vrouwen afschrikt. Ik denk dat wáár ie tijd kwijt aan is, vrouwen afschrikt. Als jij een vrouw zou zien die overduidelijk cybergoth is (of iets anders, ik zeg maar even iets), ga je dan niet denken: hmmm lijkt me wel dat zij haar vrijetijd iets anders invult dan ik, dat gaat vast niet werken (in de veronderstelling nu dat je totaal niks hebt met cybergothic). Als je daar behoefte aan hebt, kun je eventueel een leuke nacht met haar doorbrengen, maar dan moet toch de interesse al van 2 kanten komen en bij zo'n duidelijk verschil, ga je ook niet zo snel een gesprek met elkaar aanknopen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 00:31
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Buiten het strand heb ik wel 'succes', dus de volgende opties zijn mogelijk:

1) het komt door mijn gebrek aan kleding, mijn lichaam brengt vooroordelen met zich mee
2) het komt door de mindset van meisjes die op een strand zitten, misschien minder aanspreekbaar dan in een kroeg oid
3) het komt door mijn mindset, omdat ik opeens uit het niets een gigantische 'verkeerde uitstraling' krijg omdat ik zonder shirt loop (favoriete theorie geloof ik)
4) ik had heel veel pech

De theorie die ik het logischte vind klinken is #1, omdat ik niet het idee heb dat mijn uitstraling opeens drastisch verandert is. #3 schijnt hier favoriet te zijn.

Ik weet nog steeds niet of het massaal onkunde is van jullie of een bord voor mijn kop.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 07:23
Verwijderd
ik denk het laatste...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 07:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat het een combinatie van factoren is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 07:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat het in dit geval zo is dat het feit dat hij daar veel tijd kwijt aan is, vrouwen afschrikt. Ik denk dat wáár ie tijd kwijt aan is, vrouwen afschrikt.
Dat spreek ik ook helemaal niet tegen. Naar mijn idee komt het dus omdat hij ergens mee bezig is waarvan de kans groot is dat hij dat zonder zijn partner zal doen. Hij is dus teveel met iets voor zichzelf bezig.. (volgens het vooroordeel)

Citaat:
Als jij een vrouw zou zien die overduidelijk cybergoth is (of iets anders, ik zeg maar even iets), ga je dan niet denken: hmmm lijkt me wel dat zij haar vrijetijd iets anders invult dan ik, dat gaat vast niet werken (in de veronderstelling nu dat je totaal niks hebt met cybergothic). Als je daar behoefte aan hebt, kun je eventueel een leuke nacht met haar doorbrengen, maar dan moet toch de interesse al van 2 kanten komen en bij zo'n duidelijk verschil, ga je ook niet zo snel een gesprek met elkaar aanknopen natuurlijk.
Volgens mij leef jij in een andere wereld dan ik. Het is dat ik Google en wikipedia heb, anders zou ik gewoon niet weten waar je het in vredesnaam over hebt met jouw LARP en cybergothic.

En toch moet ik ja zeggen: ze vult haar vrijetijd inderdaad anders in dan ik. Je zal mij niet als gothic verkleed bij een techno party aantreffen oid. Zou ik al snel zeggen "ga dat maar lekker zelf doen".
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Kortom, je projecteert jouw eigen vooroordelen en meningen op de TS. Je bent zeker nog niet zo vaak in de sportschool geweest?
Dat zeg ik er toch bíj Ik snap niet waarom het een probleem is als ik me er bewust van ben dat het een vooroordeel is? Helemaal omdat het juist dat vooroordeel is waar Armoed tegenaan loopt?

Citaat:
Anyways.. we kunnen hier lang of kort over zijn, maar vrouwen willen aandacht. Net zoals dat jij een dagje er op uit gaat samen, en hij dan toevallig niet moe is om 11 uur, zo willen andere vrouwen ook persoonlijke aandacht en plezier maken.
Dit in tegenstelling tot mannen, die liever helemaal nooit aandacht van hun vriendin willen

Citaat:
Ik bedoel met 'uitgesproken' een hobby waarvan men veronderstelt dat de persoon in kwestie deze voornamelijk zonder zijn of haar partner zal uitvoeren of waarvan de kans relatief groot is dat dit zal gebeuren.
Maar daar is bij fitness helemaal geen sprake van, want er zijn minstens zo veel vrouwen die een paar keer per week in de sportschool aanwezig zijn. Je moet niet jouw eigen hobby's op Armoeds probleem gaan projecteren, hè

Daarbij weet ik niet hoe het met iedereen hier zit, maar juist het feit dat mijn vriendje zo gepassioneerd is over dingen, maakt dat ik nieuwsgierig ben naar zijn hobby's en daar graag in wil delen. Nu scheelt het dat mijn vriendje en ik allebei klimmers zijn, zodat we daar in ieder geval al allebei van kunnen genieten. Maar hij is ook een fietsmaniak en daar wil ik gerust van alles over horen en weten. Ondertussen ben ik zelfs meegeweest op de racefiets en je raadt het al, ik vind het nog heel erg leuk ook Of eh het feit dat hij een landrover uit elkaar heeft liggen en die weer in elkaar wil zetten. Ik wil ook helpen, hoor, leuk! En hetzelfde geldt dus andersom: hij wil graag mee naar musea met mij, theater, tentoonstellingen, etc. Of wandelen. Luisteren als ik muziek maak. Alleen tekenen kan hij echt niet, dus als ik dat doe, gaat hij wat anders doen

Maar goed, het zal wel schelen dat hij en ik allebei ontzettend breed geïnteresseerd zijn en het dus moeilijk is iets te vinden waar de ander echt níets van wil weten. In ieder geval zijn we nog nooit op het punt beland dat we het volstrekt oninteressant vinden wat de ander doet en de ander dat dus maar 50 () uur per week in z'n eentje moet gaan doen. (Maar okee, we zien elkaar dus lang niet elke dag dus het komt ook niet echt voor dat we echt helemaal afzonderlijk bezig gaan natuurlijk).

Oftewel, als iemand Armoed of jou, ********, echt leuk vindt, dan kan ik me niet voorstellen dat ze niet ook willen weten wat jou bezig houdt en jouw passies interessant vinden al was het alleen maar omdat zo'n interessant persoon als jij ze uitvoert. Dat inclusief iets ijdels en saais als fitness Dan moet Armoed alleen wel op zoek zijn naar iets meer dan scoren voor een avondje denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 11:57
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Ik zou me heel geintimideerd voelen als iemand met zo'n lijf op me af zou komen. Daarbij zou ik denken dat die gast een grap met me wil uithalen of dat het hem niet om iets serieus te doen is.
Nou heb ik nog zeker niet zo'n afgetraind lijf als Armoed (wel bezig), maar ik ben zeeeer ijdel en zelfzeker. Liep ik eens een keer op zo'n meisje af om met 'r te praten, dacht ze dat ik haar wou uitlachen! Dacht ze ook dat ik het niet serieus bedoelde enzo. Naja zeg!
Maarja, het is allemaal goed gekomen enzo, maar niet door te flexen.
Ik meen wel dat het een goede bijkomstigheid is, door een mooi lijf krijg je meer zelfvertrouwen waardoor je toch wel beter aanspreekt enzo. Tja, ik ga niet stoppen met trainen na dit topic hoor
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Dit in tegenstelling tot mannen, die liever helemaal nooit aandacht van hun vriendin willen
Oh dat ontken ik ook niet hoor. Andersom geldt het net zo inderdaad. Ik wil vaak genoeg aandacht en bedoel het ook niet negatief dat vrouwen dat willen. Iedereen wil aandacht.

Citaat:
Daarbij weet ik niet hoe het met iedereen hier zit, maar juist het feit dat mijn vriendje zo gepassioneerd is over dingen, maakt dat ik nieuwsgierig ben naar zijn hobby's en daar graag in wil delen.
Dat is ook normaal. Mijn vriendin heeft ook eens met mij een server ingericht (ja ja) en ze gaat er ook weleens met 1 van mijn gitaren vandoor En ik ben veel van haar muziek ook leuk gaan vinden bijvoorbeeld en kijk weleens samen met haar naar programma's zoals So You Think You Can Dance. Iets dat ik uit mezelf nooit zou doen.

Dat is wat mij betreft het probleem hier ook niet. Het gaat meer om eerste indrukken en wat iemand daar voor gedachtes / vooroordelen bij heeft (man of vrouw).

Citaat:
(Maar okee, we zien elkaar dus lang niet elke dag dus het komt ook niet echt voor dat we echt helemaal afzonderlijk bezig gaan natuurlijk)
Ja, wacht maar als het met die Landrover niet wil lukken, jij eigenlijk wat anders wil doen dat ene weekend, en er overal in huis en tuin gereedschap en andere rotzooi ligt

********* gaat zooi opruimen voordat ze thuis komt vanmiddag*

Citaat:
Dan moet Armoed alleen wel op zoek zijn naar iets meer dan scoren voor een avondje denk ik.
Daar heb je wel een punt natuurlijk.. hoe oppervlakkiger de benadering is, des te oppervlakkiger zijn de reacties die hij krijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
O
Ja, wacht maar als het met die Landrover niet wil lukken, jij eigenlijk wat anders wil doen dat ene weekend, en er overal in huis en tuin gereedschap en andere rotzooi ligt
Er is een reden waarom we later graag ruim willen wonen! Hij een schuur voor z'n auto's en fietsen, ik een atelier voor mijn geklieder... hmmja
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:52
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik ben overigens 3 uur per week kwijt aan fitness.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 15:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben overigens 3 uur per week kwijt aan fitness.
dat is toch niet veel en ik zou het niet verloren noemen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 16:00
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
En, geeft het een beetje resultaat?
Zie openingspost?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 16:01
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Zie openingspost?
sorry dacht dat het afwezignummer2 was
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:19
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
sorry dacht dat het afwezignummer2 was
Hè wat?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Buiten het strand heb ik wel 'succes', dus de volgende opties zijn mogelijk:

1) het komt door mijn gebrek aan kleding, mijn lichaam brengt vooroordelen met zich mee
2) het komt door de mindset van meisjes die op een strand zitten, misschien minder aanspreekbaar dan in een kroeg oid
3) het komt door mijn mindset, omdat ik opeens uit het niets een gigantische 'verkeerde uitstraling' krijg omdat ik zonder shirt loop (favoriete theorie geloof ik)
4) ik had heel veel pech

De theorie die ik het logischte vind klinken is #1, omdat ik niet het idee heb dat mijn uitstraling opeens drastisch verandert is. #3 schijnt hier favoriet te zijn.

Ik weet nog steeds niet of het massaal onkunde is van jullie of een bord voor mijn kop.
Optie 2 speelt natuurlijk ook mee, best veel meisjes gaan naar de kroeg o.a. om nieuwe mensen te leren kennen maar ik ken niemand die naar het strand gaat daarvoor. En dat beinvloedt optie 3; als iemand je in de kroeg aanspreekt met een duidelijke 'ik ga jou eens even versieren' uitstraling, en je zat daar met het doel versierd te worden, dan denk je hoogstens even 'haha die is wel vol van zichzelf' maar geef je 'm wel een kans; maar als iemand je op het strand aanspreekt met die uitstraling, en je zat daar met het doel te zwemmen en te chillen met vrienden, dan vind je het vooral irritant en opdringerig gedrag.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Optie 2 speelt natuurlijk ook mee, best veel meisjes gaan naar de kroeg o.a. om nieuwe mensen te leren kennen maar ik ken niemand die naar het strand gaat daarvoor. En dat beinvloedt optie 3; als iemand je in de kroeg aanspreekt met een duidelijke 'ik ga jou eens even versieren' uitstraling, en je zat daar met het doel versierd te worden, dan denk je hoogstens even 'haha die is wel vol van zichzelf' maar geef je 'm wel een kans; maar als iemand je op het strand aanspreekt met die uitstraling, en je zat daar met het doel te zwemmen en te chillen met vrienden, dan vind je het vooral irritant en opdringerig gedrag.
Dit is heel erg waar. En het feit dat je dan in een bikini ligt, helpt volgens mij ook niet mee. Ik zou me alleen maar ongemakkelijk voelen. Maar goed, ik hoef me nergens zorgen over te maken want ik ben toch geen bimbo
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:24
Verwijderd
Bimbo's liggen juist op het strand om jongens te ontmoeten etc, daar lijkt het strand me trouwens ook een prima plek voor, niet perse iets mis met versieren op het strand.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:29
Neith
Avatar van Neith
Neith is offline
Bij die eerste heb ik echt zoiets van anabole steroïden alert! Met daarbij inderdaad alle vooroordelen die daarbij horen. Maar het 2e vind ik ook niet aantrekkelijk. Wat is er mis met iets er tussenin?

Overigens denk ik dat het grootste probleem bij jou ergens anders ligt als ik zou een beetje lees wat je hier post. Je komt over als een arrogante kwal en als je die houding ook irl hebt lijkt het me dat daar vooral het probleem ligt. Zeker met een overdreven lichaam als dat erbij is het echt niet een aantrekkelijke combinatie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bimbo's liggen juist op het strand om jongens te ontmoeten etc, daar lijkt het strand me trouwens ook een prima plek voor, niet perse iets mis met versieren op het strand.
maar dan moet je dus wel de bimbo's versieren, ik zou het echt irritant vinden als ik op het strand met dat iee benaderd zou worden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 11:09
Verwijderd
Ik denk dat het vooral te maken heeft met je persoonlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:59
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik vind een atletisch lichaam geen afknapper, integendeel. Aan het krijgen van een atletisch lichaam ligt naar mijn idee meestal een gezonde interesse aan sportief bezig zijn en een bewuste levensstijl ten grondslag (of een uitzonderlijk goed stel genen), zaken waar dus niets mis mee is.

Onzekerheid daarentegen vind ik wel een afknapper. Ik heb vaak genoeg mensen aan KT zien beginnen die het liefst een zo'n indrukwekkend mogelijk lichaam in een zo kort mogelijke tijd wilden krijgen; het type dat voornamelijk de borst en armen traint en het hele onderlichaam weinig of geen aandacht geeft. Dat heeft niets met sport te maken, vind ik.

Kortom Armoed, of je nu wel of niet makkelijk meisjes kunt versieren heeft feitelijk niets met je lichaam te maken. Dat je er goed uit ziet zou in je voordeel werken, als je tenminste ook tevreden over je innerlijk zou zijn.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 23:42
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Een atletisch lichaam is zeker geen afknapper, in tegendeel, maar als je naar het strand gaat om een telefoonboek aan nummers te scoren, dan kom je over als een opdringerig persoon of als een player. Al helemaal als je vreemde meisjes aanspreekt die liggen te zonnen op het strand. Ze komen voor de zon en zee, en niet om jongens te ontmoeten. Als je een meisje wil scoren, ga dan niet naar het strand, maar naar een discotheek of de kroeg.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 02:04
Verwijderd
Citaat:

Volgens mij leef jij in een andere wereld dan ik. Het is dat ik Google en wikipedia heb, anders zou ik gewoon niet weten waar je het in vredesnaam over hebt met jouw LARP en cybergothic.

En toch moet ik ja zeggen: ze vult haar vrijetijd inderdaad anders in dan ik. Je zal mij niet als gothic verkleed bij een techno party aantreffen oid. Zou ik al snel zeggen "ga dat maar lekker zelf doen".
Techno is samen met Acid Rave anders wel een genre dat je op menig Cyber(goth) party zal horen. Daarbij kan je muzikaal inderdaad de vraag stellen wat die techno daar doet maar scenekundig geeft Techno dezer dagen meer banden met de Cyberscene dan met de mainstream.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 02:21
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Het klinkt alsof je die hele middag toch in je achterhoofd een rapportje aan het bijhouden was over hoe je overkwam, wat de omzet was etc., waardoor je het nu zo kunt typen. Hoeft niet per se direct en wanhopig versieren te zijn. Toen ik zo bezig was, kreeg ik nada. Toen ik het losliet, zowel gespierd als studentikoos slank, en gewoon een end weg lulde met welk meisje dan ook, kwam er vanzelf wat van. Bijna zonder het zelf te merken (bijna, aangezien ik stiekem ook veel te zelfbewust blijf...) kwam ik dan vaak op een punt terecht waarop ik opeens haar bleek te moeten afwijzen of een match gevonden had.

Ik houd niet van stranden e.d. als het op versieren aankomt: te weinig dingen waar je van weet dat je er beiden mee in je hoofd zit, nog minder dan bijv. bij uitgaan. Weinig aanknopingspunten dus en des te meer geforceerdheid, tenzij je meer spelers nodig hebt voor strandvoetbal en er toevallig actieve meiden in de buurt zijn. Het leidt dus meestal vanzelf tot het eerdergenoemde 'rapportje' achter in je hoofd, in ieder geval bij mij.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.