Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2010, 14:10
Guinie
Guinie is offline
Waarom durf ik mijn vriend niet te zoenen . Hij wil wel en ik wil hem ook zoenen, maar op de een of andere manier durf ik niet. Hij maakt er steeds toespelingen op, maar ik.. tsja, ik weet niet hoe het komt. Iedereen zegt wel heel makkelijk 'zoen hem nou maar gewoon' maar ik weet niet hoe en waarom ik niet durf terwijl ik wel wil..

Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2010, 14:13
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Is heel normaal,
als het de eerste keer als je gaat zoenen is is het normaal dat je zenuwachtig bent.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Doe het misschien ergens waar niet iedereen zit te staren van: ''jaah ze gaan nu zoenen!''.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:20
Guinie
Guinie is offline
We zaten gewoon bij hem thuis op de bank, verder geen ouders erbij ofzo. Maar ik durfde me niet naar hem te buigen.. Maar hij gaat over een paar weken weg, dan zou ik hem toch wel graag 'n keer gezoend hebben..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:30
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Hij houdt van je, hij vertrouwt je en hij begrijpt ook wel dat je het moeilijk vind. Hij heeft er vast en zeker begrip voor dat je het niet durft, dus wees gerust en ga er gewoon voor. Rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:44
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Begin met een kusje op de wang en eventueel een kusje op de mond. Je hoeft echt nog niet per se te tongzoenen, als je dat nog niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:14
Verwijderd
''Bouw'' het rustig op. Begin inderdaad eerst met een kusje op de wang, dan een kusje op de mond en dan zou je eventueel kunnen zoenen. Als je misschien door hebt dat het helemaal niet 'eng' is, is het waarschijnlijk makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:18
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
''Bouw'' het rustig op. Begin inderdaad eerst met een kusje op de wang, dan een kusje op de mond en dan zou je eventueel kunnen zoenen. Als je misschien door hebt dat het helemaal niet 'eng' is, is het waarschijnlijk makkelijker.
Doan gaet 't dahk d'rawf!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 17:48
miesmo
Avatar van miesmo
miesmo is offline
ik heb zelf ook een vriend die niet durft en ik durf het zelf ook niet dus zo raar is dat niet
maar wat ze allemaal zeggen het komt vanzelf wel (mag ik hopen tenminste )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 21:20
xxboyxx
Avatar van xxboyxx
xxboyxx is offline
dan druk je gewoon een klijn kusje op zijn mond en ga je later pas verder
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 00:06
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Jouw vriendje heeft waarschijnlijk ook niet veel ervaring met zoenen. Dus wat weet hij veel als je het verkeerd doet! Zeg tegen hem, dat je wel wilt zoenen, maar dat je het niet durft en dat je bereid bent om zoveel mogelijk te experimenteren en te oefenen. Als je dat zegt, dan zal hij het initiatief nemen en dan gaat alles vanzelf. Zoenen gaat van zelf en wat lekker is en wat niet, dat merken jullie vanzelf wel. Maak je dus maar geen zorgen!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 18:37
Girliej91
Girliej91 is offline
Misschien ben je er nog niet klaar voor, dat hij nou wil. Volgensmij beginnen die verlangens eerst in je hoofd en dan in het echt voor jou is die stap nog even te ver denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 17:27
Verwijderd
Ik weet niet of je nu al gezoend hebt maar ik had hetzelfde probleem.
Ik durfde echt totaal niet het initiatief te nemen, gelukkig deed hij dat en toen ging alles vanzelf.
Dus als hij het initiatief neemt dan hoef je je nergens druk om te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 17:32
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vond het ook heel eng in het begin, vooral toen al mijn vriendinnen erop aandrongen. Waarschijnlijk heb je alle doemscenario's al in je hoofd afgespeeld, draai het liever om. Stel je voor hoe je eerste kus zal zijn en wat je precies zou doen, ook al is het maar een klein zoentje. Maak het een mooie positieve ervaring in je gedachten, en ervaar het als iets romantisch en intiems en gelukzaligs.
Of er gewoon niet over nadenken en het in één keer doen, wat is het ergste dat er kan gebeuren?
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 07:20
ExpoRules
ExpoRules is offline
het is gewoon simpel maar wel best eng de eerste keer, wij zijn gewoon ergens heen gegaan waar niemand was en ze zei: zullen we tongen? ik vond het goed maar heeft toch nog zeker 10 minuten geduurd, ik durfde niet maar komt nog wel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 09:24
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
Maar ik heb ff 1 vraagje als je nog niet zoend enzo wat doe je dan wel ?
gewoon een beetje knuffelen enzo?
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 23:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond de eerste keer (elke eerste keer met iemand anders eigenlijk) ook eng. Maar zoenen is zo lekker, er is echt geen reden om bang of nerveus te zijn.

Inderdaad, vertel hem gewoon wat je dwars zit, hij zal echt niet moeilijk gaan doen als je eerlijk tegen hem bent. Maar wat is het, ben je bang dat je iets fout doet ofzo? Want zoenen is iets waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. Ga in het begin maar met zijn ritme en techniek mee, dan kun je later iets anders proberen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 18:34
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Maar ik heb ff 1 vraagje als je nog niet zoend enzo wat doe je dan wel ?
gewoon een beetje knuffelen enzo?
Je begint vaak met naar elkaar kijken.. hoofden steeds dichterbij brengen, gewoon kussen en het leukst is zoals ze in films doen je handen in het haar van de ander leggen en een beetje mee spelen. Ook kun je je handen gebruiken voor het gezicht en hals en nek enzo.
Zoenen doe je gewoon door te tongen en 'hapjes' te nemen van elkaars lippen.
Deze technieken leer je na veel oefenen wel, de eerste kus was voor mij heel simpel en snel en kort.

succes!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Amy's liefde
Verwijderd
6 24-06-2004 11:46
Verhalen & Gedichten [verhaal] ...
duivelaartje
36 16-04-2004 19:49
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Natte zoenen.
Ieke
0 16-02-2004 20:46
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Wraak!
Ieke
0 08-12-2003 20:07
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.