Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 00:06
slangengek5
slangengek5 is offline
nouw laat ik eerst maar wat uitleggen.
op de basisschool had ik 2 meiden in mijn klas zitten allebij beautys 1tje wou toen wat met mij maar ik had daar op de basisschool nog geen zin in.
nou had ik 3 jaar geen contact meer gehad maar vorige week kwam ik ze tegen op het zwembad en de dag daarna weer en toen bij wk finale weer op het plein of het nou toeval was of niet 3 dagen achter mekaar maar nu komt die ik voel nu wel wat voor haar maar mijn probleem is dus ze is nuw op vakantie en ik zou graag contact met haar opnemen als ze trug is maar ik wil dit niet via hyves ofzow doen want dan kan iedereen meelezen hoe moet ik dit probleem oplossen en het moet ook niet te opvallend zijn dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. (sorry voor het niet gebruiken van leestekens etc niet mijn sterkste punt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2010, 06:57
Verwijderd
Het is waarschijnlijk simpeler dan je nu denkt. De eerstvolgende keer dat je haar weer ziet, loop je op haar af en maak je een babbeltje. Dat doen oud-klasgenootjes wel vaker dus ze zal vast niet gelijk denken dat je haar leuk vindt oid. Succes.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 17:56
keepdreaming
keepdreaming is offline
Je hebt iniedergeval al een streepje voor! Ze is al eens eerder op jou verliefd geweest en ondanks dat het nu dan wel drie jaar later is, heb je kans dat ze stiekem altijd nog een oogje op je hebt gehad. Je kunt haar via hyves wel een privé bericht sturen (zodat niet iedereen het leest). Hierin zou je bijvoorbeeld kunnen zetten: ''Wat leuk je weer eens gezien te hebben. Wil je eens afspreken? Beetje bijkletsen over vroeger haha..'' of iets in die trant. Succes iniedergeval!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 08:52
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Stuur een privé-tik, die doen het altijd goed als 'eerste contact' en zijn lekker oppervlakkig, je hoeft er niet direct wat achter te zoeken... Als je er iets onschuldigs inzet tenminste, zo van '<naam1> vraagt zich af hoe je vakantie was, <naam2> (Dit is een privé tik)'

Privé-tikken gaan via Hyves btw
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat gebeurt er met een pakje bij PostNL als er geen retouraddres op staat?
Verwijderd
9 12-10-2012 07:11
Studeren Contact opnemen met stageplaats
Guinie
3 08-10-2012 19:35
Werk, Geld & Recht Politie doet dingen zonder toestemming
LRS.
24 14-04-2010 19:54
Liefde & Relatie Na 5 jaar weer contact met oude vrienden
Prue Halliwell
10 28-09-2008 07:24
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid Paar vraagjes over blaasontsteking.
aLackofColor
10 18-07-2005 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.