Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2010, 21:59
yasaminee
yasaminee is offline
jongens help me!
Ik ben een Indianse meid en verliefd op een nederlandse man we beiden zijn 26. Hij is heel hoog opgeleid bij het bedrijf waar hij werkt loop ik stage en soms zien we elkaar. Ik ben wel knap en zelfverzekerd maar ik durf niet om interesse in hem te tonen omdat hij al een relatie heeft. Ik denk dat hij eerst interesse in me had want hij zocht altijd een smoesje om met mij te praten en hij deed heel aardig tegen me. Maar nu niet meer ik weet niet waarom.
wat denken jullie vond hij mij toen leuk ondanks dat hij een relatie had of heb en nu niet meer. En wrm verliest een man interesse in een aantrekkelijke vrouw. zeg wat ik moet doen om hem te verleiden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2010, 13:02
Verwijderd
Ik heb je post even uit het andere topic gehaald en er een eigen topic van gemaakt, zo heb je meer kans op reacties.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 13:08
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Ik heb je post even uit het andere topic gehaald en er een eigen topic van gemaakt, zo heb je meer kans op reacties.
oke dank je.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 13:13
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Ik heb je post even uit het andere topic gehaald en er een eigen topic van gemaakt, zo heb je meer kans op reacties.
heb je geen tips voor me
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 14:07
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Als hij een eigen relatie heeft moet je daar niet tussenkomen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:02
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Als hij een eigen relatie heeft moet je daar niet tussenkomen
Dit
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:02
Verwijderd
Om een leuke werkrelatie te houden zou ik hem maar gaan vergeten.. Als hij een vriend heeft moet je hem gewoon lekker laten!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:10
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Om een leuke werkrelatie te houden zou ik hem maar gaan vergeten.. Als hij een vriend heeft moet je hem gewoon lekker laten!
Waar haal jij uit dat ie 'n vriend heeft?

Maar ik vind ook, dat als hij een relatie heeft, dan moet je er niet in gaan stoken. Houd 'm gewoon als leuke vriend of kennis of wat dan ook. En ehm, dat jij jezelf een leuke vrouw vind, hoeft nog niet per se te betekenen dat je zijn type ook bent.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 19:26
yasaminee
yasaminee is offline
bedank voor reacties. ik denk zelf ook om hem te vergeten maar dat kan ik niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 19:34
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Waar haal jij uit dat ie 'n vriend heeft?

Maar ik vind ook, dat als hij een relatie heeft, dan moet je er niet in gaan stoken. Houd 'm gewoon als leuke vriend of kennis of wat dan ook. En ehm, dat jij jezelf een leuke vrouw vind, hoeft nog niet per se te betekenen dat je zijn type ook bent.
op zijn hyves profiel staat in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
jongens help me!
maar ik durf niet om interesse in hem te tonen omdat hij al een relatie heeft.
Hieruit haal ik dat .. Dat zinnetje!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 20:30
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
Hieruit haal ik dat .. Dat zinnetje!
nee maar zij bedoeld dat je vriend zegt ipv vriendin xD
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 20:32
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Hieruit haal ik dat .. Dat zinnetje!
wat bedoel je hiermee ik begrijp je even niet
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
nee maar zij bedoeld dat je vriend zegt ipv vriendin xD
Inderdaad! Ik vroeg me af waar je uit haalde dat die man een relatie had met een ánder mannelijk persoon.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:48
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Goed de discussie boven loopt lekker spaak.

Maar inderdaad, hij heeft een relatie, dus blijf je er van af. Er zijn wel meer aantrekkelijke vrouwen op de wereld. Zoek dus iemand anders die wel vrij is.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:52
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Er zijn wel meer aantrekkelijke vrouwen op de wereld.
Volgens mij gaat het toch echt om een heteroseksuele vrouw hoor, dus daar heeft ze vrij weinig aan
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 07:37
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het toch echt om een heteroseksuele vrouw hoor, dus daar heeft ze vrij weinig aan
Citaat:
Inderdaad! Ik vroeg me af waar je uit haalde dat die man een relatie had met een ánder mannelijk persoon.
Hij heeft relatie met een vrouw dat staat op zijn hyves profiel.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 07:42
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Goed de discussie boven loopt lekker spaak.

Er zijn wel meer aantrekkelijke vrouwen op de wereld. Zoek dus iemand anders die wel vrij is.
vrouwen? ik ben heteroseksuel ik ben zelf een vrouw en hij is een man.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-07-2010, 09:12
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Lekker duidelijk weer, maar zoals jij het verteld heeft het vrij weinig kans allemaal... En nog even, je loopt stage bij het bedrijf waar hij werkt. Ik ga ervan uit dat je dus in Nederland stage loopt. En als jij Indiase bent, ben je dan op een buitenlandse stage? En kan ik dan aannemen dat je straks weer naar India toe moet? Mijn advies, vergeet hem. Het is voor beide niet handig. Hij heeft waarschijnlijk een goede relatie, die hij zou moeten verspelen voor een heel erg onzekere relatie, en jij begint aan iets wat bijna onmogelijk is. Ik zie het donker voor je in, jammer voor je.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:22
Janiera
Avatar van Janiera
Janiera is offline
Je zet er niet bij hoe oud je zelf bent, het is wel wat makkelijker om je te helpen als we jou leeftijd ook weten.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Je zet er niet bij hoe oud je zelf bent, het is wel wat makkelijker om je te helpen als we jou leeftijd ook weten.
Ze is 26.

'we beiden zijn 26'

Zoals in haar tweede zin aangegeven staat.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:28
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Lekker duidelijk weer, maar zoals jij het verteld heeft het vrij weinig kans allemaal... En nog even, je loopt stage bij het bedrijf waar hij werkt. Ik ga ervan uit dat je dus in Nederland stage loopt. En als jij Indiase bent, ben je dan op een buitenlandse stage? En kan ik dan aannemen dat je straks weer naar India toe moet? Mijn advies, vergeet hem. Het is voor beide niet handig. Hij heeft waarschijnlijk een goede relatie, die hij zou moeten verspelen voor een heel erg onzekere relatie, en jij begint aan iets wat bijna onmogelijk is. Ik zie het donker voor je in, jammer voor je.
Ik ben Indianse maar ik woon in NL en ik ga niet terug naar India.
En als hij een goede relatie had waarom zou hij in me interesse tonen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:48
Janiera
Avatar van Janiera
Janiera is offline
Citaat:
Ze is 26.

'we beiden zijn 26'

Zoals in haar tweede zin aangegeven staat.

Ohww, oke.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:50
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Ik ben Indianse maar ik woon in NL en ik ga niet terug naar India.
En als hij een goede relatie had waarom zou hij in me interesse tonen
Sja, dan kun je het altijd proberen... Nooit geschoten is altijd mis, en wie niet waagt wie niet wint. Natuurlijk wel mooi kut voor zijn vriendin, maarja, dat is jouw probleem niet. Succes.

Edit: Waar maak jij uit op dat hij interesse in je toont? Misschien probeert hij gewoon aardig te doen? Of je een beetje te helpen met je stage? Iets wat me trouwens niet vreemd lijkt als je een hoge functie binnen het bedrijf hebt, dan hoor jij er mede voor te waken dat er een goede sfeer op de werkvloer is...
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:55
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
maar hij toont toch geen interesse (meer)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2010, 14:29
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
maar hij toont toch geen interesse (meer)?
Ja en dat kwam omdat ik geen interesse in hem heb getoond denk ik.
Ik vond hem toen niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:33
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
Als hij een relatie heeft.. niks aan beginnen.
Das echt smerig als je zoiets doet.
ff in iemands anders relatie stoken..
wacht dan desnoods tot het uit is odzo.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:45
yasaminee
yasaminee is offline
natuurlijk kan ik hem niet forceren om het met zijn vriendin uit te maken en met mij een relatie beginnen maar als hij dat zelf wil is toch niet mijn schuld. Ik wil alleen mijn best doen om zijn aandacht te trekken verder laat ik aan hem.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:47
SunnySonja
Avatar van SunnySonja
SunnySonja is offline
Citaat:
natuurlijk kan ik hem niet forceren om het met zijn vriendin uit te maken en met mij een relatie beginnen maar als hij dat zelf wil is toch niet mijn schuld. Ik wil alleen mijn best doen om zijn aandacht te trekken verder laat ik aan hem.
Maar je moet helemaal niet zijn aandacht trekken , want hij zit in een relatie
hij heeft al iemand.. waarom zou je een relatie van iemand anders willen verpesten
En wie zegt dat hij een relatie met je wil?? Als iemand interesse toont hoeft het niet perse '' ik wil een relatie met je '' te betekenen.. kan ook vriendschappelijk zijn

EAT THAT!

Laatst gewijzigd op 27-07-2010 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 15:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mensen lezen maar rare dingen in dit topic zeg. Leeftijden, seksualiteiten... XD
Waarom is het relevant dat jij indiase bent? Verder wat iedereen zegt, niet aan hem beginnen als hij al een relatie heeft. Collegiaal en vriendelijk doen is prima, maar je hebt geen idee hoe het in zijn relatie is, misschien zijn ze wel volmaakt gelukkig met elkaar. Je moet niet eens willen proberen om daar wat tussen te drijven, dat is egoistisch.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 20:26
yasaminee
yasaminee is offline
[QUOTE=Cherry Springs;30702981]Mensen lezen maar rare dingen in dit topic zeg. Leeftijden, seksualiteiten... XD
Waarom is het relevant dat jij indiase bent? Verder wat iedereen zegt, niet aan hem beginnen als hij al een relatie heeft. Collegiaal en vriendelijk doen is prima, maar je hebt geen idee hoe het in zijn relatie is, misschien zijn ze wel volmaakt gelukkig met elkaar. Je moet niet eens willen proberen om daar wat tussen te drijven, dat is egoistisch.[/QUOT

maar hij zelf wil me. vandaag heeft hij me gebeld om gewoon te vragen hoe het met me gaat dus wat betekent dat? nederlandse jongens zijn onzeker over zijn gevoelens ze weten niet wat ze willen volgens mij. Er zijn nog drie leuke jongens die op mij verliefd zijn en bereid zijn om hun huidige relatie uit te maken en met mij te beginnen maar hun wil ik niet. wat is nu mijn schuld als bezette jongens op mij vallen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 20:39
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het toch echt om een heteroseksuele vrouw hoor, dus daar heeft ze vrij weinig aan
Ik bedoel te zeggen: dat zij zichzelf een aantrekkelijke vrouw vindt, is geen rede voor die man om verliefd op haar te worden. Zijn huidige vrouw/vriendin kan namelijk ook gewoon heel aantrekkelijk zijn.

Dat
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 20:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
[QUOTE=yasaminee;30703731]
Citaat:
Mensen lezen maar rare dingen in dit topic zeg. Leeftijden, seksualiteiten... XD
Waarom is het relevant dat jij indiase bent? Verder wat iedereen zegt, niet aan hem beginnen als hij al een relatie heeft. Collegiaal en vriendelijk doen is prima, maar je hebt geen idee hoe het in zijn relatie is, misschien zijn ze wel volmaakt gelukkig met elkaar. Je moet niet eens willen proberen om daar wat tussen te drijven, dat is egoistisch.[/QUOT

maar hij zelf wil me. vandaag heeft hij me gebeld om gewoon te vragen hoe het met me gaat dus wat betekent dat? nederlandse jongens zijn onzeker over zijn gevoelens ze weten niet wat ze willen volgens mij. Er zijn nog drie leuke jongens die op mij verliefd zijn en bereid zijn om hun huidige relatie uit te maken en met mij te beginnen maar hun wil ik niet. wat is nu mijn schuld als bezette jongens op mij vallen
Hij wilt je niet. Hij belt je. Om te weten wat dat betekend moet je het hem vragen. En sorry dat ik het zeg, maar het komt bij mij over alsof jij denkt dat jij zó ontzettend mooi bent dat iedere man jou achter na loopt en iedere begroeting een liefdesverklaring is, en bovendien dat een vrouw niet mag zeuren als haar relatie kapot gaat doordat hij er met jou vandoor gaat. Ik vind dat je een relatie met rust moet laten, het is niet leuk als iedereen de hele tijd met jouw relatie flirt. Als je niet weet dat hij een relatie heeft... oké. Maar je weet het, en dan vind ik dat je 'm met rust moet laten. Hij is bezet, oké? Wacht tot het eventueel vanzelf uitgaat, of zoek iemand anders.

En sorry als het een verkeerde interpretatie was en dat je dat allemaal helemaal niet denkt, maar het stuit me een beetje tegen de borst. En volgens mij kom ik ook iets feller over dan de bedoeling is, maar ik ben even te moe om dat te veranderen. Laat hem gewoon.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 22:23
yasaminee
yasaminee is offline
[QUOTE=Em.;30703907]
Citaat:

Hij wilt je niet. Hij belt je. Om te weten wat dat betekend moet je het hem vragen. En sorry dat ik het zeg, maar het komt bij mij over alsof jij denkt dat jij zó ontzettend mooi bent dat iedere man jou achter na loopt en iedere begroeting een liefdesverklaring is, en bovendien dat een vrouw niet mag zeuren als haar relatie kapot gaat doordat hij er met jou vandoor gaat. Ik vind dat je een relatie met rust moet laten, het is niet leuk als iedereen de hele tijd met jouw relatie flirt. Als je niet weet dat hij een relatie heeft... oké. Maar je weet het, en dan vind ik dat je 'm met rust moet laten. Hij is bezet, oké? Wacht tot het eventueel vanzelf uitgaat, of zoek iemand anders.

En sorry als het een verkeerde interpretatie was en dat je dat allemaal helemaal niet denkt, maar het stuit me een beetje tegen de borst. En volgens mij kom ik ook iets feller over dan de bedoeling is, maar ik ben even te moe om dat te veranderen. Laat hem gewoon.
Waar haal jij uit dat hij me niet wil? en als ik hem met rust laat dan flitert hij met een andere vrouw.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 23:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:

Waar haal jij uit dat hij me niet wil? en als ik hem met rust laat dan flitert hij met een andere vrouw.
De vraag was niet aan mij gericht maar ik geef toch antwoord. Je geeft helemaal geen aanwijzingen waaruit blijkt dat hij je wel wil. Je zegt alleen opeens dat hij je wel wil en zet daarachter neer dat hij je heeft gebeld. Dat komt over alsof jij uit het bellen concludeert dat hij je wil. Maar bellen is maar bellen en wil niet zeggen dat iemand je wil. Tenzij hij dat in het gesprek heeft gezegd natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 23:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat is inderdaad hoe ik het bedoelde, Volk. Dat bellen niet hetzelfde als willen is. Bellen =/= willen, en als hij je belt dan is hij je niet aan het willen maar aan het bellen.

En als jij hem met rust laat, en hij flirt met een ander vrouw, dan is het nog steeds HIJ die flirt, en daarmee zijn eigen keus in zijn eigen relatie. Nog steeds niet iets wat ik van harte toejuich, maar dan is het niet jóuw fout. Hoe weet je dat trouwens zo zeker?

En als zijn relatie niet goed zit: wacht tot het uit is. Als zijn relatie wel goed is: ga er niet in stoken. In beide gevallen komt het er toch op neer dat je het beste niets kunt doen zolang het (nog) niet uit is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Mensen lezen maar rare dingen in dit topic zeg. Leeftijden, seksualiteiten... XD
Waarom is het relevant dat jij indiase bent?
Geloof me, kan heel relevant zijn hoor.

De enige keer dat ik ooit spontaan een vrouw achter mij aan had gekregen, was het een zuiders type.
En ik val alleen op wit vlees natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 09:03
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Hmm, ik vind het een beetje onzin dat iedereen hier zegt dat ze er niet voor gaan mag...

1) Als de relatie van die jongen goed zit, dan houd dat toch wel stand, en kan de TS er niets aan veranderen
2) Je moet ook aan jezelf denken, als je iedere mogelijke partner al van te voren af zou moeten schrijven omdat deze persoon al een relatie heeft of weet ik veel wat, dan wordt de spoeling ook wel erg dun...

Je kan het altijd proberen, egoïstisch of niet, beter dan over een jaar zeggen: Was ik er maar voor gegaan, het had heel leuk kunnen zijn... Anyway, 't is aan de topicstarter zelf om te beslissen wat ze ermee aan moet..
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 09:42
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
De vraag was niet aan mij gericht maar ik geef toch antwoord. Je geeft helemaal geen aanwijzingen waaruit blijkt dat hij je wel wil. Je zegt alleen opeens dat hij je wel wil en zet daarachter neer dat hij je heeft gebeld. Dat komt over alsof jij uit het bellen concludeert dat hij je wil. Maar bellen is maar bellen en wil niet zeggen dat iemand je wil. Tenzij hij dat in het gesprek heeft gezegd natuurlijk.
zijn niet alleen woorden die u vertellen of iemand je leuk vindt maar je kan het ook op zijn lichaamstaal zien en je kan het voelen als iemand gevoel voor je hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 09:45
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Hmm, ik vind het een beetje onzin dat iedereen hier zegt dat ze er niet voor gaan mag...

1) Als de relatie van die jongen goed zit, dan houd dat toch wel stand, en kan de TS er niets aan veranderen
2) Je moet ook aan jezelf denken, als je iedere mogelijke partner al van te voren af zou moeten schrijven omdat deze persoon al een relatie heeft of weet ik veel wat, dan wordt de spoeling ook wel erg dun...

Je kan het altijd proberen, egoïstisch of niet, beter dan over een jaar zeggen: Was ik er maar voor gegaan, het had heel leuk kunnen zijn... Anyway, 't is aan de topicstarter zelf om te beslissen wat ze ermee aan moet..
ben helemaal met je eens trouwens denkt iedereen aan zichzelf en waarom mag ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 12:14
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
ben helemaal met je eens trouwens denkt iedereen aan zichzelf en waarom mag ik dat niet.
Je hebt je keuze blijkbaar allang gemaakt. Ons advies heb je niet nodig, enkel bevestiging van wat je zelf graag wil.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 12:59
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Je hebt je keuze blijkbaar allang gemaakt. Ons advies heb je niet nodig, enkel bevestiging van wat je zelf graag wil.
Als je mijn eerste post leest dan weet je wat voor advies ik heb gevraagd. Helaas die advies kreeg ik helemaal niet. Natuurlijk heb ik jullie advies nodig maar dan advies me hoe ik ervoor kan zorgen dat hij in me geintereseerd blijft; want ik ken nlse mannen niet en ik weet niet wat hij leuk vindt en wat niet. zijn relatie gaat toch uit of ik er tussen kom of niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 13:13
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hoezo 'gaat die relatie toch uit'?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 13:28
yasaminee
yasaminee is offline
Hoezo 'gaat die relatie toch uit'?

Ik heb het via via gehoord.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 16:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Als je mijn eerste post leest dan weet je wat voor advies ik heb gevraagd. Helaas die advies kreeg ik helemaal niet. Natuurlijk heb ik jullie advies nodig maar dan advies me hoe ik ervoor kan zorgen dat hij in me geintereseerd blijft; want ik ken nlse mannen niet en ik weet niet wat hij leuk vindt en wat niet. zijn relatie gaat toch uit of ik er tussen kom of niet.
Probeer hem te leren kennen, dat weet je wat hij leuk vindt en wat niet. Het is niet zo dat nederlandse mannen allemaal hetzelfde leuk vinden. En ga jezelf niet teveel aanpassen zodat hij geïnteresseerd blijft, hij moet je leuk vinden om wie jij bent, anders kun je wel beter vinden. Vraag of hij wat met je wil drinken ofzo, knoop een gesprek aan als je hem op de werkvloer tegen komt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 17:09
yasaminee
yasaminee is offline
Citaat:
Probeer hem te leren kennen, dat weet je wat hij leuk vindt en wat niet. Het is niet zo dat nederlandse mannen allemaal hetzelfde leuk vinden. En ga jezelf niet teveel aanpassen zodat hij geïnteresseerd blijft, hij moet je leuk vinden om wie jij bent, anders kun je wel beter vinden. Vraag of hij wat met je wil drinken ofzo, knoop een gesprek aan als je hem op de werkvloer tegen komt.
dank je dat is iets wat ik nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 18:36
Verwijderd
[QUOTE=yasaminee;30704271]
Citaat:

Waar haal jij uit dat hij me niet wil? en als ik hem met rust laat dan flitert hij met een andere vrouw.


nou, dan zou ik hem laten gaan. Als hij zo makkelijk over zijn ex heen stapt, en als jij niet wil er wel een volgende is.
Dan ben jij gewoon een nummer op zijn to-do list....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 22:30
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ik vind niet dat je aan andermans relatie moet zitten, maarja als het daadwerkelijk dreigt uit te gaan zou ik dat even afwachten
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 11:24
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je zegt dat je zeker weet dat hij je wil en ondertussen heeft hij je nog niet gezoend, zijn jullie nog niet naar bed geweest, heeft hij het niet uitgemaakt met zijn vriendin, heeft hij niet gezegd dat hij je leuk vindt of je mee uitgevraagd. Voordat zoiets gebeurt zou ik voorzichtig zijn met roepen dat hij je wil. Ik geloof dat je aan het projecteren bent, jij wil hem en nu praat je jezelf aan dat hij jou ook wil. En zelfs als hij jou wil, dat is toch ook geen reden om achter hem aan te gaan? Misschien zijn er wel leukere jongens die wel meteen op jou springen!

En je kan zeuren dat iedereen aan zichzelf denkt dus waarom zou jij dat niet doen, maar je vraagt hier om advies op een Liefde en Relatie-forum. Met veel mensen met een vriend/vriendin die het allemaal niet op prijs zouden stellen als iemand hun partner zou proberen te verleiden, ookal heeft de partner geen interesse. Je kunt dus niet verwachten dat mensen vol met goede adviezen zitten zodat jij zo snel mogelijk hem voor jezelf krijgt, want dat is wat je uiteindelijk wil. Mensen geven in sommige situaties advies uit idealistische overwegingen, niet per se vanuit wat zijzelf in zouden doen. Omdat jij hem leuk vindt is het enige advies dat je wilt "Ga ervoor, je kunt hem krijgen, vraag hem mee uit" en dat soort dingen terwijl de meeste mensen juist hun mening geven over de situatie en zeggen dat het het beste is om van hem af te blijven. Dat wil jij niet horen, nee, maar dat is het advies van velen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 11:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh ik lees je beginpost even goed en er staat dat hij nu niet meer aardig tegen je doet. Waarschijnlijk is dat omdat hij je niet wil. Richt je op iemand anders, is mijn advies.
Tijdens een relatie kan het interessant zijn om met andere vrouwen te flirten om een beetje bezig te blijven ofzo. Dat wil niet zeggen dat als hij de relatie verbreekt hij zich meteen op jou zou storten, het betekende waarschijnlijk niks.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Onderzoek naar studiekeuze advies
LSVB_2014
0 24-03-2014 13:59
Algemene schoolzaken Te laag advies?
Bamboestokje
32 18-03-2013 21:27
De Kantine Advies.
Briseïs
9 09-03-2005 08:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Excuus Verdonk over fout bij advies landsadvocaat [pardonregeling]
:P
15 25-09-2003 20:15
Algemene schoolzaken Advies nodig: 3 boeken doorspitten!
Severus
10 03-09-2002 11:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat was jou advies?
Belladonna
3 15-05-2002 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.