Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 13:28
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Mn vriendin kwam net, ik had echt een leuke middag verwacht, en nu heeft ze het uitgemaakt.... Al mn vrienden zijn op vakantie dus ik heb niemand om me te troosten... Wat moet k doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2010, 14:05
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
vergeet haar het is moeilijk dat weet ik maar vergeet haar.
praat hier wat met mensen en hou u met andere dingen bezig
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 14:08
Verwijderd
Ik heb je posts de afgelopen tijd een beetje gevolgd, aangezien je net als mij een relatief nieuw lid bent, en wat ik merkte was dat het al niet helemaal soepel liep tussen jou en je vriendin. Ik weet niet of je dat zelf zag, maar zo kwam het in ieder geval wel op me over. Waarom heeft ze het uiteindelijk uitgemaakt?

Ik zou zeggen: Ga leuke dingen doen, ga sporten, houd je bezig met wat je precies zelf wilt, schrijf gedichten, lees boeken, hou jezelf in ieder geval bezig.

Verwijder haar overal op sociale netwerken, zo wordt je niet herinnert aan het akelige feit dat het uit is. Gooi alles uit je kamer weg wat je herinnert aan haar. Dat heb ik toen ook gedaan. Ik weet niet of dat het slimste is, maar voor mij werkte het erg goed.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:00
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Klinkt hard, maar het is niet het einde van de wereld. Ga je lekker je eigen dingetjes doen en geniet van de tijd dat je single bent. Dat wordt makkelijker als je een tijdje geen enkele vorm van contact met haar hebt of dingen in je omgeving hebt die je herinneren aan haar.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:15
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Ehm, ze had geen reden zei ze. Het gevoel was gewoon weg ineens... ik snap ook niet echt hoe 'houden van' ineens weg kan zijn, maarja, bij haar dus kennelijk wel.
Wat betreft onze relatie, ik heb een paar dagen geleden juist het hoogtepunt van vertrouwen bij haar bereikt, en dat heb ik haar ook verteld. Eindelijk dacht ik dat alles een keertje goed was, en dat mn leven even volmaakt was, ik heb een week uitgekeken naar deze middag, want ik moest haar missen omdat ze op zeilkamp was, en dan dit... Ik snap het echt niet.. Dacht ik dat het net zo goed ging, maakt ze het uit..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 15:23
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Heb je broers/zussen/ouders in de buurt? Die kunnen ook wat wijze raad strooien omdat ze het al hebben meegemaakt. En inderdaad, zet muziek op waar je je fijn bij voelt, ga dingen doen die afleiding geven. Ga desnoods keihard fietsen, of schreeuwen in een leeg weiland.

Gewoon goed luisteren naar je behoeftes. En je mag verdriet hebben, je mag het kut vinden. Laat maar lekker gaan die handel
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 16:39
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Mn broer is op vakantie, net als al mn vrienden.. Ik haat het echt, want al haar vriendinnen zijn wel gewoon thuis, dus ik zal het maar eventjes alleen (en natuurlijk met jullie) moeten verwerken.. Wordt nog lastig denk ik, maar ik kom er wel overheen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 17:15
Verwijderd
Heel cliché, maar als je hier doorheen bent, ben je alleen sterker als persoonlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 07:39
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Kijk, misschien heb je er wat aan, maar ik vind elke keer weer dat er toch wel een kern van waarheid in zit...

http://www.youtube.com/watch?v=7QQW8nwVIrg ...

En vergeet niet, zo wordt alles stukken simpeler, je bent nu weer jezelf, en je bepaald je eigen tijd.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 09:23
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
ik vind het echt heel jammer voor jou
als ik het zo hoor hield/ hou je echt van haar...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:18
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Yup, ik heb nog nooit zo erg van iemand gehouden :*(
En eigenlijk doe ik dat nog steeds, maarja, zonder enig nut
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:26
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Yup, ik heb nog nooit zo erg van iemand gehouden :*(
En eigenlijk doe ik dat nog steeds, maarja, zonder enig nut
Dat gaat ook wel weer over. En het is echt waar, je komt er met een sterkere persoonlijkheid weer uit. Alleen is het nu even kut, en je mag er ook best verdrietig om zijn, maar ga uiteindelijk wel weer leuke dingen doen! Je hebt nu de tijd weer voor jezelf.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 20:05
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Dat gaat ook wel weer over. En het is echt waar, je komt er met een sterkere persoonlijkheid weer uit. Alleen is het nu even kut, en je mag er ook best verdrietig om zijn, maar ga uiteindelijk wel weer leuke dingen doen! Je hebt nu de tijd weer voor jezelf.
Ja ik snap het ook wel dat het over gaat, maar het is voor mij nu even moeilijk te begrijpen
Maar ik vraag me ook af of ik wel tijd voor mezelf wil. Ik voel gewoon constant een drang om van iemand te houden, om iemand gelukkig te maken/houden.. Ik kom er gewoon niet omheen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ja ik snap het ook wel dat het over gaat, maar het is voor mij nu even moeilijk te begrijpen
Maar ik vraag me ook af of ik wel tijd voor mezelf wil. Ik voel gewoon constant een drang om van iemand te houden, om iemand gelukkig te maken/houden.. Ik kom er gewoon niet omheen
Joh ik heb er anderhalf jaar over gedaan om over mijn eerste ware liefde heen te komen (goed, hij en ik waren wel een stuk langer bij elkaar dan jij en je vriendin, maar toch), gun jezelf wat tijd!
En ik denk dat je toch echt moet leren jezelf wat belangrijker te vinden, en niet zo te hangen aan iemand anders om je zin te geven. Als je zó per se voor andere mensen wilt leven, kun je nog beter vrijwilligerswerk gaan doen of werken in de zorg ofzo, want in je persoonlijke relaties afhankelijk zijn van hoe belangrijk iemand jou vindt, dat is écht niet goed.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 23:00
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
een tip geniet van het vrij gezel zijn.

later als je geen zin meer hebt in relaties dan wou je dat jweer vrijgezel was.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 14:42
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Je wonden schoon likken en weer opnieuw beginnen,
Word je sterk van.

Wil je wel sterkte wensen en je komt er wel weer boven op hoor!

Knuff
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 23:55
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
ligt er aan... als je nog gewoon met haar praat dan zou ik er gewoon over praten enzo,
en als dat niet zo is
moet je gewoon denken fck haar!
dat doe ik tenminste,
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 10:53
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Citaat:
ligt er aan... als je nog gewoon met haar praat dan zou ik er gewoon over praten enzo,
en als dat niet zo is
moet je gewoon denken fck haar!dat doe ik tenminste,
Dan hou jij niet van je vriendin als dit zo makkelijk gaat voor je.
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-07-2010, 12:48
Verwijderd
zoek mensen op, zijn er geen vroegere klasgenoten ofzo waar je nog sporadisch contact mee hebt op msn??
vraag of ze zin hebben om iets leuks te doen.
of anders neefjes, nichtjes enz.
of collega's?

Als ik jou was zou ik zoveel mogelijk afleiding zoeken en dan per dag 1 kwartier ofzo inlassen dat je aan haar mag denken en dit dan elke dag minder laten worden zodat je uiteindelijk je eigen ik weer terug vind
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 13:37
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Dan hou jij niet van je vriendin als dit zo makkelijk gaat voor je.
de pijn komt later ;-) dan stel je het gewoon uit eigelijk... maar met diegene praten is dan nog wel het laatste waar ik zin in heb, veel te pijnlijk en ongemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 14:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Je vrienden zijn dus weg, maar misschien is er iets waar je in je eentje een projectje van kunt maken. Wil je je kamer niet toevallig in een andere kleur, je fiets pimpen, een grote hoogslaper bouwen of drums leren spelen? Ga in ieder geval niet zitten kniezen, daar heb je alleen jezelf mee. Zoek iets om te doen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie het is uit maar wil de terug:)
tikmaarwat
11 14-07-2004 22:58
Liefde & Relatie het is uit..
tikmaarwat
38 12-07-2004 21:51
Liefde & Relatie Het is uit: verdrietig of opgelucht?
Alistar
27 06-03-2004 18:20
Liefde & Relatie het is uit....
snoops
27 23-11-2003 15:23
Liefde & Relatie Het is uit...
Some
7 20-09-2003 12:22
Liefde & Relatie Het is uit, iemand tips?
UFO
8 06-06-2002 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.