Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2010, 22:08
blub1
blub1 is offline
Hallo allemaal

Het zit zo.. Tijdje geleden heb ik een meisje leren kennen en ze had toen een vriend. Na paar keer met haar te zijn weggegaan hebben we voor het eerst gekust (terwijl ze nog bij haar vriend was).. Nadien maakte ze het uit en hebben we nog 2x gekust daarna volgde er een korte periode dat ik haar weinig hoorde en dat ze terug vaker met haar ex omging omdat die dichter bij haar woont.. Nu hoorde ik net da ze het nog eens gaat proberen met hem, na alles wat hij haar aangedaan heeft (= 2x bedrogen), terwijl ik het beste voor had met haar... Als ik dan vraag of ze 100% zeker is van haar keuze zegt ze "nee" en dat dacht ik ook wel, want 3x met iemand kussen is toch niet zomaar een flirt.. Zou het kunnen dat ze mij gewoon wil vergeten door terug te proberen met hem of wat denken jullie hiervan? of heeft ze gewoon gevoelens voor 2 jongens en weet ze echt niet wat doen en dat ze daarom maar voor het oude vertrouwde kiest? Ze wil me vaak blijven zien en beseft zelf dat ze het moeilijk zal hebben als ze mij ziet...

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2010, 08:45
Verwijderd
Ik geloof niet in verliefdheid op 2 personen tegelijk, dat ondermijnt het hele principe van verliefdheid. Het kan natuurlijk in principe wel dat ze op haar vriend gesteld is (of van hem houdt) doordat ze hem zo lang kent, en verliefd op jou.

Maar als ze echt verliefd op jou was, dan zou ze niet weer iets met hem nemen. Dus ik denk dat ze jou wel aantrekkelijk vindt, maar kennelijk niet leuk genoeg voor verkering of een relatie, anders had ze wel voor jou gekozen. En dat ze het wel lekker makkelijk vindt om bij haar oude vertrouwde vriend te zijn en intussen jou aan het lijntje te houden voor alle positieve aandacht die ze van jou krijgt.

Ik denk dat je er beter aan doet om niet meer met haar af te spreken tot je over haar heen bent, want dit meisje gaat toch niet voor jou kiezen. Anders had ze dat al wel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 11:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat ze graag een vriendje wil maar niet speciaal verliefd is ofzo. En die andere jongen woont dichter bij dus dat is wel zo makkelijk.

Ik kan me ook voorstellen dat zij zich makkelijk over zijn vreemdgaan heen zet aangezien ze zelf ook vreemd is gegaan.

Ik denk dat zij de moeite niet waard is, ga verder en vergeet haar. Je kunt beter krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 14:39
blub1
blub1 is offline
bedankt voor jullie reactie ik ga jullie raad opvolgen en verdergaan.. Er zit genoeg vis in de zee

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Homo, verliefd op beste vriend en zelfmoord...
Robert2327
2 23-01-2017 12:11
Liefde & Relatie Vriendin en 3 jongens.
Illumnia
17 28-05-2012 09:53
Liefde & Relatie Gevoelens voor een ander
Xeeby91
26 15-08-2010 11:41
Liefde & Relatie ik ben gek op 2 jongens
marabella
19 10-10-2005 18:41
Seksualiteit waarom vind men het minder vies als meisjes met elkaar zoenen...
sjlot
83 27-02-2005 15:30
Liefde & Relatie Ben haar onderwerp een beetje beu gehoord!
lieve
3 03-11-2002 21:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.