Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2012, 13:21
Verwijderd
jullie vinden haar maybe gek en weet ik veel wat nog meer
maar ik vind haar geweldig ze komt voor gepeste kinderen ze heeft zelfs een eigen campange (of hoe je het ook mag noemen) Born This Way Foundation
ze ontwerp kleding, ze is een songwriter, danseres en zangeres ze heeft miljoenen volgers op haar twitter account en facbook pagina ook is ze de rijkste zangeres tot nu toe
wat vinden/denken jullie over haar
and remember there is no reason to hate me now you know that I am her fan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2012, 13:52
Verwijderd
Verschrikkelijk irritante attention-whore met een degelijke stem die uitsluitend kindermuziek maakt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Verschrikkelijk irritante attention-whore met een degelijke stem die uitsluitend kindermuziek maakt.
hahhahahahahhahaha tja jou mening
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 13:56
Verwijderd
Nee, mijn feit.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, mijn feit.
hahahah je feit Lol dat kan ook ja
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 12:13
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Het is een marketingmachine.Ik geloof niet dat ze zo echt is en volgend mij geeft ze niks om gepeste kinderen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 19:40
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ze heeft gewoon een rotjeugd gehad en al die aandacht haalt ze nu in door de 'excentrieke' commerciële hoer uit te hangen. Het is eigenlijk best wel zielig dus ik ben blij dat ze nu toch fans heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 19:42
Verwijderd
Tja strippen voor je vader
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 11:22
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ze weet wel hoe ze zich moet verkopen op het podium, als artiest, goede marketing machine of niet, elke artiest heeft een goede marketing machine nodig, zonder media ben je nergens als artiest het gaat erom hoe je die zo goed mogelijk weet te benutten, en daar in weet Lady Gaga wel keer op keer in te slagen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ze weet wel hoe ze zich moet verkopen op het podium, als artiest, goede marketing machine of niet, elke artiest heeft een goede marketing machine nodig, zonder media ben je nergens als artiest het gaat erom hoe je die zo goed mogelijk weet te benutten, en daar in weet Lady Gaga wel keer op keer in te slagen.
jij weet tenminste hoe het in elkaar zit
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:26
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
jij weet tenminste hoe het in elkaar zit
Wat Joris schreef heeft nog helemaal niks te maken met Lady Gaga's zang kwaliteit o.i.d.
Alleen met de marketing kant van het verhaal en ik gok zomaar dat ze daar haar mannetjes voor heeft, dus ook daar hoeft ze zelf niet zoveel aan te doen. Het enige wat ze zelf moet doen is optreden, plaatjes maken en interviews geven (en bij voorkeur het dan natuurlijk in deze interviews het opnemen voor de zwakkeren in de samenleving, waar zij dus inzet op gepeste kindertjes).

Het jammere van Lady Gaga is dat ze best kan zingen, maar vervolgens zulke kwalitatief uitermate teleurstellende platen maakt, dat ze gewoon '1 van de popidolen' is.
Als ze nou op deze manier platen op zou nemen (ipv al die gekke omgevormde dingen) en zich dan ook als fatsoenlijke artiest op zou stellen ipv als vleesballetje of pauw ofzo, zou het nog te pruimen zijn.

EDIT: bij 'als een fatsoenlijke artiest op stellen' bedoel ik dan ook dat ze die gekke strik uit d'r haar moet halen, dat maakt haar alleen maar nep (het imago wat ze ook bij mij heeft nu)
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Verschrikkelijk irritante attention-whore met een degelijke stem die uitsluitend kindermuziek maakt.
Met jou kan ik praten.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:44
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Maar dat is typisch Amerika, daar hebben de meeste artiesten zoals Lady Gaga assistenten voor van alles en nog wat, dat is ook de reden dat ze van die astronomische bedragen eisen en .....ook nog krijgen, in Amerika is het als artiest NOT DONE om persoonlijk 's morgens of 's middags of wanneer dan ook zelf voor het optreden het podium en de andere technische dingen te controleren, en te regelen, (nee de artiest moet zich voor Amerikaanse begrippen voorbereiden en concentreren op het komende optreden, met sauna's, massages, en ander luxe services) en dus word een klein legertje ingehuurde assistenten en floormanagers ingezet, die contracueel bedreigt met eventuele eveneens astronomische schadeclaims als stok om mee te slaan, worden gemotiveerd om alles precies volgens het Americaanse The Show Must Go On boekje...nou ja contract, om alles letterlijk tot in de kleinste details naar de wens van...... jawel Lady Gaga te laten verlopen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is typisch Amerika, daar hebben de meeste artiesten zoals Lady Gaga assistenten voor van alles en nog wat, dat is ook de reden dat ze van die astronomische bedragen eisen en .....ook nog krijgen, in Amerika is het als artiest NOT DONE om persoonlijk 's morgens of 's middags of wanneer dan ook zelf voor het optreden het podium en de andere technische dingen te controleren, en te regelen, (nee de artiest moet zich voor Amerikaanse begrippen voorbereiden en concentreren op het komende optreden, met sauna's, massages, en ander luxe services) en dus word een klein legertje ingehuurde assistenten en floormanagers ingezet, die contracueel bedreigt met eventuele eveneens astronomische schadeclaims als stok om mee te slaan, worden gemotiveerd om alles precies volgens het Americaanse The Show Must Go On boekje...nou ja contract, om alles letterlijk tot in de kleinste details naar de wens van...... jawel Lady Gaga te laten verlopen
Uhm... Linda, dat geldt in Nederland ook. De artiest regelt helemaal niets, en dat is ook logisch want het is voordeliger om je voor te bereiden. De mensen die alles voor je regelen zijn namelijk goedkoop vergeleken met hoeveel je verdient.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:58
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Goede zakenvrouw.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 06:31
Verwijderd
ze is vandaag jarig (L)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 10:53
Verwijderd
Als jij mijn dochter zou zijn zou ik oneindig hoofdpijn hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Als jij mijn dochter zou zijn zou ik oneindig hoofdpijn hebben.
Hahahaha echt he.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2012, 15:24
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Uhm... Linda, dat geldt in Nederland ook. De artiest regelt helemaal niets, en dat is ook logisch want het is voordeliger om je voor te bereiden. De mensen die alles voor je regelen zijn namelijk goedkoop vergeleken met hoeveel je verdient.
Pech voor de meeste Nederlandse artiesten dat ze niet genoeg geld opbrengen om zo'n legertje in te schakelen.

Ook al verdient een artiest miljoenen per maand, week, optreden (wie weet hoeveel ze inmiddels wel niet krijgen), dan nog vind ik dat ze zich best technisch voor moeten bereiden. Als het een keertje fout gaat met de techniek sta jij daar als zanger(es) op het podium voor lul, omdat 1 van jouw 'mannetjes' niet goed werk afgeleverd heeft. De hele 'dat regelt mijn zakenman' gedoe word ik overigens ook moe van. Die artiesten lijken zelf amper op de hoogte van wat er allemaal te wachten staat, omdat ze alles maar moeten horen van de zakenman. Triest gebeuren als je het mij vraagt.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Als jij mijn dochter zou zijn zou ik oneindig hoofdpijn hebben.
Citaat:
Hahahaha echt he.
Citaat:
ze is vandaag jarig (L)
Nou bedankt hoor jullie allebei
ik mag best wel op deze site mijn meingen/commentaar en whatever kwijt!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Nou bedankt hoor jullie allebei
ik mag best wel op deze site mijn meingen/commentaar en whatever kwijt!!


Ik denk dat jij één van de weinigen bent die (oprecht?) fan is van gaga.
Ik begin echter steeds meer te denken dat je gewoon een ontzettende troll bent.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:11
Verwijderd
Persoonlijk vind ik Gaga tof. Ik hou wel van haar muziek en haar excentrieke uiterlijk.

En laten we nu maar ophouden met het troll-geroep.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk vind ik Gaga tof. Ik hou wel van haar muziek en haar excentrieke uiterlijk.

En laten we nu maar ophouden met het troll-geroep.
EINDELIJK iemand die me snapt je bent mijn held!!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ik mag best wel op deze site mijn meingen/commentaar en whatever kwijt!!
Tuurlijk mag dat. Wij mogen het immers ook
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:26
Verwijderd
hahahah sjonge jij flesht me ALTIJD weer en ja idd mogen jullie ook jullie mening geven maar soms gaan jullie echt wel ver dat ik een fan van Mr Bieber en Miss Gaga ben moeten jullie me niet meteen gaan haten en me een troll of whatever gaan noemen There's no reason to hate me because i supprt someone
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Nou bedankt hoor jullie allebei
ik mag best wel op deze site mijn meingen/commentaar en whatever kwijt!!
Ik verbied je ook niet jouw mening te geven, ik geef er alleen mijn mening over terug.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2012, 19:53
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Niemand die doorheeft dat Lady Gaga gewoon een over-the-top Maddonna kloon is.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 17:34
susanloveyeah
Avatar van susanloveyeah
susanloveyeah is offline
ik ving gaga wel cool helemaal dat ze alle optredens live doet en daar ook bij
danst ze is gwn cool
xx
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
ik ving gaga wel cool helemaal dat ze alle optredens live doet en daar ook bij
danst ze is gwn cool
xx
Jij hebt gelukkig nog gezonde verstand
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 18:25
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ze is wel een goede muzikant maar ik word steeds moeier van de act eromheen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Lady Gaga Morgen jarig
Verwijderd
1 27-03-2012 17:49
Muziek Lady GaGa
ladygagafan1
428 18-07-2011 17:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.