Oud 07-07-2015, 23:49
Kenziebatch
Kenziebatch is offline
Ik weet niet wat er aan de hand is met deze generatie maar iedereen luisterd naar die stomme nicki minaj, iggy azalea, lil wayne, ariana grande en all die shit en het gaat tegenwoordig toch alleen maar over twerken, sex en drugs ik mis de rockbandjes zoals Nirvana, blink - 182, three days grace, sum 41, yellowcard, avenged sevenfold en noem maar op wel jammer dat haast niemand het meer luisterd zijn er mensen die er ook zo over denken en de muziek van tegenwoordig maar niks vinden of nja meeste muziek dan niet allemaal zo ja ben je echt awesome as fuck laat het leven rock is not dead <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2015, 07:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
538 laat inderdaad veel top 40 horen, maar slechte muziek is van alle tijden. Al kennen wij vaak alleen de gave klassiekers, en niet de eendagsvliegen van toen.

Ik luister zelf nieuwe en oude muziek, omdat ik oudere muziek heel gaaf vindt en omdat ik het leuk vindt om LP's te draaien. Ik luister ook gewoon nummers van albums die veel recenter uitgekomen zijn, omdat ik dat net zo goed fijne muziek vind.

De teksten van de nummers die nu in zijn gaan inderdaad regelmatig over drugs, seks, geld en liefde. Maar die thema's zijn natuurlijk niet nieuw in de muziek industrie! De klassieker Summer of 69 gaat over een seksstandje, om maar even wat te noemen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 10:16
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik weet niet wat er aan de hand is met deze generatie maar iedereen luisterd naar die stomme nicki minaj, iggy azalea, lil wayne, ariana grande en all die shit en het gaat tegenwoordig toch alleen maar over twerken, sex en drugs ik mis de rockbandjes zoals Nirvana, blink - 182, three days grace, sum 41, yellowcard, avenged sevenfold en noem maar op wel jammer dat haast niemand het meer luisterd zijn er mensen die er ook zo over denken en de muziek van tegenwoordig maar niks vinden of nja meeste muziek dan niet allemaal zo ja ben je echt awesome as fuck laat het leven rock is not dead <3
Alsof het vroeger niet over drugs en sex ging :')
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 12:08
Kenziebatch
Kenziebatch is offline
Ja oke maar heb het gewoon ff over dat kut muziek van nu zoals nicki minaj she can't sing 😂
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 18:08
Barbaard
Avatar van Barbaard
Barbaard is offline
Kut muziek, vertaald naar abn... commerciele muziek.
Ik snap wat je bedoeld, je kan bijna geen radiozenden meer aanzetten
of het is van die rukpop/hiphop/rap of hipster rock bandjes met het siso syndroom.

Maar muziek/bandjes zoals jij noemt, bestaan er nog wel degelijk hoor, en is nog genoeg markt voor.
het is alleen redelijk underground, en persoonlijk vind ik dat niet echt erg.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 18:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja oke maar heb het gewoon ff over dat kut muziek van nu zoals nicki minaj she can't sing 😂
In de jaren '90 was er ook heel veel kutmuziek. Je herinnert je de bands die je leuk vindt, niet de rest.

De rockbands die jij noemt, op Nirvana na, zijn nooit enorm grote artiesten geweest.

En Nicki Minaj kan op zich prima zingen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2015, 01:18
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Ik heb een hekel aan alles na '99 behalve Baha men - Who let the dogs out. Ik snap geen bal van mijn mede pubers en hun moderne muziek.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2015, 05:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je wat verder durft te zoeken dan de top40 weet ik zeker dat je ook nog wel recentere muziek kunt vinden die je kan waarderen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-07-2015, 21:18
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Ik ken misschien wel wat redelijks maar ik kan het nu niet echt bedenken.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 23-07-2015, 14:43
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Ach, ieder hun mening. Als popfans jouw muziek belachelijk maken word je waarschijnlijk boos, dus waarom zou jij het dan wel mogen doen? Je hebt er geen last van, je kan makkelijk zat de radio uitzetten en je eigen muziek luisteren. Luister zelf ook veel naar rock muziek (Maar niet de bands die jij opnoemde, al vind ik Nirvana nog wel leuk, maar een beetje teveel gedraaid) maar ik luister ook naar een aantal Hip-Hop groepen en wat Dubstep, DnB en andere EDM. Er zijn zoveel verschillende genres met zoveel verschillende artiesten dat het onmogelijk is om op een heel genre te haten. Artiesten? Prima, maar niet alle muziek van nu gaat over drank, drugs seks en geld, dat word alleen wel veel gedraaid ja, omdat het verkoopt. En dat iemand meer naar een bepaald genre luistert dan hetgeen wat jij mooi vind, zegt niks over diegene als mens. Ik kan als Metal/Punk/HardRock liefhebber prima overweg met mensen die daar niet naar luisteren. Een paar van mijn beste vrienden luisteren bijvoorbeeld ook alleen maar rapmuziek, maar toch zijn het goede vrienden van me, het gaat om de persoon, niet om de muzieksmaak
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 26-07-2015, 05:00
Crrazy
Crrazy is offline
Persoonlijk houd ik van hardstyle maar ik kan me voorstellen dat mensen dat niks vinden. Het is maar net waar je komt, kroeg, mensen etc. Ik ken genoeg mensen die gek op rock zijn bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 09:49
Vallone
Vallone is offline
Wat mij betreft is EDM nog altijd mijn favoriet. Ik geef niks om 'Drank En Drugs', dat is wat mij betreft het meest domste nummer ooit. Buiten dat is die clip nog heel wat erger dan de track zelf!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 11:45
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Lekker nummertje man drank & drugs
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek School reünie: muziek?
Verwijderd
2 17-03-2013 14:27
Verhalen & Gedichten Is er animo voor een columnwedstrijd?
flyaway
50 15-11-2010 18:44
Muziek De toekomst van muziek
Suzanne
106 27-02-2005 18:36
Muziek ouwe muziek
Bernero
101 08-11-2004 19:18
Muziek Hoe zit het met de clips van tegenwoordig?
Signy
14 06-10-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.